FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Laat je website zien

Lady Elensar
Websites die Nederlandstalig zijn, begrijpen de meesten hier op deze fora niet. Enkel de mensen die (meestal) in het Dutch forum komen. En omdat hier nog wel is een website gepromoot wordt, leek het ons een goed idee om een algemeen topic aan te maken, waar je je website kunt laten zien aan anderen, in het Nederlands!

Maar, er zitten wel een paar regeltjes aan vast:
  1. Geef je website een duidelijke beschrijving, van toch wel minstens 3 regels
  2. Wil je reageren op een website, geef dan nuttig commentaar in een goede zin, en reageer niet alleen met 'leuk' of 'ziet er goed uit'. Weet je het niet beter te omschrijven, reageer dan niet of geef er een goede tip (of meerdere) bij.
  3. In je bericht en Site komen geen referrals te staan
  4. Niet-Frihost sites zijn toegestaan, mits ze aan de Frihost-Regels voldoen (Forum-regels).

We zijn benieuwd Very Happy

Last edited by Lady Elensar on Mon Jun 19, 2006 4:42 pm; edited 1 time in total
robin5210
op mijn website kan je spellletjes spelen en op het forum posten.
Ik ben wel noch volop bezig met extra spelletjes er op te zetten dus niet getreurt er komen er noch veel meer.
Als je noch extra onderwerpen willen zien op mijn site post het dan in de upgrade categorie van mijn forum.

Voor het web adress zie mijn handtekening.
Onderste site denk ik.
jefry66
beetje leeg en kaal
rvec
ja er staan 3 linkjes naar spelletjes op en geen beschrijving ofzo. En een standaart phpBB forum waar geen eens een andere skin op zit.

Mijn site is ook bijna standaard maar ik ben nog aan het veranderen. Binnenkort vakantie dus dan kan ik er vlink mee bezig.
Lady Elensar
Jouw site standaard? Shocked Weet je hoe mooi dat gemaakt is? Althans, dat vind ik. Daar heb je wel aardig wat werk mee gehad of niet zeker? Oke, ik zie dat nog niet alles actief is, maar bijvoorbeeld die foto's. Dat is heel leuk. Smile Mooi duidelijke layout ook.
redtigris
hey robin5210

Ik raad je aan om het menu gescheiden te houden van de inhoud. Dus alles in een tabel zetten of op een andere manier. Tabellen zijn wel beter voor beginners. Ook kun je er beter wat meer plaatjes op zetten en een andere achtergrond nemen want die kleur doet pijn aan me ogen Sad
Lady Elensar
redtigris wrote:
hey robin5210

Ik raad je aan om het menu gescheiden te houden van de inhoud. Dus alles in een tabel zetten of op een andere manier. Tabellen zijn wel beter voor beginners. Ook kun je er beter wat meer plaatjes op zetten en een andere achtergrond nemen want die kleur doet pijn aan me ogen Sad

Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Of zoek anders een simpele leuke layout voor je website, dat maakt het al een stuk leuker! Wink (En is minder lastig dan er zelf één maken. Maar wel leuk dat je het natuurlijk zelf probeert.)
robin5210
Ja ik ben nu momenteel bezig met frames op mijn site te zetten want ik moet dat nog leren.
rvec
Lady Elensar wrote:
Jouw site standaard? Shocked Weet je hoe mooi dat gemaakt is? Althans, dat vind ik. Daar heb je wel aardig wat werk mee gehad of niet zeker? Oke, ik zie dat nog niet alles actief is, maar bijvoorbeeld die foto's. Dat is heel leuk. Smile Mooi duidelijke layout ook.

ik bedoel dat het een standaart layout is. Ik heb er zelf nog bijna niks aan zelf aangepast. En downloads moet nog helemaal weg want dat heb ik niet. Ik zou ook niet weten wat ik daar neer moet zetten.

hier komt bijna mijn hele site vandaan:
http://www.cpgnuke.com/
CPG Dragonfly™ CMS The Project
Lady Elensar
rvec wrote:
ik bedoel dat het een standaart layout is. Ik heb er zelf nog bijna niks aan zelf aangepast. En downloads moet nog helemaal weg want dat heb ik niet. Ik zou ook niet weten wat ik daar neer moet zetten.

Oh, vandaar. Embarassed Maar je hebt 't wel iets aangepast toch, of niet? Ach, het maakt ook niet uit of je het zelf wel of niet gemaakt hebt. 't Gaat ook om de inhoud. Smile
robin5210
Ik ga nu momenteel een test versie online zetten er staan geen linken meer in naar de spelletjes maar die komen noch wel
Lady Elensar
Het begint al ergens op te lijken Razz. De kleuren spreken me niet echt aan, maar anderen houden daar misschien juist weer wel van. Het is ook wel leuk als je bijv. nog een frame aan de bovenkant doet, met de titel en/of een logo. Smile
robin5210
Oh alleen ik weet geen titel voor mijn website en welke andere kleuren zou ik er dan moeten op zetten.
Lady Elensar
Je hoeft er van mij geen andere kleuren op te zetten hoor Wink Ik houd zelf alleen niet van die felle kleuren. Als jij dit mooi vind laat je dat toch lekker zo Very Happy
rvec
www.dezusvanhans.nl heeft ook van die kleuren al wordt het wel steeds minder
en www.fluitenbergskaters.tk

Het is niet beledigend bedoeld maar ben je toevallig dislect? De eigenaars van deze sites zijn ook dislect en er was nog een dislect met zo'n site.
Lady Elensar
Van wie zijn die websites? En wat hebben die websites met frihost websites te maken? Dat was niet helemaal de bedoeling hè.

