FRIHOST ē FORUMS ē SEARCH ē FAQ ē TOS ē BLOGS ē COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

** WK 2006 Voetbal **

Yjaxygames
Hoe denken jullie dat Nederland het gaat doen op het WK? Ik vind dat we wel goede spelers hebben, maar het elftal is wel jong. Ik hoop dat we minstens de halve finales halen.
keempe
Yjaxygames wrote:
Hoe denken jullie dat Nederland het gaat doen op het WK? Ik vind dat we wel goede spelers hebben, maar het elftal is wel jong. Ik hoop dat we minstens de halve finales halen.
Ik denk dat ze worden uitgeschakeld in de kwartfinale,, maja je weet nooit met voetbal he

mvg
keemp
golles
ik hoop wel dat ze een keer ver komen, mja je weet het nooit hea met ons....

het is te hopen dat we ver komen Smile

//golles
Jurado
Als ze zelfs seedorf kunnen thuis laten, Dat is pure weelde. Nederland heeft een klasse team, alleen moet er wat meer geoefend worden op penalty's.

Grtzz,
geeren
Yjaxygames wrote:

Ik weet het niet, maar ik denk dat ze wel de halve finales halen, dat zeker. Het enige nadeel is dat de spelers onervaren zijn, maar Nederland heeft wel de afgelope maanden laten zien wat ze kunnen, ze stonden zelfs een tijdje op nummer een va de fifa worldranking, maar ja dat zegt weining, maar stel je voor dat het buitenland ziet hoe goed wij het doen, voor zůn klein landje, is het al een gewldige prestatie als we de halve finale halen, maar het mooiste zou zijn als nederland zou spelen tegen Brazilie voor de beker, zůn finale wedstrijd zou ik geweldig vinden.
keempe
geeren wrote:
Yjaxygames wrote:

Ik weet het niet, maar ik denk dat ze wel de halve finales halen, dat zeker. Het enige nadeel is dat de spelers onervaren zijn, maar Nederland heeft wel de afgelope maanden laten zien wat ze kunnen, ze stonden zelfs een tijdje op nummer een va de fifa worldranking, maar ja dat zegt weining, maar stel je voor dat het buitenland ziet hoe goed wij het doen, voor zůn klein landje, is het al een gewldige prestatie als we de halve finale halen, maar het mooiste zou zijn als nederland zou spelen tegen Brazilie voor de beker, zůn finale wedstrijd zou ik geweldig vinden.
zou idd een mooie affiche zijn maar ik zou er niet echt heel veel op hopen Smile nederland kiest voor de jeugd en dan heb je idd een onervaren ploeg dat vraagt tijd Smile
ikvind het jammer dat belgie (mijn land) niet meedoet en als je de vooruitzichten bekijkt zit het er dik en dat we een lange tijd wegblijven van de EK's en WK's Rolling Eyes

mvg Keempe
BCP88
Ik denk dat ze het niet zo goed gaan doen. Misschien net de achtstefinales, maar dan liggen ze er uit.

Ik hoop natuurlijk dat ik mis ben, maar ik vrees er voor.

Veel succes nederlands elftal Exclamation
Rubstah
Ik durf er weinig over te zeggen.
Jong team, weinig ervaring, en dat je Seedorf of wie dan ook thuis kunt laten zegt niks je moet ook naar de andere teams kijken.
Ach ja, Brazilie zal het wel winnen denk....
Bengt
Nederland moet zichzelf opleggen om heel hoog te eindigen, met zo een arsenaal aan spelers moet je toch een groots team kunnen smeden. Ik denk dat jullie dat wel beamen.

