FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Formule 1

Yjaxygames
Ik vind Formule 1 best leuk om naar te kijken, maar jammer dat er geen Nederlands circuit is waar F1 op gereden wordt Sad Ik dacht dat het vroeger wel was op Zandvoort ofzo maar ik weet t nie zeker was voor mijn tijd. Ook leuk dat er Nederlandse coureurs in zitten (Albers en Doornbos, Doornbos is 3e coureur van een team, weet ff niet welke). En ik heb ookk gehoord dat er onderhandelingen waren met het team van Midland over een overname en dat Midland dan een Nederlands team zou worden, lijkt me ook grappig, met oranje auto's enzo Razz
v-d-online
Vond het 10 jaar geleden leuker. Ben wel blij dat het schumie tijdperk over is. Werd me toch echt te eentonig. Wanneer Nederlandse bedrijven meer geld in de f1 pompen komt er zeker wel een Nederlands team. Zou wel cool zijn inderdaad.
mrbosnia
Goeie zekerrrr

Ook leuk dat er Nederlandse coureurs in zitten (Albers en Doornbos, Doornbos is 3e coureur van een team, weet ff niet welke). En ik heb ookk gehoord dat er onderhandelingen waren met het team van Midland over een overname en dat Midland dan een Nederlands team zou worden, lijkt me ook grappig, met oranje auto's enzo
soms is wel leuk om te kijken vroemmmmmm Wink
Hoogeveense RAT
Ik vind Formule 1 ook heel leuk, zo leuk zelfs dat ik er samen met mijn broer een website over het maken ben. De link zal ik binnekort geven.

Ik kijk het al vanaf 1998 en vind het al meteen leuk. Ik moet wel zeggen dat ik het vroeger leuker vond, maar toen reed mijn favoriete coureur, Alexander Wurz ook nog races, nu is hij testcoureur bij Williams.

In de races hoop ik dat Albers het zo goed mogelijk doet om naar een beter team te mogen. Hij doet het vooralsnog prima en staat al in de belangstelling van een aantal betere teams. Zou wel leuk zijn als we eindelijk een Nederlander voor punten zien strijden.
marocsite
Yjaxygames wrote:
Ik vind Formule 1 best leuk om naar te kijken, maar jammer dat er geen Nederlands circuit is waar F1 op gereden wordt Sad Ik dacht dat het vroeger wel was op Zandvoort ofzo maar ik weet t nie zeker was voor mijn tijd. Ook leuk dat er Nederlandse coureurs in zitten (Albers en Doornbos, Doornbos is 3e coureur van een team, weet ff niet welke). En ik heb ookk gehoord dat er onderhandelingen waren met het team van Midland over een overname en dat Midland dan een Nederlands team zou worden, lijkt me ook grappig, met oranje auto's enzo Razz

Ik vind het wel saai om naar te kijken omdat he techt een zijdig is Confused
Yjaxygames
marocsite wrote:
Yjaxygames wrote:

Ik vind het wel saai om naar te kijken omdat he techt een zijdig is Confused

Valt wel mee als je gwoon een beetje naar Olav Mol luistert die wat te zeggen heeft enzo, en je moet een heel goede tacktiek hebben om te winnen in de Formule 1, zoals pitstops goed plannen enzo, en dat maakt het ook leuk.
Bengt
Een nederlands team gesponsord door Orange, dat wordt grappig Very Happy

traxion
Bengt wrote:

zoals je al in de link van het plaatje ziet gaat het om een oude auto ( -2002-)

midland f1 wordt mss door een paar rijke nederlanders gekocht. dat is nog even afwachten. en dan hebben we mss ook nederlands F1 team
timerecords
Ik vind Formule 1 enorm saai en eentonig....zelfs voetbal vindt ik soms al saai. Wat ik wel leuk vind aan Formule 1 is de crashes, maar daar kijk ik niet live Formule 1 voor. Dat zie ik meestal op "Sport is levensgevaarlijk" of 1 van zulke programma's.
Hoogeveense RAT
traxion wrote:
Bengt wrote:

zoals je al in de link van het plaatje ziet gaat het om een oude auto ( -2002-)

midland f1 wordt mss door een paar rijke nederlanders gekocht. dat is nog even afwachten. en dan hebben we mss ook nederlands F1 team

Ik vrees dat de koop niet doorgaat. Ik heb al een tijdje niets meer gehoord van Michiel Mol Sad Waarschijnlijk blijft het gewoon Midland, maar dat is misschien maar goed ook. Midland kan af en toe nog wel dueleren met een ander team. Als het een Nederlands team wordt, zal het waarschijnlijk wel het Super Aguri van 2007 worden.
Yjaxygames
Ik denk ook niet dat er nieuwe topteams zulle komen. Ferrari, Renault, Mclaren (ff uit me hoofd, er zijn er vast nog 2 meer ofzo) zijn wel het best.
Babi
Als jullie de laatste F1 race (die in Hongarije) hebben gezien, dan zullen jullie niet meer zeggen dat F1 saai is. Dit werd wel voornamelijk door het weer bepaald (regen, droog, regen, etc). Dat gaf een verrassend podium op het eind. Tja, ik weet dat het niet altijd 'slecht' weer is tijdens een race, maar ja.... dit maakte het toch deze keer weer echt wel leuk!
Hoogeveense RAT
Het was inderdaad een mooie race afgelopen week.

F1 is misschien saai, er gebeurd weinig (op vorige week na), maar in de F1 gebeurd meer dan op welke plaats ter wereld dan ook. Wink
Yjaxygames
Ja Hongariije was heel leuk. Alonso der uit geknikkert, en ik ben voor Ferrari, dus Schumacher zou dan weer heel veel kans op de 1e plek maken, als hij gwoon 2e bleef, of misschien nog wel 1e werd. Maar toen opeens werd hij 3e, en toen 4e, en toen de pits in, en toen lag hij er ook uit Sad
traxion
Yjaxygames wrote:
Ja Hongariije was heel leuk. Alonso der uit geknikkert, en ik ben voor Ferrari, dus Schumacher zou dan weer heel veel kans op de 1e plek maken, als hij gwoon 2e bleef, of misschien nog wel 1e werd. Maar toen opeens werd hij 3e, en toen 4e, en toen de pits in, en toen lag hij er ook uit Sad

ik ben zelf voor kimi.. hij doet het altijd wel goed maar zijn autotje. die heeft zo vaak problemen. helaas helaas helaas

we hebben nog 4 races (uit mijn hoofd) het zal spannend worden wie er 1ste wordt. een ferrari die steeds beter wordt en een renalt die de laatste races een beetje tegen valt.
Yjaxygames
Maar ferrari werd een beetje te laat weer wat beter. Ik vind Massa trouwens wel goed, die in de plaats van Barrichello speelt. Niet dat Barrichello niet goed was, maar hij heeft z'n beste tijd gehard (net als andere coureurs)
Hoogeveense RAT
Op formule1.nl staat te lezen dat Midland bijna is overgenomen door Nederlandse invsteerders. Leuk een Nederlands teams, maar we rijden volgend jaar wel kleurloos achteraan Sad.
wimvpetegem
Ik kan er eigenlijk niet warm van worden, van dat F1 racen, het laat me helemaal koud.
Ik snap niet wat er leuk is aan rondjes rijden, tenminste: er naar te kijken.
Het zelf doen is natuurlijk een stuk leuker:P
Babi
tja, zelf doen is echt het leukst. Heb zelf 2 maal op Zandvoort mogen rijden. Kwalificatiewedstrijden om mee te doen aan wat races Nix geworden. Had net mijn rijbewijs, zodat alle anderen beter waren ;(.
Hoogeveense RAT
wimvpetegem wrote:
Ik kan er eigenlijk niet warm van worden, van dat F1 racen, het laat me helemaal koud.
Ik snap niet wat er leuk is aan rondjes rijden, tenminste: er naar te kijken.
Het zelf doen is natuurlijk een stuk leuker:P

Tja dat kun je met alles zeggen:
Voetbal: leuk achter een bal aanrennen en als je hem hebt, schop je hem weer weg.
Darts: pijltjes naar een bord gooien
Tennis: constant tegen een balletje slaan

(Denk nu niet dat ik deze sporten saai vind, maar het is slechts even als voorbeeld.)

en zo kan ik nog wel even doorgaan.
v-d-online
Wie denken jullie eigenlijk dat er dit jaar wereldkampioen wordt?? Ik denk zelf dat Alonso het wordt!
Yjaxygames
v-d-online wrote:
Wie denken jullie eigenlijk dat er dit jaar wereldkampioen wordt?? Ik denk zelf dat Alonso het wordt!

