FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

scripten

blijfchill
Wie heeft er leuke scripten voor de website;;
Ken jullie de website : bulletstar.net ik heb zo'n script
ik wacht nog op de admin's om mijn domein te activeren.
dan zal ik vele scripten uitbrengen. als het mag
Heb jij nog een leuke script voor website zoals:
login script_die wel werkt
shoutbox_die wel werkt
gastenboek_die wel werkt
poll_die wel werkt
die jij heb gemaakt?

[mod-edit] e-mailadres verwijderd om spam op dat adres te vermijden [/mod-edit]
traxion
je wil een omerta maken.. succes

dat is heel veel werk.. wil je het goed doen zonder fouten. errors en bugs..

als ik jouw was zou ik der niet aanbeginnen. een maat van school (school voor ict) heeft het ook geprobeerd. heeft de hele zomervakantie en meer tijd ingestoken..

en nou is hij der mee gestopt. het is heel veel werk en moeilijk om de gebruikers blijven teboeien..

ik wens je veel succes..
Christo
Vaak zijn dit ook niet één mans projecten maar projecten die ze met 10 man doen en onderhouden.

Op zich vind ik het wel grappig zo'n online game maar zelf speel ik het allang niet meer.

Ik wens je er ook veel succes mee, het gaat je heeel veel tijd kosten.

En ik weet bijna zeker dat er ook nog wel bugs en errors in blijven zitten als je het in je eentje doet... Rolling Eyes
Hoogeveense RAT
Klopt, probeer het in elk geval met twee man te doen. Persoon 1 script een uurtje. Persoon 2 haalt vervolgens alle bugs eruit. Vervolgens gaat Persoon 2 scripten en daarna gaat persoon 1 weer debuggen. Twee personen is nog weinig, maar het zal toch een hoop tijd schelen. Succes.
traxion
Hoogeveense RAT wrote:
Klopt, probeer het in elk geval met twee man te doen. Persoon 1 script een uurtje. Persoon 2 haalt vervolgens alle bugs eruit. Vervolgens gaat Persoon 2 scripten en daarna gaat persoon 1 weer debuggen. Twee personen is nog weinig, maar het zal toch een hoop tijd schelen. Succes.

het script zonder fouten maken is het niet..

meer als je verder in het spel bent.. alle mini games.. met database en al goed laten werken is het moeilijke.. opzich zou je de scripts ook alleen kunnen maken.. maar het onderhoud en vernieuwend houden voor de spelers.. das moeilijk
James007
Gebruiker Blijfchill is vanaf heden voorgoed gebanned wegens extensief spam-gedrag.

Topic closed.

-close-