FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Ajax!!!!

Yjaxygames
Ajax is natuurlijk de beste voetbalclub van Nederland (ga niet in discussie, het is gewoon zo Wink )
Ik hoorde gisteren dat ze Gabri hadden en Stam hadden ze ook al gekocht voor volgend seizoen. Ze praten ook nog met Davids ik hoop dat die ook komt want dan heeft Ajax een team met meer ervaring enzo.
Maar wat ik nu toch gehoord heb...ze praten ook met Kluivert Shocked Wat moeten ze nou met Kluivert als ze Huntelaar al hebben Kluivert kan toch niks Confused Ik hoop dat het niet waar is, of dat Kluivert uiteindelijk niet komt.
deedee
Kijk hier eens:
http://www.ajaxonline.org/3052.htm

Dus hij komt misschien wel, maar niet nu. Ooit Smile

Anyway, Ajax is idd de beste.
Met Gabri en Stam worden we helemaal geweldig Wink

Maarja, eerst het WK en dan weer verder he Very Happy

Hup Holland Hup!
traxion
1 ding vindt ik als eindhovennaar niet kloppen

ajax de beste..

waarom dat.. omdat ze een grote geschiedenis hebben.. ja mja bestaat ook langer dan psv dus logisch

betere spelers.. nou geen mij maar een farfan dan een stuntelaar (die het in de finale op het wk goed deed)

en de beste van het vorige seizoen is gewoon PSV (ook kampioen met iets van 20 punte ofzo op ajax)

dus de beste is PSV.

hoe het volgend seizoen is weet ik niet.. weet niet wie ajax en psv kopen/verkopen
v-d-online
ik denk niet dat kluivert naar de hoofdsatd van Nederland komt, maar ik zou het zeker niet erg vinden. Hij is natuurlijk wel de meest productieve speler die oranje ooit gekend heeft. En voor de spitspositie heb je gwoon 2 goede spitsen nodig, want voor Charisteas word ik nou ook nie blij. En patrick kan ook altijd nog goed op 10 spelen. Ervaring is altijd goed te gebruiken en het geeft hem de kans zijn carriere af te sluiten bij de club die hem zo groot heeft gemaakt.
keempe
traxion wrote:
1 ding vindt ik als eindhovennaar niet kloppen

ajax de beste..

waarom dat.. omdat ze een grote geschiedenis hebben.. ja mja bestaat ook langer dan psv dus logisch

betere spelers.. nou geen mij maar een farfan dan een stuntelaar (die het in de finale op het wk goed deed)

en de beste van het vorige seizoen is gewoon PSV (ook kampioen met iets van 20 punte ofzo op ajax)

dus de beste is PSV.

hoe het volgend seizoen is weet ik niet.. weet niet wie ajax en psv kopen/verkopen

psv had de beste trainer van de wereld namelijk, hiddink!!
ik ben benieuwd of tencate het even goed gaat doen Smile

ikzelf denk ook wel dat PSV de beste is , op basis van de vorige seizoenen...

mvg
Keempe
Yjaxygames
Inderdaad traxion vanwege het verleden van Ajax vind ik het de beste club, en trouwens nu ook nog.
Ajax bestaat langer dan PSV ja maar in de jaren 90 bestonden ze allebei en ik vind dat Ajax toen veel beter was en Ajax heeft over het algemeen wel altijd een betere ploeg gehad dan PSV.
En deedee bedankt voor de link.
Het zou inderdaad wel mooi zijn voor Kluiverts carriere en voor de club als hij zijn carriere daar af zou sluiten.
1 ding moet ik inderdaad toegeven, hiddink is een heel goede trainer. Alleen rinus michels is beter Razz
wanroij
Laat ik als PSV'er wijselijk mn mond houden.. Sommige reacties slaan echt nergens op Rolling Eyes ..
Ik wens Ajax succes maar PSV word gewoon weer kampioen..
Rubstah
Ik ben al m'n hele leven (toch zo'n 20 jaar alweer) voor Ajax geweest en hoewel ik Kluivert heel hoog had zitten weet ik niet of ik Kluivert wel terugwil.
Als hij van toegevoegde waarde is dan wel.
Maar ik hoef geen vedette die niet wil werken voor het team en dus voor veel te veel geld op de bank zit.

En tuurlijk vind iedere supporter zijn club de beste en Ajacieden helemaal (en terecht Wink ).
Maar dat moet je met een korreltje zout nemen natuurlijk PSV was afgelopen seizoen over het hele seizoen genomen de betere en daarom terecht kampioen.

