Hallo mensen!
Jullie kunnen me een hoop vertellen maar ik vind dat onze Danny Blind het toch behoorlijk goed gedaan heeft:
- champions league (voorronde)
- Johan Cruijf schaal
- GATORADE CUP!
Van mij mag ie blijven! (En klaas jan huntelaar trouwens ook! :p )
GRoeten!
hehe relaxt he
Ik ben het volledig met je eens. Danny blind is een top trainer. Moet je alleen is zien wat hij voor mekaar heeft gekregen in deze bizare tijden van de club met zo een bestuur.
ALS ER @ WEG MOETEN ZIJN HET DIE KLOTE VAN GEEL EN JAAKER !!
het was gisteren trouwens echt een mooit pot om naar te kijken en dat ajax hem wint is helemaal top ! ik ben vandaag dus op het leidsche plein te vinden 
ik ga nie veel zegge, geluks goal...... van stuntelaar. .......
| Thug wrote: | | ik ga nie veel zegge, geluks goal...... van stuntelaar. ....... |
Mee eens
Voor een subtopper als ajakkes is de frisdrankcup een mooie prijs.. De echte belangrijke prijs is al naar PSV gegaan..
Eerst de hele tijd zeuren over danny blind en nu heeft hij ineens een topseizoen gedraait. Erg raar als je AJAX een "topclub" vind en dan 24 punten achter op PSV..
Maar gefeliciteerd..
| Thug wrote: | | ik ga nie veel zegge, geluks goal...... van stuntelaar. ....... |
juist..
die stuntelaat.. hoe lucky mja die ball is ook nieveel dus eigenlijk is het ook niet moeilijk.
ik als PSV fan (KAMPIOENUHH ) vind het nog steeds raar dat hiddink lamey niet heeft gewisseld na de 1 ste gele kaart, babel was gewoon sneller
en dan hadden ze het met 11 vs 10 man gewoon moeten uitspelen.. mja das nie gebeurd
als van basten die stuntelaar meeneemt naar het WK dan is ie niet helemaal 100%.. tegen ball scoren ,lijkt me niet zo moeilijk, en buiten de 16 doet die gast nie veel
nou ff over blind.. ja blijven of gaan..
24 punten(plaats 7 ofzo gestaan rond in de winter) achter op psv..
mja wel steun van de spelers en publiek en vCL en die cup
moeilijk.. ik zou hem houden want ik denk niet dat de nieuwe het beter gaat doen..
ik lees nou op nu.nl dat der 10 000 man verwacht word op het feest voor de cup.. erg zielig voor iets wat je met nog niet eens 5 wedstrijden hebt gehaald...
Ja de wedstrijd gister was echt wawa, en dat Hiddink Lamey niet heeft gewisseld snap ik ook niet. Lamey is helemaal niet zo`n goede voetballer en kan beter op de bank blijven zitten.
Psv had vele kansen en ik had ook wel gedacht dat ze zouden winnen van Ajax dat het laatste seizoen helemaal niks voorstelden.
Danny Blind..... heeft het hele seizoen slecht gedaan bij Ajax en nou wint ie de Gatorade Cup en hij is de man :s Omdat ie 1 wedstrijd wint is ie de man.. lol Kijk van mij mag ie best blijve, dan is PSV het volgende seizoen tenminste weer verzekerd van de Lands-Titel hehe
Wie word eigenlijk de nieuwe trainer van Psv? Is er al meer duidelijkhijd over? Ik had laatst een keer gehoord dat mischien Ronald Koeman de trainer word van Psv... Ben in ieder geval benieuwd 
de nieuwe trainer bij psv
der zijn veel namen in de omloop
het wordt afwachten.. mja ik denk dat der na de CL finale meer duidelijkheid komt.. dan zijn ook alle competities afgelopen
| Thug wrote: | Wie word eigenlijk de nieuwe trainer van Psv? Is er al meer duidelijkhijd over? Ik had laatst een keer gehoord dat mischien Ronald Koeman de trainer word van Psv... Ben in ieder geval benieuwd  |
Er worden veel namen genoemd.. Ik hoop niet dat het R. Koeman word.. Dan nog eerder Huub Stevens.. Maar we zullen afwachten.. De komende dagen/ weken zal dit wel duidelijk worden.. Ik ben ook benieuwd.
Van mij mogen ook eerst Timmer en Westerhof weg omdat ze de hele club aan het verzieken zijn met hun machtspelletjes.. Laat iemand met een PSV hart op die posities zitten..
PSV Kampioenuhhh
Ik denk dat het slechte seizoen van Ajax zeker niet Blind te verwijten valt! Ik denk dat het meer aan dat belachelijke bestuur ligt. Punt één op de lijst van aandachtspunten van ieder willekeurig bestuur zou continuïteit moeten zijn. Ik ben bang dat de hele club nog eens onderdoor gaat aan dit bestuur.