En tegen wie heb je het eigenlijk?
wimvpetegem
Deze zijn van mij:
knip
knip
knip

Laatste website verwijderd, zie punt 4 van de regels -- Lady Elensar
-edit-
Alle websites verwijderd, je hebt er geeneens een fatsoenlijke beschrijving bij gegeven, zie punt 1 van de regels -- Lady Elensar
Lord Klorel
Hallo iedereen,

Goa'uld website

Goa'uld Forum

Mijn website gaat over de Goa'uld van de Stargate Serie. Op de website kun je kennis maken met de verschillende Goa'ulds en de technologie van hen.De vijanden van de Goa'uld zijn ook van de partij.

De website is vernieuwing vanwege kleine probleempjes met de video filmpjes.

Ik weet dat de achtergrond eentonig is, maar de vorige achtergrond was niet groot genoeg en maakte dat de foto zich talloze keren dupliceerde en dat gaf een vervelend effect.

Het Forum is in het leven geroepen zodat de bezoekers na registratie berichten kunnen posten in de verschillende forums.

Graag dan ook jullie meningen en suggesties over de website.

BTW: Als iemand mij een goede link kan bezorgen naar pagina's waar interressante achtergronden staan over Stargate en/of de Goa'uld, stuur maar door.
keempe
Hoi mensen,

eerst en vooral allemaal leuke sites,
ik kan mijn site momenteel niet posten want ik bezit momenteel namelijk over een site, heb mijn laatste vorige week platgelegd.

maar als ik er trug 1 online zet zal ik hem zeker posten

mvg
Keempe
robin5210
Ik denk dat ik het onderwerp van de site volledig ga veranderen.
Want ik speel een spel nu waar dat ik een paar maanden mee gestopt ben en nu wil ik er een clan mee beginnen.
Museobanus
Mijn website staat nu nog grotendeels bij telenet, maar ik ben hem aan het overplaatsen naar frih.

Het gaat over een beetje vanalles, er is een deel over mezelf, een deel over Johan Museeuw en een deel over Urbanus.

ik ben ook aan het werken aan een myBB forum.

www.museobanus.be
Hoogeveense RAT
robin5210 wrote:
Ja ik ben nu momenteel bezig met frames op mijn site te zetten want ik moet dat nog leren.

Ik zou geen frames gebruiken. Meestal maak je frames voor een bepaalde resolutie. Wanneer je dan in een andere resoluties gaat kijken, dan staat alles scheef en is het niet meer mooi, spreek ik uit ervaring. Daarnaast vinden zoekmachines het niet prettig.
Citizen Kane
ahem... ik vind de eerste regel in de post van Elensar toch wel een beetje vreemd. Een website mag wel voor zichzelf spreken denk ik. Maar goed, ik zal eraan toegeven.

www.citizenkane.frih.net

Ik heb eerder bij een andere host een weblog gehad, draaiend op Pivot. Dit wou wel aardig draaien, maar er waren maar weinig templates voor te krijgen. Tot overmaat van ramp moest ik opnieuw beginnen omdat de niet nader te noemen hoster niet gewaarschuwd had dat ze hosting gingen verkopen. Zit je dan opeens met al je spullen.

Toen ik Frihost vond ben ik daarom weer opnieuw begonnen. Het resultaat mag er zijn denk ik. Ik hou wel van een cleane uitstraling en niet al teveel poespas. Ik heb ditmaal gekozen voor Wordpress omdat hier een hoop plugins voor beschikbaar zijn en een hoop templates. Zelf heb ik een bestaande template wat aangepast, maar nog niet alle werk is gedaan.

Ik vraag me tevens af of er meer mensen zijn die hier op Frihost een forum bij houden en bijvoorbeeld met Wordpress of Pivot draaien.

Last edited by Citizen Kane on Sun Jul 02, 2006 1:45 pm; edited 1 time in total
James007
Museobanus wrote:
Mijn website staat nu nog grotendeels bij telenet, maar ik ben hem aan het overplaatsen naar frih.

Het gaat over een beetje vanalles, er is een deel over mezelf, een deel over Johan Museeuw en een deel over Urbanus.

www.museobanus.be

Je maakt reclame voor een betaalde webhost, maar je gebruikt zelf frihost?
Drodr
Mijn site gaat over muziek,
het is een site met allemaal links naar verschillende clips, je kan er ook radio luisteren Razz

http://musicbox.nl.tp

Gr. Drodr Wink
Museobanus
James007 wrote:
Museobanus wrote:

www.museobanus.be

dat was een eigen host, (die wel goed verkocht), maar die ga ik zeer binnenkort dus sluiten.
Klas2a
Nog even over de site rvec.be: ik vind dat het er heel erg mooi uitziet qua vormgeving, maar de kleuren van de banner en het bovenstaande menu vallen in mijn ogen dan weer uit de toon, want de rest ziet er allemaal ontzettend professioneel uit, en dat dan weer een beetje, hoe zal ik het zeggen, kinderachtig misschien. De kleuren vind ik niet zo mooi, dat zou ik anders gedaan hebben. De nieuwsberichten die er staan zegmaar, zou ik allemaal onder elkaar zetten, en niet twee naast elkaar. Voor de rest: super! Wink
James007
Museobanus wrote:
James007 wrote:
Museobanus wrote:

www.museobanus.be

dat was een eigen host, (die wel goed verkocht), maar die ga ik zeer binnenkort dus sluiten.