Ik ga nu eerst lekker het WK kijken en afwachten welke aankopen er allemaal gebeuren en dan ga ik wel weer kijken wie op papier de beste kansen hebben, hoewel het toch vaak anders afloopt.
redtigris
ik ga er niet omheen draaien

ajax is de beste, psv had ff een goed seizoen, maar dat is nu voorbij. Ajax word weer kampioen en psv moet het met hooguit een 2e plek doen.

Psv ers en kakkerlakken niet zeiken, het spel van ajax zal veel beter blijken.

NET ALS TOEN WORD AJAX WEER KAMPIOEN !

mooie rijm he Cool
Boles Roor
Super hoor..

Maar nu al zeggen dat Ajax kampioen wordt is erg voorbarig. Dat werd vorig jaar ook gezegt, en ze werden het ook niet.
Hoogeveense RAT
Yjaxygames wrote:
Ajax is natuurlijk de beste voetbalclub van Nederland (ga niet in discussie, het is gewoon zo Wink )
Ik hoorde gisteren dat ze Gabri hadden en Stam hadden ze ook al gekocht voor volgend seizoen. Ze praten ook nog met Davids ik hoop dat die ook komt want dan heeft Ajax een team met meer ervaring enzo.
Maar wat ik nu toch gehoord heb...ze praten ook met Kluivert Shocked Wat moeten ze nou met Kluivert als ze Huntelaar al hebben Kluivert kan toch niks Confused Ik hoop dat het niet waar is, of dat Kluivert uiteindelijk niet komt.

Ajax de beste :S. Oke nu misschien wel als je kijkt naar de coach + selectie. Dat Ajax de Nederlands beste club aller tijden is, ben ik met je eens, maar daar heb je niets aan. Volgens mij win je daar geen prijzen mee, met de historie Wink

Het afgelopen jaar was PSV toch echt de betere, terwijl iedereen dacht dat Ajax kampioen zou worden.
De_Luis
De recent aankoop van de Spanjaarden Gabri en Roger hebben mijn vertrouwen nou niet echt heel zwaar omhoog gekrikt in dit Ajax. Ok, de concurrentie heeft nog helemaal niks gekocht. Alleen nu met twee spelers die het niet echt hebben weten te maken bij Barca.... Of het dan wel gaat lukken? Ik weet het zo gauw nog niet. Ik hoop toch nog op tenminste een echte grote naam uit de koker straks die erbij komt.
Lady Elensar
redtigris wrote:
NET ALS TOEN WORD AJAX WEER KAMPIOEN !

mooie rijm he Cool

Zeer mooie rijm Very Happy Alleen plak nog wel even een T achter die D Razz
v-d-online
Davids misschien nog he Wink
geeren
Yjaxygames wrote:

ayax is niks, hup PSV
De_Luis
v-d-online wrote:
Davids misschien nog he Wink

Nah, die had dan al veel eerder ja moeten zeggen. Bij Ajax hebben ze duidelijk door laten schermen dat Davids er geen trek in had en ze daarom maar voor Roger zijn gegaan.
Rubstah
Ik wil eerst alle definitieve selecties zien voordat ik ga oordelen.
Hopelijk kan Ajax dit seizoen weer hun kampioensspel ten toon spreiden.
v-d-online
Aan Roger hebben ze misschien ook nog wel iets meer dan Davids... Davids wordt toch ook wel beetje heeeel oud he Wink
keempe
wanroij wrote:
Laat ik als PSV'er wijselijk mn mond houden.. Sommige reacties slaan echt nergens op Rolling Eyes ..

misschien wel maar het zal in ieder geval heet wat moeilijker zijn zonder Hiddink dat is een feit!

mvg
Keempe
wanroij
keempe wrote:
wanroij wrote:

misschien wel maar het zal in ieder geval heet wat moeilijker zijn zonder Hiddink dat is een feit!

mvg
Keempe

Klopt maar we hebben wel een team dat bijna helemaal in tact is gebleven
De_Luis
Ja ok, maar voor de backposities mogen er toch wel wat spelers gehaald worden. De drie Michael's voldoen toch niet echt zou ik zeggen. Alleen Lamey heeft wel voldoende gespeeld, maar in de echte topwedstrijden was hij wel weer een van de eerste die het niet meer aankon.
Skippers
PSV heeft de selectie (tot nu toe) goed intakt weten te houden maar dat houd niet in dat dit aan het einde van de transferperiode nog steeds zo is, kijk maar naar Ajax een paar jaar geleden toen Zlatan en Chivu op het laatst nog vertrokken.

