FRIHOST • FORUMS • SEARCH • FAQ • TOS • BLOGS • COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!


Cehennet.tk





arno
Arkadaşlar yeni bir forum açıyorum. Şimdilik tk adresi şeklinde aldım. Param hazır ama güzel bir isim bulamadım site için. yaza da reseller host alıcam. Şimdi sizlerden isteğim şu. Günlük online süresi fazla olan moderatör ve admin olabilir misiniz?

Şuan siteyi daha yeni yükledim. çeşitli mod diğer forumları filan birlikte ayarlarız diye düşünüyorum. Yardımlarınızı bekliyorum.

İyi günler...
mcc
hayırlı olur inşallah!
insolent1
hayırlı olur inşallah. turuncu isimli siten de guzeldi.
b17
Gayet güzel üye çekersen ve forumu geliştirirsen.Tasarım süper de arkadaşlar siteleri yapıyoruz özeniyoruz falan sonra 2-3 kişi girİyor.(Kendim için konuşuyorum tabi...)Çok gıcık bir durum...
arno
b17 wrote:
Gayet güzel üye çekersen ve forumu geliştirirsen.Tasarım süper de arkadaşlar siteleri yapıyoruz özeniyoruz falan sonra 2-3 kişi girİyor.(Kendim için konuşuyorum tabi...)Çok gıcık bir durum...


En fazla 20 kişi toplayabiliyoruz.
ben diyorum ki 4-5 arkadaş bana yardımcı olsun. (maddi bi isteğim yok.) Birlikte yapalım siteyi. hem güzel arkadaşlıklar da kurabiliriz böylece. Daha sonra da kendi arkadaşlarımızı çağırırız. siteye güzel bir isim bulunca ben domaini de alıcam. bir ay sonra host işini de halledicem. (şu an öss olayı olduğu için biraz sallıyorum.) Sonra reklamımızı da yaparız. güzel bir site olur. Ben mybb kullanmaya karar verdim ama benimle birlikte bu siteyi yapmaya karar veren arkadaşlarla bunu tekrar konuşuruz.
MSN: alioktay89@hotmail.com herkesi bekliyorum. Umarım yardımcı olursunuz ve bu işten hepimiz karlı çıkarız Wink
TheMentor
isim çok orjinal pamela nın yeni albümünün adıydı yanlış hatırlamıyorsam benimde ilk görüşte çok hoşuma gitmişti hatta bende böyle bi site açmayı düşündüm ama bi baktım bugun sen açmışsın eyw kardeş güzel olmuş

hayırlı olsun iyi çalışmalar
arno
TheMentor wrote:
isim çok orjinal pamela nın yeni albümünün adıydı yanlış hatırlamıyorsam benimde ilk görüşte çok hoşuma gitmişti hatta bende böyle bi site açmayı düşündüm ama bi baktım bugun sen açmışsın eyw kardeş güzel olmuş

hayırlı olsun iyi çalışmalar


pamelanın yeni albümü? benimde duyduğumda çokhoşuma gitti bu isim. ama .com .net .org isimleridolu olduğu için alamıyorum. cehennet.biz cehennet.info
cehennet.name cehennet.us bu isimler müsait. sizce alayım mı? yoksa başka bir isim mi düşüneyim. bir de arkadaşlar herkes çok güzel olmuş diyor ama kimse üye olmuyor Smile bir de www.cehennet.tk yerine şimdilik www.cehennet.frih.net ten girerseniz daha sağlıklı olur.

admin moderator arıyorum.....
fatihalp89
mybb neden bana bu kadar yapmacık geliyor acaba Rolling Eyes

Kardeş hayırlı olsun fakat ne üzerine kurmayı düşünüyosun forumu (birde öneri sanırım burdaki herkes kendi sitesini ve forumunu kurmaya çalışan veya kurmuş kişiler zannediyorum kendi forumlarının derdi yetiyodur) burdan mod çıkması zor yani
Idea
arno
fatihalp89 wrote:

(birde öneri sanırım burdaki herkes kendi sitesini ve forumunu kurmaya çalışan veya kurmuş kişiler zannediyorum kendi forumlarının derdi yetiyodur) burdan mod çıkması zor yani
Idea


aslında doğru sölüyon. ama benimki de bi umut. belki biraz daha profesyonel bişeyler yapılabilir diye düşündüğüm için burada bu başlığı açtım...
selim06
b17 wrote:
Gayet güzel üye çekersen ve forumu geliştirirsen.Tasarım süper de arkadaşlar siteleri yapıyoruz özeniyoruz falan sonra 2-3 kişi girİyor.(Kendim için konuşuyorum tabi...)Çok gıcık bir durum...

