FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

wat voor gamer ben jij?

meb09
ik ben zelf een shooter ik ben zo'n half life gamer vet spel
wat zijn jullie voor gamers?
Thug
Ik ben ook een echte 3D Shooter fan met veel actie en veel geweld Smile

Maar Oblivion is ook iets wat ik heel vet vind, en na schiet spellen vind ik Race spellen ook altijd wel vet om te doen.
rvec
ik vind age of empires 2 een mooi spel. En ook battlefield 2 en sniper elite vind ik mooie spellen. En battlefield dan ook met een sniper. Age of empires 3 vond ik een echte mislukking, die hometown sloeg echt nergens op.
Gieter
Ik ben ook eerder een shooter-gamer, strategy-games enzo zijn wel leuk maar ik verkies toch eerder iets hersenloos, als je een zware dag gehad hebt heb je helemaal geen behoefte meer aan nog wat nadenken...
Malar
Ik ben helemaal verslaafd aan World of Warcraft Smile Als je er niet aan begonnen bent, begin er in godsnaam niet aan want het neemt je hele leven over Wink
Christo
Ik houd van strategy, shooters en natuurlijk MMORPG dat is gewoon zo vet met vet veel mensen tegelijk gamen is echt leuk!

Ik speel de laatste tijd wel minder echte shooters ik speel nu meer Battlefield 2, Command and Conquer Generals/Zero Hour (nu we weten hoe we die gratis online kunnen doen Laughing ), World of Warcraft en ik speel de laatste tijd zelfs wel eens Splinter Cell: Chaos Theory, dat is gewoon zo vet om lekker rond te sluipen en dan lui van achter grijpen enzo! Very Happy
traxion
ik hou ook van alles wat eigenlijk

tot dat ik cod kreeg de mp ervaring is zoveel beter(voor mij dan) als met sp

nou speel ik cod2 sinds het uit is. en af en toe speel ik ook nog pes5

ja wat afwisseling:)
Bourgondier
Ik ben een hardcore knaller! Ik heb een hekel aan spellen zoals the sims.
RoomRooz
Ik houd van the sims, of andere spellen waarmee je het echte leven nabootst. Of tycoon's, die zijn ook altijd leuk. Ik wil in ieder geval iets kunnen maken of bouwen, da's wel een must eigenlijk.
robin5210
O ja en dan een trainer die je ongelimiteerd veel geld geeft en alle andere dingen die het spel gemmakkelijk maken dat is het leven de sims is ook vet vooral die mesnen in vuur en vlam steken
Code of Ruin
Ik ben voornamelijk een fan van fps. Hetzij een lekkere tactische shooter zoals Battlefield 2. Lekker knallen met z'n allen tegen elkaar. Vooral op groter maps totale chaos is echt geweldig.
En anders iets als Doom of HL2. Lekker hersenloos rushen en alles wat voor je loop komt op een paar blauwe bonen trakteren.
lordwarlord
ik ben eigenlijk alles wel shooter RPG het maakt nie uit als het spel maar mooi is of juist heel goed is
Yjaxygames
Ik heb geen idee. Ik hou best van een shooter maar ik wil wel de nieuwste shooter en heb daar geen geld voor dus speel ik niet echt. Ik speel ook wel RTS en MMORPG. En een godgame als Black and White vind ik ook leuk. Maar het is niet echt dat ik veel spellen speel. Ik zit vooral op internet.
Bengt
MOHAA Cool
Lord Klorel
Ik ben eerder iemand die gewone spelletjes speelt.

Op Internet: Runescape en de gewone online spelletjes op Miniclip en nog vele andere. O ja, Ogame niet te vergeten.

Op Computer: Richochet: Lost World (= geavanceerde versie van MS-DOS Bananoid), Monopoly.

Een echte "gamefreak" ben ik niet. Ik speel deze spelletjes gewoon om even van de dagelijkse sleur van werken te kunnen verzetten.