En eerlijk gezegd zou ik Seedorf ook thuis laten als ik bondscoach zou zijn. Very Happy
golles
Bengt wrote:
En eerlijk gezegd zou ik Seedorf ook thuis laten als ik bondscoach zou zijn. Very Happy

uhu Laughing Very Happy
devroom
zoals altijd komen wij in de kwartfinale en dan verliezen we.................
de-nachtegaaltjes
Positief denken, dan wordt het misschien wat. Hoewel Nederland het vaak laat afweten qua doorzetten kunnen ze goed voetballen.
Rubstah
Ik zou Seedorf in topvorm er graag bij hebben.
Ik denk dat er weinig mensen zijn in het Nederlands elftal die zo'n staat van dienst hebben als Seedorf.
Helaas kijken mensen alleen naar de 2 gemiste penalties.
v-d-online
Denk dat ze tot de kwartfinales komen... meer kans hebben ze echt nie... en al helemaal nie als er van die kansloze AZ spelers worden opgesteld!!!!
Code of Ruin
Als we de kwartfinales halen hebben we het lang niet slecht gedaan. Het elftal is inderdaad erg jong maar wel gemotiveerd en tot nu toe hebben ze behoorlijk goed gespeeld. Misschien hebben we wel geluk en winnen we die wereldbeker.
SgtGarcia
Ik hoop op een plaats in de halve finales. En met een beetje geluk komen we nog wat verder. In ieder geval hebben we een jong team dat (hopelijk) lekker onbevangen kan spelen. Ik zal in ieder geval weer op het puntje van mn stoel zitten om alles in de gaten te houden.
wanroij
Ik denk tot Halve finales maar wel een paar meer routiniers meenemen zoals COCU...
Kees
Ik denk persoonlijk dat als ze de eerste ronde doorkomen dat ze hem kunnen winnuh. De eerste ronde is zo super moeilijk dus als dat lukt moet alles lukken denk ik maar.

greetzz Kees
Kees
wow, nog 2 weeksels, ik heb er zin an.,,,

Echt super vet altijd zo'n WK.

Jong oranje doet het iig een stuk minder, ze hebben nix meer in eigen hand.
Ik hoop dat ze doorgaan maar zoals het er nu naar uitziet kunnen ze hem niet winnen.
Christo
Ik hoop dat ze ver komen, ze hadden een actie bij Aktie-Sport dat je je spullen vergoed kreeg als Nederland ver kwam. Zat zo:

Kwart finale: 25% vergoed
Halve finale: 50% vergoed
Finale (winnen): 100% vergoed Exclamation

Vond ik zelf wel een goede actie maar denk niet dat nederland in de finale komt en die wint dus tja wat maakt het uit! Razz
Yjaxygames
Goede actie Smile Ik heb net gehoord dat van der Vaart iets aan zijn enkel had. Wel toevalling precies nu hij net een kind heeft gekregen Confused
En Huntelaar had natuurlijk gewoon mee gemoeten, geen twijfel over mogelijk. Van Barsten is een goede coach hoor, maar dat hij Kuijt koos boven Huntelaar vind ik raar. Huntelaar scoort veel vaker dan Kuijt Rolling Eyes
traxion
Yjaxygames wrote:
Goede actie Smile Ik heb net gehoord dat van der Vaart iets aan zijn enkel had. Wel toevalling precies nu hij net een kind heeft gekregen Confused
En Huntelaar had natuurlijk gewoon mee gemoeten, geen twijfel over mogelijk. Van Barsten is een goede coach hoor, maar dat hij Kuijt koos boven Huntelaar vind ik raar. Huntelaar scoort veel vaker dan Kuijt Rolling Eyes

dat van van de vaart jammer

maar scoort die stuntelaar vaak?? ik heb hem 3 wedstrijden tegen betere tegenstanders gezien (wk tot 21) en daar heeft ie geen goal gescoort..

je kan zeggen bij ajax.. tegen rbc enzo.. op het grote WK zijn de tegenstanders net iets beter.. en huntelaar nog niet goed genoeg.. over 4 jaar komt dat wel
v-d-online
In Mijn Poul wordt Nederland 2e in de groep en komt tot de kwartfinale tegen het sterkere Zweden. Argentinie wordt wereldkampioen door Brazilie in de finale te verslaan en Dhr Zlatan Ibrahimovic zal topscoorder worden met 7 treffers!

