|
|||||||||||||||||||||||||||||||
plaza challenge
Wie wil er meedoen in plaza challenge pm me dan.
Ik zal proberen elke dag mijn pm's na te kijken rond 17:30 Alleen woensdag om 13:00 en zaterdag en zondag om 09:00u
Dan verdien ik friend points als jullie dan zo inschrijven en kan ik een plaza maken alleen voor mensen van frihost.
Veel plezanter.
Een link naar plaza challenge: [removed]
Als je een account wilt maken moet je via de bevenstaande link een account maken dan krijg ik friend punten en kan ik een eigen plaza starten ( Denk ik toch)
!!!!!!!!!!!!!! je eigennaam zal niet meer gaan denkt ik die van frihost noch wel het is belangrijk dat ik dat weet wie ik kan toelaten en wie niet.!!!!!!!!!!!!!!!
Last edited by robin5210 on Mon Jun 12, 2006 7:09 pm; edited 3 times in total
Ik zal proberen elke dag mijn pm's na te kijken rond 17:30 Alleen woensdag om 13:00 en zaterdag en zondag om 09:00u
Dan verdien ik friend points als jullie dan zo inschrijven en kan ik een plaza maken alleen voor mensen van frihost.
Veel plezanter.
Een link naar plaza challenge: [removed]
Als je een account wilt maken moet je via de bevenstaande link een account maken dan krijg ik friend punten en kan ik een eigen plaza starten ( Denk ik toch)
!!!!!!!!!!!!!! je eigennaam zal niet meer gaan denkt ik die van frihost noch wel het is belangrijk dat ik dat weet wie ik kan toelaten en wie niet.!!!!!!!!!!!!!!!
Last edited by robin5210 on Mon Jun 12, 2006 7:09 pm; edited 3 times in total
| robin5210 wrote: |
| Wie wil er meedoen in plaza challenge pm me dan.
Ik zal proberen elke dag mijn pm's na te kijken rond 17:30 Alleen woensdag om 13:00 en zaterdag en zondag om 09:00u Dan verdien ik friend points als jullie dan zo inschrijven en kan ik een plaza maken alleen voor mensen van frihost. Veel plezanter. |
Ik heb het wel gespeeld. Ik had toen wel 5 accounts, maar het is helaas saai, omdat het niet aantrekkelijk en spannend is, bijvoorbeeld osm, dat spel is wel aantrekkelijk, omdat je voor iets speelt, maar plazachallange niet, daar moet je gwn de beste ondernemer worden, of de meeste punten verdien en dergelijke.
Kun je misschien eens uitleggen wat het is, een link geven, ...
Want ik weet totaal niet waar je het over hebt. Een text-based game of niet?
@geeren : Wat is osm? Misschien is het wel interresant. Want je zegt dat je voor iets speeld. Voor wat?
Want ik weet totaal niet waar je het over hebt. Een text-based game of niet?
@geeren : Wat is osm? Misschien is het wel interresant. Want je zegt dat je voor iets speeld. Voor wat?
plaza challenge is een spel waar dat je winkels moet bouwen in een winkel straat en je de beste moet worden je verdient extra prijzen door in 1 product de beste verkoper te worden. Er is onlangs ook noch een update geweest de dilemas ik weet zelf noch niet goed want dat is want dat heb je in het begin niet. Je moet er ook een lening nemen want ander kan je niet starten. Er is dar ook een gezamelijke plaza project dat bevorderd iedereen van de plaza alleen je kan er maar 1 keer per dag in storten.
In online soccermanger (osm) moet je een voetbal ploeg runnen en moet je proberen de beste te worden je kan spelers aankopen en verkopen alleen je moet wel winst blijven maken want anders gaat je ploeg failiet.
Daar zijn de competities wel niet ingedeeld in levels om dat ze allemaal even moeilijk zijn en ik denk dat er ook geen extra prijzen te verdienen waren.
Dus als je van ondernemen houd speel je plaza challenge en van een voetbalploeg runnen speel je osm online soccermanager dus.
Persoonlijk vind ik online soccermanager veel te moeilijk en ben ik eerder voor plaza challenge.
Ps alle wijzigingen worden in mijn eerste post togevoegt.
In online soccermanger (osm) moet je een voetbal ploeg runnen en moet je proberen de beste te worden je kan spelers aankopen en verkopen alleen je moet wel winst blijven maken want anders gaat je ploeg failiet.
Daar zijn de competities wel niet ingedeeld in levels om dat ze allemaal even moeilijk zijn en ik denk dat er ook geen extra prijzen te verdienen waren.
Dus als je van ondernemen houd speel je plaza challenge en van een voetbalploeg runnen speel je osm online soccermanager dus.
Persoonlijk vind ik online soccermanager veel te moeilijk en ben ik eerder voor plaza challenge.
Ps alle wijzigingen worden in mijn eerste post togevoegt.
| Wie wil er meedoen in plaza challenge pm me dan.
