FRIHOST • FORUMS • FAQ • TOS • BLOGS • DIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Hallo iedereen

Aileen
Hey!
Ik ben een belgische meid die 3 talen vlot kan: nederlands, engels en frans. Ik woon in belgie en ik zit in de latijn-wiskunde richting. Nogal saai, maar nodig voor *het latere leven*
Ik zit continu op het internet, iets waar mijn ouders een hekel aan hebben, maar ja, je kan niet iedereen tevreden stellen, he?
Mijn andere hobbies zijn gamen, shoppen(voor games) en voetballen(ja, ik ben een meisje, SO WHAT)
Ik zou het tof vinden om met andere mensen van deze site te praten, om zo meer te komen weten over deze site. In ruil daarvoor vertel ik je alles over neopets!!
Bedankt voor het kijken!
Aileen
SBrian
Ik zou zeggen als je wil praten neem dan deel aan de lopende discussies... als ze maar wel zinnig zijn, en het niet een hoop onzin is...!
Lady Elensar
Hoi Aileen, harstikke leuk dat je je hebt aangemeld hier, en hartelijk welkom op het forum. Very Happy

Leuk dat je je hier voorstelt, maar dit is alleen een beetje een onhandige manier. Want je hebt nu niet een duidelijk onderwerp om over te praten, en dat veroorzaakt vaak alleen maar spam. Er zijn vast genoeg onderwerpen hier waar je over mee kan praten Smile Natuurlijk mag je ook zelf een onderwerp starten, als het maar duidelijk is en je je aan de regels houdt.

Ik ga nu het topic dicht doen. Als ik je niet goed begrepen hebt en/of je wilt wat zeggen, mag je me natuurlijk altijd een priv้ bericht sturen. Wink

-close-
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.