Sorry voor het vrijgeven van deze gegevens, maar ik kan nie liegen!
Hoogeveense RAT
De groepsfase komt Nederland in elk geval wel door. Ivoorkust is lang niet zo sterk als beweerd wordt. Nederland wordt tweede achter ArgentiniŽ. In de achtste finale verliezen ze van Portugal of Mexico. Een kort WK dus voor Nederland. O ja wereldkampioen wordt Italie met topscorer Luca toni Smile
wanroij
Yjaxygames wrote:

Huntelaar bakt op het EK er ook niets van.. Of hij heeft zijn periode niet, of hij valt nu gigantisch door de mand.. Ben (tot nu toe) blij dat hij niet mee naar Duitsland gaat..
RoomRooz
Oeh, dat zijn al hele voorspellingen. We zullen wel zien, denk ik. Zijn bij jullie de straten erg uitgedost? In ieder geval denk ik dat ze wel redelijk spelen, maar dat het maar kort duurt. Het komt niet zo vaak voor dat Nederland bij de top zit, alleen zijn de spelers wel goed. Misschien moeilijke poule of iets dergelijks (ik gok maar wat, bent meisje met 0,9 verstand van voetbal)
marocsite
Halve finales denk ik, dan worden ze uitgeschakeld, maar ze maken wel en goeie kans hoor
Rubstah
Jong Oranje heeft toch gewonnen mensen en Huntelaar heeft gister toch 2 van de 3 gescoord.
Niet slecht.
Maar ik denk dat het niet slecht is dat Huntelaar niet mee gaat naar het WK.
Hij krijgt z'n kans nog wel en kan een beetje groei en ervaring nog wel gebruiken.
Een WK blijft toch altijd anders dan competitie bij Heerenveen of Ajax en dat kan zowel positief als negatief uitpakken.
marocsite
Yjaxygames wrote:

Ik denk dat we wel de halve finale halen maar 1 ding is cker daar durf ik al me geld op in te leggen en dat is dat ....

BRAZILIE KAMPIOEN WORD Exclamation
j0zman
Zolang Van Basten Robben niet wisselt, komen we heel ver!
Sorry ff grapje tussendoor... Razz
Yjaxygames
wanroij wrote:
Yjaxygames wrote:

Huntelaar bakt op het EK er ook niets van.. Of hij heeft zijn periode niet, of hij valt nu gigantisch door de mand.. Ben (tot nu toe) blij dat hij niet mee naar Duitsland gaat..

Huntelaar deed het niet goed op het EK? Zonder Huntelaar hadden we het echt niet gered ofzo hoor. En van alles dat ik gehoord het ging het tussen Vennegoor en Huntelaar, en van Basten koos Vennegoor omdat hij Vennegoor als breekijzer wilde gebruiken, als het een wedstrijd niet goed ging. Natuurlijk is het handig om zo iemand te hebben, maar waarom moet Kuyt ook mee? Hij kan goed voetballen maar scoren doet hij niet echt.
wanroij
Yjaxygames wrote:
wanroij wrote:
Yjaxygames wrote:

Huntelaar deed het niet goed op het EK? Zonder Huntelaar hadden we het echt niet gered ofzo hoor. En van alles dat ik gehoord het ging het tussen Vennegoor en Huntelaar, en van Basten koos Vennegoor omdat hij Vennegoor als breekijzer wilde gebruiken, als het een wedstrijd niet goed ging. Natuurlijk is het handig om zo iemand te hebben, maar waarom moet Kuyt ook mee? Hij kan goed voetballen maar scoren doet hij niet echt.

Op het begin was huntelaar niets dat moet je toegeven.. Hij liet eerst niet veel zien..
Daarna heeft hij Nederland gered ja.. Ik moet nu mijn mening bijstellen.. Huntelaar heeft de laatste wedstrijden wel goed gespeeld..
v-d-online
1-0 Very Happy k heb op 2-0 gegokt dus komt goed Laughing
Jurado
Mooie overwinning van de noorderburen, Robben is toch echt wel een sterke speler hoor Very Happy . de 3 belangrijke punten zijn binnen. Op naar de volgende wedstrijd Very Happy
redtigris
idd. en ik vind het nog steeds niet onwaarschijnlijk dat ze argentinie ook pakken
Jurado
redtigris wrote:
idd. en ik vind het nog steeds niet onwaarschijnlijk dat ze argentinie ook pakken

