|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vakantie
Het mooie weer is er eindelijk!!!!!!!!!!!!!
Ik krijg nu echt zin in vakantie. Ga deze week maar eens zoeken waar we naar toe gaan.
Waar gaan jullie deze vakantie heen???? Blijven jullie in Nederland of niet.
Laat het eens weten.
Gizzy
Ik krijg nu echt zin in vakantie. Ga deze week maar eens zoeken waar we naar toe gaan.
Waar gaan jullie deze vakantie heen???? Blijven jullie in Nederland of niet.
Laat het eens weten.
Gizzy
Eerst ff proberen mn examen te halen en daarna ff chillen in tunesie. Zeker een leuk plekkie om te zijn 
Ik ga dit jaar niet op vakantie. Gewoon in Nederland blijven dus en dan gewoon dagjes weg
.
Deze vakantie ga ik naar frankrijk zoals elk jaar, is al zolang ik mij kan herinneren een traditie. Waar in frankrijk? waar het goed weer is, als ik naar de ene plaats ga en ik ko er aan en het is geen goed weer, trek ik gewoon door naar een andere locatie waar het wel goed weer is.
Ik ga 2 of 3 weken naar Spanje
Wat aan het strand liggen, feesten ...
En na Spanje misschien nog een weekje naar Frankrijk .
Is er niemand die naar de Belgische Kust gaat? Er zijn hier toch heel wat Belgen op het forum (waaronder ikzelf
) En ik ken er veel die naar de Kust gaan.
En na Spanje misschien nog een weekje naar Frankrijk .
Is er niemand die naar de Belgische Kust gaat? Er zijn hier toch heel wat Belgen op het forum (waaronder ikzelf
ben net terug uit londen(lang weekend) en we gaan in de zomervakantie denk ik naar tsjechie maar het kan ook nog frankrijk worden. maar we gaan met de vouwwagen 3 weken weg.
I love this weather... mn pc'tje neit echt, want die heeft het erg warm op het moment.
Heerlijk..., glas drinken buiten in het zonnetje zitten
Heerlijk..., glas drinken buiten in het zonnetje zitten
Is er geen optie vergeten??
volgens mij: Geen; wat spijtig genoeg mijn geval is
volgens mij: Geen; wat spijtig genoeg mijn geval is
Inderdaad, er is duidelijk een optie vergeten. Ik ga dit jaar al naar Rock Werchter (als ik tenminste nog een ticket kan vinden) en om dan nog eens op reis te gaan, dat wordt nogal heel erg duur. 
kga lekker naar een camping in nederland
voor de 12e keer ofzo.
lekker op de camping chillen met allemaal vrienden die ik daar ooit tegen gekomen ben.
word weer leuk

voor de 12e keer ofzo.
lekker op de camping chillen met allemaal vrienden die ik daar ooit tegen gekomen ben.
word weer leuk
Ik ga als begeleider mee op Jeugdkamp in Duitsland 
Ik blijf deze vakantie gewoon in Nederland denk ik, omdat familie naar Nederland komt om hier vakantie te vieren (en ja, ze moeten dan wel bij ons slapen omdat ze uit china komen en geen woord Nederlands spreken, hun engels is daarbij ook niet echt goed
). ach ja, misschien gaan we wel naar het buitenland op vakantie maar dan moet de familie ook mee 
2 weekjes Espana... hadden er ook 3 kunnen zijn, maar dan mis ik mijn pc te erg... raar maar waar 
Dit jaar blijf ik maar mooi in ons Nederland. Uiteraard weer naar terschelling lekker biertjes achterover tikken. Ghehe... nog een maar maandjes werken en dan is het weer zover!
Ik ga in de zomer vakantie naar Engeland. Maar in de meivakantie heb ik drie daagjes gewerkt en de rest van de dagen een beetje gerelaxed.
Iedereen een goeie vakantie toegewenst!!!!!!
Iedereen een goeie vakantie toegewenst!!!!!!
Ik ga zoals de meeste marokkanen lekker 6 weken naar marokko. 
Ik woon in België en ik ga elk jaar wel een weekje of twee naar Nederland met de familie. Voor diegene die het kennen, naar Weerterbergen.
Ik ga normaal gezien naar Egypte (Hughada)
ik ben er al eens geweest, en vond het zo goed dat ik er zeker nog eens wil gaan.
ik ben er al eens geweest, en vond het zo goed dat ik er zeker nog eens wil gaan.
Egypte? Dan mag je al blij zijn dat je überhaupt terugkomt.. gevaarlijk streekje... 
| James007 wrote: |
| Egypte? Dan mag je al blij zijn dat je überhaupt terugkomt.. gevaarlijk streekje... |
de vorige keer viel dat heel goed mee.
