FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Gmail down?!

SgtGarcia
Ik kan al een paar uur niet meer inloggen op gmail en ik krijg de standaardmelding:

Quote:
Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience.

Zijn er anderen die hier ook last van hebben, of doet hij het bij jullie wel gewoon
BCP88
Ik heb zelf geen G-mail, maar misschien dat hun servers overbelast zijn of zoiets ongeveer. Ik heb dit vroeger wel al eens gehad met hotmail, toen was de server overbelast.

Misschien dat G-mail ondertussen heel veel accounts heeft en dat ze dat niet verwacht hadden.
Bengt
Hotmail heeft dat wel vaker gehad.
Gmail zal extra servertjes moeten huren he =D
Timonator
Hmm vreemd heb ik geen last van gehad enn ik heb constant google talk aanstaan dus ik sta constant in contact met de gmail server.
SgtGarcia
Ik heb inderdaad van meerdere mensen gehoord dat het gewoon werkte, en bij mij werkt het inmiddels ook weer. Ik snap er niets van, maar hij doet het dus ik ben weer blij Cool
marocsite
SgtGarcia wrote:
Ik kan al een paar uur niet meer inloggen op gmail en ik krijg de standaardmelding:

Quote:
Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience.

Zijn er anderen die hier ook last van hebben, of doet hij het bij jullie wel gewoon

Ze waren bezig met de nieuwe chat onderdeel vandaar dat de site ff plat lag Wink
carstentje
er kunnen anderen last van hebben, soms ligt het ook aan je cookie instellingen of aan je browser van firefox, zet je buffer op 20mb, dan ververst hij eerder dandat je hem oop 200 zet, dan durt het nog zeker 15mins voordat je hem ziet verversen
v-d-online
ik kan nu wel gewoon inloggen maar heb inderdaad er ook wel eens last van.. tis eeen mooie service, maar als het niet optimaal werkt.. tja :S
Gieter
Je moet kijken wat je in de plaats krijgt... 2,7 gigabyte is niet niets. Af en toe heb ik ook eens last van zo'n foutmelding, maar na een minuut ofzo is die dan alweer weg... het kan erger, bijvoorbeeld MSN/Hotmail die een paar uurtjes afwezig zijn.
joe_nl
Ik heb nog steeds nergens last van gehad, in al die tijd dat ik Gmail nu gebruik.
Dat was met Hotmail inderdaad wel eens anders...
James007
Okay, probleem opgelost Smile
-close-