FRIHOST • FORUMS • FAQ • TOS • BLOGS • DIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Waarom hacken 'ZIJ'?

HaX R KANSLOOS
Mee eens
53%
 53%  [ 8 ]
Dus niet!
13%
 13%  [ 2 ]
LOL
33%
 33%  [ 5 ]
Total Votes : 15

kansloos
Onlangs installeerde ik een hack voor Counter-Strike 1.6
zo'n fijne met Aimbot, Wallhack, VAC2 proof, Anti-Anti-Wallhack, enz
Ik had zoiets nooit gezien, dus kom laat ik het eens proberen.

Dus ik start fijn een spelletje op met bots, (niet op een server, geen risico's nemen en hacks blijven immers voor n00bs :P)
Ik activeer de hacks en ja hoor Aimbot richt en knalt en de wallhack laat mij alles zien.

Maar nu komt de grote vraag, als ik dit op een echte server zou doen zou
ik het naar 3 potjes wel gezien hebben.
Nou vraag ik mij af waarom er toch zoveel mensen zijn die hacken,
wordt het niet naar verloop zo saai om steeds weer iedereen neer te knallen zonder ook maar de linker-muisknop aan te raken?
Je plaatst jezelf in positie en de rest gaat vanzelf.

I wonder...
Boles Roor
Omdat 12 jarige koters zich helemaal geweldig vinden als ze iemand verslaan, en als dat met hacks moet, dan moet dat maar, ze hebben je verslagen, en daar gaat het om. Zulke koters zijn zielig, en niet meer te redden.
rvec
lol ervaring?
Ik denk dat er ook zat mensen zijn die die hacks gewoon zelf willen maken en het gewoon voor de sport doen om steeds weer een nieuwe hack te bedenken.
Boles Roor
Nee, ik speel geen Counter Strike, vind er geen bal aan. Maar ik heb wel een hekel aan zulke mensen, maakt niet uit in wat voor soort spel.
golles
ik heb eigelijk wel bewondering voor hackers, het is tog geweldig wat ze kunnen? en helemaal als ze zo ook nog eens helpen door servers enzo beter te beveiligen (meeste natuurlijk niet mja) netzo als die gast die ingebroken had in het systeem van het witte huis, hij had helemaal aan die mensen die er werken verteld hoe ze het lek kunnen dichten en ze wouden hem ook nog voor de rechter slepen, hoe het afgelopen is weet ik niet, maar hij verdiend eigelijk een zak met geld!
robin5210
Voor het witte huis te hacken moet je toch al wel heel erg goed zijn.
Maar voor wat vertel je nu waar dat lek zit.
j0zman
De 'hackers' die jij bedoelt zijn cheaters. Cheaters hoeven niet eens 11 jarige kinderen te zijn, er zijn genoeg volwassenen die goed willen ogen naar die 11 jarige kinderen, maar het in werkelijkheid niet zijn. Zij kiezen liever de status boven speelbaarheid. Sommigen vinden het simpelweg een sport om niet dood te kunnen, om hun speeltijd te verlengen of om geen frustraties te hebben. Hoe dan ook, het is uiteraard zeer onsportief.

Zelf cheat ik in MP modus niet, maar ik geef eerlijk toe in SP modus af en toe weleens cheats te gebruiken. Puur omdat ik oerslecht ben in gamen maar het reuze leuk vind.
keempe
ik vind dit allemaal niet kunnen op multiplayer, cheaten, ik vind dus ook dat de administrators dit moeten bestraffen met een ban,

er zijn mensen zoals ik die zich wat willen amuseren met een leuk potje gamen(counterstrike bijvoorbeeld).. En dan zit er zo'n cheater op die je telkens opnieuw afknalt en heel het spel verziekt!!

ik ben dus 100% Anti-cheater, zelf cheat ik nooit, enkel single player nadat ik het spel heb uitgespeeld en me er mee verveel. (of als ik niet meer verder kan Laughing )

mvg
Keempe
Boles Roor
Single player vind ik ook geen probleem, zolang je het spel maar niet met cheats en codes uitspeelt, dan hou je jezelf alleen maar voor de gek.

Cheating in Single Player doe ik ook wel eens, vooral in GTA 2, heerlijk om de hele stad achter je aan te hebben, zo hectisch, zulke chaos, lachen gillen brullen. Razz

Multiplayer verpest het alleen voor andere spelers, en dat moet gewoon niet kunnen. *braak*
Bengt
Boles Roor wrote:
Omdat 12 jarige koters zich helemaal geweldig vinden als ze iemand verslaan, en als dat met hacks moet, dan moet dat maar, ze hebben je verslagen, en daar gaat het om. Zulke koters zijn zielig, en niet meer te redden.

spijtig genoeg zijn er ook nog ouderen die zo zielig zijn he,
daar ligt het probleem
Code of Ruin
Sommige mensen vinden het nu eenmaal leuk om vals te spelen. Bij sommigen is het zo dat ze op zichzelf er niets van bakken en dan maar gaan valsspelen om toch een beetje mee te kunnen draaien met de grote jongens. Er is ook altijd een categorie die denkt dat het om de een of andere reden stoer is.
RoomRooz
Misschien kennen jullie het wel (van vroeger ofzo...), de braintrainer. Je krijgt kaarten met nummers erop, en het getal wat het uiteindelijk moet worden. Jij moet die getallen delen, vermenigvuldigen, optellen of aftrekken om zo bij dat uiteindelijke getal te komen, maar je moet ook αlle kaarten wegspelen. De topscores zijn te zien (je krijgt het hoogste aantal punten in de kortste tijd), en dat is gewoon niet te doen. Dit is wel anders, zonder hacks, maar waarschijnlijk zijn er mensen die er een speciaal programma voor hebben geschreven. Hoe eenzaam ben je dan, als je daar je tijd mee gaat verdoen. In ieder geval is hacken en cracken zinloos, maar het lijkt me wel leerzaam om te kunnen en te begrijpen, en dat dan eens uit te proberen. Ik zou alleen niet weten via welke poorten ik een computer binnen zou moeten komen via internet, maar het lijkt me we leuk om eens te doen.
Klaw 2
1. Omdat ze aanzien willen inplaats van lol hebben