Evet orjinal bir fikir olmayınca neden gireyim ki diyor insan.Ben de orjinal bir şey üretemediğim için siteyi offline a aldım ve Bondings'ten restart istedim.Site bomboş duruyor...Arkadaşlar şunu kabul edelim internet alemi foruma doydu!!!
Bu arada inşallah başarılı olursun kardeş ama zor görünyor çünkü forum pazarında çok büyükler var neyse sürekli online olamam ama istersen bazı konularda yardımcı olurum...Hele sen bi şu ÖSS'yi atlatla gerisi kolay..
TheMentor
arno wrote:
TheMentor wrote:
isim çok orjinal pamela nın yeni albümünün adıydı yanlış hatırlamıyorsam benimde ilk görüşte çok hoşuma gitmişti hatta bende böyle bi site açmayı düşündüm ama bi baktım bugun sen açmışsın eyw kardeş güzel olmuş

hayırlı olsun iyi çalışmalar


pamelanın yeni albümü? benimde duyduğumda çokhoşuma gitti bu isim. ama .com .net .org isimleridolu olduğu için alamıyorum. cehennet.biz cehennet.info
cehennet.name cehennet.us bu isimler müsait. sizce alayım mı? yoksa başka bir isim mi düşüneyim. bir de arkadaşlar herkes çok güzel olmuş diyor ama kimse üye olmuyor Smile bir de www.cehennet.tk yerine şimdilik www.cehennet.frih.net ten girerseniz daha sağlıklı olur.

admin moderator arıyorum.....




bence alma kendi orjinal adını kendin bul yoksa taklitten ileriye gitmez beni yanlış anlama çünkü eğer profesyonel birşeyler istiyorsan herzaman özgün olman kendin olmandır umarım yanlış anlmadın


saygılar
arno
TheMentor wrote:
arno wrote:
TheMentor wrote:
isim çok orjinal pamela nın yeni albümünün adıydı yanlış hatırlamıyorsam benimde ilk görüşte çok hoşuma gitmişti hatta bende böyle bi site açmayı düşündüm ama bi baktım bugun sen açmışsın eyw kardeş güzel olmuş

hayırlı olsun iyi çalışmalar


pamelanın yeni albümü? benimde duyduğumda çokhoşuma gitti bu isim. ama .com .net .org isimleridolu olduğu için alamıyorum. cehennet.biz cehennet.info
cehennet.name cehennet.us bu isimler müsait. sizce alayım mı? yoksa başka bir isim mi düşüneyim. bir de arkadaşlar herkes çok güzel olmuş diyor ama kimse üye olmuyor Smile bir de www.cehennet.tk yerine şimdilik www.cehennet.frih.net ten girerseniz daha sağlıklı olur.

admin moderator arıyorum.....





bence alma kendi orjinal adını kendin bul yoksa taklitten ileriye gitmez beni yanlış anlama çünkü eğer profesyonel birşeyler istiyorsan herzaman özgün olman kendin olmandır umarım yanlış anlmadın


saygılar


haklısın ama bi türlü güzel bi ad bulamadım. www.elektroforum.org simdiye kadar bulduğum en güzel isim bu sanırım. sizlerde birsey bulup soylerseniz sevinirim...
posof
hayırlı olsun.
DarkJedi323
Siteye giremiyorum arkadaşım. Bende mi bir sorun var acaba?
arno
DarkJedi323 wrote:
Siteye giremiyorum arkadaşım. Bende mi bir sorun var acaba?


sorun şu. ben domain ismi buldum. onun için cehennet.frih.net i değiştirdim. şu an tekrardan kuruyorum herşeyi. onlar bittikten sonra domainide alırım sonra site ismini açklarım.

bu arada yardımlarınız için saolun.
Coomedy
arno wrote:
TheMentor wrote:
isim çok orjinal pamela nın yeni albümünün adıydı yanlış hatırlamıyorsam benimde ilk görüşte çok hoşuma gitmişti hatta bende böyle bi site açmayı düşündüm ama bi baktım bugun sen açmışsın eyw kardeş güzel olmuş

hayırlı olsun iyi çalışmalar


pamelanın yeni albümü? benimde duyduğumda çokhoşuma gitti bu isim. ama .com .net .org isimleridolu olduğu için alamıyorum. cehennet.biz cehennet.info
cehennet.name cehennet.us bu isimler müsait. sizce alayım mı? yoksa başka bir isim mi düşüneyim. bir de arkadaşlar herkes çok güzel olmuş diyor ama kimse üye olmuyor Smile bir de www.cehennet.tk yerine şimdilik www.cehennet.frih.net ten girerseniz daha sağlıklı olur.

admin moderator arıyorum.....





www.cehen.net nasıl olur ?
sadece bir öneri (: Mr. Green
fatihalp89
Bakın forum olayına birde şöyle bakalım

Hangimiz bu forumda hiçbir çıkarımız olmayacağını bilsek (host verme felan olmasa yani) bu mesaj seviyesine ulaşırız.Yada siteye girdik istediğimiz birşey yok forum sayfasına adım atarmıyız sanıyorum atmayabiliriz bile..bundan dolayı..

Forum kurmak çoook emek istiyor kurcan doldurcan temizlicen hergün kontrol yapcan gibi. vs. vede arkadaşların dedikleri gibi ilginç olması lazım mp3 forumu veya tüm konular hakkında forum kurmak isteyen o kadar çok arkadaşımn varki yazık diyorum (ama bende bir aralar öyleydim ne yazıkki)
gatech
Hayirli olsun forumunuz kardes en kisa zamanda girip bi bakacam
Related topics
Azkabanweb.tk
Tuvicio.tk
http://www.roja.tk
sdogg.tk
Can't access .TK domains
Domain Question!
statusfashions.tk
Voetbalstadion.tk
www.psycosquirrel.tk
A Question About .tk domains
Does anyone know where I could get a FREE domain name?
romedystar.tk - Comment pls
Removing a .tk ste Banner
www.Pixelplayer.tk
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Language Forums -> Turkish

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2011 Frihost, forums powered by phpBB.