FRIHOST • FORUMS • SEARCH • FAQ • TOS • BLOGS • COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!


ADSL HIZLANIYOR!!!





Garga
evet arkadaşlar şimdi haberlerde izledim sınırlı ve sınırsız olmak üzere 512 Adsl hızlıar 1024 olarak 2ye katlıyor ve fiyatları düşüyor..bu sevindirici haberi paylaşıyım dedim...

17temmuz itibari ile uygulama başlamış olucak...
bugra9
Herkeze hayırlı olsun. Japonya 47 Mbit ile internete bağlanıyor. Bizde yavas yavas yetişiyoruz onlara. Very Happy
geyikkutuphanesi
en az avrupa standartlarına çıkarmaları lazımdı zaten. Yavaş yavaş olur işallah.
Dillian
Arkadaşlar inşallah olur da ne diyim.Peki ya direk hızı mı yükselicek nasıl olucak biz farkedicek miyiz??
bugra9
Sabah uyanacaksın bir bakacaksın çok hızlı dosya iniyor. Ne oluyor buna diyeceksin. Sonra anlayacaksınki hızın 1024 olmuş. Very Happy
dxhunter
Bildigim kadariyla sadece kotali 512 ler 1024 olucak 256 sinirsizlar gene ayni kalacak diye biliyorum. Net bir sey cikmadi henuz kimseden bakalim 17 Temmuzu beklicez birde 100 kb/s ile download edelim Very Happy kota hemencecik dolmaz insallah Wink
kartal
O zaman modem ayarlarımız ile oynamak gerekiyor mu? Yoksa kendiliğinden anlar mı? Bizim modem yapılandırmasında gelişmiş seçeneğinden hız ayarını 10mbps yapmıştık ki öyle çalışıyordu. Ne yapacam ben ya, yine ağır mı olacak. Yoksa kendisi otomatik tanır mı? Kimse de yok 5 gün yandım desenize!!! Crying or Very sad
bugra9
Modemden ayar falan yapmanıza gerek yok. 1024 ü otomatik tanır.
Bide hız 1024 e çıkarken muhtemelen 3-4 saat kimse internete giremeyecek. İnternette işleriniz varsa 17 Temmuza girmeden bitirin derim. Very Happy
geyikkutuphanesi
dxhunter wrote:
Bildigim kadariyla sadece kotali 512 ler 1024 olucak 256 sinirsizlar gene ayni kalacak diye biliyorum. Net bir sey cikmadi henuz kimseden bakalim 17 Temmuzu beklicez birde 100 kb/s ile download edelim Very Happy kota hemencecik dolmaz insallah Wink

zaten o 256 ların ne çilesi varmış be Very Happy 512 olduğu zaman onların fiyatı 2'ye katlanmıştı itirazlar sonucu tarifeye dokunulmadı. Telekomun geri bıraktığı unutulmuş bir tarife seçeneği Very Happy Siz sonsuza dek 256 kpbs ile bağlanacaksınız. Telekoma karşı gelirseniz olacağı budur Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy Twisted Evil
xray
Garga wrote:
evet arkadaşlar şimdi haberlerde izledim sınırlı ve sınırsız olmak üzere 512 Adsl hızlıar 1024 olarak 2ye katlıyor ve fiyatları düşüyor..bu sevindirici haberi paylaşıyım dedim...

17temmuz itibari ile uygulama başlamış olucak...


Müjdeli haberin için Allah razı olsun..teşekkürler
Garga
bugra9 wrote:
Modemden ayar falan yapmanıza gerek yok. 1024 ü otomatik tanır.
Bide hız 1024 e çıkarken muhtemelen 3-4 saat kimse internete giremeyecek. İnternette işleriniz varsa 17 Temmuza girmeden bitirin derim. Very Happy



Böyle birşey olmuyorç Ben 256'dan 512'ye geçerken 12:01'de(gece 12:00de değişcekti) internete girdim ve 512 ile kalan dosya downloadlarımı tamamladım Smile Yani korkunuz olmasın kesinlikle....