Argentinie zet je niet zomaaar opzij hoor, maar tegen Ivoorkust moet Robben toch weer het verschil kunnen maken.
Boles Roor
Yjaxygames wrote:
wanroij wrote:
Yjaxygames wrote:

Kuyt was anders vorig jaar geloof ik wel de topscorer van de eredivisie. En dan alsnog, hij scoort dan misschien niets volgens jou, hij speelt anders heel goed en is in topvorm. Zijn passes en acties zijn ook altijd goed, en hij zet zich altijd elke wedstrijd voor 120% in. Iets wat je van die Van Nistelrooi en Huntelaar niet kan zeggen, die wachten maar tot ze een pass krijgen om er in te tikken.
SgtGarcia
Het nederlandse team is zoals velen al gezegd hebben nog behoorlijk jong, toch denk ik dat ze een behoorlijke kans maken om ver te komen. Als een speler als Robben ff een goede dag heeft dan ben je al bijna zeker van een doelpunt en er zijn meer spelers die dat hebben. In ieder geval hebben we de eerste wedstrijd gewonnen, al was dat niet heel overtuigend. Ik ben vooral benieuwd naar de wedstrijd tegen argentinie, daar zal pas echt blijken op welk niveau nederland staat
wimvpetegem
Mja, daar denk ik eigenlijk anders over.
Ze hebben met tamelijk wat geluk van serviŽ kunnen winnen en dit is zo te zien de zwakste ploeg uit onze poul.
ArgentiniŽ en Ivoorkust speelde een spannende wedstrijd waarin goed te zien was dat bijde teams erg sterk zijn.
Ik hoop natuurlijk van harte dat Nederland doorkomt, maar ik ben bang dat je te vroeg juicht.
Ik denk dat we er niet door komen, jammer voor de economie.

(De wedstrijd duitsland - polen vanavond was trouwens erg spannend en leuk om naar te kijken.
De Polen waren erg verrassend.)
Lady Elensar
Ik ga hier even een algemeen topic van maken, want anders krijgen we straks tig van die topics met allerlei landen die aan 't WK meedoen, en dat wordt nogal onoverzichtelijk. Smile
Nick87
Ik vind het erg vreemd, ik geef zelf geen ene donder om voetbal, je zult me er ook nooit positief over horen. Maar op de een of andere manier, als het hele land zo achter het scherm zit mee te leven met die mannen die achter dat balletje aanrennen gaat er toch altijd iets kriebelen, hoe het er nu uitziet denk ik niet dat Nederland het toernooi gaat winnen, het was niet echt een team afgelopen keer, het waren stuk voor stuk einzelgangers... Nou ja, zo zag het eruit.
Lady Elensar
En Nederland heeft inderdaad gewonnen! Very HappyVery Happy 2-1 tegen de Ivoorkust!
Yjaxygames
Ja, en ik had 2-1 voorspeld Very Happy Wel jammer dat ze niet in de 2e helft hebben gescoord. Ik zat de hele 2e helft te wachten op een doelpunt van Nederland en als Ivoorkust een kans kreeg werd ik helemaal gek, want als we niet wonnen, zou er een grote kans zijn dat we niet door gingen.
Ik hoop dat we tegen argentinie winnen. Want Portugal wordt in hun poule waarschijnlijk 1e en als wij 2e worden moeten we tegen Portugal. Ik heb liever dat we tegen de 2e van de poule moeten.
Hoogeveense RAT
Inderdaad. Als Nederland in de tweede ronde tegen Portugal moet, dan vrees ik dat ze eruit vliegen. Tegen Mexico kunnen ze makkelijk winnen, die zijn niet zo goed als ik dacht. Hoewel ik niet denk dat Nederland van Argentinie wint woensdag, dus ik denk dat Nederland in de tweede ronde tegen Portugal speelt en het lastig zal krijgen Sad
Lady Elensar
Ik denk dat ze 't sowieso moeilijk krijgen op het WK. Volgensmij zijn ze daar nog nooit ver gekomen, toch? Razz Ik bedoel, in de kwart of halve finales worden de teams toch sterker en beter. Je zit niet voor niets in die finales.
James007
Opgewaardeerd naar sticky... tot het WK gedaan is.
Andere onderwerpen rond Nederland op het WK worden hier naar doorverwezen.