Ah oke, ja maar het was maar een vraagje. Very Happy Laughing
mrbosnia
*knip*

in mijn taal tips wat vind je er van ??

Lees de regels is nog een keer Wink -- Lady Elensar
wimvpetegem
De link naar mijn website is: http://wim.frih.net
Ik weet dat in internet explorer de layout niet helemaal goed in elkaar zit, wordt aangewerkt (als ik tijd/zin heb).

Deze website is er voornamelijk om een aantal tutorials die door mij zijn geschreven te publiceren maar het is hier en daar uitgebreidt met onder anderen en een shoutbox en een soort community-gedeelte.

Ben wel benieuwd wat jullie mening is, ik weet al dat de download-sectie niet helemaal goed werkt, maar dat is niet het belangrijkst.
De layout is vreselijk, ik ben op grafische vormgevings-gebied een leek.
marocsite
robin5210 wrote:
Ik ben wel noch volop bezig met extra spelletjes er op te zetten dus niet getreurt er komen er noch veel meer.
Als je noch extra onderwerpen willen zien op mijn site post het dan in de upgrade categorie van mijn forum.

Onderste site denk ik.

Het is wel een leuke website maar je meot de url wel verkleinen door .nl.tt ofzo want zo krijg je neit veel bezoekers
greezer
robin5210 wrote:

Onderste site denk ik.

Leeg en kaal Razz
justin25514
ik ben bezig met een crime game via msn !!! en dat laat ik gedeeltelijk hier doen de scripts en de database dan he

http://www.torway.frih.net
jokrioudenbos
Hey

Ik zou een site over een vereneging willen maken over de Jokri uit Oudenbos Lokeren maar ik moet eerst een paar berichtjes posten ik hoop dat ik bij deze goed zit. Maar voor op de vraag terug te komen waar moet ik mij dan registreren voor een site op frihost.

Alvast bedankt

Glenn
Drodr
ook ik heb verschillende sites, ben er al 4 jaar mee bezig (allemaal dan he) ik heb genoeg gedaan en verdient dus:

www.sitehulp.com
www.pyromovies.com
www.linkskoerier.nl
een vis site nog niet onile
wietn
Heb een keertje een forum gemaakt Smile

Het Forum! Cool

PS: je mag je altijd aanmelden Razz
Ludo Lambrechts
Hello mensen, my name is Ludo Lambrechts en ik woon nu in Canada, alhoewel ik eerst 20 jaar in Belgie (Antwerpen) heb gewoond.

Ik heb hier in Canada mijn eigen website speciaal voor mensen die graag vliegen met vliegtuigen (computer spelletje). Op mijn website kan je vele dingen doen zoals foto's laten zien aan andere vlieg fanaten, raad geven en krijgen, deelnemen aan wedstijden (waar een prijs kan gewonnen worden. Als je graag eens een kijkje wilt nemen ga naar hier http://s8.invisionfree.com/canadian_pilots/ weet well dat het allemaal in't engels is.

Ik hoop je daar eens to zien.

Ludo

Cool
rvec
Je hebt een aardig druk forum
Maar mis ik wat of staat er niks op frihost?
Want wat ik allemaal heb gezien is een gratis IPB forum gehost op .invisionfree.com.
Het ziet er allemaal wel mooi uit.
Timonator
Mijn site is een soort fan site voor een spel : Guild Wars er moeten alle skills op komen te staan de site zelf is nog niet in orde. Maar het forum is up en ik heb er plugin ingezet die een vriend heeft geprogrammeerd. Die zorgt ervoor dat je spreuken kunt posten waarbij je de attacpoints en an zien. Wel leuk als je het spel kent.

www.guildwarsfreaks.be
Reyntjensw
Welkom iedereen,

ik heb net een nieuw portfolio online gezet, het is bijna af, er zijn nog een paar kleine aanpassingen nodig en de contactpagina is nog niet toegankelijk, mijn vraag is : wat vinden jullie ervan?
en zouden jullie als klant met mij contact opnemen voor een site?
Mijn nieuw portfolio

bedankt
jokrioudenbos
hallo...

De site is heel proffesioneel maar ik vind er nog wat weining info.

Of ik een site bij jou zou laten maken dat hangt af van de prijs, maar dit is zeker geen slecht begin. Er werkt enkel een linkje in je 'works' niet deze links boven.

Glenn

Last edited by jokrioudenbos on Tue Sep 12, 2006 8:54 pm; edited 1 time in total
Reyntjensw
ik zal je direct eens een update geven vande site, ik heb het concept een beetje aangepast, ik post het direct als hij online staat.

edit, het duurder wat langer maar ik heb hem eigenlijk volledig verandert, wat vinden jullie er nu van?
is hij beter of slechter?

Update: site is geupdate, het duurde even langer dan verwacht maar ik wou het volledig in orde maken, wat vinden jullie er nu van? Beter?
een oude versie is nog te vinden als je die zou willen zien opoude site
nieuwe site
zaima
Sorry maar ik kan hem niet bekijken moet daar voor een extra plug in downloaden. Als je mij kan vertellen welke plug in dat dat is kan ik mischien wel een seen keertje commentaar geven op je site.
Reyntjensw
het is gewoon een flashplayer die je nodig hebt want de site is gemaakt in flash!
James007
En je downloadt hem hier.

