Wie kent er www.video.google.com ik zelf ben er vaak op te vinden en vind het weer een goed idee van google net als gmail google ads etc
vertel jullie mening er eens over of kenne jullie de site nog neit ?
Hé, die kende ik inderdaad nog niet.
Wat is het precies, en wat kan je er allemaal mee?
Ziet er wel cool uit, klopt het dat je er van alles kan bekijken, van privé-dingen tot hele films (betaald?)
Is er toevallig ook Nederlands, of dat niet?
Zou het wel cool vinden als je ff verteld wat je er zelf op zoekt en er mee doet, ik ben beniewd!
Ik gebruik hem ook wel eens. Alleen jammer dat je de filmpjes niet kunt downloaden
. Althans niet voor Windows Media Player. Dan moet je weer een speciale Google Player Downloaden
.
| Hoogeveense RAT wrote: |
Ik gebruik hem ook wel eens. Alleen jammer dat je de filmpjes niet kunt downloaden . Althans niet voor Windows Media Player. Dan moet je weer een speciale Google Player Downloaden . |
klopt, het geeft ook superveel spyware, verborgen, wat na 2 weken actief is op je pc.
| joe_nl wrote: |
Hé, die kende ik inderdaad nog niet.
Wat is het precies, en wat kan je er allemaal mee?
Ziet er wel cool uit, klopt het dat je er van alles kan bekijken, van privé-dingen tot hele films (betaald?)
Is er toevallig ook Nederlands, of dat niet?
Zou het wel cool vinden als je ff verteld wat je er zelf op zoekt en er mee doet, ik ben beniewd! |
je kan bijvoorbeeld als je van jump houd zoals ik.
zoek je naar JUMPEN.
en je ziet de vetste tot de meest simpelste jumpers die het nooit kunnen of hebben gedaan echt lol:P
Ik heb wel een link naar een site waar je Google/Youtube en vele andere videos kunt downloaden 
Het is een gewelding initiatie van google ik gebruik meerdere google applicaties zoals google earth, google talk, gmail, video.google.com en uiteraard ook de google search engine. Google is ook van plan om een eigen computer systeem uit te brengen met een eigen besturingsysteem en daarmee mss een grote Microsoft concurrent te worden. Ik weet neit wat ik zonder google moest doen ik gebruik het dagelkijks
Ik heb er wel van gehoord, en af en toe heb ik het ook bezocht, maar ik vind het een beetje te veel van het goeie. zij hebben al een monopolie, maar zij willen nu ook weer verder gaan, te ver vindt ik, maar verder bieden ze wel goede diensten aan zoals google ads etc...
video goolge is best wel leuk maar youtube staan veel meer video's op dus ik raad vind youtube voorlopig beter...
mvg
Keempe
Youtube is wel cool .. Ik heb er ook zelfgemaakte filmpjes opgezet.. Is wel handig dat je ze op je eigen site kan zetten.. Volgens mij kan het met google video ook maar ik heb voor youtube gekozen..
Ik vind google gewoon fijn, en dit ook. Video Google is best relax en kijk er best vaak op als ik voor game filmpjes ofzo. Best grappig wat je er allemaal niet tegen komt.
Er staat ook een hele zooi Mastermovies.nl (supergrappig!!) op en moet je eens bijv. zoeken op World of Warcraft, staan er echt veel op! 
Ik heb me er ook al een x aantal uren op vermaakt. Staan best grappige filmpjes tussen. Maar na een poosje had ik het eigenlijk wel gehad. Ik vind het ook wel jammer dat je ze niet in bijvoorbeeld .avi kunt downloaden....
Ey toppie site wel weer een goed idee net als gmail
Ze zullen hier zeker wel veel bezoekers op aan trekken aangezien ze al dik beroemd zijn.
Ik vind het een goed idee.
Weer zo'n goed idee.
NEt zo als gmail dus, maar dat hadden jullie al gezegt.
Ja ik zit er ook vaak op.... er staan vaak ook hele grappige filmpjes op. Ja alleen jammer dat je ze niet op je pc kunt downlaoden
Het is inderdaad een topsite. Maar na een tijdje is het nieuwe er wel af.
Ik vind zelf toch youtube veel beter er staat veel meer op en ik upload er zelf ook wel eens filmpjes naar 
'A criticism of Google; argues that Google's privacy policies are undermining the Web.'
www.google-watch.org

Tja, het is een leuk idee om iedereen alles te laten uploaden en bekijken, maar het gaat wel erg ten koste van de kwaliteit. Maar het is toch wel een perfect medium om filmpjes zoals Leeroy Jenkins voor je algmene ontwikkeling te kijken.
