toen ik een maand of 2 geleden mijn msn opstarte en in mijn postvak keek stond alles er nog in, toen ben ik 2 maanden weggeweest en nu ben ik al mijn mails kwijt!
weet iemand hoe ik ze terug kan krijgen?
hulp graag!
Volgens mij vervalt je account na iets van 30 dagen. als je daarna inlogt staat er dat het account voor jou is gereserveerd. Je emails zijn dan inderdaad weg.
dus ik kan ze niet terugkrijgen?
nou ja ik moet het van de positive kant bekijken postvak minder vol
nou ja ik moet het van de positive kant bekijken postvak minder vol
Heb je al een mailtje naar de helpdesk van Hotmail gestuurd??
ik denk trouwens ook dat je al je mailtjes definitief kwijt bent
ik denk trouwens ook dat je al je mailtjes definitief kwijt bent
ik denk dat ik dat zeker weet, naar een bepaalde periode vervalt je account, had je nog wel je contact personen ?
mja je mailbox is nu wel mooi opgeschoond 
contact personen heb ik nog wel maar geen mailtjes meer
ik kan misschien in de geschidenis van de pc kijken en al die mailtjes naar mezelf sturen
ik kan misschien in de geschidenis van de pc kijken en al die mailtjes naar mezelf sturen
als je je aanmeld met microsoft outlook, en dan op je hotmail account ga je misschien je mail terug kunnen vinden, als je postvak dan nog leeg is, dan is er niets maar aan te doen
| gangie33 wrote: |
| toen ik een maand of 2 geleden mijn msn opstarte en in mijn postvak keek stond alles er nog in, toen ben ik 2 maanden weggeweest en nu ben ik al mijn mails kwijt! |
Like, dat is logisch. Als je email-adres een hotmail adres is, vervalt deze na 30 dagen. Je bent dan alle mailtjes uit je Postvak In kwijt. Je moet je weer opnieuw aanmelden (kan gewoon bij hetzelfde email-adres) om hem weer te kunnen gebruiken. Je krijgt er je mailtjes niet mee terug trouwens.
oh ok. jammer zaten zulke leuke ongein mailtjes tussen
mja ik heb gewwon pech gehad.
mja ik heb gewwon pech gehad.
| gangie33 wrote: |
| toen ik een maand of 2 geleden mijn msn opstarte en in mijn postvak keek stond alles er nog in, toen ben ik 2 maanden weggeweest en nu ben ik al mijn mails kwijt! |
je moet gewoon je postvak opnieuw activeren dan kan je weer mails ontvangen maar...de mails ben je kwijt
| runemaniac59 wrote: | ||
je moet gewoon je postvak opnieuw activeren dan kan je weer mails ontvangen maar...de mails ben je kwijt |
ik wist dat ik mijn mails kwijt was hoef je het er niet lekker in te wrijven
| gangie33 wrote: | ||||
ik wist dat ik mijn mails kwijt was hoef je het er niet lekker in te wrijven |
ik wrijf het er niet in ik zeg het alleen maar
Ja, en dat had ik daarvoor ook al gezegd. Dus dat hoef je inderdaad niet te herhalen! 
| gangie33 wrote: | ||||
ik wist dat ik mijn mails kwijt was hoef je het er niet lekker in te wrijven |
Als je zo gaat beginnen is het juist lkkr voor je dat je al je mails kwijt bent
Ik vind het ook wel knap om niet 1 keer in 30 dagen je mail te checken :S
| v-d-online wrote: |
| Ik vind het ook wel knap om niet 1 keer in 30 dagen je mail te checken :S |
ja, ok normaal zit ik er eens in de maand achter maar ik was 2 maanden weggeweest dat betekent: geen internet.(bij ons dan
tsss, mails de meeste van die dingen lees je na twee maanden toch niet meer dus ondanks onze verzamelwoede mis je waarschijnlijk niet echt heel veel hoor, niet van wakker liggen
| the666bbq wrote: |
| tsss, mails de meeste van die dingen lees je na twee maanden toch niet meer dus ondanks onze verzamelwoede mis je waarschijnlijk niet echt heel veel hoor, niet van wakker liggen |
ik lig er ook niet van wakker maar ik ben een heel belangrijk mailtje kwijt(voor mij heeft het speciale herinneringen). daar stonden namelijks foto's in van mijn opa die ik nooit gekend heb
helaas dat heb ik ook gehad maar nee je kan die emails niet terug krijgen
tenzij je een plus account neemt voor een jaar ofsow dan vergaat je email box niet naar 1 maand
tenzij je een plus account neemt voor een jaar ofsow dan vergaat je email box niet naar 1 maand
| justin25514 wrote: |
| helaas dat heb ik ook gehad maar nee je kan die emails niet terug krijgen
tenzij je een plus account neemt voor een jaar ofsow dan vergaat je email box niet naar 1 maand |
ok ik zal er naar kijken op welke site staat dat?
Ik zou Hotmail zowieso niet gebruiken voor je mail...ik gebruik het alleen voor msn..en email laat ik naar m'n Gmail account sturen... dat bevalt me overigens prima
Kan ook gemakkelijk worden ingesteld op Outlook Express.. waarom ik niet zo van Hotmail hou? 9 van de 10 keer ontvang je je emailtjes niet, en net wat jullie zeggen.. na 30 dagen ben je je emails kwijt