(vinkje bij de Yahoo Toolbar uitzetten)

James Smile
Museobanus
Ik ben momenteel bezig aan een site over geschiedenis:

Museobanus' History Project

zoals gezegt gaat deze site over geschieddenis: middeleeuwen, oertijd, dinosauriers, WO I & II, .....

de site is nog lang niet af, maar ik had graag eens jullie mening gehoord over de layout, ....

edit: link vergeten te plaatsen:
http://museobanus.frih.net/hp/index.htm

site krijgt binnenkort een .be naam
zaima
Leuke website maar mischien moet je de site iets minder flashie maken het doet pijn aan mijn ogen.

En als het alleen flash is dan installeer ik het wel.
Reyntjensw
@zaima: wat is er te flashy aan?
er zitten toch niet echt super flash dingen in ofwel?
James007
Het donker grijs past absoluut niet bij het geel, doe daar nog eens donkerblauwe tekst op en je kleurenschema ligt helemaal overhoop. Ik zou dus aan je kleurtjes werken.
zaima
het geel steekt veel te veel af op de andere kleuren.
Als je nu mischien iets donkere kleuren kiest dan gaat het noch.
Mijn site die ik hier op frihost ge hosten ziet er op de achtergrond zwart uit.
Museobanus
heeft iemand dan een beter idee voor de kleuren?
Reyntjensw
kijk hier eens voor je kleuren, dit zal je wel helpen om een goede combinatie te vinden:http://www.webcreme.com/
zaima
Daar staan zeer mooie plaatjes op. Als je er zoo een zou op zetten lijkt hij al veel beter.
maghreb
kheb nog geen site helaas maar die komt hopelijk wel Smile
GamingParadise
Wat vinden jullie van mijn site: www.voetal-info.nl.tt
Reyntjensw
ik denk dat er een foutje is met je forwarding want ik kom uit bij een hosting firma:s, check je je adres even?
GamingParadise
Oops sorry ik bedoel www.voetbal-info.nl.tt
Reyntjensw
het is mooi maar wel van een hele oude tutorial en ik denk niet echt dat het bij voetbal hoort! als ik een voetbal site zou maken, dan zou de voetbal zelf meer centraal staan en bvb als navigatie de 2 kleuren van de scheidsrechters kaartjes (rood en geel) maar dan nog een paar kleuren bij, maar dat je toch ziet dat het kaartjes zijn,

dit is nie aanvallend bedoelt, maar ik probeer gewoon wat goeje raad te geven, hopelijk ben je er wat mee
GamingParadise
Ok Bedankt,

Er zat een bug in mijn site waardoor hij niet goedi n FF werd weergegeven, dus nu heb ik alle iFrames uit www.voetbal-info.nl.tt gehaald, maar heb je misschien wat tips hoe ik een goede "voetbal layout" kan maken?
Reyntjensw
Ik zou beginnen met een bal te gebruiken en volledig opnieuw beginnen.
uhm hoe zie ik een voetbal site:
neem bvb een voorbeeld aan een site als deze: http://soccernet.espn.go.com/index?cc=5739
ik post direct een klein voorbeeld

EDIT: ik heb snel es een voorbeeldje gemaakt, je kan de ads bovenaan zetten ofwel onderaan, en dan je titel bovenaan erbij zetten.
klik

Last edited by Reyntjensw on Sat Sep 30, 2006 2:50 pm; edited 1 time in total
GamingParadise
Aha bedankt ik snap wat je bedoelt alleen ik ben geen ster in lay-outs maken, ik probeerhet straks wel even op Frihost Markt of iemand zo'n layout wilt maken voor al me FRIH
SomaQan
Gamespardise die site heb je ook op Wmcity gepost die layout is niet mooi vind ik eerlijk gezegt die header is nu nog steed lelijk

daar kan je wat aan doen Wink
GamingParadise
Ja weet ik, maar als er een nieuwe layout zou komen dan komt er ook een nieuwe header.
Fratema
<edit by James007>Enkel frihost websites</edit>
Arno v. Lumig
@up

Ik weet niet of het de bedoeling is dat de site er zo uitziet, maar ik vind het heel storend dat er twee frames zijn die beiden 50% krijgen. Gelukkig kan je de frames resizen (wat vast niet de bedoeling is, want zo kan je je layout helemaal uit de vorm trekken).
Ook raad ik je aan om iets aan je kleurenschema te doen, dat is op het moment nogal simpel.

Nou ja, mijn site is eigenlijk gewoon een project voor informatica. Ik moest daarvoor 2 sites maken, de eerste hoefde maar een pagina te zijn met minstens een plaatje, een link, en ik moest een aantal HTML elementen kunnen gebruiken. De tweede opdracht was een site met minstens twee frames, en meerdere paginas. Zoals je wel ziet voldeed ik aan beide opdrachten niet Wink

Site 1:
http://arno.frih.net
Site 2:
http://arno.frih.net/schoolsite

Ik heb de punten ervoor nog niet terug, maar zogauw ze komen laat ik het wel weten Wink
Let ook vooral op mijn geweldige gebruik van tabellen en frames op site twee (of juist het gebrek daaraan? :S)

Groeten, Arno
Reyntjensw
@ arno,je site werkt wel niet, of ligt de server gewoon plat?
Arno v. Lumig
Reyntjensw wrote:
@ arno,je site werkt wel niet, of ligt de server gewoon plat?

