FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Moto

SocratesX
Net theorie voor motorijbewijs gaan afleggen: geslaagd (47/50 Razz )
Nu nog praktijk, dat is voor na mijn reisje naar Sardinië.

Zijn er nog motards aanwezig of motards in spe?
Wat voor moto rij je? Of met wat zou je eventueel willen rijden?

Ik wil vooral mijn motorijbewijs halen om met de enduro tochten te maken. Ik zou bv. graag enkele grote tochten maken over verschillende dagen, bv. door de Pyreneeën... Lijkt me zalig. Heb vroeger altijd aan motocross gedaan, competitief, vandaar.
James007
Gefeliciteerd met je motor-rijbewijs. Smile
mrbosnia
Gefeliciteerd dat je lekker kan rijden Wink

mijn voorkeur nu gaat naar scooter's een yamaha aerox is wat voor mij maar wat anders nej dat nu ff ook niet ik hou alleen van snelle dingen waar vaart in zit en waarmee je ergens kan komen ander heb je der vrij weinig kan..

grtz
Lady Elensar
mrbosnia wrote:
Gefeliciteerd dat je lekker kan rijden Wink

mijn voorkeur nu gaat naar scooter's een yamaha aerox is wat voor mij maar wat anders nej dat nu ff ook niet ik hou alleen van snelle dingen waar vaart in zit en waarmee je ergens kan komen ander heb je der vrij weinig kan..

grtz

Euh, ik weet niet of ik je goed begrijp, maar een motor is sneller dan een scooter?
Bengt
Gefeliciteerd man Smile
marocsite
SocratesX wrote:
Net theorie voor motorijbewijs gaan afleggen: geslaagd (47/50 Razz )
Nu nog praktijk, dat is voor na mijn reisje naar Sardinië.

Zijn er nog motards aanwezig of motards in spe?
Wat voor moto rij je? Of met wat zou je eventueel willen rijden?

Ik wil vooral mijn motorijbewijs halen om met de enduro tochten te maken. Ik zou bv. graag enkele grote tochten maken over verschillende dagen, bv. door de Pyreneeën... Lijkt me zalig. Heb vroeger altijd aan motocross gedaan, competitief, vandaar.

ik zelf ben nog te jong voor een motorrijbewijs maar heb al wel eens op een moter gereden ik houd het meest van wegracers
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.