hallo iedereen, ik ben bezig een site aan het maken en ik zou graag jullie voorlopige mening weten over de site!
klik
aangeraden te doen met een adsl verbinding
er zijn momenteel werken aan de server, dit heeft effect op de snelheid van de site! het is beter om binnen 3 a 4 uur eens opnieuw te komen kijken,
bedankt voor jullie begrip
de server is terug online!
grtz
Last edited by Reyntjensw on Fri Sep 08, 2006 10:14 pm; edited 1 time in total
is wel leuk gedaan hoor 
Is wel leuk maar hij zo mooier zijn als het wat meer kleur in je Design zat minder grijs. Dat maakt de site wat minder saai. Voor de rest dik ok:D
Je moet echt niet zoveel hogeresolutie plaatjes op je site gebruiken. Ik heb er echt een hekel aan om 5+ seconden te wachten tot alles fatsoenlijk zichtbaar is. En die "lage" resolutie verschilt bijna niet aan de "hoge" resolutie site.
| Reyntjensw wrote: |
hallo iedereen, ik ben bezig een site aan het maken en ik zou graag jullie voorlopige mening weten over de site!
klik
er zijn momenteel werken aan de server, dit heeft effect op de snelheid van de site! het is beter om binnen 3 a 4 uur eens opnieuw te komen kijken,
grtz |
De site zou mooier zijn als je wat meer zou durven met kleuren want zo lijkt eht op een kassabon 
de site verschilt niet van qualiteit! maar wel van grote! als je een scherm hebt van 1024x768 en je gaat de hoge resolutie opendoen, dan ga je horizontaal moeten scrollen en dit wil ik vermijden vandaar de keuze! het zijn misschien wel wat sombere kleuren, maar ik wil het contrast hoog houden! het contrast donker / licht dmv de witte tekst en de groenachtige achtergrond!
grtz
Ik zal het nog anders zeggen, dat was ik vergeten maar wilde ik wel doen. Ik zal jouw site, en andere sites die zo lang duren om in te laden, nooit bezoeken. Je kan wel leuk voor de "eye candy" gaan maar zolang je site onpraktisch lang moet laden werkt het alleen maar in je nadeel.
ik heb een nieuwe, snellere, compactere site gemaakt, je kan hem bekijken op nieuw
de oude site is nog te bekijken op oude site wat vinden jullie van de nieuwe site?
grtz
Last edited by Reyntjensw on Fri Sep 08, 2006 10:15 pm; edited 1 time in total
mooie snelle site. Ik hoef alleen maar te wachten voor de afbeeldingen van de sites maar voor de rest hoefde ik bijna niet te laden.
Mischien nog een licht grijze achtergrond naast het blauwe. Want bij mij is niet het hele scherm gevult en dat witte leest minder makkelijk.
het is weldegelijk wit met een klein tintje grijs! ik heb mag het niet zoveel aanpassen want dan zou het kunnen zijn dat het teveel gaat afsteken met het design
nog meningen?
grtz
Inderdaad is de tweede beter, en fijn om naar te kijken. Bij mij laadt hij heel snel.
nice 8/10 laad wel een beetje sloom

Best wel mooi maar je moet een heel leuke template eropdoen en meer informaties anders is het leeg 
het is al vet maar nog meer kleur en dan is het nog vetter
Mooi gedaan, maar de 'pagina's' zijn nogal klein volgens mij. Als je daar meer tekst wil opzetten dan je nu hebt, zal je een probleem hebben. Toch mooi gedaan.
leuk gedaan, maar inderdaad nogal klein.
Ik ga mee met de rest, leuk maar te klein.
Ik vind het een beetje raar wel, opzich. Je leest dat dit je portfolio is zegmaar in het Engels. En dan klik je verder, naar een andere site, met je echte portfolio. Dat moet eigenlijk ook op die andere site. En hij zou in het Engels moeten, of de rest ook in het Nederlands. 1 taal handhaven is dus wel het beste. Voor de rest vind ik de flashsite (maar die andere ook hoor) erg mooi. Well done!
Je lay-out is heel geslaagd. Die foto links is cool.
Ik ben wel geen grote fan van het lettertype dat je gebruikt voor 'home about work ...' en mss zou het mooier zijn als je de kadertjes met de inhoud iets meer 'padding' geeft. Nu plakt de tekst bijna aan de randen.
Other than that; mooi werk!
je bedoelt de kaders met de tekst in, welcome at chismoor,....?
ik zal het wat meer padding geven!
bedankt voor de tip
grtz
Last edited by Reyntjensw on Sun May 13, 2007 12:31 pm; edited 1 time in total
Toch wel leuk gedaan. 
Leuk gedaan 
klik
grtz |
Mooie website hoor 
heel mooi , dat is het(met yoda stem)
bedankt iedereen voor de positieve commentaar!
ik heb de padding ook aangepast!
als je nog opmerkingen zouhebben, laat het mij gerust weten
grtz
Leuk gemaakt,
er valt eigelijk niets slechts over te zeggen
van harte profficiat!!
mvg
keempe
Leuke site! maar het kan beter. Het is nog wat leeg.
Maar toch al goed!! 
Zeer mooi maar laad traag en je kader met tekst is me te smal. (Gebruik FF, kan niet in IE testen.)
de snelheid is normaal bij mij, het zal nog ietsie pietsie sneller gaan als ik volledig eigenaar ben van de domeinnaam!
dus dit zal ik nog moeten aanpassen!
de server is pas nieuw dus daaraan zal het niet mogen liggen, hoop ik tog!
Ik zal maar eerlijk zijn de resolutie is veel te klein je kan veel meer doen met die overige plaats allemaal ook als je klikt op links komt de bijbehoorende rtekest te voorschijn in een doodnormaal venstertje ik zou dit toch iets beter in de site zelf verwerken voor de rest ziet het er wel strak uit
leuke site
alleen die iframe vind ik niet zo staan... ook is het een beetje onhandig voor de rest echt top!
Mooie site, alleen wel wat saai en heel veel grijs, daar kan ik niet tegen.
grmm
.. Je caps lock
-- Lady Elensar
Is wel leuk maar hij zo mooier zijn als het wat meer kleur in je Design zat minder grijs. Dat maakt de site wat minder saai. Voor de rest wel ok
ik vind hem wel cool aleen ik denk wel dat je iets meer kleur kon doen een 9 
hallo iedereen, ik ben weer eens actief geweest:p en ik heb het volledig vervangen door een nieuwe versie
wat vinden jullie er nu van?portfolio
Je site ziet er prima uit maar is een beetje leeg, voeg foto's toe.
Om de boel wat op te vullen
ik ben aan het proberen een koelkast te integreren waarop men postitjes plakken mijn ideetje
wat vinden jullie van het idee?
zijn er nog andere reacties?
grtz
Ik heb dit ideetje nu uitgewerkt en je kan het zien als je op volgende link klikt klik
is het beter dan het vorige idee dat ik gepost had?
klik
grtz |
Mooi gedaan 
Ik vind hem erg mooi!
, mooi design. 
Leuke site maar te weinig inhoud
Welke template soft (behalve de *fla* koelkast) heeft je gebruikt om die kleine website te maken?
Bovendien, waaroom staan er Engelse titels op de menus?
Dat klinkt niet zo goed 
ik heb de site gemaakt met flash 8 das al, voor de rest moet je je afbeeldingen een beetje draaien
klik
grtz |
mooi,
ik vind het concept zeer geslaagd! met die koelkast enzo!
knap werk..
mvg
keempe
Dank je, ik ben wel nog op zoek naar nieuwe werken, dus mochten julie er eentje hebben, laat het mij gerust weten