Dat laatste... Al de hele dag eigenlijk.. Jammer...
zaima
Je kan ook eens naar mijn site kijken niet echt goed in layout maar gewoon zwarte achtergrond alleen het forum staat recht maar voor de rest is er nog niks compleet af ik heb momenteel geen zin gehad om hem verder aftewerken maar dat komt noch wel.

de site is runesh er zijn wel noch wat schoonheids foutjes en 1 link die raar doet.

Last edited by zaima on Tue Oct 31, 2006 10:18 am; edited 1 time in total
Arno v. Lumig
Dan is het natuurlijk altijd makkelijk als we je URL weten...

Iemand commentaar op mijn site?

Groeten,
Arno
Lady Elensar
Mooie site heb je Smile Overzichtelijk, en mooie kleurencombinatie. Alleen bij 3D Art, kloppen de afmetingen niet helemaal volgensmij. Hij is breder dan het beeldscherm, de rest niet.
Detremmerie
http://www.jily.be
Verschaffende real time koersen in van wisselkoersen, olie en edelmetalen.
cooxy
Hio,

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn website vinden:
http://www.cooxy.nl
Het is de jongste profielen en competitiesite van nederland, je moet een profiel aanmaken, punten en geven en punten krijgen en dan kun je supergave prijzen winnen.
Het verschil is dat wij er ook een creatief stukje in hebben: je kunt een stukje muziek uploaden of een creatieve jpg. En ook daarmee kun je extra punten verdienen.

Neem eens een kijkje en laat je berichtje achter!

Cooxy
James007
Ik kom op die site en lees in het midden ergens... "Je hebt al gestemd voor deze poll". Ofwel loop ik mezelf voorbij, ofwel is dat een foutje.
Reyntjensw
Het is eigenlijk wel een heel goed concept en een ontwerp.
Het past ook perfect bij de stijl van het onderwerp.
gangie33
@james dat iis volgens mij gen foutje maar hij is waarschijnlijk al gesloten
@cooxy mooie sie ik wou dat ik dat kon maken
p.s. hoe doe je da inlogscherm?
etienne
wel niet op frihost gehost ( ben hier nog maar pas) maar mijn site is een site voor de Leuvense studenten:

<edit by James007> Enkel frihost-websites toegestaan in dit topic </edit>
dylanm
Ben momenteel aan een site bezig, kwil hem serieus uitbreiden maar daarvoor moet ik eerst nog wat bijleren over CSS en PHP...
Adres:

http://termination.frih.net
dylanm
Ik denk dat ik er een multimediablog of zoiets van ga maken.
Het is nu herfstvakantie, dus heb ik alle tijd.
Ik wens ook iedereen succes met hun site!
Reyntjensw
Ik zou zeggen, doe het volgende, je hebt je site goed gemaakt, alleen zou ik met divjes werken want dit gaat je het leven veel makkelijker maken, geloof me:p
Even concreet hoe kan je het best beginnen met css en met divjes:

Code:

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=ISO-8859-1" />
<title>Untitled Document</title>
<style type="text/css">
<!--

-->
</style></head>

<body>
</body>
</html>

Dit is dus het begin met een css bovenaan, een divje doeje als volgt:
in de body typ je
Code:

<div id="naam">hier komt de inhoud van het divje</div>
<div class="naam2">hier komt de inhoud van het divje</div>

Je css ziet er dan zo uit:
Code:

<style type="text/css">
<!--
#naam{
   width: ;
   height: ;
   float:left;
}
.naam2{
   width: ;
   height: ;
   float:left;
}
-->
</style>

Je ziet dat ik class en id gebruik, heel simpel, class kan je meerdere keren gebruiken, een id maar 1 x.
Ik heb het eens kort aangetoond, ik zou je voor meer info doorwijzen naar de site van http://www.w3schools.com/

grtz
©Wolfie
Goedendag mensen!

Ik ben nu ook al een poosje bezig geweest met mijn site! Ik ben nog maar een beginnen en het is niet mijn doel om de site grafisch heel mooi te maken maar wel heel functioneel en duidelijk. De site gaat over het Russische KAMAZ merk.

Hier de link: www.kamaz.frih.net.
NOTE: de site is nog in aanbouw.

Ik werk met kladblok om de basis te leren.

Ik ben er al achter dat je met IFRAMES moet werken wat beter werkt dan dat je de pagina in procenten opdeelt. Máár toen kreeg ik er gelijk ook een probleem bij... Als je het venster verkleind, dan zul je zien dat de menu frame boven de inhoud frame komt. Weet iemand hoe ik dat moet verhelpen, ik kom er niet uit..... Als iemand de code weet, stuur met dan even een PM.

Als je verders nog tips hebt, meld ze dan maar even met een PM, en onthoud wel dat ik de site vooral functioneel probeer te houden.
James007
Het is makkelijker om een nieuw topic hierover te maken.

(Geen groen meer gebruiken voor heel je tekst alsjeblieft...)
Hoogeveense RAT
http://www.f1wereld.nl.tt. Dit is een formule 1 website waar mijn broer en ik momenteel mee aan de slag zijn. Hoopelijk komt alles voor het begin van het seizoen in 2007 rond, maar dat zal vast wel Smile
zaima
kijk maar eens naar mijn site ik heb hem voledig vernieuwt en nu ziet hij er veel beter uit. Alleen ik heb nog een paar probleempjes: Er is niemand op het forum geregistreert en dat vind ik heel erg mijn url is :runesh
Reyntjensw
Dus ik heb men portfolio vernieuwd en aangepast: kunnen jullie eens een sitecheck doen?
Klik
KoiboySG1
Zo ziet mijn site er nu nog uit:
Mijn site
Lekker simpel.