Ligt eraan wie zondag wint. Als Schumacher niet inloopt op Alonso wordt alonso kampioen (laat het niet gebeuren Razz )
Hoogeveense RAT
Yjaxygames wrote:
v-d-online wrote:

Ligt eraan wie zondag wint. Als Schumacher niet inloopt op Alonso wordt alonso kampioen (laat het niet gebeuren Razz )

Van mij mag alonso kampioen worden, alles is beter dan Schumacher/Ferrari.

Overigens zal Renault nu wel weer aan de top meerijden omdat de het dempersysteem legaal is verklaard.
Skippers
Ik hoop dat 1 van de Renault coureurs kampioen wordt schumacher heeft zijn tijd wel gehad.

is er hier trouwens nog niemand die naar dat Bavaria city racing gedoe geweest is in Rotterdam?? zo ja hoe was dat??
Jurado
Hoogeveense RAT wrote:
Yjaxygames wrote:
v-d-online wrote:

Overigens zal Renault nu wel weer aan de top meerijden omdat de het dempersysteem legaal is verklaard.

Ze zijn Illegaal verklaard, die dempers. Overigens heeft Alonso zich weer 'misdraagt' tov Doornbos.
Yjaxygames
Hoogeveense RAT wrote:
Yjaxygames wrote:
v-d-online wrote:

Hoezo alles beter dan Ferrari?
wietn
Yjaxygames wrote:
Hoogeveense RAT wrote:
Yjaxygames wrote:
v-d-online wrote:

Ferrari won vroeger altijd... ze mogen nu wel es verliezen Razz
Yjaxygames
wietn wrote:
Yjaxygames wrote:
Hoogeveense RAT wrote:
Yjaxygames wrote:
v-d-online wrote:

Ferrari won vroeger altijd... ze mogen nu wel es verliezen Razz

Juist niet Razz Houden zo Very Happy
SBrian
Formule 1... het heeft me best een hele tijd geinterreseerd. Ik was gek op GP2 en F1 2002. Ik deed het ontzettend, (ben vaker wereld kampioen geweest dan Schumi Wink )

Maar op een bepaald ogenblik ben ik heel erg sterk geweest, en heb het helemaal van me afgezet... En nu... soms kijk ik nog plaatjes of zo... maar interresseren doet het me totaal niet meer...

Gelukkig..., want er ging (bij mij) erg veel tijd inzitten, wat achteraf zonde van mn tijd geweest is... Laughing
Yjaxygames
Massa heeft the GP van Turkije gewonnen, Alonso 2e en Michael Shumacher 3e. Voor het constructeurskampioenschap goed voor Ferrari maar voor het coureurs kampioenschap beter voor Alonso, die weer 2 punten is uitgelopen. Sad Nu staat Ferrari wel voor Renault.
geeren
Yjaxygames wrote:

Ten eerste heeft nederland het circuit van Zandtvoort en ten 2e kan nl gewoon mee doen met de A1
Yjaxygames
geeren wrote:
Yjaxygames wrote:

Ten eerste heeft nederland het circuit van Zandtvoort en ten 2e kan nl gewoon mee doen met de A1

Wat wil je nu opeens zeggen? Op zandvoort wordt geen Formule 1 gereden Confused
Jurado
Vroeger werd er op Zandvoort gereden, Nu is dat niet meer mogelijk, Bernie wilt meer buiten Europa ( tabaksreclame) gaan racen, Zelfs Spa is niet meer zeker van een plekkie, Nurnburgring en Hockenheim gaan afwisselen dus Zandvoort zal de komende jaren geen race krijgen.

Alonso 2 punten uitgelopen, Het seizoen gaat nog spannend worden.
Duck
Het wordt inderdaad erg spannend, er kan nog van alles gebeuren. De GP van Turkije was een leuke race!
Jurado
Duck wrote:
Het wordt inderdaad erg spannend, er kan nog van alles gebeuren. De GP van Turkije was een leuke race!

Inderdaad, kwil nog meer rechtstreekse duels Smile. Tzou mooi zijn moesten ze tijdens de laatste gp gelijke punten hebben, en dan man-tegen-man gevecht op de baan.

Grrtzz,
Hoogeveense RAT
Jep, en dan ramt Schumacher Alonso van de baan, zoals hij in 1994 ook al met succes deed bij Hill Sad en in 1997 strandde hij zelf na een poging om Villeneuve van de baan te rammen Very Happy
Jurado
Ja das waar, Schumacher heeft van die vuile truckjes (net zoals Alonso,den laatsten tijd) . Maar nu zou dat niet meer pakken zennen.
marocsite
Yjaxygames wrote:

Ja het is best wel leuk om er na te kijken maar ik kijk toch wel liever motor gp race
Yjaxygames
Ik ben niet zo'n motorGP fan...Ik weet niet waarom...
Hoogeveense RAT
Zo een hoop gebeurd de laatste dagen. Spyker koopt Midland, Doornbos vervangt Klien bij Red Bull en M. Schumacher stopt, drie mooie momenten afgelopen weekend Very Happy.
Yjaxygames
Jaja, druk weekend bij de formule 1. Schumi wordt vervangen door Raikonen [SCHUMI BLIJF! Razz], massa blijft wel bij ferrari, en Spyker MF1! Het nieuwe F1 team. Ben benieuwt hoe de auto's eruit zien. Oranje zou mooi zijn Smile

Was wel een mooie overwinning voor Schumacher in Italie, en Alonso viel uit dus Schumacher staat nu 2 punten achter (106 punten) op Alonso (108 punten). Wordt nog spannend. K hoop dat schumacher echt wereldkampioen wordt, en zijn carriere in stijl beeindigt.
De_Luis
Ja, zijn criticasters zullen dan zeggen dat ie met een incident zal eindigen. Ik zelf hoop echter ook dat ie nog een keertje wint. Volg het de laatste jaren niet echt meer, maar Schumi is nog wel altijd mijn favoriet gebleven. Dat was ie al sinds ie Benetton reed en toen nog blij moest zijn met een overwinning per jaar.

Ook al zeggen sommigen dat ze hem zullen missen als kiespijn, zullen ze toch wel eens naar die kiespijn verlangen. Every good guy needs a bad guy.
Jurado
LOL , zou grappig zijn, met een incident eindigen. Doet ie zen naam weer alle eer aan, kdenk niet dat de fia dat zou pikken(hmm het woord Fia is gevallen) . Schumi rijd Alonso tot moes de laatste wedstrijden en word zo zonder trucken kampioen, Dat gaat er gebeuren denk ik.

Volgend jaar zien we Raikkonen in ene Ferrari, dan zal ie toch moete leren Martini drinken. Wink Wink
Duck
Schumacher GP China gewonnen! Very Happy Alonso 2e geworden, ze staan nu gelijk in het klassement, schumacher 1e omdat hij meer gewonnen heeft. Was echt spannende race.
Hoogeveense RAT
Het was zondag inderdaad een mooie race, alleen jammer dat Schumacher won.