Ayrıc sadece hızlanmıyacakmış, telefon görüşmeleri de ucuzlayacakmış...
geyikkutuphanesi
Garga wrote:
bugra9 wrote:
Modemden ayar falan yapmanıza gerek yok. 1024 ü otomatik tanır.
Bide hız 1024 e çıkarken muhtemelen 3-4 saat kimse internete giremeyecek. İnternette işleriniz varsa 17 Temmuza girmeden bitirin derim. Very Happy



Böyle birşey olmuyorç Ben 256'dan 512'ye geçerken 12:01'de(gece 12:00de değişcekti) internete girdim ve 512 ile kalan dosya downloadlarımı tamamladım Smile Yani korkunuz olmasın kesinlikle....

Ayrıc sadece hızlanmıyacakmış, telefon görüşmeleri de ucuzlayacakmış...

ben tam olarak katılamayacağım bu görüşe, çünkü benimki birkaç gün sonra hızlanabilmişti ve o günlerde nete girmek kabus gibiydi sürekli kopuyodu. Heralde bulunduğum bölgeyle alakalı bi durumdu fakat ennihayetinde oluyo böle şeyler. Ama hızlanınca da affediyo insan hani Very Happy
Garga
Bende de kopmalar olmuştu biraz ama hemen hızlanmıştı...
bugra9
Eeee 2048 e ne zaman geçiyoruz. Very Happy
b17
Hayırlı Olsun Very Happy
tolgaist
vay bee 1024 hee..
daha 3 sene önce 56 k kullanıyordu herkes:)

sonuçta 2048 de olsa dünyanın en pahalı adslini kullanıyor olacağız . o yüzden heyecan yapmaya gerek yok. hemde 1024 te de limit 3 gb yaparlar merak etimeyin. tt dan bahsediyoruz arkadaşlar gözü açalım biraz..
tufansaba
256k ya laf atmayın Smile

yawaş mawaş ama sınırsız Laughing
bugra9
tufansaba wrote:
256k ya laf atmayın Smile

yawaş mawaş ama sınırsız Laughing

İnşallah 256 yıda 512 yapacaklar. Hadi Hayırlısı
Garga
tufansaba wrote:
256k ya laf atmayın Smile

yawaş mawaş ama sınırsız Laughing



Onu da yükseltirler veya onların fiyatı düşer. Çünkü asıl olarak fiyatta oynama olacakmış. Ama bu tt ne yapacağı belli olmaz ki bu ayrı bir konu tabii ki de...
dxhunter
Bende 512-3Gb. kotali var ama 512 sinirsiz sifre si ile giriyom kota benim kine islemiyor Very Happy
geyikkutuphanesi
hobaaa şifreyi versene yaw bizde girelim Smile
meto
yaw öf 256 kullanıoz limitli yine iyi ama 512 lazım Call of duty Mp oynarken ping kötü oluo böle TT yi...
borabora
dxhunter wrote:
Bende 512-3Gb. kotali var ama 512 sinirsiz sifre si ile giriyom kota benim kine islemiyor Very Happy

nasıl oluyor ?
bugra9
dxhunter wrote:
Bende 512-3Gb. kotali var ama 512 sinirsiz sifre si ile giriyom kota benim kine islemiyor Very Happy

Böyle çok diyen oldu ama hiçbiri ispatlayamadı. Very Happy
dxhunter
Yalan yok giriyorum baskasinin sifresini kullanarak kotası sifreyi kullandigim kisiye giriyor. Nasıl olsa onunkide sinirsiz 500 Gb. da download etse gene ayni parayi veriyor arakdas. Ama 256 sinirsiz sifresi kullanirsaniz sizinkide 256 oluyor en az 512 sinirsiz sifresi kullanmaslisiniz. Bu sayede 1 Ayda 15 den fazla filim indirdim halada indiriyorum Very Happy

