FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

All My Movies

crashmachine
aangezien ik best veel films heb.. en ze ook nog eens vaak worden uitgeleend, heb ik eens gezocht naar een progje waarmee ik mijn films kan opslaan, en zo nodig ook kan kijken aan wie ik ze heb uitgeleend. Toen kwam ik All My Movies tegen.. handig progje! Smile Je kan gemakkelijk films toevoegen..en door een klein dingetje te veranderen in de instellingen kun je snel films toevoegen door alleen de titel in te voeren! Het programma haalt dan voor jou de gegevens van Moviemeter.nl... zo heb je al snel je hele collectie opgeslagen Very Happy
Je kan hier een shareware versie van 30 dagen downloaden Wink
fabie1
bedankt handig ik heb zelf namelijk ook over de 800 films Smile
rvec
ik heb het programma ook gehad maar ik heb bijna alle films op de computer staan, dus het uitlenen had niet veel zin. Maar het was wel handig om snel te kunnen zien welke films ik heb en waar ze over gaan.
timerecords
crashmachine wrote:
aangezien ik best veel films heb.. en ze ook nog eens vaak worden uitgeleend, heb ik eens gezocht naar een progje waarmee ik mijn films kan opslaan, en zo nodig ook kan kijken aan wie ik ze heb uitgeleend. Toen kwam ik All My Movies tegen.. handig progje! Smile Je kan gemakkelijk films toevoegen..en door een klein dingetje te veranderen in de instellingen kun je snel films toevoegen door alleen de titel in te voeren! Het programma haalt dan voor jou de gegevens van Moviemeter.nl... zo heb je al snel je hele collectie opgeslagen Very Happy

Intressant programmatje...Denk dat er inderdaad veel mensen zijn die er wat aan zullen hebben als je een film collectie hebt zoals fabie1.

fabie1 wrote:
bedankt handig ik heb zelf namelijk ook over de 800 films Smile

Denk dat er vast meer mensen zullen zijn zoals hij. Wink
geeren
crashmachine wrote:

hoebdeol je met uitleene? bedoel je dat ze 'm dan afspelen op de pc of zo, want je zegtdat je kan controleren of iets dergelijks.
crashmachine
geeren wrote:
hoebdeol je met uitleene? bedoel je dat ze 'm dan afspelen op de pc of zo, want je zegtdat je kan controleren of iets dergelijks.

Ik bedoel dat ze mijn films (liggen in het kastje:=P) lenen. Ik sla de informatie van die films op in mijn computer in het programma, en in het programma kan ik dan weer aangeven aan wie ik ze heb uitgeleend Wink
rvec
een screenshot om het wat duidelijker te maken wat voor een programma het is:
http://tweakers.net/ext/i.dsp/1147197856.jpg
links zie je de lijst met films die zijn toegevoegd door de verzamelaar.
En in het hoofdscherm zie je uitgebrijde info over de geselecteerde film.
Het scherm wat ervoor staat is het scherm waar je de info kan weizigen of inporteren van grote filmsites.

De films met een uitroepteken ervoor zijn uitgeleend en als je er met je muis overheen gaat krijg je te zien aan wie.
Het laatste punt weet ik niet helemaal zeker ik heb namelijk een oudere versie gehad waar het er iets anders uit zag.
jefry66
erg handig programma. heb het denk ik alleen niet nodig.
zoveel films heb ik niet.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.