De spanning in het wereldkampioenschap is nu groeter dan ooit: twee race nog te gaan en beiden op 116 puntem. Ik toop dat Alonso het WK wint.

Overigens wordt de Formule 1 steeds Nederlandse, ING bank wordt de hoofdsponor van Renault. Very Happy
shuatee
Ja ing bank sponsert renaul, niet normaal waarom geen spyker !!! de logo van ing is orange en de auto ook. Lijkt mij perfect allebei nl !!
Jurado
Haha jullie Hollanders mogen tevreden zijn met zoveel 'weelde' . wij Belgen kijken alleen maar toe op onze GP van Spa .

Grttz,
Duck
Jullie hebben tenmisnte een F1 parcours.
Hoogeveense RAT
shuatee wrote:
Ja ing bank sponsert renaul, niet normaal waarom geen spyker !!! de logo van ing is orange en de auto ook. Lijkt mij perfect allebei nl !!

Ik lees net dat er wel een Nederlandse sponsor is voor Spyker, namelijk een 1 of andere laserbedrijf
Jurado
Duck wrote:
Jullie hebben tenmisnte een F1 parcours.

Jullie hebben n een f1 team, Albers, Doornbos, Verstappen Wink , a1 gp team, Zandvoort, Monaco aan de Maas Etc. . Wij hebben Spa en dat is het.
Yjaxygames
Belgie is ook kleiner Wink
Albers en Doornbos oke leuk maar het zijn niet echt topcoureurs in de F1.
Boles Roor
Tja topcoureurs. Dat moet nog blijken, want ik denk niet dat je ze kan vergelijken op het moment, aangezien ze in trapwagens achter de rest aan rijden. Alhoewil ik moet zeggen dat Doornbos een mooie wedstrijd reed, in dat red bull bakkie van hem. Zet ze in een Ferrari of Renault, dan zullen we zien of ze echt zo goed zijn, of beter in hun trapwagens kunnen blijven.
Yjaxygames
Waaah!!! Shumacher deruit!
Jurado
Ik denk dat er nog altijd een kans is dat Schumacher kampioen wordt. Ferrari is nog altijd de snelste, dus ik schat de kans in dat Schumi wint vrij hoog in. Echter den moet Alonso buiten de punten eindigen, uitvallen dus. Lijkt mij best mogelijk dat ie een defect aan de wagen krijgt of een crash, In Brazilië hebben we al veel meegemaakt.

Grttz,
SeekerSorrow
Allez, allez, even serieus.
Alonso heeft nog één punt nodig om wereldkampioen te worden. Shumi moet winnen en Alonso mag dan géén punt hebben.
Dus ik schat de kansen voor Alonso hoger in dan dat Shumi wereldkampioen wordt.
Eenvoudigweg een beetje 'kansrekenen' !
Hoogeveense RAT
nou ja ik denk wel dat Alonso de wereldtitel in de wacht sleept Smile. de kans is wel klein dat schumacher nog wereldkampioen wordt. ik zie alonso namelijk niet uivallen en dan moet schumacher nog wel winnen (hoewel dat geen probleem zal zijn, want of hij wint, of alonso)
Jurado
Ja uiteraard heeft Alonso de grootste kans om te winnen, in normale omstandigheden zal hij ook WK worden. Echter Ferrari begint al te zeggen dat de titel al verloren is. Dat is dus totaal niet waar. We zullen wel zien wat Brazillë brengt. Misschien rijdt een of andere Ferrari afhankelijk team ( Iets in het Oranje?) hem van de baan ofzo, zet dat laatste maar tussen dikke haken, dat is pas echt onzin.

Grttz,
Yjaxygames
Alonso mag echt geen werleldkampioen worden hij is al zo arrogant.
golles
Yjaxygames wrote:

ja inderdaad,
wat ik jammer vind is dat het nu waarschijnlijk een niet al te spannende race zou worden, als schumi gewoon 1e was geworden afgelopen weekend en alonso 2e, hadden we zondag een mega mega mega spannende race tegaan, het kan nog wel spannend worden, maar de einduitslag staat vrijwel zeker vast in het voordeel van alonso.

ik ben ook van mening dat alonso een domme zet heeft gedaan om van renault naar mclaren te gaan, ok mclaren is wel 1 van de beste teams ooit, maar afgelopen jaren waren ze niet fantastisch meer. maar je weet het nooit in de f1.
Jurado
golles wrote:
Yjaxygames wrote:

ja inderdaad,
wat ik jammer vind is dat het nu waarschijnlijk een niet al te spannende race zou worden, als schumi gewoon 1e was geworden afgelopen weekend en alonso 2e, hadden we zondag een mega mega mega spannende race tegaan, het kan nog wel spannend worden, maar de einduitslag staat vrijwel zeker vast in het voordeel van alonso.

ik ben ook van mening dat alonso een domme zet heeft gedaan om van renault naar mclaren te gaan, ok mclaren is wel 1 van de beste teams ooit, maar afgelopen jaren waren ze niet fantastisch meer. maar je weet het nooit in de f1.

Kdenk dat et wel spannend zal worden. Stel Schumacher aan de leiding. Dan zit je te hopen dat Alonso al dan niet uitvalt. Maar tis natuurlijk minder spannend dan een rechtstreeks duel.

En over de keuze, tja achteraf ist altijd gemakkelijk zeggen.

Grttz,
golles
Jurado wrote:
golles wrote:
Yjaxygames wrote:

ja inderdaad,

Kdenk dat et wel spannend zal worden. Stel Schumacher aan de leiding. Dan zit je te hopen dat Alonso al dan niet uitvalt. Maar tis natuurlijk minder spannend dan een rechtstreeks duel.

En over de keuze, tja achteraf ist altijd gemakkelijk zeggen.

Grttz,

ja de strijd zal spannend blijven, ergens heb ik er nog een goed gevoel over (ja schumi fan) renault heeft alonso zn motor veranderd zodat hij veiliger is, ik vind dit niet slim van renault, nu veranderen ze iets goeds naar iets wat heel anders kan uitpakken,,,, nja we zullen wel zien wat er zondag gebeurd.
Yjaxygames
Gaat Alonso naar mclaren? Wist ik niet. Volgens mij is de renault wel wat beter dan een mclaren mercedes auto. Maar ja, je weet het idd nooit in de formule 1. Toch jammer dat Schumacher stopt. Maar ik hoop dat Raikonnen (en vooral Massa) goede prestaties levert in de ferrari Smile
Hoogeveense RAT
alonso gaat inderdaad naar mclaren ja. of renault volgend jaar nog zo goed is weet ik niet. denk eigenlijk meer dat titelstrijd volgend jaar tussen ferrari en mclaren zal gaan. renault is denk ik samen met honda en bmw de subtop. hopelijk kan spyker volgend jaar wat punten gaan scoren Very Happy.
keempe
Yjaxygames wrote:
ik volg het formule 1 niet zo echt veel te eentonig vind ik eerst won die schumacher alles en nu is het alonso zijn beurt en zo blijft het maar verder gaaan, wedden dat alonso dit maal weer wereld kampioen word? en dat hij dat blijft doen tot er een opvolger voor hem is en dat die dat dan weer blijft doen? ik hoop dat ik er naast zit maar zoals het nu is vind ik het niet echt tof, ik vind het wel spannend dat het nu op het eind eindelijk is een beetje spannend is, maar tevergeeft denk ik..
Jurado
Dan heb je de laatste paar races gemist, spanning troef. Brazillië gaat een knaller worden.
Hoogeveense RAT
het zal vast een mooie race worden, zondag in Brazilië, het is er immers altijd een mooie race (denkt terug aan 2003 Very Happy). Voor het wereldkampioenschap zal het denk ik echter niet meer spannend worden, Alonso zal vast wel een puntje scoren. Ik denk niet dat iemand van de baan geramd zal worden door een anders, ik hoop het ook niet, dus alonso zal wel gewoon wereldkampioen worden.
Yjaxygames
Als ik in God geloofde zou ik bidden dat Shumi zou winnen en Alonso gewoon heeeeel slecht rijd en 15e word ofzo of 9e Razz
Jurado
Alonso is kampioen geworden, jammer dat Schumi zoveel pech had dit weekend, hij was simpelweg de snelste. Alonso heeft verdiend gewonnen, ondanks de sterke remonte van Schumi.