Egypte is nu wel in het nieuws gekomen met die aanslag, maar er gebeuren overal in de wereld wel aanslagen.
En er lopen daar overal gewapende politie's, en militairen rond, dus ik denk dat het wel veilig is
Last edited by Museobanus on Sat May 13, 2006 1:56 pm; edited 1 time in total
| Museobanus wrote: | ||
de vorige keer viel dat heel goed mee. Egypte is nu wel in het nieuws gekomen met die aanslag, maar er gebeuren overal in de wereld wel aanslagen. En er loopen daar overal gewapende politie's, en militairen rond, dus ik denk dat het wel veilig is |
"Dat je heelhuids terug geraakte?"
Egypte is momenteel gevaarlijk, daar gaan gewapende politie en/of militairen niks aan veranderen. 't Is nu eenmaal niet het soort criminaliteit die je ook bij ons aantreft, nee, daar blazen ze zich gewoon op. Alsof politie e.d. iedere persoon die ze zien meermaals per dag op explosieve gaan controleren, en dan nog...
PS: "politie's"? "loopen"?
| SocratesX wrote: | ||||
"Dat je heelhuids terug geraakte?" Egypte is momenteel gevaarlijk, daar gaan gewapende politie en/of militairen niks aan veranderen. 't Is nu eenmaal niet het soort criminaliteit die je ook bij ons aantreft, nee, daar blazen ze zich gewoon op. Alsof politie e.d. iedere persoon die ze zien meermaals per dag op explosieve gaan controleren, en dan nog... PS: "politie's"? "loopen"? |
loopen: foutje van te snel te willen typen -> ik heb het aangepast
politie's: door de constande vernadering van de spelling is het nie gemakkelijk om te weten of het nu met ' is of nie
3 weekjes engeland, 2 weekjes turkije lekker chillen op het strand.
zelfde hotel als vorig jaar, weer duiken
met die potglazen op me hoofd 
zelfde hotel als vorig jaar, weer duiken
Ik denk een aantal dagen zuipen ergens in Nederland.
| runemaniac59 wrote: | ||
wat ga je zuipen? |
Dat doet er niet echt toe hè
| runemaniac59 wrote: |
| marroko wat is da? |
| Lady Elensar wrote: | ||||||
Dat doet er niet echt toe hè
|
En er komen nog al wat marrokanen hier naartoe (niet beledigend bedoelt hoowr)
Ik ben na mn examens meteen voor 2 weken naar Tunesie gevlugd, maar gelukkig ging het mooie weer gewoon door toen ik weer terug kwam in nederland. Ik ga overigens begin Augustus nog even schotland 2 weken onveilig maken 
Vanaf 5 augustus is deze heer op Terschelling te vinden. Nog meer mensen misschien?
Ik ben vanaf 8 augustus te vinden op de spaanse stranden!
Lekker bruinen en naar de mooie meiden kijken natuurlijk (en misschien wel meer
) als ze een beetje zin hebben tenminste
Dat komt helemaal goed, ik & spanje!
Lekker bruinen en naar de mooie meiden kijken natuurlijk (en misschien wel meer
Dat komt helemaal goed, ik & spanje!
in nederland blijf ik zeker niet ... waarom zou ik dat als belg in mijn hoofd halen om in nederland te blijven. Ben trouwens twee maand geleden al op reis geweest en mijn vrouwtje is in blijde verwachting voor heel binnekort dus heel erg ver van de kraamafdeling gaan we ons niet meer wagen 
| Lady Elensar wrote: | ||||
Dat doet er niet echt toe hè |
Klopt doet er niet echt toe nee
Zijn er nog meer mensen die een zuipvakantie hebben??
k ga niet op vakantie helaas
vint wel jmmr
vorige keer had ik lkkr gescoort op camping

vint wel jmmr
Naar Sardinië geweest, lekker rustig, weinig toeristen... Porto Cervo is het nieuwe Saint-Tropez: immense jachten. Meer dan honderd meter lang, vier verdiepingen hoog. Het jacht van Di Caprio en George Clooney lag er.
Binnenkort een weekje Pyreneeën en in september een week naar Frankrijk.
Binnenkort een weekje Pyreneeën en in september een week naar Frankrijk.
Ik ga zelf naar Frankrijk, maar ja of dat nou fijn is...
Beetje de hele dag weg te liggen koken in de brandende zon.
Bovendien is de reis er naar toe al verrekte lang, terwijl het hier in Nederland ookal verrekte warm is.
En toch gaat maar 33% in Nederland op vakantie
Beetje de hele dag weg te liggen koken in de brandende zon.
Bovendien is de reis er naar toe al verrekte lang, terwijl het hier in Nederland ookal verrekte warm is.