2. omdat ze zich dan geweldig voelen,

3. omdat ze andermans spellen willen verkloten

dit zijn zo'n beetje de hoofdredenen

maar ook om het een keertje te proberen
Egmond
Hax gebruiken voor aanzien lijkt mij inderdaad erg logisch, maar als je er langer over nadenkt -- moet je er nou trots op zijn als je wint met hax? Ik zou me daar nou niet echt trots door voelen.

Er zijn al veel redenen genoemd, maar wat denken jullie ervan dat mensen graag uitgenodigd willen worden in een clan?
Timonator
Ik vindt dat het maar zielig is om zo aan je overwinning te komen en ik vindt het ook goed dat er accounts worden gebannt door het gebruikv an degelijke hacks ik kan er dus asoluut niet tegen dat iemand steeds headshots krijgt ik kan me voorstellen dat het eens leuk is om te zien maar start dan gewoon een botserver op en ga daar rustig je gang. Zeker in spellen zoals call of duty zie je hoe andere spelers spelen met behulp van de kill cam en dan zie je hoe ze bewegen en dan is er geen andere mogelijk dan dat ze cheaten.
deedee
Ik heb ook nog een goed verhaal over een cheater...

Ik speelde laatst Medal Of Honor Multiplayer, komt er zo'n gast aan met een overduidelijke auto-aimer. Iedereen werd echt veel neergeschoten maar het leuke was dat iedereen die gast ook nog neerschoot... Hij was met die auto-aimer nog steeds super-slecht Very Happy

Wel zielig, als je zoiets gebruikt... Waarom zou je? Hou het gewoon leuk, ook voor anderen.
Code of Ruin
Het verschil tussen auto-aimers en goede spelers is soms moeilijk vast te stellen. Ik heb gespeeld tegen een gozer die al online fps speelde sinds de eerste dagen van Delta Force. Hij gebruikte geen cheats of iets maar was gewoon zo ontzettend goed dat hij iedereen die z'n kop liet zien met gemak omlegde.
sstteeffaann
ik denk dat mensen hecken omdat ze het spel gewoon zelf niet kunnen en daardoor vals moete spelen om het te halen. dat is zo zielig Exclamation Exclamation Exclamation
Lady Elensar
Dat is wel een reden, maar niet de enige. Smile Hierboven zijn ook wel andere genoemd, die naar mijn idee ook een rol spelen.
lordwarlord
het gebruiken van hacks is stom. maar van bugs en exploits jah das weer anders dat is gewoon leuk. bijvoorbeeld je zelf in graven in de grond zonder dat iemand je zit en je kunt tog amerikanen dood knallen. dat vind een wel leuk maar wall hacks is inderdaad voor noobs die niet tegen hun verlies kunnen
Boles Roor
En wat is het verschil nou? Wall hacks waardoor je in de muur kan zitten, of door een bug in de grond zitten? Volgens mij zit daar geen verschil in? Het is en blijft een smerig iets.
j0zman
Precies, het is niet zoals je hoort te spelen. Je benadeelt anderen, en dat is gelijk aan cheaten.
Drodr
Als er 1 ding is wat ik haat op cs, dan zijn dat wel Cheaters,
ik snap niet waarom ze dat doen, als je hacks gebruikt dan zit er toch geen lol meer in het spel...?
j0zman
Nee, het is ook onsportief. Ik zag laatst nog een filmpje (volgens mij nep, maar ff los daarvan), waarbij iemand cheatte op een Amerikaanse LAN. Die kerel werd opgetild door een paar beren van uitsmijters...Ze smeten hem eruit, met de computer erachteraan. Helemaal kapot. Laughing
jefry66
ik heb et een keer geprobeerd met et en een aimbot
de lol van is snel weg, want je wint tog van iederen (of je moet wel heel slecht zijn om dat niet te kunnen)
mrbosnia
Heey ik hou ook wel van games maar soms is het wel strak dat je wat extra's krijgt door die cheats en er meer gebruikt wat het spel eigenlijk minder leuk maakt om te spelen en je het zelf niet kan halen dus als je speelt speel zonder cheats en haal het op een eerlijke manier.

hackers tjah je hebt ze overall het is eigenlijk wel een rare manier hoe die gasten dat kunnen komen er steeds meer.

grtz Wink
kansloos
Wat dit gedoe met hacks mij wel geleerd heeft dat lang niet iedereen
die voor cheater wordt uigemaakt er ook werkelijk een is.
Doordat je de kracht van de hacks kent, weet je ook wanneer er iemand
een gebruikt en JA hackers zijn er zeker maar ze zijn zeker dun gezaaid.
j0zman
Precies, ik stoor me er mateloos aan als ik op een server uitgemaakt wordt voor cheater, puur omdat ik beter speel dan de rest op de server. Ik heb het zelfs een paar keer meegemaakt dat de admin van de server meespeelde, en mij bande, zonder eerst te checken of ik wel daadwerkelijk cheatte of niet. Vooroordelen noemen we dat.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.