is het mogelijk je website ofline te zetten en aale bestanden te downlaoden in 1 tar file zodat je hem later weer online kunt zetten en alles terug kunt uplouden.
Dat zou fijn zijn
Ik gebruik AceFTP, een gemakkelijk, gebruiksvriendelijk, degelijk en gratis programmatje
gewoon de index.html een andere naam geven en de nieuwe index.html uploaden en die iets anders laten zien.
En de backup, gewoon alles downloaden
Je kan ook gewoon als bovenstaand gezegt een andere index.html/.php maken en dan daarna een backup downloaden via Directadmin of Cpanel dat gaat veel sneller dan via je FTP client alles downloaden.
Met een backup van Directadmin of Cpanel krijg je gewoon een tar.gz met al je files erin, je kan ook een backup maken van je database's! 
en dan moet ik vragen om mijn website te deleten of wat en als ik hem terug wil moet ik het terug opniuew aanvragen
Of wat.
In deze sectie kan je vragen om je account te resetten. Je webruimte op frihost zal VOLLEDIG worden verwijderd en opnieuw worden aangemaakt.
James 
je kunt ook gwn reset drukken dat is netzo makkelijk
dat is de kracht van lordwarlord
| robin5210 wrote: |
is het mogelijk je website ofline te zetten en aale bestanden te downlaoden in 1 tar file zodat je hem later weer online kunt zetten en alles terug kunt uplouden.
Dat zou fijn zijn |
Wrm zou het niet mogelijk zijn, ik doe het al maandenlang via de ftp server, daar kun je de bestanden afhalen, en opzetten, wanneer ge wilt 
je site downloaden kan toch gewoon met je ftp client :S en je hebt ook een programmatje waar ik de naam even niet meer van weet waar je elke willekeurige site (niet beveiligd) kan downloaden.
Jep, FTP is zo ontzettend makkelijk! En WS_FTP is ook nog eens fijn in gebruik 
| RoomRooz wrote: |
Jep, FTP is zo ontzettend makkelijk! En WS_FTP is ook nog eens fijn in gebruik  |
Helemaal mee eens. En daar zijn dit soort dingen ook zo mee geregeld dacht ik... 
ik gebruik ftp navigator werkt perfect en gewoon aanklikken en ht staat er gewoon alles downen
Inderdaad en dan je website laten deleten.
Je kunt ook je site offline halen door de ristricties aan te passen.
Zo dat niemand de bestanden mag inzien behalve jij!
Iedereen die ze wil openen vanaf het www krijgt dan alleen groot
"U bent niet gemachted... zin, ding te zien
je kan inderdaad een volledige backup nemen in je admin cpanel van je frihost. daarna kan je afhankelijk van de situatie al beginnen met de index van je site een andere naam te geven - dit zal de meeste bezoekers al wel van de site houden ; behalve diegene die nog andere pagina in bookmark staan hadden. je kan ook alle files gewoon verwijderen als je geen trafiek meer wenst op je site
je index veranderen 
| mrbosnia wrote: |
je index veranderen  |
Leg eens wat uit? (verder ook je posts wat langer maken als je ooit gehost wil geraken)
James 
Doen zoals ik: vergeten dat je een website hebt en zeven punten onder nul komen te staan
dan is je website al niet meer beschikbaar... tssss.
Maar ik dacht dat jij eigenlijk een soort van pauze bedoelde. Want dat zou voor mij nu 'ns handig zijn. Er zijn van die tijden dat ik geen z*k geef om mijn site en geen zin heb in posts (de voorbije euh... weken bijvoorbeeld) en dat ik de site liever "on hold" zou hebben: dus, niet beschikbaar, maar niet verwijderd ook niet, en dat je punten ondertussen ook niet aftellen.
Wishful thinking zeker? Save meee! 
Dat zou kunnen, maar wij kunnen niet zien wanneer iemand nog van plan is weer actief te zijn.
mischien iets voor iemand die tijd over heeft om zoiets te maken. Tussen directadmin en phpBB. Een pauze knop.