Ik zou zeggen iedereen speelt gewoon waar hij/zij zin in heeft.
Noukiesims2
RoomRooz wrote:
Ik houd van the sims, of andere spellen waarmee je het echte leven nabootst. Of tycoon's, die zijn ook altijd leuk. Ik wil in ieder geval iets kunnen maken of bouwen, da's wel een must eigenlijk.

Sims2, ik heb zelfs een website ervoor gemaakt. Ik vond vroeger Starcraft en Age of Empires enzo leuk. En Black en White heb ik ook gespeeld. Lijkt mij dat ik spelletjes waar je een soort 'god' bent wel leuk vindt.

*krabt aan ego*
RoomRooz
Jep, ik ken je naam van het Sims 2 forum en van de MammaSims site... Razz Sims blijft leuk, en ja, heerser zijn heeft wel wat Wink
dark inca
I just love FPS :p

Ik speel voorlopig constant Counter Strike Source.
Ik speel ook af en toe Return to castle wolfenstein; Enemy Territory (gratis te verkrijgen)
En ik speelde ook Medal of honour allied assault.

Met ogame ben ik gestopt, en mijn zussen spelen runescape en die help ik ook wel af en toe Wink
De_Luis
Ik speelde eerste heel lang GTA Andreas. Dat vond ik erg leuk om te spelen, maar op een gegeven moment bleef ik maar in een saaie missie hangen. Lukte steeds maar niet, en toen overgegaan op Pro Evolution Soccer 5. Kon ik tenminste gewoon wedstrijdje voor wedstrijdje spelen. Ook als het niet gaat, dan toch kan je de wedstrijd wel altijd uitspelen en het hoort er toch een beetje bij. Winnen en verliezen.

Alleen pas toch weer even GTA geprobeerd en met een simpele tactiek toch eindelijk die missie door weten te komen, waardoor er weer leuke shit aan zit te komen. Dus ook dat spel ligt weer open.
RoomRooz
Zijn er trouwens ook namen voor bepaalde gamers? Dus mensen die gevechtsspellen leuk vinden zijn bijvoorbeeld fighters ofzo, en mensen die schietspellen leuk vinden zijn shooters, zoiets? Of klets ik nu uit m'n nek?
geeren
Geen, ik speel gelukkig nog buiten. Cool
v-d-online
Als ik speel zijn het alleen maar firstperson shooters; zoals Medal of Honor en Call of Duty... nu ben ik veel bezig met Sniper Elite, is ook erg leuk. Andere spellen vind ik niet meer zo boeiend en heb er de tijd niet voor.
wietn
Ik speel ook FPS en RPG games: cs 1.6 en source, kol Cool WoW, ...
'k Zit ook niet heel de tijd binnen, maar toch game ik nog veel Smile
v-d-online
heb je de pc buiten staan?? Razz
Rubstah
Ik speel best veel poker online en offline en met maten.
Verder niet echt games ofzo, af en toe een beetje Counterstrike en Medal of Honor bij een huisgenoot van me.
Verderniet echt.
wietn
v-d-online wrote:
heb je de pc buiten staan?? Razz

Niet echt Laughing hij zou anders niet lang meegaan (al die regen Smile )
Maar, ik game wel veel, ene dag meer dan een andere dag...
Maar ik ben niet gemaakt om heel de dag voor de pc te zitten Smile
SBrian
En hier is iemand die tegenwoordig niet meer gamed... Razz maar zich met serieuze zaken bezig houdt Laughing
Vocael
Ik ben gewoon een lekkere FPSer. CS1.6 & CSS, ik heb mijn eigen clan erop, ik game Mid-High en daarom heb ik dit hosting bedrijfje nodig zodat ik hierop mijn site kan zetten.