Last edited by KoiboySG1 on Wed Nov 29, 2006 1:45 pm; edited 1 time in total
davince
www.trancion.nl

Onze site, gaat over het maken van muziek en dergelijke.
Als je meer wilt weten, zien en horen neem dan ff een kijkje
of meld je eigen aan.
golles
KoiboySG1 wrote:
Zo ziet mijn site er nu nog uit:
Mijn site
Lekker simpel.

"De server op www.superheldenfilms.frih.net doet er te lang over om te antwoorden."
ik kan hem niet openen Confused Confused Confused

davince wrote:
www.trancion.nl

Onze site, gaat over het maken van muziek en dergelijke.
Als je meer wilt weten, zien en horen neem dan ff een kijkje
of meld je eigen aan.

ik vind de site heel druk, de kleuren niet egt bij elkaar passen en veel links en knoppen.
het idee vind ik overigens wel heel leuk van de site, muziek maken zal altijd blijven bestaan zolang er mensen zijn.
hoop dat je wat met de kritiek kan Wink
KoiboySG1
golles wrote:

"De server op www.superheldenfilms.frih.net doet er te lang over om te antwoorden."
ik kan hem niet openen Confused Confused Confused

He jammer. Hij doet het soms niet goed nee.

Ach hij steld toch niet zo veel voor Wink
peter_
URL: http://www.webmasterfanaat.frih.net/
Beschijving: Een hele mooie site voor webmasters. Hier kun je veel vinden over website's: downloads, artikelen en meer!. Verder is hij uitgerust met een forum en een userssystem.

Groetjes
chilllayd
www.chilllayd.nl.nu

persoonlijke site
Maxus
peter_ wrote:
URL: http://www.webmasterfanaat.frih.net/
Beschijving: Een hele mooie site voor webmasters. Hier kun je veel vinden over website's: downloads, artikelen en meer!. Verder is hij uitgerust met een forum en een userssystem.

Groetjes

Mooie lay-out, wel iets donker mocht meer kleur inzitten, maar dat is waarschijnlijk smaak.

Maar ik mis inhoud, ik zie enkel downloads en forum,
iets nieuws artiekels, howto's..........
v-d-online
URL: www.v-d-online.frih.net
Omschrijving: Lokale partypic site Arnhem en omgeving
wietn
Mooi, maar ik vind dat groen iets te groen op die zwarte achtergrond...

Maar anders is ie mooi gemaakt..
wanroij
http://wanroij.frihost.net/php-files/

De site voor uitgaansfoto's / filmpjes en webcommunity van Wanroij en omgeving Wink

Puntensysteem en spelletjes zijn werkend (voor ingelogden).. Memberpages nog niet..

Laat me weten wat je er van vind
wietn
http://loetn.frih.net/news.php

Mijn vernieuwde site..
Draait nu op phpfusion.. tot ik meer kennis heb van PHP :p
Normaal gaat dus alles :p
chilllayd
http://www.chilllayd.nl.nu

Eigen website Very Happy
Maxus
chilllayd wrote:

Mijn vernieuwde site..
http://www.chilllayd.nl.nu

Eigen website

mooie lay-out!
chilllayd
Nu moet ik nog een spectaculaire inhoud bedenken Laughing
Lady Elensar
chilllayd wrote:
Nu moet ik nog een spectaculaire inhoud bedenken Laughing

Je gaat het over zelfgemaakte foto's, en je/jullie aquarium hebben? Smile

Knap werk hoor!

Er zitten wel mooie foto's tussen, die heb je allemaal zelf gemaakt? Embarassed
chilllayd
Een beetje een prive website.
Mijn hobby's, en nu eerdaags nog foto's van mezelf.

De foto's waar mijn naam onder staat, maak ik zelf.

Thanks Very Happy
stephancreelle
goeiedag ,
graag zou ik eens wat commentaar hebben op mijn stite over het verdienen van geld op internet , door zogenaamde ptc programmas (door het lezen van emails etc).Het gaat me niet zozeer over de layout (die zoals u zult zien vrij kaal is Smile ) maar over het gebruiksgemak en over de duidelijkheid van de site. natuurlijk zijn ook andere tips welkom

de site is : www.spelen.frih.net/geldverdienen/

bedankt alvast voor de moeite
Skippers
http://www.brakweekend.nl

Een site die door o.a. mijzelf en 3 anderen onderhouden wordt. Er staan wekelijks foto's op van het plaatselijke uitgaansleven en uit die foto's pikken we 2 dames die we in de CvdW competitie doen. Er worden ook door 2 mensen strips gemaakt die te bewonderen zijn (verwacht geen hoge kwaliteit strips) Dit alles onder het motto Have Fun!! want dat hebben wij ook!! De site is zo goed als klaar.

ik ben wel benieuwd wat jullie er van vinden.