Voorts is het jammer dat Schumi stopt, khad em graag tegen Raikkonen zien racen in een Ferrari ( zou toch nooit gebeurd zijn). Voorts is Massa goed op dreef, Het komt misschien toch nog goed met die jongen, Voorts vind ik Fisichella zwaaar tegenvallen, lijkt mij nooit wereldkampioen te kunnen worden. Volgend jaar dan maar Raikkonen als kampioen, 3x Alonso op rij hoeft voor mij niet hoor.

Grttz,
CreepingD
F1 is waardeloos
het zijn de auto's die rijden, niet te bestuurders. Dit kan je geen echte sport meer noemen
Yjaxygames
CreepingD wrote:
F1 is waardeloos
het zijn de auto's die rijden, niet te bestuurders. Dit kan je geen echte sport meer noemen

Als je niks toe hebt te voegen aan deze discussie hou dan je muil

Dus het zijn de auto's die rijden! Echt waar? [/sarcasme]
Dus jij zou heel makkelijk een race in de beste auto kunnen winnen? Het zijn de auto's die rijden, de bestuurders doen toch niet veel, nietwaar? Denk na voor je wat zegt.
golles
volgens mij hebben we afgelopen weekend wel gezien wie de beste man is, of moet ik nu was gaan zeggen? damn wat een race heeft die gereden. ik zal het wel missen, ik vond het altijd heel fijn om naar zijn races te kijken, hij hoort gweoon bij de aller aller besten. het zal heel heel erg lang gaan duren voordat zijn records eraan zullen gaan.
Boles Roor
Best balen om Schumachers laatste race zo te zien. De training was al kut, en in de race ook nog eens die lekke band. Hij heeft wel een goede race gereden, maar ik had toch graag gezien dat hij hem won, had ie ook wel dik verdiend.
©Wolfie
@Boles Roor,

Ben ik wel met je eens, ik had het Schumacher ook wel gegunt... Helaas kreeg hij de wind recht tegen zich in... Ik zie Schumi liever winnen dan die Franse...

@CreepingD,

Ik ben het eigenlijk wel met je eens, het gaat niet meer zozeer om de bestuurders maar om het team met het beste budget... Dat is zeker zonde... Mijn oplossing maak er een wedstrijd tussen landen van die een max. budget hebben dat ze voor hun auto's mogen besteden. Dan is het al veel eerlijker....
Babi
Nee, gelukkig heeft Alonso gewonnen. Moest er niet aan denken dat Schumacher ook dit jaar weer met de prijzen wegloopt. Hij is het al 7 keer geweest, soms met 'vals' spel. Hopelijk zal het volgend jaar gewoon weer een seizoen worden, waar rijders vriendelijker met elkaar omgaan. Niet de ander van de baan proberen de douwen. Is niet sportief.
keempe
Babi wrote:
Nee, gelukkig heeft Alonso gewonnen. Moest er niet aan denken dat Schumacher ook dit jaar weer met de prijzen wegloopt. Hij is het al 7 keer geweest, soms met 'vals' spel. Hopelijk zal het volgend jaar gewoon weer een seizoen worden, waar rijders vriendelijker met elkaar omgaan. Niet de ander van de baan proberen de douwen. Is niet sportief.

ik zei het je toch al veel te voorspelbaar, en ja vals spel dat is ieder zen eigen mening natuurlijk, misschien zou het aantrekkelijker zijn moesten ze elkaar niet van de baan rijden, maar dan blijft de vraag, is het dan nog wel interesant om te volgen??

mvg
Keempe
Boles Roor
Babi wrote:

Tja, jammer dat ie het kampioenschap niet gewonnen heeft, maar dat was al verkeken toen hij z'n kar opblies. Ik had toch graag gezien dat ie z'n aller laatste wedstrijd had gewonnen. Razz

En waarom zeuren mensen altijd dat Schumacher onsportief is? Omdat hij al zo vaak gewonnen heeft? Alonso is het net zo als het moet, en hij is dan ook nog eens een arrogant broekie. Als je wilt winnen in de F1 moet je vaak gewoon risico's nemen.
Jurado
©Wolfie wrote:
@Boles Roor,

Ben ik wel met je eens, ik had het Schumacher ook wel gegunt... Helaas kreeg hij de wind recht tegen zich in... Ik zie Schumi liever winnen dan die Franse...

Kzou er geen probleem mee hebben moest ie gewonnen hebben. De nieuwe generatie staat al klaar voor de troon.

@CreepingD,

Ik ben het eigenlijk wel met je eens, het gaat niet meer zozeer om de bestuurders maar om het team met het beste budget... Dat is zeker zonde... Mijn oplossing maak er een wedstrijd tussen landen van die een max. budget hebben dat ze voor hun auto's mogen besteden. Dan is het al veel eerlijker.... [/quote]

Der bestaat al een landen klasse(A1GP) , echter kstel mij vragen moest je landen kiezen, Wie moet er dan gaan rijden? Vb : Duitsland, Moet je dan een Ralf Schumacher en/of Rosberg en/of Heidfeld in die auto zetten? of stel dat een land (Polen bvb) Kubica in de auto en wie moet dan de 2de rijder zijn?

Ook, Max budget, hoe ga je dat nu controleren? Onmogelijk. De enige manier om het team belang in te perken is, alle autos gelijk. Echter is de F1 dan nogwel F1 (Het hoogst haalbare voor rijders maar zeker ook het hoogst haalbare voor constructeurs) ??

Grtzz,
Boles Roor
Ik denk dat er als de Formule 1 een landen competitie zou worden, er geen constructeurs meer zijn. Ik ken de A1GP niet, maar als alle wagens gelijk zijn worden de wagens dan niet door 1 enkele fabricant gemaakt?

Ik hoop in iedergeval dat de F1 in z'n huidige staat blijft. Het valt allemaal behoorlijk mee, met hoeveel de wagens voor de coureur doen. Zeker de laatste paar jaren zijn er maatregelen genomen met wat er niet meer mag en wel mag.
Jurado
Boles Roor wrote:
Ik denk dat er als de Formule 1 een landen competitie zou worden, er geen constructeurs meer zijn. Ik ken de A1GP niet, maar als alle wagens gelijk zijn worden de wagens dan niet door 1 enkele fabricant gemaakt?

Ik hoop in iedergeval dat de F1 in z'n huidige staat blijft. Het valt allemaal behoorlijk mee, met hoeveel de wagens voor de coureur doen. Zeker de laatste paar jaren zijn er maatregelen genomen met wat er niet meer mag en wel mag.

ja de A1GP bestaat uit een soort wagen (Lola, onlangs in stond ie nog in Kijk). Er zijn maar een beperkt aantal instellingen die je kunt veranderen.