Zou dood en dood zonde zijn.
Overigens vond ik Ajax over de hele wedstrijd toch een stukje beter. Ajax was veel meer aan het voetballen en had het middenveld compleet onder controle. Het enige wat PSV kon was lange ballen spelen.
En over geluksgoaltjes gesproken. Wat dachten jullie dan van dat zondagsschot van Lamey.
Groeten!
| wanroij wrote: | | Thug wrote: | Wie word eigenlijk de nieuwe trainer van Psv? Is er al meer duidelijkhijd over? Ik had laatst een keer gehoord dat mischien Ronald Koeman de trainer word van Psv... Ben in ieder geval benieuwd  |
Ik hoop niet dat het R. Koeman word.. |
Het is Ronald Koeman geworden..
We zullen het er toch mee moeten doen
zie: http://psv.netwerk.to of http://www.psv.nl
| jasperlevink wrote: |
En over geluksgoaltjes gesproken. Wat dachten jullie dan van dat zondagsschot van Lamey.
|
ja.. als farfan en beasly kansen missen.. en lamey een lucky maakt is nie zo erg
maar in de 92ste min een lucky goal is wel LUCKY
en nieuwe trainer.. goeie keuze volgens mij.. heeft veel ervaring
Het was geen lucky goal, die Engelsman had gewoon beter op moeten letten bij een spits als Huntelaar. Het was gewoon een prachtgoaltje.
mag ik even de aandacht mensen
6000 ajax fans gaan vieren dat ze een beker hebben gewonnen...
srry hoor maar sinds wanneer gaat een van de top 3 zon feest geven voor een beker..
als twente de beker wint oke.. dan kan ik dat snappen maar AJAX.. nee..
en daarna weer rellen haha.. ik vindt het geweldig.. mja heb je altijd met ajax..
op naar het WK top 21 op talpa:)
Maar wat bedoel je hier nou mee...?
| Jazar wrote: | | Maar wat bedoel je hier nou mee...? |
uhm eigenlijk precies wat der staat..
niks tegen ajax fans hoor maar helaas komen der bijna altijd rellen naderhand.. zoals gistern ook al..
Ajax is gewoon de beste...
Bij dat goal van Lamey viel hij zelfs volgens mij... mazzelaar.
Maar ja, ajax blijft beter he!
Enne, voor de psv'ers hier: wij hebben 2 prijzen, jullie lekker maar 1!
Wie is er nou beter? Ajax dus!
| deedee wrote: |
Enne, voor de psv'ers hier: wij hebben 2 prijzen, jullie lekker maar 1!
Wie is er nou beter? Ajax dus! |
ajax
2 prijzen..
de johankrijg schaal (1 wedstrijd)
de beker (max 5 wedstrijden)
psv
1prijs
DE KAMPIOENS SCHAAL (34 wedstrijden)
denk dat de kampioens schaal iets belangrijker is
zelf vind ik dat iedere speler van elk team vervangbaar is.
maar het is dat ik niet meer zoveel om voetbal geef als vroeger.
Ik wil nog ff benadrukken dat de goal van Huntelaar totaal geen luckey goal was!!! Gewoon een dikke fout van die verdediger. (Die overigens de rest van de wedstrijd best wel een goede indruk op mij heeft gemaakt. deslnietemin hoort hij dus niet in de degelijkheid van de PSV selectie)
Desalnietemin...? Koeman? Vind ik erg raar. Vind koeman alles behalve een degelijke coach. Neemt niet weg dat ik een erg grote fan ben van koeman. Puur alleen om het feit dat hij een persoonlijkheid heeft.
Iets wat niet echt bij PSV past. (Op Hiddink na dan....)
grtz.
Proficiat aan Ajax Amsterdam 
Die viering op het Leidse sloeg idd nergens op. Voor alleen die denneappel hoef je als Ajax zijnde niet die kant op te gaan, maar wellicht toch om die fans met Blind vertrouwen te pleasen is het er toch van gekomen. Dat er relletjes wist je al op voorhand. Net als die boodschap van het bestuur gisterenochtend. En dat laatste was positief. Tercht ontslagen, die laatste eindspurt mag en mocht niet baten.
| De_Luis wrote: | | Die viering op het Leidse sloeg idd nergens op. Voor alleen die denneappel hoef je als Ajax zijnde niet die kant op te gaan, maar wellicht toch om die fans met Blind vertrouwen te pleasen is het er toch van gekomen. Dat er relletjes wist je al op voorhand. Net als die boodschap van het bestuur gisterenochtend. En dat laatste was positief. Tercht ontslagen, die laatste eindspurt mag en mocht niet baten. |
dat laatste..
wie zegt dat ten cate het vertouwen van de fans, spelers en het (rare) bestuur wel houdt en krijgt.
blind die had nou vertouwen en steun van spelers en fans. oke 24 punten achterstand das veel. ik vindt dat hij het met zen eindsprint wel goed heeft gedaan. je weet nooit hoe goed/slecht ten cate het gaat doen.
