FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Jongen/man of meisje/vrouw?

Ben je een jongen/man of meisje/vrouw?
Jongen/man
92%
 92%  [ 61 ]
Meisje/vrouw
7%
 7%  [ 5 ]
Total Votes : 66

RoomRooz
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het zit met de verdelingen van de mensen hier op het forum, en of ik nou een van de weinige meisjes ben of niet... Razz
moeslimoen
ik ben een jongen van 16 jaar jong.

ik denk dat je een van de weinige bent die een meisje hier is.

ik denk dat meisjes niet echt bezig zijn met de computer.

alleen met msn dan.
Yjaxygames
Ook jongen hier Smile
traxion
en ik ook

17 jaar..

ja ik vrees dat de poll erg naar de jongens kant gaat overhangen:P
rvec
hier ook 17 en jongen maar Lady Elensar is volgens mij geen jongen dus je bent niet de enige
Gieter
Meisjes/vrouwen zijn in het algemeen gewoon minder bezig met websites maken, die houden zich meer bezig met spaces, blogs zoals op blogger.com, profielpagina's,... Terwijl er meer jongens zijn die meer willen weten over de techniek en zelf willen prutsen met PHP. Elk zijn eigen hobby zeker. Wink
meb09
man
v-d-online
Te weinig vrouwen hier Very Happy moetenw e wat aan gaan doen Wink Misschien een datings topic Wink
Jurado
Man, Veel meisjes/ vrouwen zul je niet vinden hier.
wanroij
Man 22 Jaar Cool Cool Cool Ik lijk wel een van de ouderen hier haha Laughing
RoomRooz
Hihi, precies wat ik dacht. Ik ben ook vrij onlogisch hoor. Ik begrijp namelijk wiskunde lang niet altijd, ik moet er in ieder geval wel wat tijd in stoppen als ik het echt goed in de vingers wil hebben. Ik heb meer een talenknobbel, daar ben ik goed in. Maar ik houd dan wel weer van Flash, programmeren (ook al beheers ik dat niet echt, waarschijnlijk door mijn wiskundegebrek Razz), spelletjes maken en websites maken. En de Sims spelen Wink . Ik klop dus eigenlijk niet helemaal, meestal heb je een wiskundeknobbel als je van programmeren en dergelijke houd.
djmeydey
RoomRooz wrote:
Hihi, precies wat ik dacht. Ik ben ook vrij onlogisch hoor. Ik begrijp namelijk wiskunde lang niet altijd, ik moet er in ieder geval wel wat tijd in stoppen als ik het echt goed in de vingers wil hebben. Ik heb meer een talenknobbel, daar ben ik goed in. Maar ik houd dan wel weer van Flash, programmeren (ook al beheers ik dat niet echt, waarschijnlijk door mijn wiskundegebrek Razz), spelletjes maken en websites maken. En de Sims spelen Wink . Ik klop dus eigenlijk niet helemaal, meestal heb je een wiskundeknobbel als je van programmeren en dergelijke houd.

Helemaal correct.

Omdat meisjes over het algemeen niet zoveel technisch inzicht hebben (is trouwens wetenschappelijk bewezen), zullen zij idd niet zoveel interesse/vaardigheid hebben in programmeren, scripten e.d.

Maar de uitzondering bevestigd de regel hé Wink.

Ik ken trouwens zelf een vrouwelijke webmaster (in bezit van verschillende sites). Die doet het heel goed.

Hier zijn haar sites:
http://www.abcmusiques.com/
http://abclyrics.com/
http://cash-internet.net/
http://candy-mails.net/

Last edited by djmeydey on Sat Jun 03, 2006 4:31 pm; edited 1 time in total
rvec
volgens mij vind ze roze en paars wel mooie kleuren Laughing
RoomRooz
Volgens mij ook... Je kunt wel zien dat een vrouw het heeft gemaakt, om het zo maar even te zeggen. Maar ja, sites met een goed plan, zoals die van haar, geld verdienen (wat eigenlijk iedereen wel wil) lopen denk ik ook sneller dan sites met een concept wat de klant gewoon niet aantrekt.
Christo
jongen Cool
Code of Ruin
Ik ben een man van 19 jaar dus ik ben waarschijnlijk al antiek als we de gemiddelde leeftijd van de Frihoster in ogenschouw nemen. Respect voor de ouderdom, je weet toch?
Ondanks het feit dat ik meer een talenhoofd/ socio-economisch hoofd heb, kan ik aardig uit de weg met het maken van websites. Daarnaast ben ik ook in staat om met VB.net te werken, programmeren dus.
@ v-d-online: met een datingtopic heb je als probleem dat er veel meer mannen dan vrouwen zijn en leuke jongens als ik trekken natuurlijk alle vrouwen aan. Laughing
Lord Klorel
wanroij wrote:

Ik overtref je. Ik ben 23 jaar en ben ook een werkende jonge man.

