FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Gratis .com

j0zman
Weet iemand een site waar een gratis .com te verkrijgen is? Ik stel bijna een onmogelijke vraag, maar je weet maar nooit.

Sites die forum postings vereisen mogen ook.

Alvast bedankt!
Museobanus
volgens mij is dat niet mogelijk, gratis .be krijgen is al moeilijk, dus .com kan niet volgens mij
rvec
gratis .be was toen een actie. Maar mischien komt er binnenkort nog een gratis domeinnaamactie.
BCP88
Ik zou het ook niet weten. Het enige wat ik weet is die actie van gratis .be, toen heb ik zelf ook enkelen .be adressen geregistreerd.

Ik hoop dat er binnenkort weer zo'n actie is. Want tegen het einde van het jaar is de actie gedaan, en dan ben ik mijn adressen kwijt.

Iemand zal het hier op het forum wel posten als een nieuwe actie is hoop ik.
Reign
een .be of .com kost ni zoveel geld ze... 20euro per jaar en ge kunt weer voort

ik zit bij www.priorweb.be en heb er geen klachten over. er zijn zelfs goedkopere maar voor die paar euro's goedkoper ga ik geen goeie support opgeven.

Dus priorweb is the way to go Smile
rvec
bij de meeste kan je voor 9,95 een domein krijgen.
en wat voor support heb je nodig voor een domeinnaam? Ik denk dat hier op het forum en in ieder geval in het engelse gedeelte al je vragen wel kunnen worden beantwoord.
joe_nl
[quote=rvec]
gratis .be was toen een actie[/quote]
Dat klopt, en deze is toen overgegaan in .info-domeinen.
Was een actie van een jaar, daarna kon je kiezen je .be te houden en te betalen, of hem op te zeggen.

Ikzelf zit voor een andere website (mijne op frih is meer voor de fun en voor privé) o peen hosting, daar was de domeinnaam ( .info) inderdaad eerst ook 9 euro nog wat, ik geloof dat ze die tijdelijk (een jaar ook zeg ik uit mn hoofd) vanwege concurrentie waarschijnlijk hebben teruggebracht naar nog geen 3 euro.

Grz. Joe.

Ps.: om terug te komen op de eerste vraag: over gratis .com had ik niets gehoord, dan zou ik het ook inderdaad graag weten; dan doe ik dat namelijk ook meteen, desnoods volgend jaar ofzo betaald.
geeren
Ja, ik zou het ook graag willen weten Rolling Eyes
Gieter
Koop gewoon een domeinnaam als je een wilt, dat kost helemaal niet zoveel... Bij www.alfahosting.be kost het 14,95 voor een losse domeinnaam voor één jaar, dat is minder dan een pintje per maand Wink
v-d-online
Zoveel kost dat toch niet per jaar :S Niet alles kan gratis zijn he Very Happy
j0zman
v-d-online wrote:
Zoveel kost dat toch niet per jaar :S Niet alles kan gratis zijn he Very Happy

Maar zou wel donders fijn zijn! Laughing
marocsite
Museobanus wrote:
volgens mij is dat niet mogelijk, gratis .be krijgen is al moeilijk, dus .com kan niet volgens mij

ja bij .be moet je naar 1 agar gaan betalen dus als je registreert zet je een contract van 2 jaar aan je broek
kansloos
ga d'r maar niet van uit...

.com wort zeer veel gebruikt, waarom zouden ze gratis acties gaan
houden als het geld toch wel binnenstroomt.
robin5210
Dat is inderdaad waar je kunt geen pagina open doen of er is ergens een link naar een .com website.
Als ik echt een website adress zonder subdomein of directorie nodig heb zal ik er wel 1 kopen maar waarom zoe ik dat nu doen er komen tch geen bezoekers op mijn site.
SocratesX
robin5210 wrote:
Dat is inderdaad waar je kunt geen pagina open doen of er is ergens een link naar een .com website.
Als ik echt een website adress zonder subdomein of directorie nodig heb zal ik er wel 1 kopen maar waarom zoe ik dat nu doen er komen tch geen bezoekers op mijn site.