-let's go sticky-
rvec
dat nederland al zover is gekomen betekend ook dat onze 11 goed zijn. Dus andere teams zullen net zoveel van ons verwachten als wij van hun.
SocratesX
Hmz na ArgentiniŽ gezien te hebben vermoed ik wel dat zij het WK winnen. Desalniettemin supporter ik voor ItaliŽ. Cool
traxion
rvec wrote:
dat nederland al zover is gekomen betekend ook dat onze 11 goed zijn. Dus andere teams zullen net zoveel van ons verwachten als wij van hun.

nl zover is gekomen omdat:

tegen servie geluk..
tegen ivoorkust was het ook erg veel geluk
ik vond de 2de helft lijken op T&T - ivoorkust ipv nl - ivoorkust

van basten heeft veel geluk.. en hij hoeft de grote wedstrijd tegen ArgentiniŽ niet eens te winnen om door te gaan..

ik wil NL een zien tegen een echte goeie ploeg. tegen wie van baste heeft gespeeld is geluk en mindere tegenstanders

zonder een robben en een van persie lagen we der nou al uit. de rest van het team is aan het verdediggen.

ik het begin toen van basten kwam : ik wil aanvallend voetbal spelen, dominant enz enz. en nou lijkt het meer op countervoetbal
Hoogeveense RAT
traxion, houd alsjeblieft op met je gezeur en wees blij dat Nederland naar de tweede ronde is gegaan! Het spel interesseert me niet, zolang ze maar winnen.

En wat betreft wat van Basten heeft gezegd bij zijn allereerste persconferentie: dat is toch logisch dat hij zoiets zegt. Hij kan moeilijk zeggen: ik wil met Nederland heel saai en vervelend voetbal spelen?
James007
Hoogeveense RAT wrote:
traxion, houd alsjeblieft op met je gezeur

Ieder zijn gezeur Wink
wimvpetegem
Ivoorkust is ook erg sterke ploeg.
jefry66
nederland heeft een best wel goed team alleen
het gaat wel moeilijk worden tegen portugal of mexico
ik denk dat we er in de kwartfinales uitliggen
traxion
Hoogeveense RAT wrote:
traxion, houd alsjeblieft op met je gezeur en wees blij dat Nederland naar de tweede ronde is gegaan! Het spel interesseert me niet, zolang ze maar winnen.

En wat betreft wat van Basten heeft gezegd bij zijn allereerste persconferentie: dat is toch logisch dat hij zoiets zegt. Hij kan moeilijk zeggen: ik wil met Nederland heel saai en vervelend voetbal spelen?

ik ben een echte voetbal liefhebber.. bijna alle wedstrijden gedeeltelijk of helemaal gezien ( ja tijd teveel.. toetsweek:) )van het wk. iedereen is nederland fan.. ik ook hoor ik vind het ook leuk dat ze verder zijn maar het spel bevalt me gewoon niet. het nederlands voetbal staat internationaal bekent om mooi spel , hoge bal circulatie. geen countervoetbal dat is on nederlands..

2 jaar geleden met dick advocaat als die een wedstrijd zo speelde op het EK dan was het hij is niet goed.. enz nou met van basten zegt niemand der iets over. we staan 2de op de fifa ranklist omdat we de afgelopen 2 jaar geen echte wedstrijd tegen een groot voetballand voor het eggie hebben moeten spelen.. nou weer met argentienie we hoeven niet te winnen. van basten gaat mensen rust geven (cocu) groot gelijk zou ik ook doen mja nog steeds geen grote wedstrijd voor het eggie.