En of de F1 in de huidige staat blijft is zeer twijfelachtig.
Hoogeveense RAT
Ik hoop van wel, zoiets als de A1GP is leuk, maar een moet een klasse blijven bestaan waar het alleen maar draait om de snelheid en niet om alleen om de landen zoals in de A1GP gebeurt.
Yjaxygames
Hoogeveense RAT wannee rga je die site in je signature weghalen? Laatste update 10 maart :S
traxion
laten we het ff over F1 houden

mja je hebt gelijk:P

de formule 1 moet gewoon zo blijven al die landen teams vindt ik maar niks

zo heb je gewoon de beste bij elkaar. iedereen een andere auto. dus elk jaar zijn ze verschillend. een top team kan een mindere auto hebben of een minder team juist een betere

er komt een regel aan dat je 5 jaar met 1 model moter moet rijden (dus goedkoper). dus dat is ook geen rede meer om te gaan veranderen

en waarom zou je het best gekeken autosport race gaan veranderen?? als er al zoiets bestaat?
Jurado
Die regels zijn zinloos, Het gevolg is dat, moest je een sterke motor hebben dan sta je vooraan, moest je een zwakke motor hebben dan sta je achteraan, logisch. Echter Stel dit seizoen, Renault oppermachtig, dan zou Renault bijna alles gewonnen hebben, der is nog altijd een wet dat het gemakkelijker is een voorsprong te verkleinen dan een voorsprong uit te breiden. Goed blijft dus goed maar slecht blijft slecht gedurende heel het seizoen. Kan gevaarlijk zijn.
Voorts heb ik nog geruchten opgevangen dat ge de motor moogt veranderen voor de betrouwbaarheid te verbetern. Hoe controleer je dat? Nog zoiets, elke motorbouwer mag 2 teams bevoorraden. Wie mag er meer? Juist ja, Ferrari.

Groeten,
golles
nu moeten we weer een paar maand wachten, of A1 kijken, ik vind daar zelf niet zo heel veel aan, alleen ik kijk er waarschijnlijk over een paar week wel weer naar omdat ik dan de F1 teveel ga missen. ik heb afgelopen A1 race niks gezien, wel gelezen op internet, bleekemolen had bijna 2 races gewonnen,,,
Hoogeveense RAT
ik zelf kijk ook veeeeeeeeel liever Formule 1 dan A1Gp, maar ik kijk A1GP zeker niet uit verveling. Zondag weer een mooie race alleen jammer dat Bleekemolen spinde in de hoofdrace, anders we nu misschien eerste gestaan in het WK Sad.
Jurado
Ik kan A1 gp niet ontvangen, kheb zowiezo weinig tijd, dan probeer ik maar een goeie ouderwetse race of samenvatting mee te pikken met Senna en Prost.
Yjaxygames
Je kan het niet ontvangen? Word het niet uitgezonden in Belgie?
Hoogeveense RAT
Nee, het wordt niet uitgezonden in België. Overigens zijn er veel meer landen die het niet (meer) uitzenden. Alleen als je een schotel hebt, kun je misschien via RTL7 (of een ander buitenlands kanaal) meekijken.
Jurado
Maarja, vorig jaar kost ge die race van op de a1 gp site zelf opvragen, van dees jaar weet ik dat echter niet. Maarja sites genoeg als je ze wilt zien.

Anyway, terug naar F1, T seizoen is nog niet begonnen, maar wat verwachten jullie van volgend seizoen.
Groeten,
Hoogeveense RAT
Ik heb echt geen flauw idee wie er WK zal worden. Alosno naar een nieuw team, Schumacher euit, Ferrari met raikkonen en Massa. Ik weet niet of Renault het nog wel kan bijhouden, ik vrees namelijk dat ze te veel afhankelijk waren van Alonso. Fisichella was vorig niet meer en ook niet minder dan een subtopper. Het zou mij eerlijk gezegd niet verbazen als Massa er met de wereldtitel vandoor gaat.

Hamilton wordt trouwens de tweede rijder bij McLaren. Alleen Toro Rosso en Spyker moeten nog bekendmaken wie de zitjes bij hen gaat opvullen. Spyker bevestigde tot nu toe alleen Albers. Hoewel de kans groot is dat Monteiro volgend jaar weer voor het Nederlandse team rijdt en ook zal Toro Rosso waarschijnlijk doorgaan met hetzelfde rijdersduo als dit jaar. Jammer, ik had persoonlijk liever Doornbos daar gezien.

6 december, komt de FIA Review DVD 2006 uit, ik kan bijna niet meer wachten Razz
BCP88
Naar welk team gaat Alonso in het volgende seizoen?

Ik vind het spannend om naar formule 1 te kijken. Vooral als er een spannend duel is tussen de tweer eerste. Of als er veel crashes zijn Twisted Evil
Hoogeveense RAT
Alonso gaat volgend seizoen racen bij McLaren, net als Lewis Hamilton overigens.
keempe
Hoogeveense RAT wrote:
Alonso gaat volgend seizoen racen bij McLaren, net als Lewis Hamilton overigens.
Echtwaar? dit is het eerste wat ik daarvan verneem...
golles
keempe wrote:
Hoogeveense RAT wrote:
Echtwaar? dit is het eerste wat ik daarvan verneem...

die deal is al heel lang rond, al een half jaar ofzo,,,
ik zie alonso geen kampioen worden met MCLaren, ik zie ze niet in 1 keer weer een goede auto bouwen.
G1g4nt1C
Jammer genoeg is Michael Schumacher er niet meer bij Confused
Hij is altijd de grote smaakmaker geweest in mijn ogen en met het wegvallen van deze sportpersoonlijkheid, valt er een icoon weg uit de Formule 1.
Formule 1 zal ongetwijfeld nog populair blijven, maar het zal nooit meer hetzelfde zijn!
Yjaxygames
G1g4nt1C wrote:
Jammer genoeg is Michael Schumacher er niet meer bij Confused
Hij is altijd de grote smaakmaker geweest in mijn ogen en met het wegvallen van deze sportpersoonlijkheid, valt er een icoon weg uit de Formule 1.
Formule 1 zal ongetwijfeld nog populair blijven, maar het zal nooit meer hetzelfde zijn!

Zal best meevallen, er zijn wel meer grote F1 coureurs gestopt.
Sharpe
G1g4nt1C wrote:
Jammer genoeg is Michael Schumacher er niet meer bij :?

Het mooie is dat er nu een nieuw icoon kan opstaan om te bewonderen om zijn stijl/acties/prestaties. :wink:
Hoogeveense RAT
Tja, en ik ben benieuwd wie die icoon zal worden. Als McLaren een goede oude kan neerzetten, sluit ik niet uit dat Alonso weer wereldkampioen wordt. Of misschien wordt Raikkonen wel de nieuwe 'Schumacher', als hij bij Ferrari tenminste niet zo'n een onbetrouwbare auto krijgt als bij McLaren.
RoomRooz
Het is geen formule 1, maar mijn leraar vertelde vandaag dat hij ontzettend graag mee zou willen doen aan die race door de woestijn, waarbij regelmatig mensen omkomen en waarbij je ook ongeveer een half miljoen kwijt bent als je mee wil doen. En je met je autootje de eindstreep niet eens haalt. Maar goed, da's off topic.
Maxus
RoomRooz wrote:
Het is geen formule 1, maar mijn leraar vertelde vandaag dat hij ontzettend graag mee zou willen doen aan die race door de woestijn, waarbij regelmatig mensen omkomen en waarbij je ook ongeveer een half miljoen kwijt bent als je mee wil doen. En je met je autootje de eindstreep niet eens haalt. Maar goed, da's off topic.