Daarbij komt ook nog dat de geruchten over een vertrek van VoH naar FC Porto steeds meer toenemen, VoH was/is is toch een belangrijke speler voor het functioneren van Farfan.

als laatste heb ik hier dan nog de lijst met namen van de A-selectie van Ajax. Mijn mening is dat ik eerst wil zien en dan pas geloven of de godenzonen dit jaar kampioen worden of niet. Ondanks al die grote namen die gehaald zijn betwijfel ik of het een team word, maar aan Ten Cate de eer dat op te lossen.

Namenlijst A-selectie seizoen 2006/2007:
Bron:www.ajax.nl

Emmanuel Boakye
Ryan Babel
Angelos Charisteas
Urby Emanuelson
Gabri
Dennis Gentenaar
Zdenek Grygera
John Heitinga
Klaas-Jan Huntelaar
Michael Krohn-Dehli
Olaf Lindenbergh
Hedwiges Maduro
Edgar Manucharyan
Nicolae Mitea
Tom de Mul
George Ogararu
Kenneth Perez
Roger
Mauro Rosales
Markus Rosenberg
Robbert Schilder
Wesley Sneijder
Jaap Stam
Maarten Stekelenburg
Thomas Vermaelen
Kenneth Vermeer
keempe
wanroij wrote:
keempe wrote:
wanroij wrote:

mvg
Keempe

Klopt maar we hebben wel een team dat bijna helemaal in tact is gebleven

dat is natuurlijk ook waar Smile

@ Skippers , thomas vermaelen ging die ni weg?kben ni zeker ma heb da horen zeggen..

mvg
Keempe

Last edited by keempe on Fri Jun 30, 2006 5:32 pm; edited 1 time in total
Zarock
geeren wrote:
Yjaxygames wrote:

ayax is niks, hup PSV

Inderdaad ik vind Ajax ook maar niks, PSV is veel beter!!
HUP PSV HUP Twisted Evil
Skippers
Quote:
@ Skippers , thomas vermaelen ging die ni weg?kben ni zeker ma heb da horen zeggen..

ik heb nog niks gehoord, op ajax.nl staat dat hij afgelopen week zelfs weer heeft getraind om a.s. maandag bij de eerste training van het seizoen weer bij de groep aan te kunnen sluiten.
keempe
Skippers wrote:
Quote:

ik heb nog niks gehoord, op ajax.nl staat dat hij afgelopen week zelfs weer heeft getraind om a.s. maandag bij de eerste training van het seizoen weer bij de groep aan te kunnen sluiten.
Ja zou kunnen dat hij blijft, ik heb ook niet vernomen dat hij definitief weg ging, maar dat hij besprekingen had met andere clubs. (maar let wel op, niets van dit is officieel bevestigd he! Smile)
maar we zullen moeten afwachten vrees ik Smile

mvg
Keempe
Skippers
ja zolang de transferperiode nog niet afgelopen is kan er nog vanalles veranderen, zowel in positieve als in negatieve zin.
Hoogeveense RAT
Ik denk niet dat er een belangrijke speler bij Ajax zal vertrekken. Anders dan waren er allang wat geruchten geweest. Sneijder was ook niet echt sterk op het WK, dus die zal ook niet vertrekken lijkt me.

Overigens gaat Viera misschien verhuurd worden aan Ajax. Het lijkt me dat Ajax kampioen wordt volgend jaar, en dat gun ik Henk ten Cate wel. Hij heeft ook succes geboekt met NAC Smile
Yjaxygames
Viera naar Ajax? Denk het niet. Zou wel mooi zijn.
Skippers
Er gaan geruchten rond dat Patrick Viera tegen zijn zaakwaarnemer zou hebben gezegd dat als juventus zou worden teruggezet naar de 2e divisie van Italie hij het wel zag zitten om 1 jaartje verhuurt te worden aan Ajax.

Het klink te mooi om waar te zijn maar aan de andere kant kan ik toch wel begrijpen dat hij dit wil, spelers als Viera, Ibrahimovic, Nedved, etc kun je niet behouden als je teruggezet word naar de 2de divisie vanwege een omkoopschandaal tussen de club(s) en scheidsrechters.