Ik ben benieuwd over hoe ver ze komen in het wk nou zijn het echte wedstrijden alles of niks met betere tegenstanders.
Jurado
Ivoorkust heeft een gebrek: doelgerichtheid voor de goal.
Lady Elensar
Ach, ze liggen er toch al uit.
Hoogeveense RAT
traxion wrote:
Hoogeveense RAT wrote:

ik ben een echte voetbal liefhebber.. bijna alle wedstrijden gedeeltelijk of helemaal gezien ( ja tijd teveel.. toetsweek:) )van het wk. iedereen is nederland fan.. ik ook hoor ik vind het ook leuk dat ze verder zijn maar het spel bevalt me gewoon niet. het nederlands voetbal staat internationaal bekent om mooi spel , hoge bal circulatie. geen countervoetbal dat is on nederlands..

2 jaar geleden met dick advocaat als die een wedstrijd zo speelde op het EK dan was het hij is niet goed.. enz nou met van basten zegt niemand der iets over. we staan 2de op de fifa ranklist omdat we de afgelopen 2 jaar geen echte wedstrijd tegen een groot voetballand voor het eggie hebben moeten spelen.. nou weer met argentienie we hoeven niet te winnen. van basten gaat mensen rust geven (cocu) groot gelijk zou ik ook doen mja nog steeds geen grote wedstrijd voor het eggie.

Ik ben benieuwd over hoe ver ze komen in het wk nou zijn het echte wedstrijden alles of niks met betere tegenstanders.

Hmz, ik heb juist tijd te weinig terwijl ik toetsweek heb Razz. Zal wel aan mijn planning liggen, BTW.

Inderdaad NL staat in de wereld bekend om zijn mooie spel, maar het gewoon niet altijd mogelijk om en mooi te spelen en om punten te pakken. Wat betreft twee jaar terug en Advocaat, geef ik je gelijk. Van Basten krijgt meer crediet dat Advocaat, maar dat heeft van Basten ook zelf afgedwongen door goede resultaten te behalen.

En wat betreft de FIFA-ranking. NL staat derde dacht ik, maar ze hebben wel twee keer tegen Tsjechie gespeeld. Bovendien tellen de vriendschappelijke wedstrijden tegen Engeland, Zweden, Duitsland en Italiň ook mee voor die lijst. Andere Europese landen hebben daar ook mee te maken, ook zij spelen tijdens de kwalificatie niet voor 'het eggie'.
Xentonia
Ik hoop dat IaliŽ ver komt

een finale ItaliŽ Nederland zie ik nog wel zitten

Very Happy

Groetjes van een Belg
Yjaxygames
Ach wat kan het belgie nou schelen Razz
Lady Elensar
Er zijn ook Nederlanders die voor een ander land zijn.
jasperlevink
Hallo mensen...

Verschrikkelijk chagrijnig. En dat is eigenlijik nog best zwak uitgedrukt als we het over mijn humeur hebben momenteel...

Maar we hebben gevochten. Verschrikkelijk gevochten. Niet altijd even sportief (Als Ronaldo langer had gespeeld was het denk ik een heel andere wedstrijd geweest. De Portugese counters zouden flink gevaarlijker zijn geweest). Voor mij heeft een wedstrijd nog nooit zo lang geduurd. Verschrikkelijk spannend!

Hoe komt het dat we verloren hebben?
We hadden weinig geluk. Balletje op de lat van Cocu etc
Lag het aan de scheids. Niet denk ik. Nogal controversieel maar wel consequent.
Lag het aan het spel? We hebben behoorlijk veel kansen gecreeerd. In ieder geval een stuk meer dan Portugal. Maar wat ik vooral miste was de versnelling op het middenveld. De creativiteit. Het was iedere keer balletje aannemen en de vrije man zoeken. Geen goeie kaatsen etc...

Maar goed.. Vooral balen.

Grtz.
rvec
het lag ook wel aan de scheids hoor. Moet je eens kijken hoeveel kaarten hij heeft gegeven vergeleken met de wedstreid daarvoor.
devroom
Niks tegen de scheids de scheid vloot helemaal niet slecht. Er werd gewoon niet "netjes" gevoetbald.
Iemand van achter onderuit halen hier, iemand van achter onderuit halen daar. En dan is het geen leuk voetbal meer, want dan hebben beide teams iets van jij, niet aardig, mij, niet aardig. En dan blijven de overtredingen komen.

