FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Makkelijk geld verdienen via je website.

Drodr
Hallo, zoals jullie aan mijn topics de laatste tijd wel gemerkt hebben dat ik nu veel bezig ben met het verdienen via websites Razz .

Nu heb ik al een aantal dingen geprobeert wat erg handig is: Ik heb Google ads, Clicksur en Oxado. Dit zijn allemaal dingen waarbij je een banner op je website moet plaatsen en geld voor elke klik krijgt. Maar zijn er ook meer manieren om handig geld te verdienen?

Gr.
Drodr Wink
rvec
het gras van de buren maaien, werk zoeken auto's wassen...
of bedoel je dat niet Laughing

dit dan:
http://www.popupmoney.com/
http://www.euroclix.nl/
carstentje
rvec wrote:
het gras van de buren maaien, werk zoeken auto's wassen...
of bedoel je dat niet Laughing

dit dan:
http://www.euroclix.nl/

erg grappig Cool

op je zusje/broertje passen?
ouderenhuis werken:P.
ik denk dat pop-ups ook erg goed verdient, als je een betrouwbare website kan vinden,
(heb er op dit moment geen)
rvec
daar was die link dus voor.
dat zijn popups maar die heb ik meteen weer weggedaan omdat het zo iritant is
Bengt
En om er wat mee te verdienen heb je ook een aardig lopende site nodig Laughing
rvec
ja een familiesite schiet niet op maar als je er een site van maakt waar je met een groepje aan werkt heb je al meteen je vrienden en dan kan het snel gaan als je er leuke foto's op zet of leuke verhaaltjes.

Maar echt eraan verdienen zal niet snel gaan. Meestal is het genoeg om een domeinnaam te kopen en een eenvoudige webspace.
traxion
ja.. hier heb ik wel wat voor..

http://easy-money-making.be/

ik heb der bij allemaal al een keetje uitbetaald gekregen.. ze betalen echt uit..

zoveel je verdient ligt aanjezelf.. hoe actief ben je..

mja kijk maar of je het iets vindt

(de site is geen hoogstandje.. het was men eerste echte site die online ging)
rvec
Quote:
De webhosting en het .be domein zijn betaald van het uitbetaalde geld van de onderstaande sites.

Was de .be een tijdje geleden niet gratis, en is frihost ook niet gratis?
http://traxion.frih.net/easymoneymaking/index.php
James007
Door zo'n popupding ben je voor je het weet al je bezoekers kwijt denk ik.

James Smile
Bengt
James007 wrote:
Door zo'n popupding ben je voor je het weet al je bezoekers kwijt denk ik.

James Smile

Idd !
Drodr
Dat pop-up gedoe ga ik idd ook niet nemen. Je word ook slecht betaald (per 1000 keer gekeken maar 0,50) . Is dat moneymiljonair misschien wat? Hoe werkt dat met die mailtjes?
James007
Dat is inderdaad belachelijk laag.

James Smile
rvec
Drodr wrote:
Dat pop-up gedoe ga ik idd ook niet nemen. Je word ook slecht betaald (per 1000 keer gekeken maar 0,50) . Is dat moneymiljonair misschien wat? Hoe werkt dat met die mailtjes?

ik heb euroclix is net zoiets, zonder iets te bestellen heb ik pas na een paar jaar 30 euro
traxion
rvec wrote:
Drodr wrote:

ik heb euroclix is net zoiets, zonder iets te bestellen heb ik pas na een paar jaar 30 euro

valt wel mee.. als je alleen mailtjes doet dan gaat het langzaam ja.

je kan ook aanmeldingen (tot 1 euro) als je dat doet en zeker in het begin heb je zo 10 euro bij elkaar(uitbetalen)

bij zinngeld kun je zelfs chatten voor geld(niet veel mja als je veel tijd hebt) en op een forum poste..

bij eurocliks kun je gokken op voetbal en F1 daaraan heb ik ook al denk ik 10 euro aan gewonnen.

tegenwoordig ben ik der niet meer actief mee bezig. (ivm school)
1 keer per week ofzo alle mailtjes klikken. en het geld stroomt binnen

dit werkt beter dan een banner op een site.. waarmee je de kijker geen plezier doet en het leverd bijna niks op.

nooit geprobeerd levert altijd niks op.
Drodr
Nouja, ik heb nu al met Google in 4 daagjes 13,50 bij elkaar. Daar kan je ook niet over klagen.. Dat geld is altijd mooi mee genomen Wink
traxion
Drodr wrote:
Nouja, ik heb nu al met Google in 4 daagjes 13,50 bij elkaar. Daar kan je ook niet over klagen.. Dat geld is altijd mooi mee genomen Wink

nice

hoeveel mense komen der wel nie op de site?
wat is de site btw?
Social
Het enige dat ik ken is Euroclix Rolling Eyes
traxion
Social wrote:
Het enige dat ik ken is Euroclix Rolling Eyes

de andere 4 zijn ook erg betrouwbaar..

ik heb van alle 5 al uitbetalingen gehad. dus daar hoef je je geen zorgen over temaken
STGwebsite
Het klinkt allemaal heel erg leuk, maar mijn ervaring is dat makkelijk geld verdienen ook op het internet niet echt makkelijk is. Al die sites beloven een boel, maar verder. Heb zelf al eens het een en ander geprobeerd. Maar het heeft vooralsnog bar weinig opgeleverd.

