FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Duitsland - Polen

wimvpetegem
Wie hebben allemaal de wedstrijd Duitsland - Polen gezien?
Zijn jullie het er ook mee eens dat de Polen echt verrassend goed speelden?
Tot de laatste minuut tot in de blesuretijd bleef de wedstrijd onbeslist, al leek het er vooral in de tweede helft er op dat duitsland wel zou scoren.
Alleen duurde het tergend langzaam en werd kans op kans gestapeld zonder resultaat.
Erg spannende en leuke wedstrijd.
Tatsumaru
Ik heb het niet zo op voetbal maar ik heb wel de laatste 20 minuten gezien van deze wedstrijd omdat ik half Pools ben. Het was aardig frustrerend die laatste 20 minuten, na die rode kaart voor Polen ging het echt slecht met ze. Duitsland had wel verdiend gewonnen, maar ik vond het flauw dat ze alsnog in de blessuretijd scoren. Maarja, dat is pech hebben voor Polen.

WK boeit me eigenlijk niks, nu al helemaal niet meer Smile
wanroij
Typisch op zn duits gewonnen Rolling Eyes
Heeft niets meer met voetbal te maken maar met pure geluk volgens mij..
Museobanus
de laatste minuten speelde duitsland echt wel goed, ik denk dat ze verdient gewonnen hebben
BCP88
Ik heb ook gekeken hoor. Ik probeer naar zo veel mogelijk wedstrijden te kijken.

Ik vind ook dat ze verdiend gewonnen hebben, ze waren gewoon beter. Alleen hebben ze heel wat kansen gemist.
lordwarlord
ik zou het grappig hebben gevonden als ze gelijk hadden gespeeld.
maar het goal was wel heel er mazzel. gewoon stom geluk dat hij presiec dat deed.

dat is de kracht van lordwarlord
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.