Dat is goed gedaan! Maar nee, ik woon in Nederland, en ben niet bepaald het type om voor een marathon naar België af te reizen. Soms moeten wij met gym rondjes rennen bij zo'n atletiekbaan, voor een cijfer nog wel. 1 minuut, 2 minuten, etcetera. En dat duurt dan nog wel heel erg lang! Ik ben dan al uitgeput, ik ben niet het type voor rennen. Dus dan heb je het zeker goed gedaan. Doe je dat vaker?
Ik hoef weinig berekeningen uit te voeren om tot de conclusie te komen dat die kans marginaal is.
Mijn leerkracht wiskunde heeft een paar jaar geleden meegedaan geloof ik. Maar ik weet niet wat zijn tijd was.
Als ik wat meer tijd had en een betere conditie had ik wel meegedaan hoor. En ik denk nu niet dat de kans zo klein is hoor. Het kan natuurlijk ook zijn dat er een paar Franstalige Frihosters hebben meegedaan, die dit waarschijnlijk niet hebben gelezen.
Proficiat met je tijd, lijkt me niet slecht.
Gewoon wandelen is wel leuk (volgens mijn klasgenoten loop ik onwijs snel) maar hardlopen is echt niks voor mij. Hoewel ik joggen wel leuk vind.