FRIHOST • FORUMS • SEARCH • FAQ • TOS • BLOGS • COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!


Rapidshare çilesine son -RapGet-





loserk
Evet arkadaşlar Rusların dahiyane yazılım uzmanı hackerları Rapidshare i alt etti...

Her ne kadar www.hemenpaylas.com ya da www.paylas.com hızla popüler olsalar da halen dünyanın en büyük dosya sunucusu rapidshare ve maalesef aradığımız çoğu dosya da rapidshare de barınıyo...

Hepimizin bildiği gibi rapidshare dosya linkini vermeden önce boyuta bağlı olarak 1dk yı aşan sürelere kadar bekletir sonra da kod girmemizi ister.İşte RapGet bu sorunu aşıyor:Dosya linkini kopyalayıp programa yapıştırıyorsunuz ve program "Download Ticket" ı aldıktan sonra indirme kodunu bile kendi giriyor ve size sadece beklemek düşüyor.Diyelim 5 partlık bir arşiv indireceksiniz...5 linki de yapıştırıyorsunuz programa,eve geldiğinizde 5 i nin de inmiş olduğunu görüyorsunuz.Yalnız program 1 saatlik limiti kaldırmıyor o yüzden eve biraz geç gidin.

İnanmayanlara Screen Shot:



Ve bu da program:

http://www.loserk.roxr.com/paylascanim/download.php?file=d59a5060ef66783f3ac517bf4dcf1318

Not: "Program çalışmıyor" demeyin screen shot önünüzde ayrıca o screenshot ı da ben çektim,program ile rapidshareden kırık kanatlar dizisini indiriyordum bu mesajı yazarken...

EDIT: Linkteki 9 Haziran 2006 tarihli son versiyondur...
extramedya
Teşekkürler loserk paylaşımın için.
Gerçekten de iyi oldu bu program. Zaman zaman öylesine tıkanıyorum ki ihtiyaç duyuyordum. Tekrar tekrar sağol... Very Happy
Coomedy
heey dostum çok sağol bu program süper birşey..!
Yeni versiyonunda 1 sa. limitini kaldırıyorsa buraya onuda koy emi Razz
teşekkürler..
ayrıca , bu paylascanim ' ı hangi script ile yaptın , kendin mi yazdın , bir mahsuru yoksa öğrenebilirmiyim?
mr.emre
Download
utkufb
iyi bir paylaşım olmuş
loserk
Coomedy wrote:
heey dostum çok sağol bu program süper birşey..!
Yeni versiyonunda 1 sa. limitini kaldırıyorsa buraya onuda koy emi Razz
teşekkürler..
ayrıca , bu paylascanim ' ı hangi script ile yaptın , kendin mi yazdın , bir mahsuru yoksa öğrenebilirmiyim?


yok yazmadım türkçeleştirdim sadece...linki verilmiş zaten oradan indirebilirsin istersen...
cafein
GTüzel bir bilgi saol bu program artık messenger kadar faydalı bisey bence cnku dunyanın en hızlı ve en faal sunucularından birinden download yapmayı kolaylastıran dahiyene bir program
g_unit90
ben hemenpaylası kulanmıyorum çoğu zaman hata veriyor
rapget imdadıma yetişti saol
loserk
rica ederim arkadaşlar...takip ediyorum eğer 1 saat limitini kaldıran sürümünü de yayınlarlarsa hemen koycam buraya...
dxhunter
Loserk kardes program icin sagol birde su upload/download scritini atabilirmisin ?

Edit pardon vermis arkadas yukarda Wink
spAxel
cok saol güzel bişi
borabora
rapidshare çilesine son.tşklr.
b17
Walla ne diim çok gerekli bir programdı.Ben bekliyordum böyle birşey ama Laughing
loserk
SON DAKİKA:Rapidshare'den karşı atak:

Rapidshare -sanki bu programın kullanılmasını engellemek istermişcesine- indirme kodunu resim olarak vermeye başladı.Böylece programın ele geçireceği herhangi bir kod kalmamış oldu...
tufansaba
evet bu programla rapidden günde 1gb çeker olmuştum ama ne yazıkki rapid yaptı yine yapacağını ama rapidin karşısında ruslar var kaçamazlar Laughing
mcc
eee yokmu şimdi bunun bi çıkar yolu
=?
mr.emre
acele edin rapidshare bedava premium dağıtıyo, ve rapidget adlı programı kullanabilirsiniz

ben 3-4 tane aldım acele edin
selim06
mr.emre wrote:
acele edin rapidshare bedava premium dağıtıyo, ve rapidget adlı programı kullanabilirsiniz

ben 3-4 tane aldım acele edin

link versen iyi olur ben öyle bir şey göremedim de.
mr.emre
kaldırmışlar demek ki ana sayfada


yukardaki resimdekinden vardı

isteyene verebilirim, sanırım burdan vermem sakıncalı olacaktır
4 tane war bende, zaten bi hesabı bi çok kişi kullanabilir heralde
selim06
mr.emre wrote:
kaldırmışlar demek ki ana sayfada


yukardaki resimdekinden vardı

isteyene verebilirim, sanırım burdan vermem sakıncalı olacaktır
4 tane war bende, zaten bi hesabı bi çok kişi kullanabilir heralde

Ö.M gayet faydalı olabilir Very Happy bu arada ne kadar süreliymiş bu?
b17
Bana da bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim....Teşekkürler...
mr.emre
hmm... Süresini bilmiyorum

Yalnız bu accountu sitesinden yada kendi programından kullanabilirsin.
Yani Rapget'ten değil Rapidget'ten.

