Hallo, ik wil sinds kort Google Adsense op mijn website plaatsen maar ik weet nog niet helemaal precies hoe alles werkt. Dus ik had hier een aantal vraagjes. Ik ken de officiele (NL) Google Adsense website wel maar daar staat niet echt precies hoe alles wekt etc. Hier mijn vragen:
Hoe verdien je met Google Adsense? Is dat door de clicks op een advertentie of door het geld dat je verdient met de klikken op een advertentie?
Is Google Adsense volkomen gratis om aan te vragen?
Ik hoop dat iemand antwoord op m'n vragen heeft,
bij voorbaat dank alvast.
M.v.g.
Drodr 
Het is voledig gratis en je krijgt per click en per view geld
Ok bedankt. Heb je ook enig idee hoeveel je per click verdient?
+- 1 cent lijkt me?
gr.
Drodr 
Weet niet precies maar het is wel meer dan dat 1 cent is per view
niet veel meer soms kan je 6 cent per klik krijgen maar ik probeer nu oxado war je volgens een aantal leden in het engelsefrihost forum 1 euro per klik kan krijgen.
Alleen weet je van Addsense dat het betrouwbaar is. Probeer het gewoon zou ik zeggen.
hoe weet je dat dan?
oxado heeft al vaker uitbetaald maar goed als je liever van een groot bedrijf 6cent wilt krijgen dan van een wat kleinere 100 mag je dat zelf weten.
Maar volgens mij is zelfs de lokale meubelmaker betrouwbaarder dan de grote meubelgigant, dus groter maakt niet altijd betrouwbaarder.
| rvec wrote: |
hoe weet je dat dan?
oxado heeft al vaker uitbetaald maar goed als je liever van een groot bedrijf 6cent wilt krijgen dan van een wat kleinere 100 mag je dat zelf weten.
Maar volgens mij is zelfs de lokale meubelmaker betrouwbaarder dan de grote meubelgigant, dus groter maakt niet altijd betrouwbaarder. |
Ik heb nu ook Oxado genomen, ben benieuwd hoe dat gaat. Ik heb nu Google Adsense, Clicksor en Oxado
. Ik hoop dat dat wat word 
| Drodr wrote: |
| rvec wrote: | hoe weet je dat dan?
Maar volgens mij is zelfs de lokale meubelmaker betrouwbaarder dan de grote meubelgigant, dus groter maakt niet altijd betrouwbaarder. |
Ik heb nu ook Oxado genomen, ben benieuwd hoe dat gaat. Ik heb nu Google Adsense, Clicksor en Oxado . Ik hoop dat dat wat word  |
dit lijkt me zeer intressant, kan iemand me meer vertellehoe dat juist werkt?
meld je aan op een van de websites, zet een banner op je site, wacht tot mensen erop klikken, en wacht tot het geld binnenstroomt
je kan zelf kiezen,
per click, of per view.
zelf zou ik gaan voor view als je meer dan 1.5 miljoen pageviews per dag hebt.
zoniet, dan per click;)
kan je ook per view?
dan wil ik die want bij mij klikt er nooit iemand op
Hallo allemaal,
Ik ben een kleine mailinglijst waar ik wel eens gratis cursussen en tips verstrek voor adsense etc.
Laat me via PM even weten of je interesse hebt.
Jack
Wat bedoel je hier eigenlijk mee? Ik heb wel in tresse over informatie van adsense
En als ik jou was zou ik mensen niet aansporen om te vaak op je ads the klikken. Google heeft al een keer een account verwijdert omdat ze dachten dat er fraude gepleegt zou worden (steeds op je eigen ads klikken, etc).
| Yjaxygames wrote: |
| En als ik jou was zou ik mensen niet aansporen om te vaak op je ads the klikken. Google heeft al een keer een account verwijdert omdat ze dachten dat er fraude gepleegt zou worden (steeds op je eigen ads klikken, etc). |
Ja, een vriend van me kan ook geen adsense account meer krijgen omdat iemand (niet hijzelf) heel vaak op zijn adsense advertenties had geklikt. En nu kan die vriend dus geen adsense meer krijgen. Ze kijken naar het adres geloof ik.
Google verwijderd aan de lopende band accounts. Net als paypall trouwens.
Oxado wou ik ook, tot op het moment dat je de hoofdtaal van je site moest aanduiden en Nederlands niet in het lijstje stond. Bleek dat ze Nederlands niet ondersteunden.
Er stond dat België ondersteund werd, maar dan dus blijkbaar enkel de Franse kant. Op mijn mail hebben ze ook nooit gereageerd.
Snik, het zag er zo mooi uit.
Bij Adsense al 9 euro verdiend. (Trots op zichzelf)
James 
Beste BCP88,
Ik weet niet of ik hier links naar sites mag plaatsen. Ik zal je er wel persoonlijk over benaderen.
<Bla Bla Bla... tegen de regels, edited by James007>
Eind volgende maand zal ik er een gratis uitgebreide adsense cursus op plaatsen.
Groeten,
Jack
| James007 wrote: |
Oxado wou ik ook, tot op het moment dat je de hoofdtaal van je site moest aanduiden en Nederlands niet in het lijstje stond. Bleek dat ze Nederlands niet ondersteunden.
Er stond dat België ondersteund werd, maar dan dus blijkbaar enkel de Franse kant. Op mijn mail hebben ze ook nooit gereageerd.
Snik, het zag er zo mooi uit.
Bij Adsense al 9 euro verdiend. (Trots op zichzelf)
James  |
Precies zelfde probleem met Oxado, maar ik heb gewoon Engels aangeklikt en ben nu aan het wachten tot me site wordt goed gekeurd geloof ik.
Ik heb ook zoiets verdiend met Google Adsense...oke iets meer, 10,30