Dakar zoals ze zeggen,
ik vindst het spijtig dat er weinig op tv is in belgie over dakar Sad
Hoogeveense RAT
Maxus, houdt anders ff http://www.racing-underground.com in de gaten. Op deze site verschijnen regelmatig uploads rondom de Dakar-rally. Het is wel een torrentsite, ik weet niet of dat mag hier. De eigenaar van de site heeft dacht ik wel een akkoord kunnen bereiken zodat hij niet gestraft kan worden vanwege het gebruik van illegale bestanden. Legale site lijkt mij dus.
RoomRooz
Ja, Dakar, dat was het! Ik vond het zo'n vage naam, dus was ik het al snel weer vergeten.
Yjaxygames
RoomRooz wrote:
Ja, Dakar, dat was het! Ik vond het zo'n vage naam, dus was ik het al snel weer vergeten.

Vage naam? Hoezo?
©Wolfie
De Dakar vind ik wel veel boeiender dan de F1. Simpelweg doordat er veel meer afwisseling is.

Overigends, ik denk dat Alonso wel een van de topcoureurs blijft, maar ik vraag me ernstig af of die ook nummer 1 zal blijven. Al vind ik dat de titel wel weer naar iemand anders mag gaan.

Nog eventjes over Schumacher, het is heel jammer dat die de laatste twee jaar als ik me niet vergis niet heel geweldige jaren heeft gehad. Jammer dat die niet op de top was gestopt toen die nog op nummer een stond.
v-d-online
Heb gister nog even de presentatie gezien van de wagens voor komend seizoen... ziet er mooi uit hoor en verwacht veel van McLaren dit jaar!
Skippers
Dakar vind ik ook stukken boeiender dan F1.

maar F1 wordt hopelijk komend seizoen ook weer interessant om te kijken wie nou kampioen word, alles is volgens mij overhoop gegooid qua coureurs.

Ik hoop iig dat spyker het goed gaat doen
golles
het zal mij ook benieuwen, ik vind het wel leuk om berichten te lezen van teambazen die andere teams nu al afkraken en zeker weten dat zij winnen
hahaha

dakar vind ik eigelijks niks aan, mja das mijn mening
Maxus
dakar is nooit op tv, alleen als je telenet digitaal hebt op eurosport :s
Punkhead
Prachtige presentatie van mercedes dit jaar Laughing nu wachten of ferarri en renault nog kunnen volgen.
speedbit
Als het aan de presentaties zou liggen, dan had McLaren ieder jaar wel de titel behaald. Het gaat om de prestaties van de bolide, en die is al jaren onder de maat. Newey is niet voor niets de laan uitgestuurd, en de ene reorganisatie na de andere volgden elkaar op bij het Technology Center.

Nee, laten we nu maar wachten tot 18 maart, dan staat het hele circus op de grid in Melbourne, en zullen we direct zien of mooie plaatjes en praatjes ook gaatjes vullen. Ik verwacht eigenlijk weer veel van Renault en Ferrari, waarbij ik McLaren meer als mogelijke kanshebber dan als echte kanshebber zie.

Speedbit Confused
Jurado
Hoogeveense RAT wrote:
Maxus, houdt anders ff http://www.racing-underground.com in de gaten. Op deze site verschijnen regelmatig uploads rondom de Dakar-rally. Het is wel een torrentsite, ik weet niet of dat mag hier. De eigenaar van de site heeft dacht ik wel een akkoord kunnen bereiken zodat hij niet gestraft kan worden vanwege het gebruik van illegale bestanden. Legale site lijkt mij dus.

Terug van weggeweest.

racing undergrond, kdacht dat er een probleem was met de naam, der kwam f1 in voor, en dat mocht niet van de fia. Nu noemt het dus racing undergrond, wat wel mag, of torrents illegaal zijn weet ik niet.

Dakar is voorbij, wij Belgen hebben een hele reeks rijders in de Dakar, de commerciele zend dan ook elke dag een 15min durende samenvatting, maar dan meer een reality tv serie, waarin ze een rijder, Koen Wauters, zeg maar de Marco Borsato van Vlaanderen volgen.

Grttz,
Maxus
Jurado wrote:

Dakar is voorbij, wij Belgen hebben een hele reeks rijders in de Dakar, de commerciele zend dan ook elke dag een 15min durende samenvatting, maar dan meer een reality tv serie, waarin ze een rijder, Koen Wauters, zeg maar de Marco Borsato van Vlaanderen volgen.
Grttz,

Weet ik maar je zag de auto welgeteld 1 minuut rijden :s
Terwijl de toppers top 10 (juist 10de zkr) rijden was het alleen wauters die op tv kwam :s
Jurado
Ja, inderdaad, twas meer om Wauters dan om de rally zelf te doen, maarja voor de rally zelf heb je natuurlijk Eurosport Smile .

Terug on topic:

Welke vind je (voorlopig) de mooiste F1 van 2007?

De Mclaren is minder mooi dan 2006 en was al mijn favoriet niet, De Renault, een woord, spuuglelijk, dus voor het eerst gaat men stem naar Ferrari.

En nu die van jullie.
Hoogeveense RAT
Tja, die McLaren van vorig jaar was inderdaad een stukje mooier. Die Renault lijkt ook nergens op: maar ja, hoe kun je de kleuren van ING en Renault nou ooit combineren? De andere auto's zien er eigenlijk net zo uit als altijd, maar tot nu toe is die van Williams, die vandaag pas in gepresenteerd het mooiste vind ik. Maandag wordt de Spyker voorgesteld, hopelijk wordt dit weer een mooie auto Very Happy.
BCP88
Hoogeveense RAT wrote:
Maandag wordt de Spyker voorgesteld, hopelijk wordt dit weer een mooie auto Very Happy.

Welk merk noemt z'n auto spyker? Ik wist eingelijk niet eens dat ze namen hadden voor hun auto's.
Jurado
Hollanders doen dat natuurlijk :p .

Overigens, de Honda ziet er wel vet cool uit, de mooiste samen met Ferrari vind ik persoonlijk, wat vinden jullie ervan?

Groeten,
Hoogeveense RAT
BCP88 wrote:
Hoogeveense RAT wrote:
Maandag wordt de Spyker voorgesteld, hopelijk wordt dit weer een mooie auto Very Happy.

Welk merk noemt z'n auto spyker? Ik wist eingelijk niet eens dat ze namen hadden voor hun auto's.

Tja, het automerk Spyker is vernoemd naar de oprichters, de gebroeders Spyker als ik me niet vergis.

Die Honda ziet er wel leuk uit, een van de mooiere auto's die dit seizoen zal rijden. Het is in elk geval weer eens wat anders dan die Rood-Witte Lucky Strike auto.
Yjaxygames
Ziet er goed uit, maar het gaat om de prestaties he Wink
Skippers
Ik hoop dat Honda nog met een andere auto komt want dit vind ik de lelijkste F1 auto die ik ooit gezien heb
Hoogeveense RAT
Skippers wrote:
Ik hoop dat Honda nog met een andere auto komt want dit vind ik de lelijkste F1 auto die ik ooit gezien heb

Ik heb zondag in een voorbeschouwing op Sporza gehoord dat Honda pas weer sponsornamen zal vermelden als er een sponsor is gevonden die het milieu wilt verbeteren, niet eerder. Overigens weet ik niet of ze dan ook meteen van de livery afstappen, of de sponsornamen gewoon op deze livery plakken.
Jurado
Hoogeveense RAT wrote:
Skippers wrote:

Ik heb zondag in een voorbeschouwing op Sporza gehoord dat Honda pas weer sponsornamen zal vermelden als er een sponsor is gevonden die het milieu wilt verbeteren, niet eerder. Overigens weet ik niet of ze dan ook meteen van de livery afstappen, of de sponsornamen gewoon op deze livery plakken.

Ik dacht dat ze per pixel ruimte gingen verkopen, zeker weet ik dat niet.

Groeten,
Jurado
Voila de eerste race is voorbij...

