FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Microsoft office 2007 Béta 2

viss00
Microsoft heeft een paar dagen geleden de tweede bčtaversie van Microsoft Office 2007 beschikbaar gesteld.

Wat is jullie eerste indruk van deze nieuwe versie?

Hij is trouwens hier te downloaden: http://www.microsoft.com/office/preview/beta/download/en/default.mspx
rvec
en zit die beta nog niet vol fouten?
Museobanus
Ik heb hem net getest:

- mooier, en moderner uitzicht
- goede funcites
- teksten verwerken en bewerken gaat vlugger
- layout is wel wat aanpassen om er aan gewent te raken

kortom, ik vind het een goede versie, zeker aan te raden om te downloaden
atleetalie
De versie is niet upgrade waardig en de huidige gebruikers zullen zich lam schrikken als ze dit zien nee dit moet je ze niet aandoen. dus als je computers snapt kan je het proberen maar als je het niet snap is het erg moeilijk je weg te vinden!
G1g4nt1C
Het is ongelooflijk wat ze met office gedaan hebben. Office 2007 is werkelijk totaal een ander programma als voorheen. De look and feel is compleet verandert en imho veel beter en intuďtiever. Nice work, Microsoft!!
neji
Ik heb die bčta nog getest op men voormalige pc en ik weet dat die toen onhandelbaar was (extreem traag enzo...). Ook het feit dat Vista hier maar niet wil installeren durf ik het precies niet gaan kopen... (oké downloaden is ook een optie Very Happy)

Ik vind het wel makkelijk hoe het er nu uit ziet. Alleen weet ik nog at ik het irriterend vond dat ik altijd de opmaakdingen moest veranderen (hoe noemt dat ook alweer...).
FireFoxDB
Ik gebruik gewoon kladblok Cool. Heb Office eigenlijk helemaal niet nodig, en als ik een keer iets netjes moet typen dan gebruik ik wel de Rich Text Editor die in Windows standaard zit ingebakken.
spykE
Hier draait inmiddels Office Ultimate Smile.
James007
Ik heb er toch maar even een vergelijkingstabel bijgenomen. Je zou door het bos de bomen niet meer zien.

http://office.microsoft.com/en-gb/suites/FX101635841033.aspx

Hoewel we natuurlijk allemaal de meest uitgebreide versies willen, moeten we misschien toch eens gaan denken aan gestripte versies om simpelweg onze computer draaiende te houden?