FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Microsoft internet explorer 7

fullmoon
Ik weet niet of iemand al de nieuwe versie van IE gedownload heeft Question
In iedergeval denk ik dat hij zelfs beter is geworden dan firefox.
download hem hier http://www.microsoft.com/windows/ie/default.mspx
zodat je weet waar je het overhebt ik ken mensen die alleen maar na zeggen van wat er op het internet staat
rvec
ik vind firefox nog altijd beter. Die extensies van firefox vind ik toch het grootste voordeel en microsoft probeert er nu ook een paar te maken maar tegen de database van firefox kunnen ze niet op zolang gebruikers niks kunnen maken.
Timonator
Ik heb hem reeds gedownload maar ik blijf nog altijd trouw bij men geliefde firefox Smile Microsof is voor mij nog altijd het synoniem voor bugs Laughing
Museobanus
ik gebruik hem al 3 maanden, en hij is echt veel beter dan FF,
hij heeft een nieuwe mooie layout, hij werkt met tabs, nieuwe icoontjes, meer functies, echt aan te raden om te downloaden

ik heb ook geen problemen met virussen of popup, die worden (zonder popupblokker) ook gewoon geblokeert, kortom, ik hen er heel tevreden over
v-d-online
is dit nog de beta?? ik zal hem in ieder geval even downloaden en mijn bevindingen er over geven. Voorlopig vind ik Firefox nog wel het beste, mar misschien dat deze ook al aardig in de buurt komt.
rvec
met de tabs en de look is er dit keer niks mis. Maar microsoft heeft maar een tiental extensies ofzo. Firefox heeft er heel wat meer. En daarom kan je firefox zo aanpassen als je zelf wilt. En dat vind ik nog altijd het beste aan firefox.
Rubstah
IK heb het nog niet geprobeerd en ben het eigenlijk ook niet van plan, ik ben tevreden over Firefox.
BCP88
Ik heb ook nog altijd firefox. Ik heb internet explorer 7 nog niet geprobeerd. Wat is er beter aan dan aan firefox? Of slechter?

Wie kan mij overtuigen om te veranderen Laughing
Museobanus
BCP88 wrote:
Ik heb ook nog altijd firefox. Ik heb internet explorer 7 nog niet geprobeerd. Wat is er beter aan dan aan firefox? Of slechter?

IE is sneller, de nieuwe versie heeft vind ik een mooiere layout, en hij is gebruiksvriendelijk
Transponder
ik gebruikt firefox en blijft met firefox! Smile FF is sneller dan IE. Rolling Eyes Smile
rvec
Museobanus wrote:
BCP88 wrote:

IE is sneller, de nieuwe versie heeft vind ik een mooiere layout, en hij is gebruiksvriendelijk

firefox is sneller met fasterfox erbij, de layout is bij firefox beter aan te passen(duizenden skins) en gebruiksvriendelijker is persoonlijk, ik vind ff gebruiksvriendelijker.
v-d-online
Op 1 of andere manier kreeg ik hemnog niet geinstalleerd... k wacht maar rustig om de definitieve release Very Happy
De_Luis
Ik heb hem destijd ook geinstalleerd, omdat iets niet wilde lukken in de oude internet explorer. Alleen met het installeren ervan was het niet opgelost. Op zich vind ik de tabs wel lekker, gebruik zo ook vaak. Al vergeet soms af en toe nog dat ik met verschillende tabs werk als ik het scherm wil afsluiten. Dan wil ik eigenlijk alleen die tab weg, maar dan gaat gelijk alles weg.

Niet alle sites werken echt optimaal trouwens in 7. De reisplanner van de NS werkt bij mij bijvoorbeeld helemaal niet. Daar moet ik dan echt firefox voor gebruiken. Toch blijft internet explorer nog altijd mijn favoriet qua browser.
BCP88
De_Luis wrote:
Op zich vind ik de tabs wel lekker, gebruik zo ook vaak. Al vergeet soms af en toe nog dat ik met verschillende tabs werk als ik het scherm wil afsluiten. Dan wil ik eigenlijk alleen die tab weg, maar dan gaat gelijk alles weg.

Als je bij firefox -> extra -> opties -> "Waarschuwen bij het sluiten van meerdere tabbladen" aanvinkt dan krijg je altijd een melding dat er nog meerdere tabbladen geopend zijn. Als je echt wil afsluiten. Dan kun je ja of nee zeggen. Bij ja is alles weg, bij nee blijft het staan.
lordwarlord
ik wist niet eens dat er een nieuwe kwam special voor longhorn(vista)
komt er dan ook nog een IE6 uit dan?
de intervace van IE7 is wel een beetje gepikt van firefox
dat hij nu ook tabbladen heeft is wel handig anders heb je zoveel vensters open staan Laughing is dus ok nog beter voor je CPU en RAM
Boles Roor
Volgens mij is er al sinds een jaar of 4-5 een IE6.0
rvec
ja bij xp kreeg je in ieder geval altijd al IE6
SgtGarcia
Ik hou het voorlopig gewoon op firefox, werkt super voor mij. Ik geef toe dat IE7.0 een stap in de goede richting is, maar er moet meer gebeuren om mij vrijwillig een microsoft product te laten gebruiken Razz
the666bbq
ik was nooit zo'n fervente believer van FF, vind dat die sowieso teveel pluimen krijgt. Kan alleen maar zeggen dat ik alle browsers nodig heb voor het werk en dat ik toch meestal ff openstaan heb voor eigen gebruik - opera vind ik op papier zelfs nog beter dan de twee andere maar het komt er maar niet van om die standaard te gebruiken, vraag me niet waarom
rein
Vandaag ie7beta geïnstalleerd, en ik zeg het niet graag over "Microsoft Internet Exploder" .. mah deze keer valt het echt mee.
Op een of andere manier is het gebruik 'intuitiever'. De knop om een nieuwe tab te maken is superhandig. Hij oogt ook mooi, en er is zelfs nergens een microsoft logo te bespeuren. Knap werk.
Mah, het voelt zo verkeerd. Je weet gewoon dat ze al hun goeie ideeën gepikt hebben bij andere browsers.
Firefox haalt de schade hopelijk wel in.
Boles Roor
Firefox hoeft helemaal niets in te halen. IE moet eerst maar eens W3C en CSS2.0 en 3.0 compatible zijn. En Javascript in plaats van JScript te gebruiken. Zolang Microsoft troep door de keel van mensen drukt, die het niet eens doorhebben, zal ik het niet gebruiken.
moeslimoen
Ik heb het ook gedownload maar als ik het installeer krijg ik dat ik geen geldige licentie heb en er een moet kopen.

