FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

heo kan je de beschrijving van google aanpassen

Reyntjensw
hallo iedereen,

hoe kan je de beschrijving en de titel van een zoekopdracht in google aanpassen?

dus hoe kan ik google nederland en de beschrijving veranderen?

grtz
Lady Elensar
Volgensmij moet je zelf een beschrijving invoeren wanneer je je site bij google aanmeld. Ik dacht altijd dat die er te staan kwam. En dat wanneer je dat niet doet, google zelf gewoon een gedeelte van je website er in plaatst (wat met de zoekopdracht overeenkomt ofzo). Ik denk niet dat je het dan kan veranderen. Anders moet je je website dan opnieuw aanmelden? Als je dat van plan was? Misschien veranderd het wel bij de update van google (1x per week volgensmij) wel. Anders zou ik ook geen idee hebben. Stuur ze een mail met je vraag erin, als dat kan, en het er niet in de tekst staat.
rvec
bovenaan iedere pagina staat een beschrijving in de html. Die beschrijving komt er standaart te staan. En vaak ook het gedeelte waar de zoekopdracht op slaat.
Lady Elensar
oooh ja, je bedoelt bij de meta-tags?
rvec
ja ik dacht dat die info meestal bij google komt.
En bij een .tk kan je de tekst aanpassen bij my .tk bij de beschrijving van je site
Bondings
rvec wrote:
ja ik dacht dat die info meestal bij google komt.
En bij een .tk kan je de tekst aanpassen bij my .tk bij de beschrijving van je site

Ofwel gebruikt google de meta tag van een pagina, ofwel wordt er een beschrijving gemaakt met een paar woorden/zinnen van de pagina (als je naar dat bepaald woord zoekt bv) of er kan ook een beschrijving van een externe website (zoals dmoz) gebruikt worden.

Bij .tk gebruiken ze dan de meta tag die jij aangepast/gegeven hebt voor je hele website, vermoed ik.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.