FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Vakantie

Naar welk land gaan jullie op vakantie
Nederland
33%
 33%  [ 11 ]
Spanje
9%
 9%  [ 3 ]
Frankrijk
24%
 24%  [ 8 ]
Ander europees land
18%
 18%  [ 6 ]
Land niet in europa
15%
 15%  [ 5 ]
Total Votes : 33

de-nachtegaaltjes
Het mooie weer is er eindelijk!!!!!!!!!!!!!

Ik krijg nu echt zin in vakantie. Ga deze week maar eens zoeken waar we naar toe gaan.

Waar gaan jullie deze vakantie heen???? Blijven jullie in Nederland of niet.

Laat het eens weten.

Gizzy
SgtGarcia
Eerst ff proberen mn examen te halen en daarna ff chillen in tunesie. Zeker een leuk plekkie om te zijn Razz
Hoogeveense RAT
Ik ga dit jaar niet op vakantie. Gewoon in Nederland blijven dus en dan gewoon dagjes weg Smile.
DeadX
Deze vakantie ga ik naar frankrijk zoals elk jaar, is al zolang ik mij kan herinneren een traditie. Waar in frankrijk? waar het goed weer is, als ik naar de ene plaats ga en ik ko er aan en het is geen goed weer, trek ik gewoon door naar een andere locatie waar het wel goed weer is.
BCP88
Ik ga 2 of 3 weken naar Spanje Very Happy Wat aan het strand liggen, feesten ...

En na Spanje misschien nog een weekje naar Frankrijk .

Is er niemand die naar de Belgische Kust gaat? Er zijn hier toch heel wat Belgen op het forum (waaronder ikzelf Wink ) En ik ken er veel die naar de Kust gaan.
rvec
ben net terug uit londen(lang weekend) en we gaan in de zomervakantie denk ik naar tsjechie maar het kan ook nog frankrijk worden. maar we gaan met de vouwwagen 3 weken weg.
SBrian
I love this weather... mn pc'tje neit echt, want die heeft het erg warm op het moment.

Heerlijk..., glas drinken buiten in het zonnetje zitten Laughing
dark inca
Is er geen optie vergeten??

volgens mij: Geen; wat spijtig genoeg mijn geval is Sad
Gieter
Inderdaad, er is duidelijk een optie vergeten. Ik ga dit jaar al naar Rock Werchter (als ik tenminste nog een ticket kan vinden) en om dan nog eens op reis te gaan, dat wordt nogal heel erg duur. Wink
golles
kga lekker naar een camping in nederland Smile
voor de 12e keer ofzo.

lekker op de camping chillen met allemaal vrienden die ik daar ooit tegen gekomen ben.

word weer leuk Smile Smile
Bengt
Ik ga als begeleider mee op Jeugdkamp in Duitsland Very Happy
Marco
Ik blijf deze vakantie gewoon in Nederland denk ik, omdat familie naar Nederland komt om hier vakantie te vieren (en ja, ze moeten dan wel bij ons slapen omdat ze uit china komen en geen woord Nederlands spreken, hun engels is daarbij ook niet echt goed Wink ). ach ja, misschien gaan we wel naar het buitenland op vakantie maar dan moet de familie ook mee Wink
James007
2 weekjes Espana... hadden er ook 3 kunnen zijn, maar dan mis ik mijn pc te erg... raar maar waar Confused
vdonline
Dit jaar blijf ik maar mooi in ons Nederland. Uiteraard weer naar terschelling lekker biertjes achterover tikken. Ghehe... nog een maar maandjes werken en dan is het weer zover!
Rick Boele
Ik ga in de zomer vakantie naar Engeland. Maar in de meivakantie heb ik drie daagjes gewerkt en de rest van de dagen een beetje gerelaxed.

Iedereen een goeie vakantie toegewenst!!!!!!
moeslimoen
Ik ga zoals de meeste marokkanen lekker 6 weken naar marokko. Very Happy
ApplePie
Ik woon in België en ik ga elk jaar wel een weekje of twee naar Nederland met de familie. Voor diegene die het kennen, naar Weerterbergen.
Museobanus
Ik ga normaal gezien naar Egypte (Hughada)
ik ben er al eens geweest, en vond het zo goed dat ik er zeker nog eens wil gaan.
James007
Egypte? Dan mag je al blij zijn dat je überhaupt terugkomt.. gevaarlijk streekje... Shocked
Museobanus
James007 wrote:
Egypte? Dan mag je al blij zijn dat je überhaupt terugkomt.. gevaarlijk streekje... Shocked

de vorige keer viel dat heel goed mee.
Egypte is nu wel in het nieuws gekomen met die aanslag, maar er gebeuren overal in de wereld wel aanslagen.

