FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Week 4 Lotto begin bij 162,2 Frih$

Tyler
Zijn als elk van onze afgelopen lottos plukt u enkel 2 nummer 1-7, Ik ben vermoeid van het schrijven de elk van regels de Frih$- lotto pagina met een koele Faq- grafiek zo controleren.
En de aanvang van deze week u a kunt kopen sponsered advertentie op de frihslotto plaats http://www.teenzine.frih.net/lotto.html de Elk van jackpotupdates op DIE pagina zullen zijn. NIET op FriHost. Tevreden herinneren zich dit een voorbeeld van kwaliteit post is.

Niet spam deze raad. Ik doe NIET zoals spammers. Ik zal u SLECHTS op jackpot op onze Web-pagina bijwerken!
Ja, weet ik het, heeft het geen aardig malplaatje ik het zelf zonder hulp maakte.
--- De tweede plaatswinnaar zal 1 week vrije advertizement op de Frih$- lotto pagina krijgen.

300pizles door 150 Maximum 100 kb grootte
jasperlevink
Klinkt allemaal erg slecht vertaald...
Bengt
Heel slecht vertaald,
freetranslation.com ofzo ?
Dan post je nog beter de originele tekst Smile
rvec
Net als bij elk van onze afgelopen lottos neemt u 2 getallen van 1 tot 7, Ik ben er moe van om de regels elke keer weer te herhalen en dus heb ik alles op de Frih$- lotto pagina gezet met een mooie Faqtabel waarin je alles zo kan opzoeken. En vanaf het begin van deze week kunt u advertentieruimte op de frih$lottosite kopen http://www.teenzine.frih.net/lotto.html Alle jackpotupdates zullen op DIE pagina staan. NIET op FriHost.

Dit is een voorbeeld van een kwaliteitspost.
Niet spammen in deze draad. Ik doe NIET zoals spammers. Ik zal SLECHTS de jackpot op onze Web-pagina bijwerken!
Ja, ik weet ik het, het heeft het geen aardig lay-out ik heb het zelf zonder hulp gemaakt.
--- De tweede prijswinnaar zal 1 week vrije advertentiruimte op de Frih$- lotto pagina krijgen.

300pixels bij 150 Maximaal 100 kb groot
James007
Die gebruiker ga ik eens op de rooster leggen.
-close-