|
|||||||||||||||||||||||||||||||
star wars
wie vind star wars leuk? ik ben een grote fan van star wars lord of the rings is gewoon een heel raar verhaal. star wars is heel veel beter.
ik vind eigenlijk alle delen leuk behalve die delen dat er zoveel word gepraat enzo dat is zo saai dan moet je heel lang wachten tot er eens wat gebeurd de nieuwste star wars episode III revenge of the sith had niet zulk mooi beeld. ik hou ook van star wars games de beste vind ik jedi knight 2 jedi outcast die heb ik 5 keer uitgespeeld ofzo
maar wat is jullie lievelings star wars film of spel? of lievelings film en spel?
iedereen heeft blijkbaar wel eens van star wars gehoord .
en ik weel dit ook ff wete zijn jullie echte fans of zijn jullie gewoon film of game lief hebbers nou ik ben in iedergeval een goeie fan ik heb heel veel posters van star wars en ik verzamel allemaal poppetjes ervan, en ik heb alle games en films. en ik hoop dat star wars nog door gaat.
en ik houd ook veel van 2de wereld oorlog films
ik vind eigenlijk alle delen leuk behalve die delen dat er zoveel word gepraat enzo dat is zo saai dan moet je heel lang wachten tot er eens wat gebeurd de nieuwste star wars episode III revenge of the sith had niet zulk mooi beeld. ik hou ook van star wars games de beste vind ik jedi knight 2 jedi outcast die heb ik 5 keer uitgespeeld ofzo
iedereen heeft blijkbaar wel eens van star wars gehoord .
en ik weel dit ook ff wete zijn jullie echte fans of zijn jullie gewoon film of game lief hebbers nou ik ben in iedergeval een goeie fan ik heb heel veel posters van star wars en ik verzamel allemaal poppetjes ervan, en ik heb alle games en films. en ik hoop dat star wars nog door gaat.
en ik houd ook veel van 2de wereld oorlog films
fast ship? you never heard of the millenium falcon before!
-should i?
han solo rules
-should i?
han solo rules
ik kijk er wel naar als ze een nieuwe film hebben, maar een fan kan je me niet echt noemen
wel hebben we op onze school een man naar "Wookiee" genoemd
zijn schoenen zijn echter te geil voor woorden...
hoogachtend
keempe
wel hebben we op onze school een man naar "Wookiee" genoemd
zijn schoenen zijn echter te geil voor woorden...
hoogachtend
keempe
Ik vond de oude films tof - de nieuwe ook wel. Wel grappig, iedere keer dat een episode van de 'nieuwe' trilogy in de bioscoop ging, werd ik helemaal enthousiast en heerste er star wars gekte. Na een maand was alles weer gekalmeerd en relaxed. Nu het zo'n beetje over is met Star Wars zal het in m'n geheugen blijven staan als een vermakelijke saga - maar ik heb niet echt behoefte om de films nog eens te zien.
Uiteraard vond ik Star Wars cool door de lightsabers haha. Dat was ook de reden dat ik de nieuwere vermakelijk vond (terwijl honderden mensen hebben lopen zeuren dat ze slecht zijn), Episode 1 had makkelijk het vetste duel
Uiteraard vond ik Star Wars cool door de lightsabers haha. Dat was ook de reden dat ik de nieuwere vermakelijk vond (terwijl honderden mensen hebben lopen zeuren dat ze slecht zijn), Episode 1 had makkelijk het vetste duel
Diehard Star Wars fan hier!
Ik vind star wars heel leuk maar wel vaag dat eerst episode IV, V en VI werden gemaakt en de laatste jaren pas I, II en III. Maar ik vind het verhaal echt goed en in episode III zit ook wel wat goede humor met R2D2 en C3PO. Ik vind Star Wars VI heel leuk met die kleine wezentjes, niet omdat het het eind is, dat vind ik juist een minpunt
Ook grote slagvelden zoals die in episode I en II vind ik ook leuk om te zien.
-May the force be with you!
Ook grote slagvelden zoals die in episode I en II vind ik ook leuk om te zien.
-May the force be with you!
ik ben niet echt niet egt een star wars fan maar ik heb wel alle delen gezien.
ik heb ze allemaal orgineel. de oude nog op video en het derde deel op DVD
ik vindt persoonlijk het tweede deel en het vijfde deel het vetste omdat er dan lekker veel gedood word door het imperaile army
het laaste deel vind wel een beetje zwak. het gevecht met lord vader en luck had beter gefilm moeten worden.
ik heb ze allemaal orgineel. de oude nog op video en het derde deel op DVD
ik vindt persoonlijk het tweede deel en het vijfde deel het vetste omdat er dan lekker veel gedood word door het imperaile army
het laaste deel vind wel een beetje zwak. het gevecht met lord vader en luck had beter gefilm moeten worden.
Ik vind de Star Wars films heel goed en de Lord Of the Rings ook goed maar je kan die twee films niet met elkaar vergelijken.
Maar ik vind Episode III van star wars zwak qua acteren en dialogen, het eigenlijk een kant en klaar spel met al die gevechten.
Maar ik vind Episode III van star wars zwak qua acteren en dialogen, het eigenlijk een kant en klaar spel met al die gevechten.
Een echte Star Wars fan ben ik niet, maar ik heb wel al alle delen gezien van star wars.
Ik ben eerder fan van de lord of the rings. Die films heb ik alle drie al minstens 2 keer gezien. Deze heb ik ook alle drie op dvd. En ik ben ze in de cinema gaan kijken.
Ik ben eerder fan van de lord of the rings. Die films heb ik alle drie al minstens 2 keer gezien. Deze heb ik ook alle drie op dvd. En ik ben ze in de cinema gaan kijken.
| BCP88 wrote: |
| Een echte Star Wars fan ben ik niet, maar ik heb wel al alle delen gezien van star wars.
Ik ben eerder fan van de lord of the rings. Die films heb ik alle drie al minstens 2 keer gezien. Deze heb ik ook alle drie op dvd. En ik ben ze in de cinema gaan kijken. |
Ja maar de boeken van de lord of the Rings zijn echt de beste