Precies niet, uw forum heeft met uitzondering van uzelven NUL gebruikers.
Nog maar wat reclame maken dan maar?
Lady Elensar
SocratesX wrote:
Nog maar wat reclame maken dan maar?

Zolang dat hier maar bij een frihost website in het daarvoor bestemde topic blijft! Smile
djmeydey
Een .com domeinnaam is al te verkrijgen voor $2.95

Dit is volgens mij zo goed als gratis.

Je krijgt er zelfs alle toegang bij tot je WHOISgegevens

Site: https://secure.ipower.com/cgi-bin/hosting/domain.cgi

Voor slechts $2.95 heb je er een .com voor 1 jaar.

Verlengen kost dan $8.95

Je kan ook voor langer kopen: bv. 3 jaar voor $19.45 dat is ook amper $6.50
geeren
maar vertrouwt het niet echt, het is vast van een Rus of zo Cool
Lady Elensar
geeren wrote:
Geen vooroordelen hier op dit forum!

En ik ben genoeg Nederlandse hosting sites tegengekomen voor dezelfde lage prijzen. Wink
SBrian
Er zijn genoeg lage prijzen te vinden op het internet, als je maar even gaat zoeken, kun je veel leuks tegen komen.

Echter een compleet gratis .com domein zul je zomaar niet vinden. Misschien een x een actie of een stunt, maar degene die de domein echt moet registeren voor je moet er ook voor betalen, en als deze het gratis aan zou bieden, heeft hij dus verlies.............
Gieter
Lady Elensar wrote:
geeren wrote:
Geen vooroordelen hier op dit forum!

En ik ben genoeg Nederlandse hosting sites tegengekomen voor dezelfde lage prijzen. Wink

Mijn ervaring leert me dat het jammer genoeg niet is omdat er zoveel hosting sites zijn die aan lage prijzen hosting pakketten aanbieden, de kwaliteit ook behoorlijk is. Er zijn veel hosting 'bedrijven' (als je ze al bedrijven kunt noemen) die worden opgericht door een paar tieners, die gebruik maken van goedkope servers in Amerika (=traag) met bijvoorbeeld een verouderde Mysql-versie etc. Als je kwaliteit wil, moet je daar een meerprijs voor betalen, maar uiteindelijk is ook die kwaliteit niet zo duur.
Lady Elensar
Ja, daar zit wat in. Maar ik had het ook alleen over de prijs dan hè.
Drodr
Hier kun je erg goedkope domeinnamen krijgen: http://www.hostingdiscounter.nl

Gr. Drodr Wink
mrbosnia
Ey volgens mij echt nergens verkrijgbaar maar mischien weet iemand in dit forum wel wat dat jou een .com domein kan opleveren..
mischien zijn ze er wel maar krijg je wel banners/ads rotzooi op je site waardoor je liever een normale .tk site neemt ..

Grtzzz
kevinsalemink
ik heb zelf een gratis .be domein van die actie en die bevalt me goed, toch jammer dat het niet herhaald wordt
Lady Elensar
kevinsalemink wrote:
ik heb zelf een gratis .be domein van die actie en die bevalt me goed, toch jammer dat het niet herhaald wordt

Maar na een jaar wordt er toch gevraagd of je door wilt gaan met deze hosting (of wat het ook is), en moet je er alsnog voor betalen als je daar voor kiest. Het is dan gratis voor een jaar, en dat is ook wel beter dan niets, maar het is toch niet helemaal gratis.
Christian
Ik heb helemaal niet zo'n mail gehad en mijn domein bestaat nog steeds? Surprised
marocsite
j0zman wrote:
Weet iemand een site waar een gratis .com te verkrijgen is? Ik stel bijna een onmogelijke vraag, maar je weet maar nooit.

Sites die forum postings vereisen mogen ook.

Alvast bedankt!

zoals je al zegt het is gwn onmogelijk om zoiets te vinden
Lady Elensar
Christian wrote:
Ik heb helemaal niet zo'n mail gehad en mijn domein bestaat nog steeds? Surprised

Heb je het over dat gratis .be domein? Het jaar is nog lang niet voorbij hoor Wink