FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

mp3 speler

Welke kies je?
Apple Shuffle
11%
 11%  [ 1 ]
Creative ZEN Nano Plus
66%
 66%  [ 6 ]
Creative MuVo TX SE
22%
 22%  [ 2 ]
Total Votes : 9

Jurado
dag,

Ik ben van plan een mp3 speler aan te kopen (1gig). Mijn vraag is welke is de beste?
Keuze:
Apple Shuffle 1Gb 89Euro
Creative ZEN Nano Plus 1Gb 89Euro
Creative MuVo TX SE 89Euro

Mijn vraag is echter:
Heeft er iemand gebruikservaringen en aanrader of afrader.
Voorts zou ik ook graag weten welke muziek in mappen ondersteunt ( anders moet je de hele tijd FF drukken als je lied int midden is. met mappen kan je naar een bepaalde map gaan en dan daar een nummer selecteren).
Ook zou ik wille weten of je andere dingens dan mp3 (vb:fotos om van de ene pc naar de andere pc te versluizen zonder extra software te instaleren).

Groeten,
Lady Elensar
Ik heb zelf een mp3-speler van Samsung (YP-U2R) en dat vind ik een heel fijn ding eigenlijk. Het is niet zo'n één die je hier boven noemt, maar dit kan misschien ook van pas komen. Alleen de prijs was wel 10 euro duurder.

Je kan er via een navigatie systeem door mappen bladeren en nummers selecteren, er zit een fm-radio op, is ook 1 gb. USB 2.0 (maar zit er wel aan vast, geen stekker/kabeltje dus). Ik gebruik hem ook om andere bestanden op te zetten en die over te zetten naar een andere computer. Niks geen problemen mee, en ik hoef geen extra software te installeren. (Ik heb wel Windows XP).

Misschien kun je er wat mee Smile
Jurado
Klinkt interssant, is wel 10 Euro duurder maar dat maakt niet uit, alleen ik vind de speler nergens: Kvind wel de : Samsung YP-U2Z 1GB en de Samsung YPU1Z-1Gb allebei aan 99 Euro .

Groeten,
Maxus
Kies liever meer dan 1GB, windt ik belangrijker dan het uiterlijk dat je meer liedjes op kan plaatsen.
Ook is een goede menu aan te bevelen (zoals bij Ipod dat je zelf liedjes kan zieken ipv next - next - next)
Dus valt de Schuffle al af zonder scherm.
the666bbq
ik kijk zelden op mijn schermpje om te zien welk liedje er bezig is dus de basic memorystick achtige mp3 spelers zijn prima voor mij - gelukkig voor mij zijn die nog eens vrij goedkoop

grootte kan niet groot genoeg zijn, hoewel... dan sleur je weer te lang dezelfde shit mee. Ik gebruik mijn mp3 voornameljk bij het lopen zodat elke keer een nieuwe set liedjes handig is - de speler onthoudt wel waar hij gestopt is dus met 2gig ben je wel even zoet maar toch : de batterijen gaan niet zo lang mee dus met nieuwe begint die weer opnieuw

heb onlangs een mp3 speler gezien volledig geïntegreerd in de headset, en dus ideaal tijdens het sporten - ik denk dat dat mijn volgende wordt; al die ipod lookalikes zijn met net iets te lomp/groot/onhandig
Code of Ruin
De Ipod shuffle zou ik links laten liggen. Zoals Maxus al aangeeft heeft hij geen scherm en ik vind de geluidskwaliteit minder dan die van de Creatives.
De Samsung YPU1-z heeft SRS WOW wat geweldig klinkt. De Lithium Polymeren accu is hoogwaardig van kwaliteit en hij kan er vrij lang op draaien.
De Creative Zen nano Plus zou mijn voorkeur genieten omdat die het meest robuust is. Hij loopt op losse batterijen wat betekent dat je gewoon de batterij kunt vervangen als deze leeg is. De samsung moet weer worden bijgeladen. De geluidskwaliteit is zonder meer goed te noemen. Alhoewel hij het denk ik aflegt tegen de samsung met zijn bijzondere srs systeem.
justin25514
ik had Creative MuVo² maar als je er te veel mee doet zoals schudden en zo en batterij er uit als je aan het spelen bent gaat de hardeschijf kapot voor de rest is het een top mp3 speler

grtzz justin
viss00
ik zelf heb de Creative MuVo TX SE. Ik ben er erg over te spreken qua functies en geluidskwaliteit. Maar ik ben er wel 2x mee terug moeten gaan omdat hij het niet meer deed. Dat kwam dus neer op 2x een maand kwijt maar er werd telkens netjes een nieuwe geleverd.
Als ik opnieuw een mp3 speler zou kopen dan zou ik er één doen van minstens 2 gb omdat je naders telkens nieuwe liedjes op je mp3 speler moet laden..
Museobanus
ik gebruik ne gewone simpele mp3 van den blokker, da is goe genoeg, veel verschil gaat ge nie merken ze, de prijs zegt niets over de kwaliteit
Jurado
Bedankt voor de info, maar ik heb gekeken naar Prijs/Opslagruimte op de eerste plek. en dan kwam ik eenmaal uit op 1 gig. Verder is van belang dat het 1 van die 4 is omdat ik dan nog eens 20 Euro korting krijg.

De Shuflle valt al af in mijn opzicht en julloe bevestigen dat. Dan gaat het nog tussen de 2 van Creative en de samsungs.

Ik weet niet of reclame mag( verwijder de reclame als het niet mag, mod!!!!), maar hier is een link http://www.phonehouse.be/phone-house-belgie/producten/muziek/mp3-players/liste.php?resetcompare=1

Groeten,
mrbosnia
Ja je moet goeie kiezen zowezo.
grootte kan niet groot genoeg zijn, hoewel... dan sleur je weer te lang dezelfde **** mee. Ik gebruik mijn mp3 voornameljk bij het lopen zodat elke keer een nieuwe set liedjes handig is - de speler onthoudt wel waar hij gestopt is dus met 2gig ben je wel even zoet maar toch : de batterijen gaan niet zo lang mee dus met nieuwe begint die weer opnieuw
v-d-online
Ik heb zelf de Creative Zen: Vision. Ben er erg tevreden mee. Hij heeft 30 gb, dus is voorlopig wel voldoende. Vooral het beeldkwaliteit schijnt vele male beter te zijn dan ipod's. Ondanks het kleine schermpje zijn films gewoon goed erop te zien! Ook de accu's gaan 2 a 3 keer langer mee dan die van de ipod's. Ik raad dan ook zeker de ipod's van Apple af en keis gewoon voor de in alle opzichten betere Media Players van Creative
Jurado
Zo nen Creative Zen zie ik ook wel zitten, maar men bankrekening niet. Hoe dan ook kben zowiezo meer voor Creative .