Quote:
Böyle çok diyen oldu ama hiçbiri ispatlayamadı. Very Happy


Ispatlamam icin ne istiyorsun sole ispatliyayim sana Wink
Garga
dxhunter wrote:
Bende 512-3Gb. kotali var ama 512 sinirsiz sifre si ile giriyom kota benim kine islemiyor Very Happy



Direk modeme bilgisayar açılırken özelliler yüklenmiyor muydu adslde?Yani modemin kapalı iken bile manuel aldın mı 512 sınırlı ise isteddiğin şifreyi gir aynı olur...
meto
bu konu uzar öf yaw reddedildi başvurum :S
Garga
meto wrote:
bu konu uzar öf yaw reddedildi başvurum :S


Hangi başvurun???
borabora
dxhunter wrote:
Yalan yok giriyorum baskasinin sifresini kullanarak kotası sifreyi kullandigim kisiye giriyor. Nasıl olsa onunkide sinirsiz 500 Gb. da download etse gene ayni parayi veriyor arakdas. Ama 256 sinirsiz sifresi kullanirsaniz sizinkide 256 oluyor en az 512 sinirsiz sifresi kullanmaslisiniz. Bu sayede 1 Ayda 15 den fazla filim indirdim halada indiriyorum Very Happy

Quote:
Böyle çok diyen oldu ama hiçbiri ispatlayamadı. Very Happy


Ispatlamam icin ne istiyorsun sole ispatliyayim sana Wink


kablosuz bir modemle yine ayrı yakın mesafede olan bir kablosuz modeme sarkma yaparak şifresini bilirsen girebilirsin.kablolu modemde olabilirmi ?
tufansaba
yok olmaz öyle şey demi dxhunter Wink


Arkadaşlar şimdi kesin olan tarifeyi söyleyeyim.
Kaynak direkt telekomdan görevli bir kişi...
Tarife kesin doğru.

Quote:
256/64 Limitsiz 49
512/128 Limitsiz 89
1024/256 Limitsiz 139
2048/512 Limitsiz 229

1024 3 GB Limitli 29
1024 6 GB Limitli 49
1024 9 GB Limitli 69
meto
Garga wrote:
meto wrote:
bu konu uzar öf yaw reddedildi başvurum :S


Hangi başvurun???



Very Happy server2 deki host başvurum
selim06
borabora wrote:
dxhunter wrote:
Yalan yok giriyorum baskasinin sifresini kullanarak kotası sifreyi kullandigim kisiye giriyor. Nasıl olsa onunkide sinirsiz 500 Gb. da download etse gene ayni parayi veriyor arakdas. Ama 256 sinirsiz sifresi kullanirsaniz sizinkide 256 oluyor en az 512 sinirsiz sifresi kullanmaslisiniz. Bu sayede 1 Ayda 15 den fazla filim indirdim halada indiriyorum Very Happy

Quote:
Böyle çok diyen oldu ama hiçbiri ispatlayamadı. Very Happy


Ispatlamam icin ne istiyorsun sole ispatliyayim sana Wink


kablosuz bir modemle yine ayrı yakın mesafede olan bir kablosuz modeme sarkma yaparak şifresini bilirsen girebilirsin.kablolu modemde olabilirmi ?

Bu bir kaç programcık aracılığıyla yapılabiliyor fakat burada adını bile anmak "hack" meteryali barındırmak olur.Lütfen bu konunun üzerinde fazla durmayalım(malum tehlikeli ve illegal bir şey).Ayrıca tespit edilirseniz büyük para cezaları (hatta Cezaevi) gelebilir..Önermiyorum arkadaşlar bunları ama kullananada bir şey demiyorum.
Bu arada ne gazetelerde ne de ttnet'in kendi sitesinde bir açıklama görmedim ama inşallah doğrudur haber.
bugra9
tufansaba wrote:
yok olmaz öyle şey demi dxhunter Wink


Arkadaşlar şimdi kesin olan tarifeyi söyleyeyim.
Kaynak direkt telekomdan görevli bir kişi...
Tarife kesin doğru.

