FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Gratis 2daags festival -> GRENSROCK

Kom jij naar grensrock?
ja
20%
 20%  [ 1 ]
nee
80%
 80%  [ 4 ]
Total Votes : 5

Museobanus
Hierbij nodig ik iedereen uit op het Gratis festival GRENSROCK

dit jaar vallen de groepen wat tegen (als ik terugdenk aan de vorige edities: De mens, das pop, de nieuwe snaar, de la vega, daan, admiral freebee, gabriel rios, urban trad, Roland, gorki,dEUS, noordkaap ...) of nog wat verder in de tijd: (the kids, de kreuners, the scabs, the radio's,arno, golden earring,
maar dit jaar dus volgende groepen:

zoals gezecht de groepen zijn niet super, maar de sfeer is minstens zo goed as op rock werchter :d

er is een kamping voorzien voor mensen die te ver wonen en 2 dagen willen blijven, de festivalwijde is ook dicht bij het station, en mooi aangegeven met wegwijzers.

bezoek ook eens hun website
of het fotoalbum van vorig jaar (voorzover ik kon zien sta ik er gelukkig nie op Razz )

dus iedereen van harte welkom

nog ff een quote vanop hun site over de gratis inkom:

IEDEREEN KOMEN DUS!!!!
Lady Elensar
Nog nooit van gehoord. En ik zou niet eens weten waar Menen ligt. In België of niet? (Ik las iets over Brugge en Gent).
Xentonia
wil er misschien wel eens overnadenken!

als jij naar marktrock komt.

het studentenfestival Wink
rvec
Lady Elensar wrote:
Nog nooit van gehoord. En ik zou niet eens weten waar Menen ligt. In België of niet? (Ik las iets over Brugge en Gent).

http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/dyn/controller/mapPerformPage?strAddress=&strCP=&strLocation=Menen+&strCountry=EUR&image2.x=32&image2.y=17
ongeveer 15-20 km ten noorden van Lille
Lady Elensar
Hahaha, maar dan weet ik nog niet waar het is! Ik kom niet uit België, en ken dan de 'kleinere' plaatsen ook niet. Dus dat schiet niet op. Als ik wil weten waar het ligt pak ik de atlas er wel bij Razz of een routeplanner.
Museobanus
Lady Elensar wrote:
Hahaha, maar dan weet ik nog niet waar het is! Ik kom niet uit België, en ken dan de 'kleinere' plaatsen ook niet. Dus dat schiet niet op. Als ik wil weten waar het ligt pak ik de atlas er wel bij Razz of een routeplanner.

menen ligt in belgie, naast wervik.

als ge naar de grotere steden kijkt, ligt het tussen Ieper en Kortijk, deze steden zijn u mss al iets beter bekend :d:d
Lady Elensar
Dat zegt me nog niets. Laughing (Embarassed)

Geef 't maar op mensen, ik kijk wel in de atlas. Maar ja, dan weet ik waar het ligt, ik ga er niet heen Neutral.

(I wonder of James007 er naar toe gaat? Razz Wink)
Museobanus
ik vertrek nu, jammer da niemand van jullie komt, moest ge gekomen zijn, ik zou er jullie ene trakteren (wat nie zo moeilijk is aangezien ik iemand ken aan de bar, en bijgevolg gratis drank heb) Wink