Commentaar is natuurlijk altijd welkom maar houd het wel op commentaar waar we iets mee kunnen Wink
Egmond
Skippers wrote:

Een site die door o.a. mijzelf en 3 anderen onderhouden wordt. Er staan wekelijks foto's op van het plaatselijke uitgaansleven en uit die foto's pikken we 2 dames die we in de CvdW competitie doen. Er worden ook door 2 mensen strips gemaakt die te bewonderen zijn (verwacht geen hoge kwaliteit strips) Dit alles onder het motto Have Fun!! want dat hebben wij ook!! De site is zo goed als klaar.

Commentaar is natuurlijk altijd welkom maar houd het wel op commentaar waar we iets mee kunnen Wink

Ziet er erg goed uit, alleen het linker-midden frame pat bij mij net niet... Daardoor krijg je zo'n scroll balkje, en dat is volgens mij niet de bedoeling. Ook zou je misschien dat middelste stuk een iets ander kleurtje moeten geven, zodat je goed ziet wat nu precies de pagina is. Voor de rest -- Ga zo door!
Skippers
Quote:
Ziet er erg goed uit, alleen het linker-midden frame pat bij mij net niet... Daardoor krijg je zo'n scroll balkje, en dat is volgens mij niet de bedoeling. Ook zou je misschien dat middelste stuk een iets ander kleurtje moeten geven, zodat je goed ziet wat nu precies de pagina is. Voor de rest -- Ga zo door!

Bedankt voor je (positieve) reactie.

Het punt dat je aangaf wat betreft het linker frame is opgelost je had gelijk, een scroll balkje is niet de bedoeling. Wat betreft het ander kleurtje geven van de pagina, we hebben er speciaal voor gekozen om alles in 1 en dezelfde kleur te maken om alles op deze manier 1 geheel te laten lijken.
peter_
Skippers wrote:

Ik vind het een mooie site(y)
Om hem nog beter te maken volgen hier een paar tips:
Codeer alles in CSS dan heb je minder kans op uitrekkingen.
Maak dat laatste nieuws niet wit dat is niet mooi.
Stel sommige plaatjes(de plaatjes die je alleen maar gebruikt om het mooier te maken (dus niet de links)) als achtergrond in... Hierdoor vordert de snelheid.
Ivooo
www.gromatica.tk

Deze site geeft leer- en vertaalhulp bij Latijn, en dan vooral bij het boek Roma. Er staan grammaticabladen op met alle grammatica t/m een bepaalde les. De grammaticabladen het ik ook zelf gemaakt, en we gebruiken ze bij ons op school.

Ik heb de website gemaakt in html, dat is de enige taal die ik tot nu toe ken. (er zit ook een beetje css doorheen).
Maar ik ben zeker van plan, die andere talen ook te gaan leren.

Ivooo
FireFoxDB
URL: www.XDenzo.net
Omschrijving: Mijn eigen blog, en wat features voor mensen die op mijn site komen zoals een proxy zonder bandwidth limit en image hosting ( komt binnenkort, heb voor nu coppermine gallery :X ).
zaima
Ik heb geprobeert met layouts en ik vind deze persoonlijk de mooiste dus wat vinden julie er van. Er zijn nog wat problemen met de link maar die ga ik nog oplossen. Het kan zijn dat hij niet te bereiken is dat is omdat dan het subdomein gewijzigt is.

deze link www.runesh.frih.net
of deze www.onlinegames.frih.net

Als het de tweede is kan het zijn dat de linken niet werken.
weswes
Mensen,

Ga zeker eens een kijkje nemen op:

http://www.meetsandgreetz.com

Het loont zeker de moeite !

Groetjes
weswes
dylanm
Mijn website vind je op: http://clanofnoobia.frih.net/.
Het is een site over mijn Tremulous clan met een aantal nuttige links die betrekking hebben op Tremulous.
Als je niet weet wat Tremulous is, kan je altijd eens kijken bij de "Synopsis".
Alkmania
Mijn site is:

http://www.alkmania.frih.net

Ik denk dat het wel voor zich spreekt (Y)
Positief commentaar is altijd welkom Smile
jordi
Is wel mooie site Smile .. alleen dat voetballertje plaatje linksbovenin heeft blokkerige randen Sad
wietn
Ik heb voor de verandering eens een toplijstje online gezet.

De toplijst kan je Hier bekijken!

P.S.: Je mag altijd je site aanmelden Razz (zo heb ik tenminste al een paar members op m'n toplijst staan Wink )
©Wolfie
v-d-online wrote:

@v-d-online
Ik weet niet wat je bedoeling is met deze site, maar het is waardeloos. Sorry dat ik het zo bot zeg. Maar ik krijg de melding dat hij niet gemaakt is voor Opera en hij wordt simpelweg niet getoond. Waarvoor mag dat goed wezen?

@Reyntjensw,
Mooi aangepakt. Een vraagje: waarom plaatjes voor het menuutje? Dat lijkt me niet nodig. Wink

@davince,
Ik sluit me aan bij golles die jouw site te druk vond. Wel wil ik daar nog even een klein puntje bij opmerken. Vele webgebruikers waarderen het niet als er zomaar muziek gaat afspelen. Vele hebben hun eigen muziek al aanstaan en zullen dit als hinderlijk ervaren. Voor de rest een prima site.

Vele mensen gebruiken al snel veel plaatjes die uit de toon vallen. Dit is niet vervelend bedoeld maar kijk ermee uit! Mensen vinden dat niet mooit! Voor de rest zijn het prima sites. Probeer ze ook HTML 4 of XHTML valid te maken. Wink Dan maak je het voor sites als Google veel makkelijker om jouw site te indexeren.
neji
v-d-online wrote:

Ik vind het een beetje donker.. Dat donkerblauw met die zwarte achtergrond enzo..
Verder vind ik die "Enter" pagina onnodige, dat is weer een klik meer die je bezoekers moeten doen voor ze effectief aan je pagina zijn..