Quote:
256/64 Limitsiz 49
512/128 Limitsiz 89
1024/256 Limitsiz 139
2048/512 Limitsiz 229

1024 3 GB Limitli 29
1024 6 GB Limitli 49
1024 9 GB Limitli 69

Ben 29 YTL ye 1024 kullanacam. Enistem benim ödediğim paranın 2 katını veriyor ama yinede 256 da kalacak. Very Happy
mr.emre
Garga wrote:
evet arkadaşlar şimdi haberlerde izledim sınırlı ve sınırsız olmak üzere 512 Adsl hızlıar 1024 olarak 2ye katlıyor ve fiyatları düşüyor..bu sevindirici haberi paylaşıyım dedim...

17temmuz itibari ile uygulama başlamış olucak...


Bugün bayram erken kalkın çocuklar felsefesiyle uyandım Very Happy ama hızda bi değişiklik göremedim Sad

dxhunter wrote:
Bende 512-3Gb. kotali var ama 512 sinirsiz sifre si ile giriyom kota benim kine islemiyor Very Happy


yakalarlarsa... Very Happy

meto wrote:
bu konu uzar öf yaw reddedildi başvurum :S


9 mesajla mı ? Rüya görüyosun
bugra9
Bundan önce 256 dan 512 ye saat 17.00 civarlarında geçmiştik. Tahminime göre yine saat 17.00 da hız değişikliği olacak.
Bide eğer oluyorsa bana 1024 sınırsız şifresi bulabilirmisiniz? Very Happy
bugra9
Hani 17 Temmuzda hızlanacaktı ADSL. Suan 18 Temmuz ve hız değişikliği yok. Telekomun kendi sitesindede tarih vermemiş çok yakında demiş. Demek tarih asılsızdı. Ne umutlarla beklemiştim. Mad
tufansaba
Quote:
Türk Telekom, telefon ve ADSL tarifelerinde 17 Temmuz Pazartesi gününden itibaren indirim yapacak.
Türk Telekom Genel Müdürü Paul Doany, telefon ve ADSL tarifelerinde indirim yapılacağını söyledi. Paul Doany, yaptığı basın toplantısında, ses ve veri tarifelerine ilişkin değişikliklerin imzalanmasının Pazartesi günü gerçekleşeceğini ve ADSL konusundaki tarife değişikliğinin de yakın zamanda açıklanacağını söyledi. Doany, ses iletiminde indirimle ilgili tarife değişikliğinin Pazartesi günü onaylanacağını ve uygulamaya gireceğini ifade etti.
Dünyanın 13’üncü büyük telekom operatörü olan Türk Telekom’un kurumsal organizasyon yapısı değişiyor. Şirketin üst yönetimi İstanbul’a taşınırken, teknik ve operasyon bölümleri Ankara’da kalacak. Genel Müdür Paul Doany, İstanbul’a taşınma stratejisinin pazara yakınlaşmak ve müşterilere daha iyi hizmet götürmek amaçlı olduğunu söyledi. Yönetim biriminin ve pazarlama, satış, finans bölümlerinin İstanbul’da olacağını belirten Doany, ayrıca şirketin haklarını en iyi şekilde korumak için hukuk yapısında önemli değişiklikler yapacaklarını ifade etti. TT Genel Müdürü Paul Doany.
Doany, pazarlama ve satıştan Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Toros, operasyonlardan Genel Müdür Yardımcısı Celaleddin Dinçer, finanstan Genel Müdür Yardımcısı Nazif Burca, destek hizmetlerinden Genel Müdür Yardımcısı Şükrü Kutlu’nun sorumlu olacağını dile getirdi. Yeni yapılanma nedeniyle bir bölüm personelin İstanbul’a taşınacağını belirten Doany, bunu personelin rızası alınarak gerçekleştirileceğini, gitmek istemeyen personelin Ankara’da çalışmaya devam edeceğini dile getirdi.
dxhunter
Soledigim yontem i Turk Telekom bolge bolge yamaliyormus eger hala vaktiniz varsa bir yerden 512 veya ustu sinirsiz sifresi bulup downloada baslayabilirsiniz. Bizim burada hala gecerli ama yakinda kullanamicaz sanirim. Confused
Garga
1 Ağustos'a alınmış uygulanma....
dxhunter
1 Agustos gelincede derler artik 1 Eylulde olcak duzeltme yaptik derler kesin Confused
bugra9
Bu Telekom neyi doğru dürüst ve zamanında birşey yaptıki. Bari tarih vermeselerdi. Herkeze hızlanacak dedik hızlanmadı dolayısıylada herkeze rezil olduk. Very Happy
maniac_ea
yok arkadaslar 1 agustosu bekleyin artış sadece kotalı kullanıcılarda olucak ayrıntılar için http://www.ttnet.net.tr/basinbulteni.htm
borabora
acelemiz yok daha çoooook agustoslar bekleriz.
dxhunter
Sinirli adsl kullanilarinin kotalarini en az 10 Gb. yapmalilar bence o zaman Tamam derim Turk Telekom bisiler yapiyor. Ama yok simdi verecekler 1024'u bize kotamiz daha hizli dolacak.
bugra9
dxhunter wrote:
Sinirli adsl kullanilarinin kotalarini en az 10 Gb. yapmalilar bence o zaman Tamam derim Turk Telekom bisiler yapiyor. Ama yok simdi verecekler 1024'u bize kotamiz daha hizli dolacak.