Dit team word ook wel: teamSilver genoemd :]

-Vince
marocsite
meb09 wrote:

Ook een shooter hou vooral van schietspellen Laughing
clownkiller
shoot-el-up of destroy all humans ik hou vooral van gta games
Marco
ik kwam er laatst achter dat FPS geen goede games voor mij zijn (ik krijg er de hele tijd koppijn van)... Ja, ik kom daar pas achter na 17 jaar Laughing ... maar ja, ik speelde het toch nooit zo veel. Hoe dan ook, ik ben meer een handheld gamer Smile (dus op de DS of psp), ik vind PC games niet zo leuk... ik kan er niet echt een verklaring voor geven
fullmoon
Ik hou van First-person shooters en strategie games.
maar het meest van games te maken.
keempe
Ik game vrij weinig om eerlijk te zijn,
maar als ik dan toch game gaat mij voorkeur naar sport games,
maar ik speel ook wel veel shooters (zoals unreal tournament F.E.A.R , Counter Strike Source enz..)
ook speel ik graag games zoals GTA en Strategy games
je kan dus zeggen dat ik zowat alles eens uitprobeer maar mijn voorkeurt blijft gaan naar de sport...

mvg

Keempe
Tatsumaru
Hmmm ik speel vooral action/adventures, platformers, stealth, RPG's en sommige fighting games op de PS2. Favoriete games zijn Resident Evil 4, Metal Gear Solid serie, Devil May Cry 3, Tenchu, Jak etc. Ik hou wel van wat afwisseling af en toe Smile

Enige games waar ik niks aan vind zijn racers, strategie en sims (flight enzo). Ik heb ook niks met First Person Shooters eigenlijk - ik ben meer iemand van het mes dan van rennend in het rond schieten Smile Ik game ook nooit op mijn pc, het voelt beter om te gamen op een console - is veel relaxter.
Timonator
Ik hou van een shooter van tijd tot tijd maar momenteel speel ik veel MMORPG's voor men sociale vaardigheden Wink
kansloos
meb09 wrote:

Half-Life?
Vet!

Multiplayer? Half-life 1/2?

Geweldig Spel Half-life

Ik ben zelf ook een shooter fanaat, Day of Defeat: Source macht mir auch spaß ;)

Counter-strike: source is dan weer kloten, je schiet en je raakt niks :(
the666bbq
sudoku, en andere denkspelletjes misschien moet ik maar eens mijn pc upgraden om wat hevigere spelletjes te kunenn spelen Wink
mrbosnia
Schooting Games en Online rpg games Wink
redtigris
Ik ben zelf een echte strateeg, ik haat de meeste realistische shooters. Story of rpg's vind ik soms leuk

favoriete games zijn:
warcraft
total annihilation
halo
settlers
heroes of might and magic
empire earth
world of warcraft
jefry66
Ik speel ook veel shooters. Vooral Battlefield 2 om lekker er op los te schieten en ook soms Cod 2.
gangie33
shooter games natuurlijk!
nou euh niet alleen shooter games.
natuurlijk zijn spelletjes zoals runescape dragonfable en zork ook wel leuk zolang het maar online is.
verder speel ik ook wel af en toe games op vban die spelletjes sites.
Zarock
Ik speel vaak Star Warst Battlefront2; super spel.
Het is ook met schieten en zo Twisted Evil
kansloos
Een gamer met een flinke kramp in z'n poten :(
BCP88
Ik speel vooral Battlefield 2, de uitbreiding Special Forces en de Booster Pack vind ik niet zo veel. Er zijn ook niet zoveel servers voor.

