worden frihost accounts ook in de vakantie verwijdert, want straks kan ik niet meer achter me pc, een zijlkamp en dan ben ik weg, dus ik vroeg me af en zo ja, hoe lang kun je met je punten doen met zoveel mogelijk? want ik weet het maximum niet meer.
straks vakantie, mijn account dan?
| Klaw 2 wrote: |
| worden frihost accounts ook in de vakantie verwijdert, want straks kan ik niet meer achter me pc, een zijlkamp en dan ben ik weg, dus ik vroeg me af en zo ja, hoe lang kun je met je punten doen met zoveel mogelijk? want ik weet het maximum niet meer. |
mvg
keempe
[quote="keempe"]
45 puntn max => 45 dagen afwezig
anders verwittig gewoon de admins om geen probleem te hebben.
| ....
mvg keempe |
45 puntn max => 45 dagen afwezig
anders verwittig gewoon de admins om geen probleem te hebben.
[quote="Maxus"]
Excuses, danku voor de correctie
maar kijk 45 dat is tochal onderhalve maand,
mvg
Keempe
| keempe wrote: | ||
45 puntn max => 45 dagen afwezig anders verwittig gewoon de admins om geen probleem te hebben. |
Excuses, danku voor de correctie
maar kijk 45 dat is tochal onderhalve maand,
mvg
Keempe
Het is niet zo dat je account automatisch verwijderd wordt he. Dat wordt handmatig gedaan. Je moet geen schrik hebben, je wordt er niet zomaar uitgegooid, zelfs al ga je onder nul. Blijf je echt langer dan 45 dagen weg? 
nee maar ik heb zijlkamp 1 week, vakantie 4 week, met de fiets 5 dagen(?) wel lang maargoed ik wist ook niet precies hoelang je ermee kon doen.
Maar bedankt ik weet het tenminste zeker nu en ik zie wel hoe ik het oplos, heel misschien kan ik nog tussendoor even snel wat posten.
Maar bedankt ik weet het tenminste zeker nu en ik zie wel hoe ik het oplos, heel misschien kan ik nog tussendoor even snel wat posten.
| worden frihost accounts ook in de vakantie verwijdert, want straks kan ik niet meer achter me pc, een zijlkamp en dan ben ik weg, dus ik vroeg me af en zo ja, hoe lang kun je met je punten doen met zoveel mogelijk? want ik weet het maximum niet meer. |
Ja dat vraag ik me nu ook wel af, kom net van me vakantie terug en zit al in de - 22
Je bent een maand weggeweest... Dus zo raar is dat niet.
Als je op vakantie bent, verdien je toch ook geen geld
dus net zoals met geld, nu ook fri punten sparen
alleen zit er wel een spaarlimiet op en bij geld niet 
Dat zou wat zijn, als er een spaarlimiet zat op geld
.
Gelukkig maar is het handmatig 
gelukkig heb ik nog geen hosting op mijn account en gaan er geen frih$ af. En ik blijf toch niet langer dan 45 dagen weg dus dat is ook al geen probleem.
frih$ zal er niet af gaan als je weg blijft.
Alleen de punten worden per dag afgetrokken.
Alleen de punten worden per dag afgetrokken.
| v-d-online wrote: |
| Als je op vakantie bent, verdien je toch ook geen geld |
ik denk dat je dan een doorbetaalde baan moet nemen, bovendien is beide iets kompleet anders, maargoed.
| robin521 wrote: |
| gelukkig heb ik nog geen hosting op mijn account en gaan er geen frih$ af. En ik blijf toch niet langer dan 45 dagen weg dus dat is ook al geen probleem. |
je frih$ gaan er niet af maar die andere, de gewone punten, waar points achter staat
maar hiervoor post ik niet, maar eff te zegge dat alles goed afgelopen is kreeg van Lady Elensar een berichtje dat mijn ruimte niet van frihost werd afgemieterd, en het fietsen ging niet door dus ben ik nu terug, alleen ikk ben vandaag (donderdag) pas thuis en sta -15 nogwat maar ik pomp het op en iedereen bedankt voor de info.