... De wekker ging af, kwas te moe en ben maar blijven doorslapen , achteraf gezien geen slechte keuze. Uitgeslapen en direct een raceverslag geraadpleegd, En blijkt dat Kimi gewonnen had, Ikke blij/Niet blij, ik weet niet voor welk team ik nu supporter ben... Altijd al Mercedes van geweest, echter ook fan van Kimi geweest. Soit maakt niet uit. Het was dus weer saai zoals anders. Hopelijk komen er toch nog eens mooie races. En liefst vroeg dan laat.

Groeten,
Skippers
Ik kwam terug van het uitgaan rond 04:30 ongeveer dus ik druk de tv aan en blijkt dat albers dr al uitligt dus ik dacht bij mezelf dan maar de herhaling kijken maar het was niet echt een spektakel behalve dat incident met couthard dan. Verder nogmaals niet echt bijzonder maar wel weer blij dat het begonnen is ik ga er dit seizoen toch meer naar kijken omdat Spyker nu meedoet.
G1g4nt1C
Kben altijd vurige fan van Schumacher geweest, jammer genoeg
is hij er niet meer bij Sad . Nu supporter ik voor raikonnen en
massa en ze hebben het gisteren goed gedaan!
Hopelijk gaat de volgende wereldtitel naar massa, schumachers
leerling.
the666bbq
heb met dit weekend wel wat gestoord aan een commentaar van een journalist bij de F1 :

"hoera hoera, er is in het post schumacher tijdperk nog opvolging we mogen gerust zijn" wat had die man dan gedacht dat ze vanaf schumacher zijn pensioen niemand meer over de eindlijn zouden krijgen - er zal altijd iemand eerstens moeten zijn he
Yjaxygames
the666bbq wrote:
heb met dit weekend wel wat gestoord aan een commentaar van een journalist bij de F1 :

"hoera hoera, er is in het post schumacher tijdperk nog opvolging we mogen gerust zijn" wat had die man dan gedacht dat ze vanaf schumacher zijn pensioen niemand meer over de eindlijn zouden krijgen - er zal altijd iemand eerstens moeten zijn he

Niet gehoord...Op welke zender heb je gekeken? En trouwens, ik vond het een leuke race gisteren Very Happy Raikonnen goeie opvolger voor Schumi, Massa reed ook goed alleen jammer van zijn problemen voor de echte race.
Jurado
Het is te hopen dat voor de Massa fans, hij goed gaat presteren, echter ik heb er geen goed oog in, om een of andere reden denk ik dat hij teveel fouten gaat maken. Hopelijk wordt Mclaren toch maar eens kampioen, al hoop ik dat Kovalainen goed gaat presteren, kheb iets met finnen Smile . Of dat Raikkonen kampioen wordt. Maar vooral dat het spannend wordt.
Hoogeveense RAT
Yjaxygames wrote:
the666bbq wrote:

Niet gehoord...Op welke zender heb je gekeken? En trouwens, ik vond het een leuke race gisteren Very Happy Raikonnen goeie opvolger voor Schumi, Massa reed ook goed alleen jammer van zijn problemen voor de echte race.

Ik neem aan op Sporza, want op RTL7 heb ik niet gehoord dat Olav Mol zoiets zei.

Verder wel een leuke race, hoewel die niet zo heel spectaculair was. Wel leuk dat Spyker meedoet, hoewel het nog niet goed gaat. En ook ben ik blij dat Wurz weer terug is, maar ja dan ramt Coulthard hem weer van de baan Sad.
golles
Hoogeveense RAT wrote:

Ik neem aan op Sporza, want op RTL7 heb ik niet gehoord dat Olav Mol zoiets zei.

Verder wel een leuke race, hoewel die niet zo heel spectaculair was. Wel leuk dat Spyker meedoet, hoewel het nog niet goed gaat. En ook ben ik blij dat Wurz weer terug is, maar ja dan ramt Coulthard hem weer van de baan Sad.

Scheelde 20cm, en hij was zn hoofd kwijt,,,
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2007/03/20/wurz_ik_heb_veel_geluk_gehad_/

Ik vond het egt jammer van massa, wel tof voor raikonnen!
we zullen zien hoe het verder gaat,,,
Jurado
Red Bull geeft je vleugels, zeggen ze toch altijd, Iets te letterlijk in dit geval, maar het was inderdaad gevaarlijk, al een geluk dat ie zen handen van het stuur haalde, anders zouden de handjes niet meer zijn zoals ze nu zijn.

Groeten,
Henk_de_Vries
Ja wurz heeft echt veel geluk gehad... Anders had die een kopje kleiner geweest
en dan dan was coulthard zijn super licensie echt ingenomen...

En kimi gewonnen?
Ik weet niet of ik er blij mee ben... ik was voor Renault maar zonder Alonso is het niet meer zo leuk...

Mclaren
Wow Hamilton derde! die is nog maar een Rookie...

Ferrari
Ferrari wint dit seizoen zeker weten, Kimi is gewoon veel sneller...
Massa ; van 21 naar 8ste ofzo... die gozer kan rijden of die auto is gewoon te goed

Wat gebeurt er met Albers
Ik denk dat albers wel kan rijden maar hij moet zich niet alleen focussen op Spijker, hij moet goed proberen te rijden als komt tie nooit in een goed team.
Yjaxygames
Ja Hamilton is egt goed:P
Jurado
Hopelijk komt het in orde met die jongen.
Hoogeveense RAT
Henk_de_Vries wrote:
Ja wurz heeft echt veel geluk gehad... Anders had die een kopje kleiner geweest
en dan dan was coulthard zijn super licensie echt ingenomen...

En kimi gewonnen?
Ik weet niet of ik er blij mee ben... ik was voor Renault maar zonder Alonso is het niet meer zo leuk...

Mclaren
Wow Hamilton derde! die is nog maar een Rookie...

Ferrari
Ferrari wint dit seizoen zeker weten, Kimi is gewoon veel sneller...
Massa ; van 21 naar 8ste ofzo... die gozer kan rijden of die auto is gewoon te goed

Wat gebeurt er met Albers
Ik denk dat albers wel kan rijden maar hij moet zich niet alleen focussen op Spijker, hij moet goed proberen te rijden als komt tie nooit in een goed team.

Albers had het hele weekend problemen met zijn auto, hoewel het natuurlijk wel zijn eigen fout was dat hij uitviel. Maar goed, hij heeft eigenlijk sinds zijn debuut in 2005 niet zoveel foutjes gemaakt, dus dit kon een keer gebeuren, maar voorlopig zal hij het zoch niet meer kunnen permiteren.
Alkmania
Ik heb me echt kapot geergerd aan die reclames tussen de race door bij RTL GP, ze hadden het beter kunnen houden waar het vorig jaar zat (ik geloof sbs?), daar had je gewoon 1 keer reclame door tussen de wedstrijd en vervolgens kon je alles gewoon zien. Echt heel irritant dit, ongelofelijk commercieel. Confused
Skippers
Quote:
Ik heb me echt kapot geergerd aan die reclames tussen de race door bij RTL GP, ze hadden het beter kunnen houden waar het vorig jaar zat (ik geloof sbs?), daar had je gewoon 1 keer reclame door tussen de wedstrijd en vervolgens kon je alles gewoon zien. Echt heel irritant dit, ongelofelijk commercieel.

Om nog maar te zwijgen over de ongelofelijk irritante belspelletjes om de heel race heen.
Hoogeveense RAT
Ja, als ze nou tijdens die belspelletjes gewoon reclame uitzenden, hoeft dat tijdens de race niet meer. De prijsvraag zou je misschien dan 1 of 2x kunnen laten zien tijdens de voorbeschouwing, gewoon gepresenteerd door de presentatoe vanuit de studio in plaats van 5min. lang hetzelfde vertellen.