Ik vind het eigenlijk ook wel erg jammer dat er zoveel onzin-thuisfilmpjes in staan, die je zelfs krijgt als je zoekt in de top-100 >S
Het is idd wel een leuke site maar ik vind YouTube wel beter en overzichtelijker.
ben je zelf vaak op google video te vinden ?? hoe dan, met funny home webcam videos ? met amateur onder de lakens sporten ? met spycam avonturen ?????
hey,
Als je FireFox gebruikt dan is er een plugin te downloaden waar je de filmpjes van youtube, google video en andere sites waar filmpjes opstaan mee kan downloaden.
Ik gebruikt het zo nu en dan en het werkt geweldig.
Voor mensen die nog geen firefox gebruiken is het zoiezo een handige browser, beter dan internet explorer, veiliger en sneller.
achtja, tis je eigen keuzen.
-Frietkot
| frietkot wrote: |
hey,
Als je FireFox gebruikt dan is er een plugin te downloaden waar je de filmpjes van youtube, google video en andere sites waar filmpjes opstaan mee kan downloaden.
Ik gebruikt het zo nu en dan en het werkt geweldig.
Voor mensen die nog geen firefox gebruiken is het zoiezo een handige browser, beter dan internet explorer, veiliger en sneller.
achtja, tis je eigen keuzen.
-Frietkot |
Kan je die plugin gewoon de officiele firefox site vinden onder plugins?
mvg
keempe
Ik vindt het wel een goed geslaagd concept!
Maar ik vraag me iets af van google ads:
1) gebruikt iemand de google ads?
2) ik heb al een paar sites gezien waar er bijstond dat de site werkt met google ads maar waar het niet zichtbaar was, lukt dit ook of moet het zichtbaar zijn?
| Reyntjensw wrote: |
Ik vindt het wel een goed geslaagd concept!
Maar ik vraag me iets af van google ads:
1) gebruikt iemand de google ads?
2) ik heb al een paar sites gezien waar er bijstond dat de site werkt met google ads maar waar het niet zichtbaar was, lukt dit ook of moet het zichtbaar zijn? |
Ik heb google ads. Echt rijk wordt je er niet zomaar van. Maar wat bedoel je nu eigelijk met je zichtbaar ???
Dus normaal als je die google ads gebruikt, dan zie je zo een reclame balk op je site. Maar op een bepaalde site zag ik de reclamebalk niet!
Mijn vraag was dus of je het kunt doen zonder het zichtbaar te maken, Want anders zou het wel handig zijn zonder die banners op een site geld verdienen:p
Google video is net als youtube heel handig. Je zoekt een bepaald filmpje en je hebt het zo gevonden. Helaas zijn er wel vaak probleem met films waar copyright op zit. Als iemand een videoclip van een bepaalde artiest upload kan youtube daar problemen mee krijgen. Er wordt op dit moment door google gewerkt aan een aantal zeer ingewikkelde formules die zorgen voor eerlijke verdeling van het verdiende geld aan filmpjes met copyright. Dat zou ervoor moeten zorgen dat sites als youtube, en google video zelf, voort kunnen bestaan. Het blijft afwachten
Dus normaal als je die google ads gebruikt, dan zie je zo een reclame balk op je site. Maar op een bepaalde site zag ik de reclamebalk niet!
Mijn vraag was dus of je het kunt doen zonder het zichtbaar te maken, Want anders zou het wel handig zijn zonder die banners op een site geld verdienen:p |
Wat denk je zelf

Mijn vraag was dus of je het kunt doen zonder het zichtbaar te maken, Want anders zou het wel handig zijn zonder die banners op een site geld verdienen:p |
Ik zie ze ook niet, maar ik het een ad blocker
En je hebt niks daaraan, als je geld wilt verdienen. Mensen moeten eerst op de ads klikken en dan krijg je pas geld.
Ik gebruik ook regelmatig googlevideo (of youtube, is ongeveer hetzelfde). Jammer dat ik geen iPod video heb anders had ik er wel wat opgezet
Mijn favoriet is Bergkamps 28 mooiste goals. Zoek daar eens naar op googlevideo als je wat mooie doelpunte wil zien 
ik zit er inderdaad ook vaak op
.. In zo'n flash player hoef je in ieder geval niet zo lamg te bufferren om een film af te spelen.. Zitten ook veel van vuurwerk op
ik vraag me toch af waar google al die hd-space blijft halen ze
Over hoeveel terrabyte beschikken die mannen ondertussen wel niet 
Zal wel richting de petabytes gaan 
Ik heb gelezen dat google in 2006 wel 4 petabytes harde schijf hat ik zou het ook niet weten voor wat dat ze dat allemaal gebruiken.
Als het voor al die videos op te zetten is kan het nog youtube en google video samen dat zal wel heel wat zijn.
Last edited by zaima on Tue Oct 31, 2006 2:46 pm; edited 1 time in total
http://nl.wikipedia.org/wiki/SI-prefix
Dus 1024 Terrabyte