Ik weet wel hoe die punten werken maar, Hoe krijg ik ook zo een punten op mijn site. Dat zou heel vet zijn.
Mijn site is www.6de.frih.net.
bedankt
Daar heb je een mod voor nodig. Ikzelf heb dit al met succes geïnstalleerd.
Kijk hier voor meer uitleg.
Ik hoop wel dat je wat ervaren bent met PHP en phpBB enzo, het installeren van zo'n mod is niet zo simpel namelijk.
ik ga die mod ook eens proberen
Ik snap niks van die mod hij is toch zo moeilijk te instaleren.
mod is heel moeilijk vind ik, hij is namelijk veel te groot om helemaal te installeren in een paar minuten...
Tja, wie functionaliteiten wil op zijn site moet pijn lijden. Iets dat zo'n ingreep is in je phpBB heb je natuurlijk niet 1,2,3 geïnstalleerd maar het resultaat dat je ervoor terug krijgt is de moeite waard.
ik heb het bijna geinstalleert.
het was niet moeilijk. met easymod is het juist heel gemmakkelijk. zo i s dat nu 1 maal
Natuurlijk kun je ook met Easymod werken maar de echte bikkels gaan natuurlijk handmatige installatie. Het grote voordeel van Easymod is, logisch natuurlijk, dat het heel gemakkelijk werkt. De voornaamste reden waarom ik liever dingen handmatig installeer, is dat ik dan een betere kijk heb op wat er precies gebeurt.
dan krijgen meer sites dit idee, waar de meeste Frihosters toch een 'hekel' aan hebben.
Maar wat ik me afvroeg, kun je ook randen en standen toewijzen aan het aantal punten?
VB.: Iemand met 500 punten is hoger in rang dan iemand met 100 punten?
| Code of Ruin wrote: |
| Tja, wie functionaliteiten wil op zijn site moet pijn lijden. Iets dat zo'n ingreep is in je phpBB heb je natuurlijk niet 1,2,3 geïnstalleerd maar het resultaat dat je ervoor terug krijgt is de moeite waard. |
Amen 
Het lukt echt niet voor die te instaleren.
Ook met easymod lukt het niet ik doe alles wat er staat maar het lukt niet.
Als ik de sql_install.php load geeft hij een heel deel errors.
EN ik zou niet weten hoe ik die moet oplossen.
Geeft er iemand maar dan ook iemand zo wat help.
bedankt
staat sql_install.php in je main forum directory?
Plaats hier alsjeblieft even de foutmelding(en), dan kunnen we ook meekijken 
of laat iemand die het wel snapt het doen.
Als dat ding zoveel errors geeft dan kan het ook zijn dat er iets niet goed zit in de database zelf. Misschien gebruik je een login met verkeerde rechten of iets in die richting. Deedee heeft gelijk wat betreft het posten van de errors. Doe dat eventjes. SQL heeft vrij specifiek errors waarmee het vaak betrekkelijk gemakkelijk is om uit te zoeken waar het probleem precies zit.
Eindelijk alles werkt nu normaal en goed.
Ik had de stappen die easymod gaf niet goed opgevolgt.
Dan ligt het probleem natuurlijk bij mij
Heeft er iemand een idee hoeveel punten ik moet zetten per character.
zet het dan op dit forum.
En de sql_install gaf wel veel errors maar het werkt nu toch.
Ik heb de folder mods in phpBB2 zelf moeten is dat eigenlijk normaal
ja daar staat hij in hij gaf wel een paar fout meldingen.
maar hij werkt nu toch met veel foutmeldingen | deedee wrote: |
staat sql_install.php in je main forum directory?
Plaats hier alsjeblieft even de foutmelding(en), dan kunnen we ook meekijken  |
wat bedoelen jullie met mod?
moderator of iets anders? 
een extra optie die je in het phpbb forum kan stoppen. Zoals die punten maar er zijn er nog veel meer.
Ik doe het installeren van MOD's inderdaad ook zo goed als altijd met de hand.
Toen ik een keer samen met iemand een heel uitgebreid forum wou maken, hebben we easy-mod inderdaad ook geprobeerd, en zo heel ons forum over de heinig geholpen...
EasyMOD bleek voor een oudere versie van phpBB te zijn, en dus wou die niet met onze up-to-date forum...
Back-to-basic, ik zou zeggen: houdt de touwtjes in eigen handen, en installeer het zelf via het script. Zo kun je ook nog eens tekst-aanpassingen doen ter plaatste als je wilt, en dus hoef je het niet meer achteraf te doen, en er nog naar moeten gaan zoeken ook.
// Edit:
inderdaad carstentje, een MOD is een verandering in het script.
Je bereid het forum uit met iets wat je zelf wilt toevoegen.
Voor het phpBB-forum zijn er veel MOD's te vinden, veel mensen gebruiken het.
Heel veel MOD's zijn te vinden op http://www.phpbb.com/mods/.
Let wel op welke versie van phpBB je hebt, sommige MOD's "passen" niet op jou script.
kan iemand me helpen
wat zijn die frih$ dingtjes
wat heb ik er aan
| lordwarlord wrote: |
kan iemand me helpen
wat zijn die frih$ dingtjes
wat heb ik er aan |
kijk hier: http://www.frihost.com/faq.php#frih eens, dit zal je zeker kunnen helpen
Nee easymod werkt ook op de niewere versies van phpBB forums.
Ik heb versie 2.0.20 dat is de nieuwe versie( denk ik toch) en met easymodmod heb ik de cash mod geinstalleerd die was volledig geinstalleert geen problemen gehad.
Alleen er zijn wel maar weinig mods die volledig werken met easymod.
Dan kun je meestal maar een deel door easy mod laten doen en de rest moet je zelf doen (dat is meestal niet veel).
Als je dat zou installeren, krijg je dan het aantal punten wat je hier per bericht krijgt, of dat je fri$ krijgt? Of kun je dat ook alweer zelf instellen?
je kan zelf instellen hoeveel je krijgt, hoe het heet, en ook 2 dingen zoals punten en frih$ of meer en andere. Je kan nogal veel instellen.
Ja alleen de alowanses plug in moet je noch extra instaleren, maar ik vind die nergens op het internet.