Ik zoek dus een een mailbox waar je grote bijlages kunt versturen,
weet iemand zo een?
lieft gratis, betrouwbaar, en snel.
thx
hoe groot is groot?
deze is tot 12 gig maar wel betaald
http://www.gawab.com moet tot 50mb kunnen maar dat kon ik op hun site niet terugvinden
neem je 1 van je ISP,,, 
| golles wrote: |
neem je 1 van je ISP,,,  |
ISP??
| Museobanus wrote: |
| golles wrote: | neem je 1 van je ISP,,,  |
ISP?? |
Internet Service Provider, gewoon een mail-box bij je internet provider. Hoe wel dat misschien ook niet super groot is.
Hier zijn er nog een paar met een grote mailbox, de vraag is of je bijlages kunt versturen die groot genoeg zijn:
GMail: www.gmail.com -> Je hebt wel een invite nodig, PM me maar ff als je die wilt
Walla: www.walla.com
Inbox: www.inbox.com -> Bijlage's van max 20 MB
Je kan ook deze gebruiken, waar je bijlages tot 12GB kunt sturen, maar ze zijn niet gratis. Wel een gratis trial.:
http://www.sendyourfiles.com/
Echt grote files kun je natuurlijk beter eerst even 'zippen'. Als dat niet gaat is een p2p chat programma als Ichat (apple), MSNmssnger of Yahoo mssnger goed bruikbaar. Ikzelf stuur grote files ofwel via skype (werkt bij mij goed) of via mijn webserver. Maar in dat laaatste geval dien je allebei over een ftp programma te beschikken en moet je je username en pw aan die ander geven.
Wellicht is het ook mogelijk om een aparte webpagina aan te maken, waar de file op staat en van kan worden gedownload, en die op de server te zetten en dan het adres door te geven aan de ontvanger. (excuss voor de kromme en veel te lange zinsopbouw)
Mogelijkheden genoeg, maar het eenvoudigst voor jouw lijkt me skype
suc7 ermee
grtz
ik denk dat je beter rapidshare ofzo kan gebruiken waar je een bestand upload en dan de link naar de ander kan mailen zodat die het besand weer kan downloaden.
Of je moet een bestand van minder dan 50mb hebben of ervoor willen betalen. Maar als je een cd wilt versturen ofzo denk ik dat een filehost toch de beste optie is.
of je neemt gmail, met gmail drive splits het op met winrar in bestandjes van 10 mb en klaar. Zo makkelijk als een klontje!
| Christo wrote: |
| of je neemt gmail, met gmail drive splits het op met winrar in bestandjes van 10 mb en klaar. Zo makkelijk als een klontje! |
dit ga ik eens proberen, ik had het al geprobeert op gmaildrive, maar khad mijn bestand niet in een rar bestandje gestoken.
de anderen alemaal bedankt voor de hulp
(wat ik probeer te doen zijn filmbestanden online plaatsen en online houden van 250MB per stuk)
greetz
by www.spymac.com
heb je 5GB mailbox als special member, ik kan 1000 mb versturen
Hm ga ik ook eens proberen! Ik zit er ook vaak mee dat ik niet groter dan 10 mb kan met m'n gmail.... tnx
Of je kan yousendit.com gebruiken, waarmee je tot 1 GB mee kon zenden... Misschien is het nu verminderd tot 100 MB, maar voor de meeste bestanden voldoet dat wel.
gebruik Gmail als je een gratis e mail account wil vraag ik je vrienden kring rond wie er gmail heeft en of die jouw een uitnodiging wilt sturen.
Gmail rulez bij 3GB opslag ruimte
Als je Gmail wilt en je hebt er nog geen, kan ik je wel een uitnodiging sturen 
gmail kan maar verzenden tot 10mb dus daar heeft hij niet veel aan
gmail zou je wel genoeg aan moeten hebben, want je winrard eerst toch het bestandje tot meerdere neem ik aan.
aan gmail heb ik niets omdat het nie de te doen is om een file van 250-300Mb in te delen in stukjes van 10mb
ik ga wel eens yousendit.com proberen 
Als je grote bestanden wilt verzenden kan dat via elk emailacount, want ik doe het meestal via deze site... http://www.yousendit.com/ Is echt super handig. Je kunt tot 100mb verzenden. Ga niet hoger want dan upload je meer dan 100 mb voor niets, hij geeft namelijk achteraf een foutmelding
succes ermee!!
je hebt toch zo van die parkeerdiensten waar je je bestand gratis kan plaatsen.. en stuur dan gewoon de link door naar de andere partij.
dat kan je uiteraard ook doen met je frihost account - toch ook al redelijk wat plaats op. Anders is er ook nog die goede snailmail : dvd'tje branden, postzegel erop en huppakee
| the666bbq wrote: |
je hebt toch zo van die parkeerdiensten waar je je bestand gratis kan plaatsen.. en stuur dan gewoon de link door naar de andere partij.
dat kan je uiteraard ook doen met je frihost account - toch ook al redelijk wat plaats op. Anders is er ook nog die goede snailmail : dvd'tje branden, postzegel erop en huppakee |
het is bedoelt voor langdurige oplag, dus met een 'parkeerdienst' gaat dat niet de meeste files worden verwijderd als ze 30 dagen niet gedownload zijn
| Museobanus wrote: |
Ik zoek dus een een mailbox waar je grote bijlages kunt versturen,
weet iemand zo een?
lieft gratis, betrouwbaar, en snel.
thx |
GMAIL !!