FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Wk 2006 Italie Vs Frankrijk

Wie wint het wk ?
Italie
40%
 40%  [ 4 ]
Frankrijk
60%
 60%  [ 6 ]
Total Votes : 10

mrbosnia
Ej wat is jullie mening over deze wedstrijd en wie denken jullie dat er gaat winnen ??..

ik denk dat het een leuke wedstrijd wordt met goed aanvallend voetbal.
En dat frankrijk met zidane toch wereldkampioen wordt. Laughing

En ps stem ook op de poll.
jefry66
Frankrijk kan gewoon niet anders.
ik gun het die oude voetballers ook wel, ze zijn namelijk best wel oud en toch krijgen ze het voor elkaar om in de finale te komen. En misschien wereldkampioen worden
keempe
mrbosnia wrote:
Ej wat is jullie mening over deze wedstrijd en wie denken jullie dat er gaat winnen ??..

ik denk dat het een leuke wedstrijd wordt met goed aanvallend voetbal.
En dat frankrijk met zidane toch wereldkampioen wordt. Laughing

En ps stem ook op de poll.

Ik denk italie, in ieder geval toch als ze spelen zoals tegen Duitsland, maarja je weet het natuurlijk nooit het blijft maar 1 wedstrijd die gewonnen moet worden enja, alles kan natuurlijk in deze fase van het tornooi

mvg
keempe
SgtGarcia
Ik gun het Italie wel, en ze hebben echt een kans. Frankrijk is natuurlijk goed, het zal waarschijnlijk afhangen van Zidane. Als hij weer een briljante dag heeft dan is het heel jammer voor italie, maar dan gaat hij waarschijnlijk het verschil maken
De_Luis
Ik vind dat Italie de beste indruk heeft gemaakt tot nu toe en zeker ook leuker speelt dan we normaal van ze gewend zijn. Alleen Frankrijk heeft Zinedine Zidane, en ik gun het de maestro wel om bij zijn afscheidswedstrijd nog een keertje die gouden beker te winnen. Als dat net zo gaat als in 2000, zou ik dat niet verkeerd vinden. Al hoop ik liever eigenlijk dat al het iets eerder beslist is.
Yjaxygames
Ik denk dat Frankrijk gaat winnen. Allebei een goed team, ik denk Frankrijk wat beter, en Frankrijk heeft niet de stress van het omkoopschandaal. Maar het kan alle kanten opgaan. Het maakt me ook niet zo veel uit. Ik ben al blij dat Brazilie niet 2x op rij wereldkampien word.
jefry66
maar goed ook dat portugal niet in de finale zit hun had ik het helemaal niet gegunt.
Maxus
viva italia!

Ik hoop dat italie wint, hopelijk zien we een spannende match want beide teams zijn gewaagd aan elkaar.
Ik hoop alleen dat er geen penalties komen.

Ik gok 2-1 voor italie.
jefry66
ik gok 2-1 voor frankrijk. Very Happy
keempe
Bende gokkers Very Happy 2-0 voor italie,
win er 300 € mee als ze winnen Very Happy, zo een weddenschap met vrienden 5 € inzet en jaja ik had Italië (als enige trouwens) als wereldkampioen gezet Very Happy
wanroij
Ik denk dat frankrijk het wk zal winnen.. italie heeft al te veel geluk gehad..
rvec
italie heeft dus gewonnen op strafschoppen.
http://www.sport.be/nl/voetbal/wk2006/statgame.html?comp=2347&game=93781
voor wie het wil nalezen
Maxus
rvec wrote:
italie heeft dus gewonnen op strafschoppen.
http://www.sport.be/nl/voetbal/wk2006/statgame.html?comp=2347&game=93781
voor wie het wil nalezen

We zullen eerder de afgang van Zidane niet vergeten, ERG ZWAK
Lady Elensar
En heuj, Italië is wereldkampioen geworden.

En het is niet nodig om tig dezelfde topics aan te maken over hetzelfde onderwerp! Dat lijkt me nu wel duidelijk toch?

-locked-
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.