Rapidget indirmek için http://rapidshare.de/en/rapidget.html

g_unit90, selim06, b17 gönderildi.
g_unit90
teşekkürler
bence bu sınırsız değildir.
mr.emre
evet hesap süre sınırlı çünkü hesap uzatma seçeneği var,
neyse bitince belki yine rast gelir Smile
selim06
mr.emre wrote:
evet hesap süre sınırlı çünkü hesap uzatma seçeneği var,
neyse bitince belki yine rast gelir Smile

Ayın 18'inde bitiyor...Pazar son gün.Artık ne kadar kullanırsanız..
Not:Bu arada account bedava olduğu için warez kapsamında değildir.
b17
18'inde mi bitiyor?? Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Ben de arkadaşlara hava atıyodum yaw Laughing Laughing Laughing
g_unit90
şurda 2 bile yok Dancing
tufansaba
bende oradaki bannere dün farketmiştim tıkladım aldım bi tane 2.ye alayım dedim bütün accountlar alınmıştır dedi Very Happy saat 0:00dan sonra bi kere daha deniyeyim dedim aldım bir tane daha ve 19una kadar yani rapid hergün açıyor ve belli bir limit koyuyor Wink
dxhunter
Bende Tufanla beraber cuma gunu almistim hala devam ediyor sevdim bu isi olmassa boyle beles zamanlari beklemektense ortak 2-3 kisi almali Very Happy Aylik 9.90 Euro
mr.emre
bi şe dicem bu program hala çalışıyo Very Happy
loserk
evet arkadaşlar 1.10 sürümü çıktı:

http://www.rapget.com/en/download.html

sitede programın,rapidsharein captcha kodu ile uyumlu olduğu söyleniyor...
mr.emre
Quote:
14.06.06: Release 1.08 - Rapget works with rapidshare again


Cool Dancing
duckling
benim gibi premium kullanıcı olun, dert çekmeyin derim Cool
tufansaba
bugün saat 5.30 sıralarında alındı bu accountlar 2 gün süreniz var açlık yapıp 50 tane kadar aldım dağıtıyorum sevap Very Happy iyi sömürümler...

Lütfen Şifreleri Değiştirmeyin ŞRFZSİZLİK yapmayınki herkes yararlanabilsin public olduğu içinbi sakınca görmedim ondan yayınlıyorum.

Code:
==============================
Login:     1664385
Password: 2913798
==============================

==============================
Login:     1665142
Password: 587227
==============================

==============================
Login:     1665864
Password: 4635413
==============================

==============================
Login:     1666343
Password: 40960
==============================

==============================
Login:     1666675
Password: 3207671
==============================

==============================
Login:     1667221
Password: 1363093
==============================

==============================
Login:     1669859
Password: 4041077
==============================

==============================
Login:     1670178
Password: 4782992
==============================

==============================
Login:     1670565
Password: 3456374
==============================
mr.emre
tufansaba wrote:
bugün saat 5.30 sıralarında alındı bu accountlar 2 gün süreniz var açlık yapıp 50 tane kadar aldım dağıtıyorum sevap Very Happy iyi sömürümler...

Lütfen Şifreleri Değiştirmeyin ŞRFZSİZLİK yapmayınki herkes yararlanabilsin public olduğu içinbi sakınca görmedim ondan yayınlıyorum.

Code:
==============================
Login:     1664385
Password: 2913798
==============================

==============================
Login:     1665142
Password: 587227
==============================

==============================
Login:     1665864
Password: 4635413
==============================

==============================
Login:     1666343
Password: 40960
==============================

==============================
Login:     1666675
Password: 3207671
==============================

==============================
Login:     1667221
Password: 1363093
==============================

==============================
Login:     1669859
Password: 4041077
==============================

==============================
Login:     1670178
Password: 4782992
==============================

==============================
Login:     1670565
Password: 3456374
==============================


aynı mail adresini yazabiliyomuyuz yada 50 farklı mail adresi mi yazdın Laughing
tufansaba
farklı 50 mail adresi Laughing
hamzullah
ya ben bunu indirdim ama hic indirmio beklio dio sadece nasil olcak beni bi aydinlatirsaniz sevinirim
tesekkurler
selim06
arkadaşlar Rapidshare ücretsiz hesap dağıtımına son verdiği için bu başlık da amacının dışına çıkma tehlikesi göstermektedir.Bu nedenle kilitlenmesi uygun görülmüştür:
-close-
Related topics
[help] Sobre Rapidshare
Resident Evil 4 can a 11 or 12 yearold play
V Bulletin dökümanları
De Donde Son?
Father and Son
Réferencer son CV
que son los 'dominios adicionales'?
[var]Los verdaderos hackers son útiles
[help]Ayuda con Rapidshare.de
[var][tec] Como son nuestras PCS?
[var] Toros: "La Fiesta Brava"
Aktifhaber Son Dakika Kulübü
[help]Que son y para que sirven los FRIH??
[var] Que cantantes no debieron morir?
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Frihost Forum Index -> Language Forums -> Turkish

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2011 Frihost, forums powered by phpBB.