Jongen of meisje / man of vrouw maakt er volgens mij niet veel toe hier.

Iedereen die van computeren houd afgezien van geslacht.
Noukiesims2
Vrouw, 20 jaar. Lijkt me dat ik best wel een fossiel ben als ik het zo zie. Een zeldzaam fossiel Embarassed
RoomRooz
Als ik het zo zie ben ik gewoon een van de junioren met mijn, jawel, 14 jaar... En zoals jullie nu over jezelf praten krijg ik het idee dat jullie allemaal in de 50 zitten... Maar dat is helemaal niet zo Razz
Museobanus
man, 17 jaar, bijna 18
jefry66
jongen, niet gek dat er zo weinig meisjes zijn
BCP88
Museobanus wrote:
man, 17 jaar, bijna 18

Bij mij juist hetzelfde, volgende maand ben ik ook 18.

De mannen zijn hier wel heel duidelijk in de meerderheid.
smithycpl
Ik ben een jongen, en ook verbaasd dat er niet zoveel meisjes.
Citizen Kane
Lord Klorel wrote:
wanroij wrote:

Ik overtref je. Ik ben 23 jaar en ben ook een werkende jonge man.

Hey, nog erger, ik ben een jongen van 26 en over een aantal weken ben ik WEER jarig, dus jullie zijn echt niet de oudsten Embarassed

Ik denk dat er een hoop ouderen rondzwerven op het engelstalige forum,die zul je hier niet echt zien. Daarnaast denk ik dat het ook niet iets is voor veel ouderen, elke dag (of week, net hoe je je punten wil hebben) rondhangen op een forum om alleen maar hosting te verkrijgen.

Ik wou dat ik nog 18 was... dan had ik een hoop dingen anders aangepakt Confused Confused
smithycpl
Citizen Kane wrote:
Hey, nog erger, ik ben een jongen van 26 en over een aantal weken ben ik WEER jarig, dus jullie zijn echt niet de oudsten Embarassed

Ik denk dat er een hoop ouderen rondzwerven op het engelstalige forum,die zul je hier niet echt zien. Daarnaast denk ik dat het ook niet iets is voor veel ouderen, elke dag (of week, net hoe je je punten wil hebben) rondhangen op een forum om alleen maar hosting te verkrijgen.

Ik wou dat ik nog 18 was... dan had ik een hoop dingen anders aangepakt Confused Confused

Er zijn er wel die gaan werken om hosting te kunnen betalen Very Happy
Btw ik ben er 34 en word er 35 volgende maand. Laughing
De_Luis
Qua leeftijd ben ik misschien al een man, maar ik voel me altijd nog een jongen.
RoomRooz
Hihi, dat soort dingen gaan mensen altijd denken als ze 18 zijn geweest Razz. Maar hoezo betalen voor hosting als het ook zo kan? Dit is toch hartstikke mooi geregeld? Zouden jullie trouwens met de hosting van Frihost en een domeinnaam (.nl, .com, .net, .org) een website starten? Of willen jullie dan totale betaalde hosting? Wel even off topic, sorry.
marocsite
Hahahahahahaha, meer dan 90% is man/jongen, maar hoe zit het nou als je het allebei bent (man & vrouw) Rolling Eyes
Rubstah
Idd, meer dan 90% is man, maar ik ken ook geen vrouwen die aan websites bouwen doen enzo.
Ja of het moet op zo'n CU2 achtig iets zijn maar dat is slechts een beetje een kleurtje voor je achtergrond instellen en plaatjes neerzetten.
wietn
Jongen... 15 jaar

Veel meisjes ga je denk ik hier niet veel tegenkomen
lordwarlord
jongen 16 jaar

wat weinig Nederlandse meisjes zijn er actief op dit forum das wel saai zeg
marocsite
RoomRooz wrote:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het zit met de verdelingen van de mensen hier op het forum, en of ik nou een van de weinige meisjes ben of niet... Razz

Jongen Twisted Evil
clownkiller
jongen 13 jaar wheee!
keempe
Net zoals de andere 93% op dit forum ben ik ...
een man Laughing
spijtig dat er wel zo weinig vrouwen zijn Confused

mvg
Keemp
Tatsumaru
Ook al heb ik lang haar en ben ik te lenig, ik ben zo mannelijk als het maar kan Cool

Hoop ik >_>
Lady Elensar
Dan ben ik idd de derde vrouwlijke Frihoster Smile (las mijn naam ergens op de vorige pagina)
Op het Nederlandse forum dan. Want ik weet dat er sowieso meerdere vrouwen zijn die zeg maar in 't Engels posten op de andere fora.

