Mensen, ik ben opzoek naar een programma om een screenshot te nemen van een filmpje in Winamp. Ik heb al de hele ochtend gezocht, maar ik kan daadwerkelijk niets vinden wat ook maar een beetje werkt.
Ik heb wel een plugin voor Windows Media Player gevonden, maar die zet een enorm EVALUATION textje in het midden van de afbeelding, waardoor het geen zin heeft om dat te gebruiken.
Ik hoopte daarom dat jullie hier misschien wat wisten. Bedankt alvast.
Volgens mij kan je gewoon Alt-PrtScr gebruiken.
Mijn kantoorsysteem is redelijk ingeperkt, maar het lukte mij zojuist om een zo gemaakte screenshot met MS Paint te maken.
Ik kreeg in eerste instantie zelfs een bewegend plaatje in een BMP, maar na opslaan stond ie stil.
Nu je het zegt: bij mij ook.
Nou ik zou het programma fraps een proberen als ik jou was. Het wordt veel gebruikt onder gamers die instructie filmpjes willen maken van handelingen die ze in het spel doen. Het is programma is te gratis te gebruiken maar ik gelof dat dan onderaan unregistered staat en het maar voor een gelimiteerde tijd werkt. Ik weet niet of ik je mag helpen aan de volledige versie of dat het hier verboden is anders pm je me maar es.
Bedankt voor de tips en links mensen, maar ik heb een ander programma gevonden genaamd VirtualDub.
- een regio (vierkant, rond, driehoek, elips, vrije hand,...)
- een venster
- een deel van een venster
- volledig scherm
- scrollende webpagina
- website, MET LINKS
- een menu (door een timer functie)
- een object (frame, knop, menu, tabel cel,... )
later kan je deze nog makelijk te bewerken.
Ook de tekst herkenner werkt bij foutmeldingen.
Waar gaat dit over? (De laatste post).