Als je zit te google'n en je staat op de eerste pagina dan moeten de bezoekers al 3 keer geklikt hebben om op de essentiële pagina te zitten.

Je zou natuurlijk de intro pagina wat meer nut kunnen geven.. Alhoewel het in mijn ogen toch beter weg kan Smile
©Wolfie
Beste Frihosters,

Ik ben nu al een poosje bezig met een projectje: compatibility tables/lists. Ik verzoek je eerst even op de site te kijken en te 'submitten'. Dan zul je op de pagina 'Results' lijsten/tabellen zien.

Je kent het vast wel dat als je op zoek bent naar een script en je hebt het gevonden en gaat het dan testen in Internet Explorer of een andere (oudere) browser en je merkt dat het in een keer helemaal niet naar behoren werkt, had je graag gehad hoe dit zat van te voren. Vaak kom je het tegen dat je een mooi script hebt gevonden maar dan hebben ze er helemaal niet aan gedacht om het bijvoorbeeld in Opera te testen. Hierdoor moet je er zelf achteraan gaan wat heel irritant is.

Nu is er een oplossing die het allemaal een stuk vriendelijker maakt: Je kunt op mijn site gewoon even snel invullen in welke browsers je hem in hebt getest en hoe succesvol dat was. Dan druk je op 'submit' en dan ga je naar de resultspage waar je snel de codes kunt kopieëren en in je eigen site kunt gebruiken zonder dat je het heel veel tijd kost.

Ik zat er zelf overna te denken om nog meer soorten browsers toe te voegen, maar ik denk dat het niet heel veel zin heeft. Als het script in Mozilla Firefox goed werkt, werkt het ook goed in K-meloen of Galeon. Dat zal het probleem dus niet wezen.

Wat vinden jullie ervan? Willen je alsjeblieft even goed kijken en kritiek geven op elk puntje dat je een puntje waard vindt?

Melle

PS: hier de BBcode
Quote:
Compatibility in browsers of Mijn script.:

• Mozilla Firefox: 0.1+
  • Safari: 2+
  • Opera: 7+
  • Internet Explorer 7: Working.
  • Internet Explorer 6: Working.
  • Internet Explorer 5.5: Working.
  • Internet Explorer 5: Working Buggy.

PSS: al het grafische werk (icoontjes etc.) heb ik zelf gemaakt.
jordi
Ziet er goed uit Very Happy
rvec
advertentie voor eigen website in dit topic
adri
Wat waren de regels ook al weer.... Surprised

Lady Elensar wrote:

• Je post alleen je Frihost-website

Dit lijkt me eerder geen frihostwebsite Confused

Adri
rvec
ik denk dat ik die regel maar aanpas. Lijkt me onlogisch om voor niet-frihost websites meer reclame te kunnen maken dan voor frihost websites.

Misschien dat hij geplaatst is om reclame voor niet-frihost websites helemaal van het forum af te houden, maar aangezien dat niet in de forum regels staat lijkt me dat overbodig.
James007
Ik ga akkoord. Enkel Frihost-websites lijkt me ook wat te nauw bekeken en zo bedoelde Lady Elensar het vast niet.
©Wolfie
Beste mensen,

Even voor de duidelijkheid: lees het off-topic stukje onder mijn bericht. Ik krijg graag reacties op de site zelf... Anders zitten we off-topic.

Mochten jullie er nog wat op aan te merken hebben, dan hoor ik het graag, mocht je echt iets zinvols hebben dan wil ik ook wel een (nick)naamsvermelding en link naar jouw site plaatsen als beloning.

Met vriendelijke groet,
Melle

off-topic
@James007, rvec, adri,

Ik had eerst een losse topic aangemaakt over mijn project dat ik aan het opzetten ben... Ik wilde het onder de aandacht krijgen en veel kritiek krijgen. Ik had het gepost en een paar dagen later was ik opzoek naar mijn topic en ik kon hem niet meer vinden. Ik dacht van nou: ik heb hier al veel moeite en tijd in gestoken en al redelijk wat bezoekers deze maand (al sinds de opzet 50 bezoekers, 250 spiders etc. van Google en Yahoo!) dus ik dacht, nou dat is misschien wel meer aandacht waardig.

Ik dacht dat mijn topic was verwijderd... Sad Nu ontdekte ik dit. Nou ja. Ook wel goed. Mijn excuses.
Lady Elensar
James007 wrote:
Ik ga akkoord. Enkel Frihost-websites lijkt me ook wat te nauw bekeken en zo bedoelde Lady Elensar het vast niet.

Ik zou het eigenlijk niet meer weten, maar ik vind het prima als iemand een andere eigen website wil laten zien. Als het geen reclame is, maakt het ook niet zoveel uit denk ik dan.
roboroads
ik heb een habboradiosite
het is een habbofansite met een radio
je kan deze vinden op de link www.BOHR.tk
we hebben net een nieuwe lay out dus zeker een kijkje waard Wink
adri
Duidelijk gemaakt met freewebs (zat er zelf ook vroeger...) Laughing

Toch een mooie site Wink

Adri
getlow
ik heb ook eens site Razz

http://getlow.holdmecloser.org
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.