hey zijn hier nog mensen die wat weten van hovercraft's? ik heb er zelf namelijk één gemaakt en die gaat nu 70 km/ph
je kunt hier op dit topic natuurlijk ook terecht met tips 
ummm... aren't there different frihost forums for other languages?
gaaf idee, om er een te bouwen. die dingen zijn echt super vet. Maar vertel is wat meer over die hovercraft van jou.
Hij is 3 bij 2 meter en voor het grootste deel van triplex de tunnel waar de ventilator in zit is 98 cm en de fan zelf is 96 cm in diameter.
hij lijkt een beetje op deze hovercraft:
www.hovercraft.tk
ps: je moet ff bij media en dan filmpjes kijken. die zijn best wel relaxt 
dat is best wel groot voor eentje die jezelf hebt gemaakt 
vet een eige hovercraft bouwen, maar wat heb jij er in gestoken? kwa geld en tijd? miss ga ik er ook een bouwen.
jah wat kost het maken van zoiets eigenlijk en kun je es een paar foto's posten van die van jou?
lol Kan je zoiets zelf maken?
wist ik totaal niet,
vertel er is meer over hoe je dat gedaan hebt en de prijs enzo
(+foto's natuurlijk)
mvg
Keempe
wel vet, en dan ook zon grote. man das egt vet, laat es wat fotos zien enzo en vertel es wat meer over het hele bouw proces
//golles
Ik ben op dit moment een agenda aan het bijhouden van de werkzaamheden en natuurlijk ook foto's aan het maken. zodra mijn website een beetje in orde is en online staat zal ik de volledige bouw met foto's en filmpjes online zetten.
Ik kan wel alvast verklappen dat ik zeker 4 maanden voorbereiding nodig heb gehad (ivb met de ruimte enz) en ik ben nu een jaar bezig met de bouw. hoewel ik erbij moet zeggen dat ik niet echt veel eraan gewerkt heb (op de laatste weken na dan)
| redtigris wrote: |
Ik ben op dit moment een agenda aan het bijhouden van de werkzaamheden en natuurlijk ook foto's aan het maken. zodra mijn website een beetje in orde is en online staat zal ik de volledige bouw met foto's en filmpjes online zetten.
Ik kan wel alvast verklappen dat ik zeker 4 maanden voorbereiding nodig heb gehad (ivb met de ruimte enz) en ik ben nu een jaar bezig met de bouw. hoewel ik erbij moet zeggen dat ik niet echt veel eraan gewerkt heb (op de laatste weken na dan) |
En waar ben je dan van plan daarmee te varen?
Trouwens 70km/h lijkt me wel heel snel. Wat voor motor drijft die fans aan?
Ben eens benieuwd voor meer info... lijkt me wel interessant.