FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

DK Tunering

Mr. McCoy
Hi guys!..

we in denmark are making a Danish Tournement, in US Socom Navy seals III (for playstation 2)

so if YOU want to join, please let me know! send me a PM

DK Tunering

--------------------------------------------------------------------------------

Hej alle Danske Socom spillere læs dette.

Jeg lagt mærke til at vi danske socom spillere enten er sure på hinanden eller osse bare trætte af at spille fordi der ligesom mangler noget i socom 3
så jeg vil gerne som Leder af *CIA* gå foran med en ide.
jeg har nemlig tænkt over en lille sjov ting nemlig en DK Tunering for at prøve at få en god og perfekt stemning blandt de danske spillere tilbage igen,
det er en Tunering,som McCoy og jeg vil stå for,der er ik nogen store flotte gaver til dem der vinder,det vil bare være en Tunering for sjov og for at få de danske socom spillere til at have det bedre med hinanden og finde glæden ved socom tilbage.
der vil komme et mere detaljeret Regelsæt når vi ved hvor mange klaner der tilmelder sig.
Men de små træk er,at hver klan stiller med et hold på 8 spillere og de klaner som har til 2 eller flere hold,kan så lave et 1,2 eller 3 hold det eneste krav der er til alle de hold der tilmelder sig er at man skal skrive hvem de 8 spillere er på de forskellige,så man kan holde styr på hvem der spiller på de forskellige hold og man må ik låne fra nogle af de andre hold,de 8 som er på hold sammen fra start er dem som spiller sammen under hele Tuneringen.

Sådan Tilmelder i jer.
i skal sende mig en pm med den klan i stiller op i,om i er hold 1,2 eller 3 fra den Clan,og skrive hvilke spillere der stiller op.
VIGTIGT !!!!! i skal være medlem af den Clan i stiller op i.

Hvor kan i se kamp planen og hvilke hold der stiller op.
Alt hvad der har med Tuneringen at gøre vil blive slået op på det Forum som *CIA* har lavet og som alle kan være med i. bare log ind på www.exploder.frih.net

Jeg glæder mig til at se jer alle i denne lille sjove Tunering som kun er for os Danskere,og håber i syntes dette er en god ide.
Vi ses online og håber vi fremover kan få det sjovre sammen.