Alle mensen die geslaagd zijn voor hun eindexamen: GEFELICITEERD
(zelf ben ik ook geslaagd voor mijn vwo
dit jaar, plus ik ben vandaag ook nog es jarig
)
dubbel gefeliciteerd dan. Bij mij duurt het nog 2 jaar . En mijn verjaardag nog 20 dagen. Weet je al wat je nu gaat doen of neem je een jaartje vakanie?
Gefeleciteerd, bij mij is het al weer bijna 10 jaartjes geleden dat ik met spanning moest wachten op geen telefoontje.
Ik feliciteer je hier ook nog Marco: gefeliciteerd!
Morgen tricken met een verjaardagstaart yo
Anyway, veel plezier nog vandaag.
Gefeliciteerd
Ik ben ook geslaagd. Maar dan niet voor VWO maar VMBO
Nu ga ik naar de MBO. Daar ga ik ICT Beheerder volgen.
Als ik daar voor geslaagd ben ga ik naar de HBO.
Daar ga ik bedrijfskundig ICT doen.
( hoop ik )
Binnen twee weken donderdag heb ik normaal gezien mijn diploma... in het ASO, wat gelijkstaat aan VWO in Nederland (hebben ze mij toch wijsgemaakt op Wikipedia.) Proficiat!
Jullie hebbe geluk
Ik moet nog beginnen met men examens 
Aan iedereen die geslaagd is voor zijn examen, van harte gefeliciteerd!
En @ Marco, ook gefeliciteerd met je verjaardag!
Gefeliciteerd aan diegenen die geslaagd zijn.
Zelf ben ik nog maar sinds vandaag begonnen, en ik heb nog een week examen te gaan. Ik krijg mijn rapport normaal ook op donderdag binnen twee weken zoals Gieter.
Gefeliciflapteerd aan alle mense die het examen hebben gehaald
& Marco natuurlijk proficiat met je verjaardag!
| Gieter wrote: |
| Binnen twee weken donderdag heb ik normaal gezien mijn diploma... in het ASO, wat gelijkstaat aan VWO in Nederland (hebben ze mij toch wijsgemaakt op Wikipedia.) Proficiat! |
En wat ASO?
Latijn-Wiskunde?
Latijn-Grieks?
Latijn-Moderne Talen?
Latijn-Wetenschappen?
Grieks?
Wetenschappen-Wiskunde?
Wetenschappen-Talen?
Economie-Wiskunde?
Economie-Talen?
pff... wat is er nog? 
Ik ben ook geslaagd, voor mn Havo om precies te zijn!
Tussen 16.00 en 17.00 zouden ze mij bellen als ik gezakt was, belt mn tante dus om 16:50 he, of ik al wat wist...
Vervolgens was mn zusje ook geslaagd (ik heb een jaar VMBO tussendoor gedaan, vandaar dat we nu in hetzelfde jaar zaten), en die zou gebeld worden tussen 17.00 en 18.00... Om 17.10 werd ik dus gebeld dat ik wél was geslaagd, dus toen hadden we allebei in de stress gezeten...
Uiteraard ook van mijn kant iedereen gefeliciteerd!!!
Alle geslaagden, gefeliciteerd!
Ik hoop volgend jaar examen te doen op de Havo 
Ik moet nog op mijn resultaten wachten tot donderdag den 29 maar we hebben al wel vanaf nu vrijdag tot donderdag vrij. Beestig gewoon
Wie studeert wat eigenlijk?
Ik zit nog volop in de examenperiode (tweede licentie rechten)... tot 27 juni.
| moeslimoen wrote: |
Gefeliciteerd
Ik ben ook geslaagd. Maar dan niet voor VWO maar VMBO
Nu ga ik naar de MBO. Daar ga ik ICT Beheerder volgen.
Als ik daar voor geslaagd ben ga ik naar de HBO.
Daar ga ik bedrijfskundig ICT doen. ( hoop ik ) |
Verstandig. Lekker lang studeren, zodat je straks niet zo lang meer hoeft te werken. Al zijn er dan wellicht weer kabinetsplannen ontstaan waardoor je toch lang achter bureau, band, toonbank, whatever staat. Alleen aan doemdenken hebben we niks. 
iedereen die geslaagd is gefeliciteerd
voor diegene die het niet zijn succes met het opnieuw proberen
Aan alle geslaagden: Hierbij feliciteer ik jullie met je diploma
Ik wens jullie een mooie toekomst
Nog één examen en ik kan het jullie laten weten... 