Voor de rest speel ik ook wel graag strategy en simulation games. Oa Age of Empires of de command & conquerer reeks.
justin25514
shooter

ik speel graag 3d online games zoals

gunZ online - the duel

k speel ook graag games zoals GTA SAN. of GTA 4 online
Babi
Ik vind vooral simulatiespelletjes leuk. Championship Manager enzo. Vroeger (W98) vond ik F1 manager ook erg leuk. Helaas draait ie niet meer onder XP. Microsprose heeft hier alleen nog geen vervolg op gemaakt. Weet iemand anders nog een leuke F1 manager????
SgtGarcia
Op het gebied van gamen speel ik vrijwel alles, hoewel mijn voorkeur toch uitgaat naar FPS games speel ik ook regelmatig RPG/RTS games. Verder speel ik veel PSP games, ideaal voor onderweg. Ik moet toegeven dat halflife 2 nog steeds een van de betere games is, maar het recent uitgekomen Prey is ook een echte aanrader. Wel ff wennen overigens
Ivooo
Ik vind Age of Empires 3 een goed en mooi spel. Ik heb daarvoor ook Age of Empires 2 gespeeld. Verder (speelde) ik vaak GTA San andreas. Maar toen ik die eenmaal had uitgespeeld vond ik er niet zoveel meer aan. Cool

Ivooo
wanroij
Racegames zijn het best. Cool
redtigris
Weetje. Soms snap ik niet wat mensen nou zo leuk vinden aan race spellen Razz maarja das mijn mening en wie geeft daar nou wat om Razz

Ik ben zelf een RTS fan en wacht met smart op de opvolger van total annihilation (supreme commander). Deze komt in 2007 uit en ik zal de eerste in nederland zijn die hem heeft Very Happy

Nu doe ik flyff omdat een paar vrienden van mij het spel ook doen. Moet je ook eens proberen. Het is een MMORPG die niet zoveel van je pc vraagt maar wel redelijk mooi is. Het spel is te downloaden op www.gpotato.com Wink
fromegame
Strategies (schrijf ik het goed Confused ) en MMORPG's vind ik het allerleukst, maar shooters zijn ook erg leuk. Nadeel van de shooters is vaak dat de graphics erg goed zijn. En mijn pc is niet zo snel Crying or Very sad . Dus meeste shooters kan ik niet spelen. Heeft iemand nog een tip voor een shooter die op een 1 GHz met 256 mb geheugen kan draaien? Alvast bedankt
traxion
fromegame wrote:
Strategies (schrijf ik het goed Confused ) en MMORPG's vind ik het allerleukst, maar shooters zijn ook erg leuk. Nadeel van de shooters is vaak dat de graphics erg goed zijn. En mijn pc is niet zo snel Crying or Very sad . Dus meeste shooters kan ik niet spelen. Heeft iemand nog een tip voor een shooter die op een 1 GHz met 256 mb geheugen kan draaien? Alvast bedankt

Delta Force Black Hawk Down is mss iets voor jou
marocsite
meb09 wrote:

ik game heeeeeeel weinig maar ik speel wel eens empire earth
maghreb
meb09 wrote:

Ik hou graag van voetbal game's enz.. ik heb de laaste 06 game die is er gmooi moet je ook gaan kopen Wink
GamingParadise
Ik game niet echt veel af en toe wat schietspellen of football manager of pro cycling manager, verder doe ik niet echt veel aan gamen.
justin25514
ik ben meer shooter online games Razz is lkkkr relaxt
SeekerSorrow
Ik speel enkel MMORPG ... meerbepaald SWCombine. Voor de meesten onder jullie gaat het waarschijnlijk veel te traag maar voor mij is het spel op zich maar bijzaak. Ik hou ervan om een karakter uitbouwen en de contacten met mensen over gans de wereld zijn ook leuk.
Dat het zich allemaal in de wereld van Star Wars afspeelt is een leuke bijkomstigheid.
Spijtig dat er zo geen spel te vinden is (ik kan het toch niet vinden) in het thema van LOTR of Harry Potter.
Maar bon, het is wat het is.

SeekerSorrow
Utopia GFR
Ik speel videogames sinds 1980 en ben een grote consument wanneer ik tjid vind om te spelen Smile

Mijn favoriete genres zijn FPS, actie/avonturen en shoot n'up.

