FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Op zoek naar een speciaal script. (Random pagina)

djmeydey
Hallo

Zijn er hier mensen die weten of er een script bestaat, en zo ja, waar te vinden, om op je site een random pagina te voorschijn te laten komen.

Ik bedoel dus het volgende:

Stel je hebt een hoop sites/pagina's, waar je views wilt. Dit kun je gemakkelijk met autosurf en dergelijke. Maar met de meeste autosurfpagina's, kan je maar zo'n 10-tal pagina's ingeven.

Ik ben dus op zoek naar een script die ik kan gebruiken op mijn homepage, om een willekeurige pagina/link te laden op mijn homepage. Liefst zou ik ook nog willen kunnen bepalen dat hij dit doet afhankelijk van het aantal bezoekers die iedere pagina/link heeft. Dus dat hij dan bijvoorbeeld telkens de pagina toont met het minste aantal bezoekers.

Alvast bedankt.

PS: er zullen wel nog toepassingen zijn waarvoor dit handig zou zijn.
James007
Maar wordt het dan niet heel erg lastig voor de gebruiker die toevallig eens langskomt?

Ik snap dat je pageviews wil, maar dit gaat best ver eigenlijk. Confused

James Smile
djmeydey
James007 wrote:
Maar wordt het dan niet heel erg lastig voor de gebruiker die toevallig eens langskomt?
James Smile

Je kunt de pagina's toch gewoon in een frame laten laden met je script. Althans dat is 1 van mijn denkpistes.

Als je dan op iedere pagina een button "Ad To Favorites" zet, dan kan iedere bezoeker die deze pagina wenst te herbezoeken, dit doen op via de originele link.

Althans dat is 1 denkpiste. Ik wacht nog op meer tips.
rvec
je moet dan gewoon een pagina met een frame maken zoals normaal maar dan met een random script van iets als php die een willekeurige pagina pakt uit een lijst.

Alle pagina's hebben dan evenveel kans om gekozen te worden en zouden dan al automatisch ongeveer evenvaak moeten komen.
djmeydey
rvec wrote:
je moet dan gewoon een pagina met een frame maken zoals normaal maar dan met een random script van iets als php die een willekeurige pagina pakt uit een lijst.

Alle pagina's hebben dan evenveel kans om gekozen te worden en zouden dan al automatisch ongeveer evenvaak moeten komen.

Jaja, maar hoe maak je zo'n random script? Dat is het nu net.
rvec
http://javascript.internet.com/navigation/random-page.html
gewoon op google zoeken naar rondom page script
James007
Klein nadeel is wel dat je dan ELKE pagina handmatig in het script moet ingeven...

James Smile
djmeydey
James007 wrote:
Klein nadeel is wel dat je dan ELKE pagina handmatig in het script moet ingeven...

James Smile

Ik zie het hier net.

Ik hoop dat er nog iemand een iets uitgebreider script weet Smile

Voorlopig doe ik het daarmee. En als ik wat meer tijd en kennis van scripten heb, kan ik het nog altijd zelf uitbreiden hé.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.