Adamların amacı zaten kotasını geçenlerden para kazanmak. Bak sınırsızların işini nasıl bitiriyor. Very Happy
duckling
evet kesin tarih 1 ağustos'muş Very Happy

bari kotaları da fiyat değiştirmeden artırsalarmış Rolling Eyes
maniac_ea
limitlilerin kotalarını attırmadan hızlarını arttırdılar bu hızlada limitliler kotayı geçer ben normalde geçiyorum limitsizlerde yaptıgı indirimden limitlilerden alıcaklar
BURAK_X
Ama benim bildiğim kadarıyla 1 Ağustos'ta olacakmış bu hızlanma.Neyse,
ben bu habere çoooooooooook sevindim.Elveda 512 k, merhaba 1024 k! Very Happy Very Happy Very Happy
cafein
harika bir haber tesekkur ederim ve gercekten hızlı baglancaz demek
geyikkutuphanesi
Daha 1 hafta var gözüme büyüyo günler 512 den şimdiden soğudum Very Happy
(oysa bi zamanlar 256'ya hızlı derdik Razz)
extramedya
Limitli ADSL hız artımı ve fiyat tarifesini inceledim. Kotalıya indirim yok, hız artışı var. Ama limitsize minik de olsa indirim var. Bu kafayla Türk interneti biraz zor gelişir. Hindistan bile nerede ise bedava yapacak neti, biz hala bu aptal tarifelerle ve bu aptal hızlarla iş yapıyoruz.
loserk
ben artık inanmıyorum bu ttnet e... küstüm oynamıyorum... Laughing
bugra9
TTnet e halktan baskı çok fazla. Zaten yavaş yavaş yükseltmeleri lazım. Yoksa ayaklanmalar çıkar. Very Happy
selim06
Her ne kadar Telekom'u beğenmesem de bazı şeylerin bilinmesinde fayda var. Sizin o kıyasladığınız ülkelerin bazıları İstanbul kadar bile yok. Önce bir büyüklük kavramını oturtmak lazım.

Yüksek hızları düşük fiyata almak bizim de hakkımız ama zaten ADSL standardının ilk modelinin maksimum hızı 8 Mbit idi. Şu andaki maksimum hızn 4 katı, sonrasında ise 245 Mbit'e çıktı.