Zo heeft Barcelona trouwens ook al aangegeven Kaka over te willen nemen mocht AC Milan ook teruggezet worden.
Yjaxygames
Oh ja, dat schandaal was ik vergeten. Maar het heeft niet veel zin denk i om ze trerug te zetten, ze komen toch wel weer terug. Maar om die reden zou het wel een stuk realistischer zijn dat Viera naar Ajax komt.
v-d-online
wat moet je met vieira, als je weet dat ie volgend jaar of misschien al wel eerder toch weer weggaat.. en hij zal niet weinig geld vragen. Laten we maar gewoon bouwen aan een jong team!
Yjaxygames
Het is toch een goede versterking? En een jong team heeft ook z'n nadelen hoor. Er moeten wel een paar oudere voetballers in zitten, die het team wat beter kunnen besturen. Daarom zou Davids ook een goede aankoop zijn.
Skippers
Precies, Viera kan bijvoorbeeld wesley sneijder en maduro geweldig veel leren.

Dan nog ff het punt dat Juventus volgend jaar toch wel weer terugkomt in de Serie A

Als bijvoorbeeld alle clubs die betrokken zijn bij het omkoopschandaal teruggezet worden naar de Serie B, betekent dat lang niet dat ze allemaal terugkomen in de serie A dit om het simpele feit dat er maar een gering aantal clubs kunnen promoveren (ik weet het niet zeker maar ik dacht 2 clubs) dit betekent dan dat juventus wel promotie moet afdwingen en als al die andere clubs zoals AC Milan ook teruggezet worden zie ik dat nog niet zo snel gebeuren als alle topspelers vertrekken.
De_Luis
Er zijn al genoeg oudjes aangetrokken, dus een extra mannetje uit de eind twintigers of begin dertigers is niet zo zeer noodzakelijk meer. Echter een speler als Vieira kan je natuurlijk niet weigeren. Al vraag ik me af hoe waarheidsgetrouw dat gerucht is. Ik geloof er iig niet zo veel van als menigeen doet op Ajax.netwerk bijvoorbeeld. Waar het threadje over hem al de nodige reacties en paginas behelst. Hoe dan ook, na het WK zullen we iig weten wat het lot van Juventus zal zijn. Als dat een beetje gunstig is, dan zien we de tweevoudig wereldkampioen een jaartje in Amsterdam. Wink
Yjaxygames
Nee, volgens mij is er wel met vieira gesproken, maar ik weet niet of hij komt. De 1e training van het 'nieuwe' ajax was ook een paar dagen geleden. Stam en Gabri Very Happy Very Happy Very Happy We worden gewoon kampioen!
keempe
Yjaxygames wrote:
Nee, volgens mij is er wel met vieira gesproken, maar ik weet niet of hij komt. De 1e training van het 'nieuwe' ajax was ook een paar dagen geleden. Stam en Gabri Very Happy Very Happy Very Happy We worden gewoon kampioen!
met alle respect, maar kzou niet te vroeg juigen ^^ wel veel succes!..

mvg
Keempe
mrbosnia
In nederland ben ik voor niemand ben ik wel voor iedereen meer voor de lage clubs dat ze hoger eindigen...
ik wil liever dat die lagen winnen en wat meer geld krijgen.
andere clubs ben ik wel voor arsenal acmilan juve .... en barcelonaa.

en vooral nu wk 2006 natuurlijk altijd volgen Wink
sstteeffaann
ajax koopt te veel spitsen om te kunnen scoren.

vooral nu ze huntelaar hebben gekocht heeft et bijna geen zin meer om er nog meer te kopen dat is verspild geld Crying or Very sad.

stam kopen is een best goede zet.
hij is dan wel redelijk oud maar ajax kan z'n verdedeging best wat beter meke Laughing

groetjes,
sstteeffaann
Yjaxygames
sstteeffaann wrote:
ajax koopt te veel spitsen om te kunnen scoren.

vooral nu ze huntelaar hebben gekocht heeft et bijna geen zin meer om er nog meer te kopen dat is verspild geld Crying or Very sad.

stam kopen is een best goede zet.
hij is dan wel redelijk oud maar ajax kan z'n verdedeging best wat beter meke Laughing

groetjes,
sstteeffaann

Ajax heeft inderdaad veel te veel spitsen gkocht. Maar nu ze Huntelaar hebben hoefen ze er geen een meer. En jij zegt verkocht geld maar wie is dan de spits die ze na Huntelaar gekocht hebben? En je groeten mogen ook best in je signature.
De_Luis
Ik baal er van dat ik iets vroeger dan normaal van vakantie ben terug gekomen dit jaar, waardoor ik het Amsterdam Tournament kon meepikken. Vriendschappelijke potjes.... ook al is het in toernooivorm, er blijft niks aan. Volgend jaar gewoon weer lekker ergens vertoeven op dat moment waar geen tvtje is. Pas er weer in duiken als het seizoen echt begint. Ik had trouwens nog wel gehoopt op een extra aankoop tijdens mijn afwezigheid, maar helaas......