En er lopen daar overal gewapende politie's, en militairen rond, dus ik denk dat het wel veilig is

Last edited by Museobanus on Sat May 13, 2006 1:56 pm; edited 1 time in total
SocratesX
Museobanus wrote:
James007 wrote:

Egypte is nu wel in het nieuws gekomen met die aanslag, maar er gebeuren overal in de wereld wel aanslagen.

En er loopen daar overal gewapende politie's, en militairen rond, dus ik denk dat het wel veilig is
Wat viel er mee?
"Dat je heelhuids terug geraakte?" Rolling Eyes
Egypte is momenteel gevaarlijk, daar gaan gewapende politie en/of militairen niks aan veranderen. 't Is nu eenmaal niet het soort criminaliteit die je ook bij ons aantreft, nee, daar blazen ze zich gewoon op. Alsof politie e.d. iedere persoon die ze zien meermaals per dag op explosieve gaan controleren, en dan nog...

PS: "politie's"? "loopen"? Confused
Museobanus
SocratesX wrote:
Museobanus wrote:
James007 wrote:

En er loopen daar overal gewapende politie's, en militairen rond, dus ik denk dat het wel veilig is
Wat viel er mee?
"Dat je heelhuids terug geraakte?" Rolling Eyes
Egypte is momenteel gevaarlijk, daar gaan gewapende politie en/of militairen niks aan veranderen. 't Is nu eenmaal niet het soort criminaliteit die je ook bij ons aantreft, nee, daar blazen ze zich gewoon op. Alsof politie e.d. iedere persoon die ze zien meermaals per dag op explosieve gaan controleren, en dan nog...

PS: "politie's"? "loopen"? Confused

loopen: foutje van te snel te willen typen -> ik heb het aangepast
politie's: door de constande vernadering van de spelling is het nie gemakkelijk om te weten of het nu met ' is of nie
gangie33
3 weekjes engeland, 2 weekjes turkije lekker chillen op het strand.
zelfde hotel als vorig jaar, weer duiken Shocked met die potglazen op me hoofd Sad
wanroij
Ik denk een aantal dagen zuipen ergens in Nederland.
Lady Elensar
runemaniac59 wrote:
wanroij wrote:

wat ga je zuipen? Laughing

Dat doet er niet echt toe hè Wink

runemaniac59 wrote:
marroko wat is da?

Laughing Een land, grapjas. Wist je dat niet? En het ligt in het westen van Afrika. De Canarische Eilanden (Gran Canaria, Tenerife, Lanzarote) liggen daar vlak bij. Hier gaan ook nog wel vaak mensen naar toe op vakantie. Smile
Yjaxygames
Lady Elensar wrote:
runemaniac59 wrote:
wanroij wrote:

runemaniac59 wrote:
marroko wat is da?

Laughing Een land, grapjas. Wist je dat niet? En het ligt in het westen van Afrika. De Canarische Eilanden (Gran Canaria, Tenerife, Lanzarote) liggen daar vlak bij. Hier gaan ook nog wel vaak mensen naar toe op vakantie. Smile

En er komen nog al wat marrokanen hier naartoe (niet beledigend bedoelt hoowr)
SgtGarcia
Ik ben na mn examens meteen voor 2 weken naar Tunesie gevlugd, maar gelukkig ging het mooie weer gewoon door toen ik weer terug kwam in nederland. Ik ga overigens begin Augustus nog even schotland 2 weken onveilig maken Twisted Evil
v-d-online
Vanaf 5 augustus is deze heer op Terschelling te vinden. Nog meer mensen misschien?
omg pickle
Ik ben vanaf 8 augustus te vinden op de spaanse stranden! Very Happy
Lekker bruinen en naar de mooie meiden kijken natuurlijk (en misschien wel meer Wink) als ze een beetje zin hebben tenminste Very Happy

Dat komt helemaal goed, ik & spanje!
the666bbq
in nederland blijf ik zeker niet ... waarom zou ik dat als belg in mijn hoofd halen om in nederland te blijven. Ben trouwens twee maand geleden al op reis geweest en mijn vrouwtje is in blijde verwachting voor heel binnekort dus heel erg ver van de kraamafdeling gaan we ons niet meer wagen Wink
wanroij
Lady Elensar wrote:
runemaniac59 wrote:
wanroij wrote:

Klopt doet er niet echt toe nee Laughing Als er maar genoeg bier is haha Razz

Zijn er nog meer mensen die een zuipvakantie hebben?? Wink
Lady Elensar
Rolling Eyes Wanroij.. ik bedoelde dat er heeft niet besproken hoeft te worden wat er allemaal gedronken wordt en wie er allemaal 'alleen maar' gaan drinken.
justin25514
k ga niet op vakantie helaas Sad

vint wel jmmr Razz vorige keer had ik lkkr gescoort op camping Laughing Wink
SocratesX
Naar Sardinië geweest, lekker rustig, weinig toeristen... Porto Cervo is het nieuwe Saint-Tropez: immense jachten. Meer dan honderd meter lang, vier verdiepingen hoog. Het jacht van Di Caprio en George Clooney lag er.