Geef er nog een lap op! (zoals wij dat zeggen in België)
| James007 wrote: |
| Geef er nog een lap op! (zoals wij dat zeggen in België) |
En wat betekent dat?
Gefeliciteerd mensen!
Ik ben vorig jaar geslaagd en hoop dat volgend jaar ook weer te doen...
| Yjaxygames wrote: |
| James007 wrote: | | Geef er nog een lap op! (zoals wij dat zeggen in België) |
En wat betekent dat? |
Dat hij nog een laatste keer zijn best moet doen 
Tsja Marco, dan zal ik je via deze weg ook nog maar ff feliciteren. Ook alle andere geslaagden van harte gefeliciteerd. Ik ben ook dit jaar voor mn VWO geslaagd dus ik heb nog een soort feeststemming.
Wat zijn overigens jullie plannen voor volgend jaar? Ik ga technische informatica studeren aan de TU Delft
Geslaagd, lerarenopleiding secundair onderwijs (regentaat) voor wiskunde, fysica en informatica. Surplus, uitzicht op werk 
De meeste regentaten zijn echte eikels. Geef mij maar de leerkrachten van de hogere cyclus. (4-5-6)
Ik hoop dat jij een betere wordt dan die principeventjes die bij het minste met straf zwaaien uit mijn herinneringen. De grootste misvatting bij regenten: met straf dreigen = je klas onder controle hebben.
Toch veel succes hoor! 
| James007 wrote: |
| De grootste misvatting bij regenten: met straf dreigen = je klas onder controle hebben. |
Gruwel!!! Er zijn genoeg andere, leukere manieren om klasjes onder controle te houden. Gelukkig maar!
Ah that's the spirit 
Ik moet nog te horen krijgen of ik geslaagd ben, maar dan ben ik eindelijk van men 6 jaren Industriële wetenschappen af. Hierna ben ik van plan om naar de Hoge school in Diepenbeek te gaan de Khlim en daar industrieel ingenieur elektromechanica te volgen.
En natuurlijk gefeliciteerd aan alle geslaagden
Ben zelf ook geslaagd dit jaar op havo, de rest gefeliciteerd nog

GEFELICITEERD! Ik zal wel nog een paar jaartjes moeten wachten; ik ben nog maar 13.
Maar toch nog eens van harte gefeliciteerd
profficiat!
ik zelf ben ook geslaagd, 87% (a)
ik mag nu naar mijn voorlaatste jaar jeej :p
gelukkige verjaardag trouwens!
mvg
Keempe
Jah nu ben ik dus ook geslaagd voor men laatste jaar
Iedereen die geslaagd is bij deze van harte gefeliciteerd 
Ook geslaagd. Voorlopig geen school meer! Na 15 jaar school heb ik het nu wel gezien 
| Marco wrote: |
(zelf ben ik ook geslaagd voor mijn vwo dit jaar, plus ik ben vandaag ook nog es jarig ) |
dubbel gefeliciteert voor jou en zelf ben ik geslaagd en 1 maand geleden jarig geweest
haha, dank je wel, over 11 maanden weer jarig 
Iedereen Gefeliciteerd en ben zelf dit jaar ook geslaagd voor mijn Havo, met 1 herkansing
maarja uiteindelijk teld het eindresultaat is het niet

| Marco wrote: |
(zelf ben ik ook geslaagd voor mijn vwo dit jaar, plus ik ben vandaag ook nog es jarig ) |
Ik ben dit jaar ook geslaagd en ben ook nog eens 18 jaar geworden en daar boven op en ik ook nog eens oom geworden.
| geeren wrote: |
| Marco wrote: | Alle mensen die geslaagd zijn voor hun eindexamen: GEFELICITEERD
Ik ben dit jaar ook geslaagd en ben ook nog eens 18 jaar geworden en daar boven op en ik ook nog eens oom geworden. |
Woow, dus even tellen.. 1,2,3 x Gefeliciteerd voor jouw dan 
Ben zelf ook geslaag dit jaar, hiep hiep hoera, daarnaat ben ik ook nog oom geworden. 
Ik ben ook geslaagd, 66%, 4%boven het klasgemidelde, en drede van de klas, goed resultaat dus
nog 1 jaartje, en dan klaar ^^