T-shirts etc ontwerpen via zo'n webshop ding, twee dingen verkocht, nog geen cent van terug gezien in mijn account.
Betaald surfen is vaak zo weinig dat het niet tegen de moeite opweegt.

je haalt uiteindelijk de kosten van de verbinding er misschien net uit, maar dan heb je zoveel tijd verdaan. Ik begin er voorlopig niet meer aan.
traxion
STGwebsite wrote:
Het klinkt allemaal heel erg leuk, maar mijn ervaring is dat makkelijk geld verdienen ook op het internet niet echt makkelijk is.

je haalt uiteindelijk de kosten van de verbinding er misschien net uit, maar dan heb je zoveel tijd verdaan. Ik begin er voorlopig niet meer aan.

ik zeg ook niet dat je der miljonair mee wordt..

mja als je een paar avondjes gratis kan gaan stappen (het verdiende geld) dan voelt het toch wel goed moet ik zeggen:)
keempe
wil ook wel geld verdienen met zo'n site Smile
James007
keempe wrote:
wil ook wel geld verdienen met zo'n site Smile

Wie niet uiteindelijk Smile
Museobanus
hoe betalen die dan just?
traxion
Museobanus wrote:
hoe betalen die dan just (neem aan uit)?

als je wilt dat ze jou uitbetalen vul je gewoon je bankgegevens in en daar storten ze dan je geld op als je wilt dat ze uitbetalen
geeren
Drodr wrote:
Hallo, zoals jullie aan mijn topics de laatste tijd wel gemerkt hebben dat ik nu veel bezig ben met het verdienen via websites Razz .

Nu heb ik al een aantal dingen geprobeert wat erg handig is: Ik heb Google ads, Clicksur en Oxado. Dit zijn allemaal dingen waarbij je een banner op je website moet plaatsen en geld voor elke klik krijgt. Maar zijn er ook meer manieren om handig geld te verdienen?

Gr.
Drodr Wink

Leg is wat meer uit over die oxasi en clicksur enzo in een prive bericht
deleenheir
het duurt gewoon elendig lang voor je iets van geld ziet. Tenzij je een gigantisch drukke website hebt.

En dan nog kan je denk ik beter met sponsors werken dan met advertenties...
traxion
deleenheir wrote:
het duurt gewoon elendig lang voor je iets van geld ziet. Tenzij je een gigantisch drukke website hebt.

En dan nog kan je denk ik beter met sponsors werken dan met advertenties...

waar wil je sponsors vandaan halen?

de buurtwinkel heeft der meestal weinig aan
SBrian
Tuurlijk is het leuk om geld te verdienen met je site. Maar je moet het niet daarom gaan doen... want dan zal het vooral in de eerste maanden tegenvallen. Misschien zelfs wel zo dat je er mee stopt.

Mijn advies: Maak gewoon een site omdat je het leuk vind. En de verdienste... is echt van later orde.
traxion
jep.. maar voor de manier van

http://easy-money-making.be/

heb je geen site nodig

als je een goeddraaiende site hebt zijn er genoeg mogelijkheden om der geld meeteverdienen. mja hoe krijg je een goedlopende site.. mij is het nog steeds niet gelukt.

dus daarom doe ik het dan maar op deze manier.. zo komt der toch wat geld binnen:)
Timonator
Wil je met zulke methodes geld verdienen dan heb je echt veel gasten op je site nodig hoor:D Dus dat is echt iets voor grote sites niet iedereen gaat er op je link zitten klikken mss een enkele keer dat dit voorkomt
redtigris
TIP !!

Stuur een email naar bedrijven. Vraag hierin of zij willen betalen voor iedere bezoeker die jij via jou website naar hun website krijgt. gewoon 1 cent per bezoeker ofzo.

Marktplaats.nl heeft ook zo een actie.
traxion
redtigris wrote:
TIP !!

Stuur een email naar bedrijven. Vraag hierin of zij willen betalen voor iedere bezoeker die jij via jou website naar hun website krijgt. gewoon 1 cent per bezoeker ofzo.

Marktplaats.nl heeft ook zo een actie.

dan zul je wel een lopende site moeten hebben..
en dan kun je beter google ads of Tradedoubler gebruiken.. daar staan der een hoop bij elkaar. en zeker uitbetaald
geeren
Drodr wrote:

Gr.
Drodr Wink

zorg gewoon voor meer bezoekers Cool
Noukiesims2
Ik heb zelf Google Adsense, maar echt snel gaat het niet. Terwijl ik toch aardig wat bezoekers krijg. Ook hoor ik dat Adsense vaak mensen naait door, net voordat ze moeten uitbetalen, de account te blokkeren en hen te beschuldigen van het verkeerd gebruiken van de dienst. Resultaat: geld in de zakjes van Google, en jij hebt voor niks geadverteerd.
Maar ik zie wel wat er gebeurt. Ik krijg donaties dus ben ik niet afhankelijk van Adsense.

site: www.noukiesims2.net
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.