En misschien had je er ongeslachtelijk, onbekend of trans bij kunnen voegen? Razz

Maar goed, echt belangrijk om te weten wie hier vrouw of man is, is het niet echt vind ik. En ik had ook wel verwacht dat de meerderheid man zou zijn. Smile
Xentonia
man 20

en precies al vrij oud :s
BlacKRoSeS
je bent niet de enige, ik ben ook een meisje Wink
maar ja, daar zouden we wel wat aan moeten doen Razz
geeren
Waarom maken de dames hier geen gebruik van?
Klaw 2
Ik ben een jonge, maar dat het de meeste jongens zijn verbaast mij niet zo erg.

Enne wie zei iets over leeftijd?
Maxus
Jongen 16 jaar
BELG Razz

Hmm, de meeste meisjes die ik ken kennen alleen msn
the666bbq
man, bijna iemands papa; maar daar weet ik ook niet van of het nu een jongen of een meiske wordt...
James007
the666bbq wrote:
man, bijna iemands papa; maar daar weet ik ook niet van of het nu een jongen of een meiske wordt...

Oh gefeliciteerd Very Happy
gangie33
jongen.......14 jaar
nog lang niet versleten manz rulezzzz...
vrouwen zijn volgens mij meer bezig met parfum, mascara en lippenstift,
terwijl mannen bezig zijn met, sites, bier, en biefstuk Wink
haha...... haha......
hahahaha......
sstteeffaann
ik denk dat jongens/mannen zich veel meer bezig houden met computers dan meisjes/vrouwen. meisjes zitten wel erg veel op msn en zo'n dingen.
CreepingD
jongen, 18 over 3 weken Cool

ik gokte op 90%man / 10%vrouw, ik zal er niet ver van zitten
Lady Elensar
CreepingD wrote:
jongen, 18 over 3 weken Cool

ik gokte op 90%man / 10%vrouw, ik zal er niet ver van zitten

De stand hier is nu 92% man, 8% vrouw, dus je zit er niet ver van dan. Razz
SgtGarcia
man, bijna 18 Smile
justin25514
jongen 14 jaar Razz meisjes/vrouwen geven niks om website dus denk niet dat er veel zijn
Vlien
Twas te peizen he, Roomrooz :p
Ikke ook nog een meisje, 19 jaar. Innige deelneming, hehe Cool nene, grapje.
timerecords
Male, almost 19 years old..jawel jawel
Zarock
Man, 13 jaar, blijkbaar de jongste hier Confused
Vlien
gangie33 wrote:

haha...... haha......
hahahaha......

Goed dat daar een wink bij stond! Laughing
Ik denk dat jij een bepaald soort vrouwen bedoelt... niet dat ik geen mascara of lippenstift gebruik, ahum... maar bij sommigen (niet veel, ik weet het) bestaat het leven nog uit andere dingen. Cool
gangie33
Vlien wrote:
gangie33 wrote:

haha...... haha......
hahahaha......

Goed dat daar een wink bij stond! Laughing
Ik denk dat jij een bepaald soort vrouwen bedoelt... niet dat ik geen mascara of lippenstift gebruik, ahum... maar bij sommigen (niet veel, ik weet het) bestaat het leven nog uit andere dingen. Cool

wat voor dingen dan want ik kan er niet meer bedenken Question
was ik shoppen vergeten?
en vertel mij eens welke soort bedoel ik dan?
Vlien
Ja jij bedoelt toch gewoon maar schminkpoppetjes zeker Laughing mijn leven bestaat bijvoorbeeld ook nog uit lezen en muziek enzo (en wat lousy programmeertechnieken - maar het zíjn er wel :p)... 't is uiteraard voor iedereen verschillend. Ik ken meisjes die niet eens van make-up willen weten. Alé ja... zucht! Laughing
RoomRooz
Da's zou flauw hč, MSN wordt meteen weer aan de meisjes toegeschreven. Misschien bedoel je de breezah's Razz Wink . In ieder geval maak ik behalve sites ook DVD's, dans ik graag, doe ik ook aan zingen en acteren en lees ik veel (ook tijdschriften ja Wink ). Maar nee, ik kan niet zeggen dat ik nooit lipgloss gebruik... Razz
Vlien
Mhaha, bedankt voor de "bijtreding"/het begrip :p (zelfde hier ivm de lipgloss Embarassed ).
dylanm
Ik ben een jongen, bijna 14 jaar...
Ik denk dat er hier niet zoveel meisjes/vrouwen zijn omdat meisjes niet geďnteresseerd zijn in webdesign /development...
Of wel soms?
wimvpetegem
Jongen 17 jaar...
Had eigenlijk geen andere uitslag verwacht Razz
buddycat
Man, 49 jaar. Is dat te oud om hier te kletzen?
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.