Binnenkort een weekje Pyreneeën en in september een week naar Frankrijk.
kansloos
Ik ga zelf naar Frankrijk, maar ja of dat nou fijn is...
Beetje de hele dag weg te liggen koken in de brandende zon.
Bovendien is de reis er naar toe al verrekte lang, terwijl het hier in Nederland ookal verrekte warm is.

En toch gaat maar 33% in Nederland op vakantie
Lady Elensar
Ik wou net zeggen.. ga je lopen zeuren omdat je op vakantie gaat naar Frankrijk? Zoiets hoor je toch juist leuk te vinden Confused ?

Er zijn genoeg mensen die niet eens op vakantie kunnen. Wat dat betreft mag je wel blij zijn.
Maxus
ben net terug uit Frankrijk, samen met Italie m'n favorite vakantieland, prachtig weer, prachtig land Very Happy
BCP88
Ik ben sinds deze middag terug van Spanje en de vakantie was super. Iedere dag zon, zee, strand, mooie meiden en iedere avond dronken Wink
v-d-online
Wij gaan weer terug naar Terschelling Razz
SocratesX
Waarom gaan Hollanders zo vaak naar campings? Ik vraag mij dat af. Omdat het goedkoop is? Voor de gezelligheid?
timerecords
SocratesX wrote:
Waarom gaan Hollanders zo vaak naar campings? Ik vraag mij dat af. Omdat het goedkoop is? Voor de gezelligheid?

Denk vooral hier om:
SocratesX wrote:
Omdat het goedkoop is?

Nederlanders zijn gierig/zuinig Laughing

Smiley-flood verwijderd -- Lady Elensar
BCP88
SocratesX wrote:

Echt goedkoop is het nu ook weer niet.

Ten eerste moet je een caravan kopen, hiervoor betaal je al snel 15000 euro of nog veel meer.

En op de camping betaal je dan ook nog eens 50-60 euro per nacht. In deze prijs is geen ontbijtbuffet inbegrepen Wink

Dus zo goedkoop is het allemaal niet.

Gezellig is het wel. En je hebt snel contact met andere mensen.

(ik ben geen nederlander) Razz
timerecords
BCP88 wrote:

Echt goedkoop is het nu ook weer niet.

Ten eerste moet je een caravan kopen, hiervoor betaal je al snel 15000 euro of nog veel meer.

En op de camping betaal je dan ook nog eens 50-60 euro per nacht. In deze prijs is geen ontbijtbuffet inbegrepen Wink

Dus zo goedkoop is het allemaal niet.

Gezellig is het wel. En je hebt snel contact met andere mensen.

(ik ben geen nederlander) Razz

Maar wel goedkoper dan echte vakantie, denk maar eens hoeveel goeie hotel kost...toch wel stukke duurder en caravan is niet nodig, sommige slapen in tenten Laughing Laughing
Lady Elensar
SocratesX wrote:

Dat is onzin. Er zijn er genoeg die naar een hotel o.i.d. gaan (buiten Nederland).

En een camping kan inderdaad heel gezellig zijn. Wij gingen altijd kamperen (met de tent dus) in Duitsland/België of Luxemburg, een vriendin van mij ging ieder jaar naar een appartement/studio in Griekenland.
Zarock
2 weekjes Frankrijk en nog een Frans kamp,
voor de rest niks Sad
geeren
Ben gewoon in Nederland gebleven, 1 ding heb ik daar van geleerd, nooit meer doen. Razz
moeslimoen
ik ben al sins 28 juni in marokko. en ben pas de 21 augustus terug Very Happy .
dar is lekker lang vakantie. maar het is hier wel erg warm Confused .
hoe is het in nederland, warm of koud Question
jefry66
ik ben net trug van 2 weken frankrijk en een week nederland.
was wel leuk.
timerecords
geeren wrote:
Ben gewoon in Nederland gebleven, 1 ding heb ik daar van geleerd, nooit meer doen. Razz

haha echt he Confused
redtigris
Ik vind in nederland vakantie vieren ook wel relaxt hoor Smile
De pech wil dat in de 2 weken die ik vrij heb het alleen vandaag goed weer is en morgen moet ik weer werken.

Niet dat het in de rest van europa (op een paar landen na dan) ook gewoon KUT weer was Sad
timerecords
redtigris wrote:
Ik vind in nederland vakantie vieren ook wel relaxt hoor Smile
De pech wil dat in de 2 weken die ik vrij heb het alleen vandaag goed weer is en morgen moet ik weer werken.

Niet dat het in de rest van europa (op een paar landen na dan) ook gewoon KUT weer was Sad

Ja maar bij Nederland is het een gewoonte. Er kan val alles gebeuren hier in dit vreemde land. Het ene moment is het 30 graden en het andere moment sneeuwt het, alles kan hier Laughing
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.