Die prijsvragen zullen wel behouden blijven omdat RTL hier natuurlijk een groot deel van de rechten aan terug verdiend.
Alkmania
Skippers wrote:
Quote:
Ik heb me echt kapot geergerd aan die reclames tussen de race door bij RTL GP, ze hadden het beter kunnen houden waar het vorig jaar zat (ik geloof sbs?), daar had je gewoon 1 keer reclame door tussen de wedstrijd en vervolgens kon je alles gewoon zien. Echt heel irritant dit, ongelofelijk commercieel.

Om nog maar te zwijgen over de ongelofelijk irritante belspelletjes om de heel race heen.

Waarvan elke normale liefhebber het antwoord al weet nadat ze de keuzemogelijkheden al hebben opgenoemd, maar ze het schijnbaar toch nodig vinden dit nog 28x per uitzending te herhalen.
golles
maar officieel mogen ze tijdens de race tog geen reclame uitzenden?
Ik kan me herrineren dat er vorig jaar ook reclame was bij de race in australië (herhaling) ik heb de race niet live gekeken.
we zullen wel zien bij de komende race, ik heb hellaas alleen maar het laatste drie kwartier gezien, en zag om de 5 a 6 minuten reclame *KOTS*
Jurado
Jullie Nederlanders hebben precies wel wat problemen met de reclame, Kijk gewoon op de Belgie 2 dan, daar zender ze zonder reclame uit.

BTW: Ik denk dat die (RTL) onder Luxemburgse licensie uitzenden waardoor reclame wel mag.
Hoogeveense RAT
Jurado wrote:
Jullie Nederlanders hebben precies wel wat problemen met de reclame, Kijk gewoon op de Belgie 2 dan, daar zender ze zonder reclame uit.

BTW: Ik denk dat die (RTL) onder Luxemburgse licensie uitzenden waardoor reclame wel mag.

Klopt, wat SBS6 zendt wel onder de Nederlandse vlag uit, waardoor zij zich aan de wet moeten houden, terwijl RTL dat niet hoeft.'

In de reclames zap ik inderdaad maar even naar Sporza.

Het wordt nu maar eens tijd dat in Nederland Formule 1 ook door Sport1 uitgezonden gaat worden Smile.
Hoogeveense RAT
Het was vandaag een stuk minder met die reclame op RTL7, zou de petitie dan toch geholpen hebben? Smile. Als ik goed geteld heb was het 4x een reclameblok van ongeveer 2 minuten en 15 seconden.

De race zelf was wel spannend aan het begin en eindelijk werd er weer eens ingehaald. Wel jammer van de Spykers dat ze er al zo snel uitlagen. Gelukkig heeft Wurz wel een goede race gereden Very Happy.

Volgende week alweer de GP van Bahrein, maar daarna is het vier weken wachten op de GP van Spanje Sad
Jurado
Mooie beginfase van de wedstrijd, Met een uitstekende start van de Mclarens en dan het gevecht tussen Massa en Hamilton. Wel jammer dat Massa is "afgestraft" geweest door zijn durf, Hij bracht wat leven in de brouwerij. Binnenkort durft niemand ook maar een poging tot inhalen te doen, wat het spektakel niet ten goede gaat komen. Hopelijk krijgen we nog een keer een spannend kampioenschap, met de beslissing in de laatste race ofzo.

Groeten,
niels_nkc
ik moet eerlijk bekennen dat ik af en toe maar naar F1 kijk
Skippers
Mwoah sinds dat Spijker erin meedoet (tenminste aan de start staat en verder dan 10 rondjes komen ze waarschijnlijk toch niet) moet ik zeggen dat ik wel vaker naar Formule 1 kijk en dan meestal de herhaling tenzij de live race om een uur of 13 is.
G1g4nt1C
Het is goed te merken dat Schumi de mentor was/is van Massa. De durf die hij laat zien was ook typisch voor de allergrootste F1-piloot ooit. Hopelijk kan Massa deze trend doorzetten en veel spanning en sensatie brengen tijdens dit en de komende seizoenen!
golles
ja, beetje jammer dat massa niet egt het geluk mee heeft, ik dacht tog wel dat hij de man van dit seizoen zou worden, nja het kan allemaal nog steeds, we hebben nog maar 2 races gehad.
we zullen wel zien, volgens mij hebben we dit weekend weer F1,

wel kut dat er om de 15 minuten reclame is,,,
Jurado
3de race voorbij en 3 leiders in het WK, hopelijk blijft het spannend tot op het einde van het seizoen.

Over de race zelf, jammer dat er niet meer ingehaald werd. Maar er is verbetering merkbaar ivg met vorige seizoen(en) .

Met vriendelijke groeten,
Hoogeveense RAT
Inderdaad, er is in deze drie races al meer ingehaald dan de afgelopen drie seizoenen bij elkaar heb ik het idde. En hopelijk blijft het spannend tot het einde met vier rijders die allemaal kans maken op het WK.

Mooi voor Spyker dat ze eindelijk met twee auto's aan de finish zijn gekomen. Helaas heeft Wurz nog altijd geen punten kunnen scoren Sad.
Jurado
Wurz, ik weet niet wat ik van die man moet denken, vroeger was ik wel een beetje fan van hem, maar dit seizoen is hij totaal onzichtbaar, je zou haast denken dat hij niet meedoet.

Groeten,
golles
hij heeft ook niet een hele goeie auto onder de kont, bij MCLaren zag je hem wel meer Razz

las net op gpupdate.nl dat Albers er misschien binnenkort uit licht, nu weet ik dat er veel geruchten op internet staan, maar geruchten in de F1 komen meestal wel snel uit. nja ik vind dat hij niet goed presteert,,,
Hoogeveense RAT
golles wrote:
hij heeft ook niet een hele goeie auto onder de kont, bij MCLaren zag je hem wel meer Razz

las net op gpupdate.nl dat Albers er misschien binnenkort uit licht, nu weet ik dat er veel geruchten op internet staan, maar geruchten in de F1 komen meestal wel snel uit. nja ik vind dat hij niet goed presteert,,,

LAs het gisteren zelf ook, maar inmiddels hebben de bazen van Spyker, Colin Kolles en Michiel Mol, het gerucht ontkracht, gelukkig.

Trouwens, het nieuws kwam uit Bild, dus dat dan kun je de klok er eigenlijk wel op gelijk zetten dat het onzin is.
G1g4nt1C
Nja, het is moeilijk om nu al te zeggen of iemand presteert of niet. Er zijn toch nog maar een paar grand prix's gereden, de bolides moeten nog fatsoenlijk afgesteld worden etc. Wacht nog 3 à 4 wedstrijden en dan kunnen we al een serieuze balans opmaken. Kvind het nu nog te vroeg om te oordelen!
Yjaxygames
Wat hadden ze eigenlijk verwacht met christijaan albers?
SlideR.nl
Yjaxygames wrote:
Wat hadden ze eigenlijk verwacht met christijaan albers?

Dat hij eerste zou worden maar nooit zal gebeuren Razz

Neej, nederlanders zijn nooit goed geweest in de F1. Laat ze maar gaan schaatsen dan winnen we nog wat Very Happy
Jurado
nouja, Albers voegt ook niet echt veel toe aan de Formule1. Net zoals Spyker.

Groeten,
golles
misschien helpt en nieuwe promo-girl?
haha wat een nieuws:

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2007/04/27/wordt_paris_hilton_de_nieuwe_ster_bij_spyker_/

Het zou wel leuk zijn als ze een leuke stap konden maken, bij de beste 6 ofzo...
Yjaxygames
Volgens mij heeft Albers alleen punten gepakt toen de teams met Michelin banden niet mochten rijden in de VS