En toch gaat maar 33% in Nederland op vakantie
Ik wou net zeggen.. ga je lopen zeuren omdat je op vakantie gaat naar Frankrijk? Zoiets hoor je toch juist leuk te vinden
?
Er zijn genoeg mensen die niet eens op vakantie kunnen. Wat dat betreft mag je wel blij zijn.
Er zijn genoeg mensen die niet eens op vakantie kunnen. Wat dat betreft mag je wel blij zijn.
ben net terug uit Frankrijk, samen met Italie m'n favorite vakantieland, prachtig weer, prachtig land 
Ik ben sinds deze middag terug van Spanje en de vakantie was super. Iedere dag zon, zee, strand, mooie meiden en iedere avond dronken 
Wij gaan weer terug naar Terschelling 
Waarom gaan Hollanders zo vaak naar campings? Ik vraag mij dat af. Omdat het goedkoop is? Voor de gezelligheid?
| SocratesX wrote: |
| Waarom gaan Hollanders zo vaak naar campings? Ik vraag mij dat af. Omdat het goedkoop is? Voor de gezelligheid? |
Denk vooral hier om:
| Omdat het goedkoop is? |
Nederlanders zijn gierig/zuinig
Smiley-flood verwijderd -- Lady Elensar
| Waarom gaan Hollanders zo vaak naar campings? Ik vraag mij dat af. Omdat het goedkoop is? Voor de gezelligheid? |
Echt goedkoop is het nu ook weer niet.
Ten eerste moet je een caravan kopen, hiervoor betaal je al snel 15000 euro of nog veel meer.
En op de camping betaal je dan ook nog eens 50-60 euro per nacht. In deze prijs is geen ontbijtbuffet inbegrepen
Dus zo goedkoop is het allemaal niet.
Gezellig is het wel. En je hebt snel contact met andere mensen.
(ik ben geen nederlander)
| BCP88 wrote: |
|
Echt goedkoop is het nu ook weer niet. Ten eerste moet je een caravan kopen, hiervoor betaal je al snel 15000 euro of nog veel meer. En op de camping betaal je dan ook nog eens 50-60 euro per nacht. In deze prijs is geen ontbijtbuffet inbegrepen Dus zo goedkoop is het allemaal niet. Gezellig is het wel. En je hebt snel contact met andere mensen. (ik ben geen nederlander) |
Maar wel goedkoper dan echte vakantie, denk maar eens hoeveel goeie hotel kost...toch wel stukke duurder en caravan is niet nodig, sommige slapen in tenten
Dat is onzin. Er zijn er genoeg die naar een hotel o.i.d. gaan (buiten Nederland).
En een camping kan inderdaad heel gezellig zijn. Wij gingen altijd kamperen (met de tent dus) in Duitsland/België of Luxemburg, een vriendin van mij ging ieder jaar naar een appartement/studio in Griekenland.
2 weekjes Frankrijk en nog een Frans kamp,
voor de rest niks
voor de rest niks
Ben gewoon in Nederland gebleven, 1 ding heb ik daar van geleerd, nooit meer doen. 
ik ben al sins 28 juni in marokko. en ben pas de 21 augustus terug
.
dar is lekker lang vakantie. maar het is hier wel erg warm
.
hoe is het in nederland, warm of koud
dar is lekker lang vakantie. maar het is hier wel erg warm
hoe is het in nederland, warm of koud
ik ben net trug van 2 weken frankrijk en een week nederland.
was wel leuk.
was wel leuk.
| geeren wrote: |
| Ben gewoon in Nederland gebleven, 1 ding heb ik daar van geleerd, nooit meer doen. |
haha echt he
Ik vind in nederland vakantie vieren ook wel relaxt hoor
De pech wil dat in de 2 weken die ik vrij heb het alleen vandaag goed weer is en morgen moet ik weer werken.
Niet dat het in de rest van europa (op een paar landen na dan) ook gewoon KUT weer was
De pech wil dat in de 2 weken die ik vrij heb het alleen vandaag goed weer is en morgen moet ik weer werken.
Niet dat het in de rest van europa (op een paar landen na dan) ook gewoon KUT weer was
| redtigris wrote: |
| Ik vind in nederland vakantie vieren ook wel relaxt hoor De pech wil dat in de 2 weken die ik vrij heb het alleen vandaag goed weer is en morgen moet ik weer werken. Niet dat het in de rest van europa (op een paar landen na dan) ook gewoon KUT weer was |
Ja maar bij Nederland is het een gewoonte. Er kan val alles gebeuren hier in dit vreemde land. Het ene moment is het 30 graden en het andere moment sneeuwt het, alles kan hier