6 kat meselesine gelince ise kimisine göre 6 kat pahalı olabilir. Genellikle Japonya'nın fiyat ve hızları ile kıyaslanıyor. Nasıl ADSL fiyatlarını Japonya ile kıyaslamak gibi doğru bir hareketi yapıyorsunuz o zaman iki ülke arasındaki insanları da kıyaslayın. Onlar kadar çok çalışıyor musunuz ya da verginizi onlar kadar dürüst ödüyor musunuz? Okulunuza önem veriyor musunuz? Daha doğru dürüst kendi diline dahi sahip çıkamayan yurdum insanı, şark kurnazlığı ile kendini soyutlayıp suçı bir başkasına atıyor.
b17
Hayırlısı inşallah Laughing
maniac_ea
arkadaşlar bazı yerlerde 1024 olmuş ankarada bazı yerlerde başlamış hız artışı
bugra9
Ve mutlu son. Very Happy Ben Ankarada Kolejin orada oturuyorum ve benimkisi 1024 olmuş. Nasıl sevindim bilemezsiniz. Darısı herkezin başına. Very Happy

Line Rate - Upstream (Kbps): 256
Line Rate - Downstream (Kbps): 1024

Ama hızlanmada artış çok az. Madem yapamayacaklardı niye yükselttiler.Ben 120kb/s hızla indirir diye beklerken 70kb/s hızla indirdi. İnşallah düzeltirler.

256 da - 25kb/s
512 de - 55kb/s
1024 de - 70kb/s
maniac_ea
speedtest.ttnet.net.tr adresinden hız testi yaptır bakım hız test sonucun ne cıkıyor
dxhunter
bugra9 Hayirli olsun umarim kotayi hemen doldurmassin Very Happy valla benimkisi gelsin baslicam tekrar Download a abanmaya Very Happy
bugra9
Hız Testi yaptırdım ilkinde 833.4 kbps = 102 KB/s dedi. İkincisinde 805.4 kbps = 92 KB/s dedi.



Bende kesin kotayı geçerim. Hız geldi kendime güven geldi dolayısıyla başladım indirmeye. Very Happy
selim06
ben de de hız artırımı var ama 70kb/s falan indirme hızım bakalım daha artar.Hadi hayırlısı 1 Ağustos'dan önce yapmaları da iyi oldu daha bu ayın kotasından 1gb var!
[Edit]Şimdi denedim 107kb indiriyor saniyede[/Edit]
epano
arkadaşlar telekomu aradım.elimize resmi bir evrak gelmedi,bakmayın gazetelerin öle yazdıklarına..acele etmeyin dediler....
princedarkdestiny
Telekom geç bile kaldı bu hızlandırm aişinde. Ama malesef sınırsızlarda yalnızca indirim yapılacakmış. Crying or Very sad Hala 256 ile kalacağız öyleyse Crying or Very sad

Bu arada hız testini nereden yapıyorsunuz ? Link verebilir misiniz ?

Teşekkürler.
asteriks
İçerdeki hızı arttır dur. Dışarıya çıkan hız artmadıktan sonra bir işe yaramıyor. Bugün bırakın dışarıya bir siteden bir şey indirmeye çalışan kişiyi, web sitesi sahipleri sürekli problem yaşıyor Türkiyeden dışarıdaki sunuculara erişmekte. Dış hatlarda hiç bir yatırım yapmıyorlar. Amaçları sadece Adsl'e geçmemiş kesimi de çekip, karlarını arttırmak.
selim06
princedarkdestiny wrote:

Bu arada hız testini nereden yapıyorsunuz ? Link verebilir misiniz ?