Ik ben benieuwd. Ik vind Ten Cate wel een mooie vent. Ik hoop dat ie de kans krijgt om zich te bewijzen! (de kans vind ik minimaal 2 jaar)
Goed-gedaan aan Ajax!
(BTW... Ik ben een een weinig Aussie, een ventilator Ajax, werd dit vertaald in Babelfish )
| traxion wrote: | dat laatste..
wie zegt dat ten cate het vertouwen van de fans, spelers en het (rare) bestuur wel houdt en krijgt.
blind die had nou vertouwen en steun van spelers en fans. oke 24 punten achterstand das veel. ik vindt dat hij het met zen eindsprint wel goed heeft gedaan. je weet nooit hoe goed/slecht ten cate het gaat doen. |
Tja, dat valt natuurlijk nooit te zeggen of het nou wel goed gaat of niet, maar dat betekent niet dat je dan gelijk maar moet doorgaan met een aanmodderende Blind. Ik heb iig meer vertrouwen in Ten Cate dan in Blind (ok, in de laatste heb ik van het begin geen vertrouwen gehad, maar in Ten Cate zie ik het wel zitten. En mijn gevoel zit er niet al te vaak naast.)
De spelers hadden hem wel eerder en beter kunnen steunen door meer punten te halen en vooral ook beter en aantrekkelijker te spelen. Danny, die een beetje een wit voetje wil halen bij de fans door mooie woordjes, maar tijdens het seizoen nog het liefst buiten de ArenA wilde spelen. De fans waren immers zo gemeen. Ajax-icoon, maar geen Ajax materiaal als coach of technisch directeur.
Net of je bij ander vieringen van de grote clubs geen rellen hebt.
Elk jaar bij een landskampioenschap zijn er ook altijd rellen.
Dat is omdat er in het centrum altijd veel relgangers op af komen die niet eens zo zeer voor die club zijn.....
Verder is het kut dat Blind weggaat, ten Cate is ook goed maar Liefde Voor AJAX=BLIND.
En voor alle AJAX-haters(bijna iedereen die niet voor Ajaxd is in feite) eat your heart out!
De 5 magere jaren voor Ajax hebben we weer gehad dus nu breken de 50 vette jaren weer aan.
| Rubstah wrote: | Net of je bij ander vieringen van de grote clubs geen rellen hebt.
Elk jaar bij een landskampioenschap zijn er ook altijd rellen. |
Ik was bij het kampioenschap van PSV en daar zijn geen rellen geweest.. Hoogstens een klein opstootje hier en daar.. De media deed net of er rellen waren maar het was een groepje van 10-15 personen..
De sfeer in eindhoven was gemoedelijk.. Iedereen feestte met elkaar, ook al ken je elkaar niet..
Als je iemand per ongeluk aanstoot of bier over iemand heen knoeit dan krijg je geen ruzie maar het wordt meestal met een biertje opgelost..
Waarom zijn er bij AJAX en Feyenoord bij een huldiging altijd rellen?? En waarom breken ze de binnenstad af?? Is toch nergens voor nodig.. Je kunt toch met iedereen feest vieren.. Ten minste dat is mijn mening.
dat ajax heeft gewonnen dat is terecht vind ik
zeer zeker terecht
hoogachtend
keempe
Yep ze hebben het verdient ze speelden de laatste wedstrijden gewoon goed.
Hopen dat Juventus in de Serie B wordt gezet.. kunnen we mooi Zlatan voor een klein prijsje weer overnemem. 
Ook al gaan ze Serie B spelen dan zullen alsnog alle spelers niet ineens goedkoop worden.
Alle spelers van topclubs in welk land dan ook hebben een clausule in hun contract staan dat ze zonder problemen wegkunnen mocht hun ploeg degraderen dus het enige wat er dan kan gebeuren is dat iedereen voor heel veel geld weggaat.
Tja, bij een topclub spelend ga je er toch niet van uit dat je degradeert dus ik zou niet helemaal zeker zijn dat dat er in zit. Maar misschien is het gewoon een standaard riedeltje dat in ieder contract staat. Ook al ben ik een fan van Zlatan, een grote, ik zou nu niet echt weten waar die moet spelen. Als je dan nog uitgaat van een 4-3-3 systeem.
|