FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Geen verbinding?

RoomRooz
Ik probeer op dit moment files te uploaden naar mijn website hier bij Frihost, maar de server antwoordde niet. En ik kan de site ook niet bekijken. Ben ik de enige die hier last van heeft, of zijn er meer mensen?
marocsite
RoomRooz wrote:
Ik probeer op dit moment files te uploaden naar mijn website hier bij Frihost, maar de server antwoordde niet. En ik kan de site ook niet bekijken. Ben ik de enige die hier last van heeft, of zijn er meer mensen?

Das wel raar he, gebeurt ook af en toe bij mij.
Klaw 2
als ik wat wil uploade heb ik dat ook, dus mijn site is dus ook voor 0% af Sad maar eb nu druk metschool ennzo dus ik heb het maar 2X geprobeerd
BCP88
Ik kan gewoon op de ftp server hoor. En mijn website (http://www.wopclan.be) is ook te zien.

Ik heb niet te klagen over Frihost. Super gewoon.
Bondings
Ik had vanochtend en gisteren nogal wat problemen met de Frihost servers en sommige andere websites (in Amerika) te bereiken, soms werkte de ene poort en dan de andere. Ik vermoed dat er dus één of ander probleempje was met verbing tussen Savvis/Amerika en een paar isp's in Europa of eerder Belgie/Nederland. Maar het lijkt nu wel opgelost te zijn gelukkig. Very Happy
RoomRooz
Ja, ik heb er meestal nooit problemen mee, maar nu dus wel even. En toen met zo'n hacker een keertje. Maar ik denk dat het gewoon een klein probleempje is geweest, want nu doet m'n site en het uploaden het wel weer Smile
Museobanus
ik had vandaag een minuut ofzo geen verbinding, maar verder heb ik nog nooit te klagen gehad

I love FriHost Very HappyVery Happy
j0zman
Mijne werkt nog steeds niet.. Sad
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.