Ik vind dat zo belachelijk Mad

maar het klopt wel dat ik de XP heb gedownload Twisted Evil

is er geen ander manier om het aan te pakken. Twisted Evil
robin5210
Waarom zou je nu windows xp downloaden de kans is toch groot dat er virussen op zitten want je gaat iets van 250 euro nu toch niet op het net zetten zonder virrusen.
En ik werk noch met windows 98 en het werkt prima alleen microsft internet exploder 7.0 werkt niet op mijn computer.
rvec
lol ik heb gratis programma's die normaal een paar duizend euro kosten virusvrij. Windows xp heb ik hier ook gratis Wink volgende keer maar wat beter zoeken
Boles Roor
Waarom zou je er juist virussen op zetten? De mensen die het online zetten willen juist niet dat zulke programmas geld kosten en zetten het daarom op het internet. Tuurlijk zijn er mensen die er troep bijzetten, maar de meeste bekende groeperingen zetten alles gewoon virus vrij op het internet.

IE 7.0 werkt alleen met Windows XP en Vista.
tlambert
rvec wrote:
Die extensies van firefox vind ik toch het grootste voordeel en microsoft probeert er nu ook een paar te maken maar tegen de database van firefox kunnen ze niet op zolang gebruikers niks kunnen maken.

Zo denk ik er ook over Smile
Museobanus
dat is toch alemaal voor niets nodig, wat kan mij da schelen als ge het uitzicht kunt veranderen, als een software gebruiksvriendelijk, mooi uitzicht heeft, en snel is, dan is da meer dan genoeg voor mij
Museobanus
dat is toch alemaal voor niets nodig, wat kan mij da schelen als ge het uitzicht kunt veranderen, als een software gebruiksvriendelijk, mooi uitzicht heeft, en snel is, dan is da meer dan genoeg voor mij
singh.gurjeet
I am sorry to say that I did not understand a single post here (is it german or Finnish or some other lang!)

I opened that link in another tab (in Firefox), and on the downloads page I couldn't see my OS in the "supported" list!!! MS only supports 2003, and no earlier!!! What is with them??? Are we, the guys using Win2000 are too pre-historic???

I respect MS for helping bring the computing to general people... but when thay do things like declaring a their older customers outdated, I really wish the company should have sunk after I bought my version of Windows.... seriously...
singh.gurjeet
singh.gurjeet wrote:
I am sorry to say that I did not understand a single post here (is it german or Finnish or some other lang!)

I opened that link in another tab (in Firefox), and on the downloads page I couldn't see my OS in the "supported" list!!! MS only supports 2003, and no earlier!!! What is with them??? Are we, the guys using Win2000 are too pre-historic???

I respect MS for helping bring the computing to general people... but when thay do things like declaring a their older customers outdated, I really wish the company should have sunk after I bought my version of Windows.... seriously...

I forgot to mention... I closed that tab in under half a minute of not finding my OS supported!!!

Even in de language-forums you have to edit your post when you forgot to mention something -- Lady Elensar

#reply
I forgot that... I'll keep that in mind next time... Thanks.
#/reply

Last edited by singh.gurjeet on Sun Jun 25, 2006 2:51 pm; edited 1 time in total
Klaw 2
singh.gurjeet wrote:
singh.gurjeet wrote:

I forgot to mention... I closed that tab in under half a minute of not finding my OS supported!!!

Even in de language-forums you have to edit your post when you forgot to mention something -- Lady Elensar

this is an DUTCH forum so speak dutch,

Ik vind firefox opzich gemakkelijker in gebruik, maar ik gebruik internet explorer omdat ik die op me pc heb en firefox niet, ik weet dat je hem gewoon dowloade kunt maar daar ben ik te lui voor, en er is maar weinig verschil wat ik merk dus blijv ik bij internet explorer van microsoft.
SBrian
Ik denk dat de verschillen slechts moment-opnamen zijn, en er echt neit zo heel veel noemenswaardige verschillen zijn. Firefox moet immers toch ook op een MS platform draaien, en als je kijkt naar de functies van beide, hoe makkelijk het importeren en exporteren gaat, dat beide dezelfde javascripts lezen, kunnen ze nooit heel veel van elkaar verschillen.

Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar IE... Waarom zou je meerdere browsers gebruiken, als ze toch allemaal hetzelfde laten zien.

En die bugs... dat valt o zo mee... je moet alleen gewoon zorgen dat je je zaken goed op orde heb...

Niet zo schelden op MS hoor want ondertussen draait tog egt iedereen er op... Wink