Enkele titels gevolgd door mijn alletijdse TOP 5 :

- Unreal Tournament 2004.
- Far Cry.
- Quake 3.
- Command & Conquer Series (meestal Generals op dit moment).

TOP 5 :

1. Pac Man.
2. Doom.
3. Command & Conquer.
4. Duke Nukem 3D.
5. Unreal Tournament.

Het zou goed zijn een poll te maken over videospelen categoriën.
dylanm
Er gaat niets boven een goede 3rd person shooter.
Maar ook een stategy-game zoals AoE III vind ik leuk...
Vooral als je online gamet.
keempe
meb09 wrote:
Ik game zowat alles, ik test alles uit en als het me bevalt speel ik het een hele tijd, meestal speel ik wel sport games, rpg's of first person shooters,... maar het varieert echt altijd

mvg
Keempe
©Wolfie
Mijn favoriete games zijn:
- GTA series.
- Warcraft III Frozen Throne.
Twee aanraders! Cool Cool
Ikzelf ben iemand die meer van de rustigere houd als van de drukkere, maar ik zal geen horrorgames gaan spelen!
chilllayd
- The sims 2
- Need for speed
(al vallen me de laatste 2 vies tegen Crying or Very sad )
golles
op dit moment heb ik de volgende games geïnstalleerd:
FlatOut2
F1 Challenge 99-02
Grand Prix 4
TrackMania Nations

gp4 speel ik nii meer, ik vind het een slecht spel, helemaal vergeleken met F1 Challenge 99-02, maar die speel ik af en toe. FlatOut2 is wel een vette game, alleen het is niet heel makkelijk, het duurt even voordat je alles door hebt, en als je dan paar week nii meer speelt is het gelijk weer moeilijk, laatst trackmania nations van internet gedownload, was ongeveer 200mb en ik vind het een fantastisch spel en hij is GRATIS dus daar ben ik de laatste paar dagen mee bezig, vooral het online spelen is leuk
golles
ik zie net dat ik niet egt op de topic titel gereageerd heb,,, ik ben nu meer een racer, shooters vond, vind ik ook wel tof, alleen ik ben daar nooit zo heel goed in,,,
KoiboySG1
Ik heb zelf een xbox en doe spellen op de pc.

Op de pc doe ik voornamelijk strategie spellen als:
-Empire at war
-act of war
-battle for middle earth 2
-warhamer mark of chaos
-marvel aliance

en op de x-box speel ik op dit moment:
-Need for speed most wanted
-dead or alive ultimate 2
-soul calibur 2
-Halo 2
-x-men legends 2
Tuxy
Ik speel haast alles, behalve race-games.
Mijn favoriete PC games zijn:
GTA series
HL/CS Series
CoD series
zaima
en die van mij: world of warcraft (ik betaal het niet meer veel te duur)
rollercoaster tycoon
runescape
cossacks ( de eerste versie en zijn uitbreidings pakketten.)

ik speel wel graag roleplay games en strategie.
G1g4nt1C
Ik ben hevige fan van alles wat met Halflife te maken heeft. Daarbuiten game ik ook nog in COD2 en Oblivion.
Ivooo
Ik denk dat ik veel soorten spellen leuk vind,
Age of Empires 3, GTA San Andreas, Rollercoaster tycoon, FlatOut
Dat vindt ik allemaal goede spellen.
De laatste tijd speel ik vooral AoE3.

