FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

betaling via internet.

keempe
Een Goedenmorgend/middag iedereen,

Ik zou graag een bestelling doen via internet, het is een winkel in engeland, subsidesports heet hij.

Nu zou ik graag willen weten hoe ik het veiligst kan betalen , want het is mijn eerste keer.
Op hun site staat dat ze cheques/Postal Order en credietkaarten accepteren(VISA / Mastercard / AMEX / Delta / Eurocard / JCB / Switch / Access / Solo )

Wat raden jullie mij aan?

mvg
Keempe
sstteeffaann
ik zou nooit met creditcard betalen Exclamation

volgens mij kunt je heb beste het geld overmaken van wie je het product koopt. veel succes nog met het kopen. Wink
Klaw 2
het is beter om niet met credit card te betalen, het kan zijn het netwerk van dat bedrijf word gehackt, waarna criminelen heelveel kopen met je creditcard nummer, ook is het voorgekomen dat de data stroom die onderweg was werd onderschept maar de kans is wel een op de heelveel maar het is gewoon beter om het met pin of cash te betalen.
golles
ik heb net nog even beltegoed op de vodafone site gekocht, egt handig, je word doorverwezen naar de site van je bank voert daar de getallen van het kastje in en klaar beltegoed op me telefoon, bevalt egt super Smile voor de rest heb ik nooit eerder betalingen via het internet gedaan wel bestellingen maar die heb ik zelf opgehaald en contant betaald.

er gaan veel verhalen rond dat via een creditcard betalen heel gevaarlijk is,,, weet er zelf nii zoveel van, google kan je vast alles vertelle Razz
mrbosnia
Ja ze kunnen je vaak wel flashen\oplichten

er gaan veel verhalen rond dat via een creditcard betalen heel gevaarlijk is,,, weet er zelf nii zoveel van, google kan je vast alles vertelle
kansloos
Tja, Het is een beetje lullig als ze je CreditCard nummer jatten.
Maar bij een vertrouwd bedrijf zal deze kans vrij klein zijn.

Verder kan ik het gebruik een goede Firewall & Virusscanner aanraden.
Anders heb je kans dat een hackertje een keyloggertje installeerd
en vervolgens als nog met je nummer en vandoor gaat.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.