Hoe denken jullie over de finales van morgen ?
wint barca of arsenal
Mijn mening :
Ik weet bijna 100 % zeker dat barsa wint omdat ze een heel goed team hebben wat goed kan samen spelen. 
| marocsite wrote: |
Ik weet bijna 100 % zeker dat barsa wint omdat ze een heel goed team hebben wat goed kan samen spelen.  |
je moet arsenal niet onderschatten.. maar ik denk wel dat een ronaldino of eto het verschil gaan maken.
Het zal fijn worden Barca tegen Arsenal .Barca is wel een beetje op de weg terug. "k hooop dat Arsenal wint.
Ik was ook voor arsenal. Helaas hebben ze verloren met 2-1.
Ljungberg was erg goed en ronaldinho was slecht deze wedstrijd. maarja. Verdient
Barcalona is op dit moment gewoon het beste team.
Ik had gedacht dat Barca met 3-1 zou winnen... Barca heeft de winst verdient... Jammer dat bergkamp niet heeft meegedaan bij Arsenal...
Het was geen CL-Finale waardige wedstrijd maar wel terecht dat Barca won.
| Rubstah wrote: |
| Het was geen CL-Finale waardige wedstrijd maar wel terecht dat Barca won. |
het lag niet aan de 2 ploegen maar aan de scheidrechters..
waarom een rode kaart??
een goal had ook gewoon gekunt.. der was voordeel.. had ie nog geel kunnen geven voor de hand en geen rood
dan was het nog een echte spannede wedstrijd geworden
Die wedstrijd heeft mij erg teleurgesteld
Arsenal en de scheidsrechter hadden de wedstrijd nog bijna verkloot, al hadden ze dat natuurlijk al gedaan. 70 minuten alleen maar verdedigen is een champions league finaleplaats niet waard! Barcelona vrdiende winnaar!
ben net terug uit spanje. Kon spijtig genoeg niet naar barcelona zelf want de busmaatschappij durfdie niet maar een paar kilometertjes buiten barcelona was het al prettig vertoeven moet ik zeggen.
Ik was maar het terras opgetrokken waar het grootste tv scherm van het dorp stond (iets van 8m op 5m of zoiets) - het begin was nog een beetje wazig in de avondzon die maar niet wou gaan liggen maar ik had al snel door dat we eigenlijk in het engelse kamp waren gesukkeld. Na die rode kaart op de keeper, en de snel daarop volgende goal was dat niet zo moeilijk
Spannende match dat is het minste wat je ervan kan zeggen.
Naderhand met een bang hartje uit het engelse kamp gekropen maar de spanjaarden waren te druk bezig met vieren - jonge jonge wat een gekte daar op straat en strand, niet te doen. Op dat moment had ik wel even spijt dat die busexcursie niet kon doorgaan - alhoewel, als je de lokale drukte nog eens met enkele tientallen keren moest uitvergroten om het in barcelonese maten te kunnen voorstellen dat zal dat dan wel indrukwekkend geweest zijn maar dan weet ik toch niet of ik me daar wel zo prettig had gevoeld.
Zaterdag wel even langs Barcelona gepasseerd en aan de haven stond er een mooi tv-scherm in de vorm van een bal (geen projectie maar leds geloof ik dus daar hadden we het probleem van de zon al niet gehad) - met een gigantische open ruimte, ik denk dat het daar wel leuk toeven was tijdens de wedstrijd anders.
AHHAAHAH barca heeft gewonnen

Die scheits was egt verschrikkelijk zeg,
die gast mag echt nooit meer een voetbalwedstrijd fluiten al is het een wedstrijd bij de F-jes.
Hoe kun je zo extreem een wedstrijd naar gort fluiten, echt om te janken.
zo, dat moest ik ff kwijt =D
greetzz Kees
| Kees wrote: |
die gast mag echt nooit meer een voetbalwedstrijd fluiten al is het een wedstrijd bij de F-jes.
Hoe kun je zo extreem een wedstrijd naar gort fluiten, echt om te janken.
|
Ja klopt, was wel behoorlijk bagger. maar boeit me niet ik wou toch dat Barca won!