Teşekkürler.

http://speedtest.ttnet.net.tr
http://speedtest.vonage.com/
http://bandwidthplace.com/speedtest
http://www.speakeasy.net/speedtest/
geyikkutuphanesi
Biz daha göremedik 1 Mb i. Zaten bir önceki atrışta da 3 gün sonra görebilmiştik.
dxhunter
Evet arakdaslar benimdu sabah geldigimde 1024 olmustu. Ama eskiden 512 sinirsiz sifreleri ile kotasıs 29 YTL ye kotanin sinirlarini zorluyordum gunluk 4-5 Gb. download. Ama simdi 1024 olunca bana en az 1024 veya 2048 kotasiz sifre lazim oldu bulmak biraz uzun surucek Confused
bugra9
dxhunter wrote:
Evet arakdaslar benimdu sabah geldigimde 1024 olmustu. Ama eskiden 512 sinirsiz sifreleri ile kotasıs 29 YTL ye kotanin sinirlarini zorluyordum gunluk 4-5 Gb. download. Ama simdi 1024 olunca bana en az 1024 veya 2048 kotasiz sifre lazim oldu bulmak biraz uzun surucek Confused

Bulursan artık bizide görürsünVery Happy. Bir şifreyle birden fazla kişi online olabiliyormu?
geyikkutuphanesi
Waaavvvvvvvvvvhhhhh!
1 Mb' e geçiş tepkim Very Happy Artık megabit olarak ifade etmeye başladık ya hızları şükür Very Happy
dxhunter
Sifre bulduk bir tane ama bu seferde kabul etmiyor. Kota sayfasindan giriyorum bakiyorum kotaya falan ama sifreyi modeme uygulayınca telekomun uyari linkine gidiyor Confused sanirim bitti o is Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
kartal
Telekom 1 Ağustos'u beklemedi. Artık ben de 1024 ile bağlanıyorum. Resmen hızı farkettiriyor bu bağlantı. Bu kadarcık artışla nasıl farklı oluyor. Ya 4096 olsane olurdu kimbilir. Süper bir duygu bu ya.
Teşekkürler Telekom. Laughing
tufansaba
bazı bölgelerde hızlanma yerine hız düşüşü olduğunu yazıyorlar...
Coomedy
tufansaba wrote:
bazı bölgelerde hızlanma yerine hız düşüşü olduğunu yazıyorlar...

bak buna gülerim işte Mr. Green lol lol lol Mr. Green
ee nede olsa Türk Telekom bu Very Happy
duckling
şu anda ölçtüğüm 847 kbps oldu Very Happy

512 kullanıyordum Very Happy

kâr kârdır Very Happy
darkeagle
Böle giderse yetişeceksiniz bana Laughing
duckling
dün download yaptım 106-107'lerle indirdi Very Happy

8 mb 76 saniye sürdü Very Happy
mr.emre
duckling wrote:
dün download yaptım 106-107'lerle indirdi Very Happy

8 mb 76 saniye sürdü Very Happy


Ben 360 - 370 gördüm benim bilgisayarda Very Happy
felisleo
iyi de 256 sınırsızlarda ne hızlanma var ne ucuzlama Evil or Very Mad
zaten bu telekomun neyi düzgün ki Evil or Very Mad
bugra9
Benim kardeşimin arkadaşı 256 sınırsız kullanıyordu onu 512 sınırsız yapmışlar. Very Happy
fikizy
telekom personeli olduğum için 2048 sınırsıza 30 milyon ödüyorum aylık. benim durum iyi ama yazık wallahi bu milletin çektiklerine. sömürüyo itneler Smile imkan olsa da uydu kullansak...
tuncay
Kotalıda olmama rağmen sınırsızın 256 kbit/s'de kalması utanç verici Türkiye adına diye düşünüyorum.
posof
fikizy wrote:
telekom personeli olduğum için 2048 sınırsıza 30 milyon ödüyorum aylık. benim durum iyi ama yazık wallahi bu milletin çektiklerine. sömürüyo itneler Smile imkan olsa da uydu kullansak...




aynen öyle 3gb nedir aninda doliyor.
Related topics
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Language Forums -> Turkish

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2011 Frihost, forums powered by phpBB.