Ik zal proberen elke dag mijn pm's na te kijken rond 17:30 Alleen woensdag om 13:00 en zaterdag en zondag om 09:00u Dan verdien ik friend points als jullie dan zo inschrijven en kan ik een plaza maken alleen voor mensen van frihost. Veel plezanter. Een link naar plaza challenge: [removed] Als je een account wilt maken moet je via de bevenstaande link een account maken dan krijg ik friend punten en kan ik een eigen plaza starten ( Denk ik toch) !!!!!!!!!!!!!! je eigennaam zal niet meer gaan denkt ik die van frihost noch wel het is belangrijk dat ik dat weet wie ik kan toelaten en wie niet.!!!!!!!!!!!!!!! |
kun je dna ook uitleggen wat het precies is mischien is het wel leuk en ga ik het spelen
Ok,
Eerst en vooral ga je een provincie in nederland kiezen als je daar op gaat staan komt er rechts een lijst met beschikbare steden.
Zie altijd dat er een level 1 stad in zit dat is eens tad met een 1 in een bol voor haar naam.
Dan als je een goede hebt gevonden ga op die provincie klikken en komt er een lijst met beschikbare plaza's tevoorschijn.
Je kiest er weer 1 die level 1 heeft.
Later kan je een moeilijere plaza doen.
Als er een sleutel achter de plaza staat wilt het zeggen dat die beveiligd is en je op een goedkeuring van de moderator moet wachten als er geen staat kan je gewoon meedoen.
De plaza gaat van start waneer er 14 ondernemers in het spel zitten.
Dan draaien ze een simulatie ronden telkens om 01:00 u s,nachts.
dan zullen je producten verkocht worden.
Als je voor het eerst op het begin scherm komt zul je een lening moeten afsluiten en een winkel huren en producten kopen voor in de winkels te verkopen.
Dat doe je in het magasijn koop zeker producten die je kunt verkopen dus niks waar je geen winkel van hebt.
Dan zet je in de winkel en de volgende keer nadat de ronde is gespeelt heb je geld bijgekregen of verloren.
Zo doe je dat dag na dag er zijn noch veel andere mogelijkheden in het spel maar die moet je zelf allemaal eens uitproberen.
Maar als je inschrijft doe dat dat via mijn link [removed]
Eerst en vooral ga je een provincie in nederland kiezen als je daar op gaat staan komt er rechts een lijst met beschikbare steden.
Zie altijd dat er een level 1 stad in zit dat is eens tad met een 1 in een bol voor haar naam.
Dan als je een goede hebt gevonden ga op die provincie klikken en komt er een lijst met beschikbare plaza's tevoorschijn.
Je kiest er weer 1 die level 1 heeft.
Later kan je een moeilijere plaza doen.
Als er een sleutel achter de plaza staat wilt het zeggen dat die beveiligd is en je op een goedkeuring van de moderator moet wachten als er geen staat kan je gewoon meedoen.
De plaza gaat van start waneer er 14 ondernemers in het spel zitten.
Dan draaien ze een simulatie ronden telkens om 01:00 u s,nachts.
dan zullen je producten verkocht worden.
Als je voor het eerst op het begin scherm komt zul je een lening moeten afsluiten en een winkel huren en producten kopen voor in de winkels te verkopen.
Dat doe je in het magasijn koop zeker producten die je kunt verkopen dus niks waar je geen winkel van hebt.
Dan zet je in de winkel en de volgende keer nadat de ronde is gespeelt heb je geld bijgekregen of verloren.
Zo doe je dat dag na dag er zijn noch veel andere mogelijkheden in het spel maar die moet je zelf allemaal eens uitproberen.
Maar als je inschrijft doe dat dat via mijn link [removed]
Mijn broertje heeft dit heel veel gespeeld, maar ik heb er eigenlijk nooit tijd aan besteed. Ik heb helaas niet genoeg tijd om me er in t verdiepen, maar ik denk dat het nog best leuk is om samen te doen
|
Eerst en vooral ga je een provincie in nederland kiezen als je daar op gaat staan komt er rechts een lijst met beschikbare steden. |
Ik ben belg, kan ik ook mee doen of gaat het alleen voor nederlanders? Je moet een postcode ingeven maar nergens een land. Kan iemand misschien de postcode geven van Maastricht of Heerlen? Ik ben zelf van belgisch limburg, kort aan de grens. Ze zullen toch wel niet gaan controleren als alle informatie klopt denk ik.
Of zouden ze misschien op ip adres controleren als je ook wel van nederland bent?
Nee Nee ik ben zelf ook belg maar alleen alle steden waar je winkels kunt kiezen zijn in nederland maar je moet geen postcode opgeven of waar je woond alleen een geldig email adres en een goede gebruikers naam meer niet
Als je wilt inschrijven gebrijk deze url [removed]
Als je wilt inschrijven gebrijk deze url [removed]
Ik vind het wel grappig spel alleen ik weet niet precies hoe ik punten moet verdienen in de plaza tussenstand 
Je weet dat referrer links verboden zijn op frihost.
Je weet welke gevolgen er aan een tweede waarschuwing verbonden zijn.
Doei.
-close-
Je weet welke gevolgen er aan een tweede waarschuwing verbonden zijn.
Doei.
-close-