Ivooo
the666bbq
no gamer telt dat ook ?

vroeger was ik een tombraider fan van het eerste uur, shoot-em ups en race games gingen er ook vlotjes in, ik kan me er echter niet zo lang in verliezen als sommige van mijn game-kennisen dan liever wat op mijn ukulele tokkelen Wink
Maxus
Ik speel meestal in de vakantie en als ik tijd heb in het schooljaar (weinig dus :s)

als ik speel vooral de GTA 's (3, San fransisco en die ertussen Very Happy)
maar ook Battlefield en race games zoals, colin mcrea, FIA GTR2.
Ik speel vooral singleplayer maar weinig multiplayer.
KoiboySG1
Heb in de vakantie Battle for middle earth 2 the rise of the witch king gekocht en heel veel gespeeld. gister voor het eerst een keer online gespeeld. dat is mooi. aangezien ik nog nooit zo iets had gedaan en liefst alleen tegen de computer speel. Denk dat ik het nog vaker ga doen want spelen tegen mensen is toch heel anders dan spelen tegen computers. En eerst snapte ik niet wat de lol was van online gamen Smile
Ivooo
the666bbq wrote:
vroeger was ik een tombraider fan van het eerste uur,

Ik heb vroeger ook Tombraider gedaan, vond het ook een goed spel, maar op een gegeven moment kwam ik vast te zitten. Ik heb ze nog nooit uitgespeeld.

Ivooo
wanroij
Burnout Revenge en GTA op de Xbox Very Happy
LordHateSphere
ik ben helemaal voor mmorpg's ( vooral text only's )...
vooral voor het contact met andere mensen, je maakt 'vrienden' door samen hetzelfde spel te spelen...

Ik speel nu vooral Torax.outwar.com
en theninja-rpg.com

kben ook nogaltij fan van age of empires :p

- kev -
spykE
Veel goede spellen op de Xbox en af en toe wat World of Warcraft op de PC.
KoiboySG1
Ben nu ineens verslaafd geraakt aan counterstrike source. ik had hem al een tijd maar had er nooit de tijd voor om hem te spelen. nu ik het met school iets rustiger heb gekregen op het ogenblik kwam ik er achter dat het best een tof spel is.
Super,monkey
Ik doe eigenlijk vanalles. Op het moment speel The Mafia, Lego Star Wars 2 en The Movies. Ook op mijn Nintendo DS speel ik op het moment Metroid Prime Hunters. O ja, op mn SNES speel ik soms ook nog wel eens Starwing, verslavend!
tom69
GTA
Runescape (deze is een van de uitzonderingen)

Unreal!

Kingpin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Deze is echt een van de beste oltime best sellers, (downloads) ^^

Verder zijn alle unreal tournaments fav. van mij en doom 3..ahhh... Geen woorden voor.
fred frituurvet
ik speelde veel unreal tournament en Cod maar sinds ik wat voor school moest gaan doen is dat een beetje overgegaan Confused
Bengt
GTA
COD
MOHAA

ik hou er wel van, maar speel amper laatste maanden.
Gieter
First-person shooters en fly simulators speel ik graag.
Flakky
Meestal speel ik alleen spellen die m'n (geweldige) laptop aan kan. Denk maar aan Unreal Tournament 2004 als de mappen maar niet groot genoeg zijn en voor de rest MMORPG's zoals Hero en TBRPG's.

En natuurlijk zijn shooters met een horror thema altijd geweldig zoals Prey Laughing

Ik ben gestopt met GTA:SA
Canturio
ben meer van de RPG's en MMORPG's

zoals WoW en D2 lord of destruction Twisted Evil
Flakky
Canturio wrote:

Als je geen geld wil uitgeven (aan WoW teminste) dan raad ik je echt Hero aan
Henk_de_Vries
Flakky wrote:
Canturio wrote:

Als je geen geld wil uitgeven (aan WoW teminste) dan raad ik je echt Hero aan
Ja, ik speel ook Hero Online, dat is zeker leuk. Voor de rest speel ik Runescape wat op een of andere manier verslavend is.
pinkpeople
Geen ik hou niet van gamen! Razz hahaha
keempe
Ohja ik ben ook nog een slecht gamer Wink
niels_nkc
ik vind call of duty (cod) helemaal geweldig Very Happy
maar spellen zoals oblivion vind ik ook goed