FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Wat vinden jullie van mijn homepage?

Drodr
Hallo, ik heb een site gemaakt. Je kan er mobile ringtones, games, wallpapers en screensavers kopen tegen lage tarieven.

De site is nog niet zo goed in Firefox en i.e. 7 te bekijken. Hij is wel goed in de gewone internet explorer te bekijken!

http://www.gsmsite.nl.tt
Yjaxygames
Ziet er best wel goed uit maar er is een klein typfoutje:
Quote:
Ringones

in plaats van Ringtones en hij is niet echt goed in Firefox inderdaad Sad
James007
Als je niet wil dat die ringtones de footer overlappen, moet je ze eens proberen in een tabel met 1 grote cel te zetten. Gewoon een tip.

En waarom staat het niet op frihost? Is er iets technisch mis met je webruimte? Ik krijg een 403-error als ik er probeer te komen.

James Smile
Drodr
Ok, bedankt voor je tip, ik zal het proberen.

En het staat niet op Frihost omdat ik mijn account deel met iemand anders en die wil niet dat ik te veel site's op het account zet Confused
SBrian
Heel erg leuk...

Ziet er goed uit... alleen de wallpaper pagina werkt niet helemaal zoals het hoort......

En als ik jou was zou ik geen .nl.tt doen..., maar gewoon een .nl bestellen. Het kost inderdaad wel geld, maar als je bezoekers op je site wil hebben, is het echt beter... (ik spreek uit ervaring)

Sinds ik mijn .tk verwisseld heb voor een .com; verdubbeling aantal bezoekers! Exclamation

(wil je alleen niet meer PM's doorsturen naar Jan en Alleman........ dat wordt door mij als lastig ervaren, en als je hier een oproep doet om je site eens te bekijken, gebeurd dat 9 van de 10 keer ook...
gangie33
mooie site heb direct een ringtone gekocht! Cool
teminste ook niet zo saai, leuke kleuren.
omg pickle
Ik vind hem wel leuk, alleen wel een beetje erg groen ha ha
Alleen ik heb het niet zo op die ringtones enzo.. is me veel te duur en onzinnig op zich.. en ook niet eens zo leuk
Lady Elensar
SBrian wrote:
(wil je alleen niet meer PM's doorsturen naar Jan en Alleman........ dat wordt door mij als lastig ervaren, en als je hier een oproep doet om je site eens te bekijken, gebeurd dat 9 van de 10 keer ook...

Als je het niet prettig vind wanneer iemand je een pm stuurt puur voor de reclame, kun je dit ook doorgeven aan een moderator. Deze zal hem/haar (waarschijnlijk) een waarschuwing geven. Wink

Maar je website ziet er goed uit Drodr, netjes. Smile
Boles Roor
Jammer alleen dat je je site niet met Firefox e.d. getest hebt, je site stretched namelijk niet mee.
golles
ziet er leuk uit in ie6, je moet het wel proberen te fixen voor firefox Wink
justin25514
als je voor jou website firefox gebruikt ben je snel de lul want je ziet niks goed Razz

maja kan gebeuren
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.