Kijk bevoorbeeld ook naar van de Sar. Dat been bleef EXPRESS nog ff hangen tegen zijn hoofd. Die voetballer had makkelijk zijn benen ergens anders kunnen krijgen. Dit komt weer door Kuyt op de andere keeper.

En zo gaat het dan door.
Jammer genoeg ligt alleen nl er nu uit Brick wall
jasperlevink
Het enige wat we onze jongens concreet kunnen verwijten is dat ze misschien iets slimmer hadden moeten omgaan met de reputatie van de scheidsrechter. Iets wat Figo net wat slimmer deed.

Jullie zijn het er dus ook over eens dat Marco moet blijven?!
SBrian
En toen was het gebeurd... voor Oranje einde WK 2006...

Maakt mij eerlijk gezegd helemaal niets uit... Wink
Hoogeveense RAT
Nou ja we zijn niet de enige die eruit liggen. Ik neem aan dat de scheidsrechter de rest van het toernooi ook uitligt Smile.
Lady Elensar
Tuurlijk, aan Marco ligt het denk ik niet. De spelers maakten er op een gegeven moment ook een beetje een zooitje van. De Nederlanders wilden maar niet scoren en de Portugezen deden hun best op hun acteercarriŤre. En dan de scheids, die was ook niet altijd even redelijk.

Maar goed, Nederland ligt er uit, dat is jammer, maar ik ga er geen drama van maken hoor.
Lady Elensar
Hij verdient wel een rode kaart Laughing

En Portugal, laat hen er de volgende ronde ook maar uit gaan Razz
traxion
Lady Elensar wrote:
Tuurlijk, aan Marco ligt het denk ik niet.

ik denk het wel

waarom cocu der uit en vengoor der in en dan een snijder (aanvallend) en van de vaart (nog aanvallender) als controlerendemiddenvelders laten functioneren.. ja vindt je het gek dat dat niet loopt

mathijsen der uit voor .. weet ik niet zo maar der was wel een verdediger met een gele kaart. boulahrouz als hij die had gewisseld ipv mathijsen dan was het 11- 10 gebleven.

en op het einde als van baste met met jack van gelder. ja ze zijn nog jong het was een grote les.. bla bla bla.. van basten heeft gekozen voor die mensen om op een WK te spelen. dat is geen klein tornooitje wat niks uit maakt het gaat om het grote WK waarbij de hele wereld kijkt. hij had voor de winst moeten gaan. spelers als davids en seedorf mis je gewoon. een snijder en een van de vaart zijn nog niet zover dat ze op een WK een middenveld kunnen maken.

van basten is pro ajax veel teveel. een babel mee waarom dat. pak dan een castelen. waarom een heitinga en geen opdam. die heeft meer gespeeld dan heitinga.

van basten moet der gewoon uit. wat hij heeft gezegd ik wil mooi aanvalled en dominant voetbal spelen is niet gelukt en nog 2 jaar met hem is zonde van het nederlandselftal. als dick advocaat zo speelde en zo verloor moest hij ook weg

van basten.. weg der mee!!
James007
Topic gedestickyficeerd. Very Happy
James007
Potverdekke toch he... zet ik het WK topic sticky, zet ik er nog eens sterretjes rond en toch nog een nieuw topic aanmaken he.. GROM.

Topic toegevoegd aan dit topic.
the666bbq
ik weet ondertussen wat nederland gaat doen Wink huilen me dunkt - ze zijn er net uitgekieperd

wat een gedoe seg, wel een record gebroken : de meeste gele en rode kaarten in een wedstrijd van dat niveau

trekt er niet op; voor gasten die zoveel geld "verdienen" met hun kunsten
James007
Blijkbaar heeft de scheidsrechter wel een enkeltje huiswaarts gekregen na die match? Very Happy
Lady Elensar
traxion over Van Basten wrote:
boulahrouz als hij die had gewisseld ipv mathijsen dan was het 11- 10 gebleven.

Je kunt van tevoren niet weten dat een Portugees gaat acteren dat ie hard geslagen werd door Boulahrouz waardoor B. een rode kaart krijgt, dus dit is nonsense.

En Boulahrouz is daarbij denk ik onmisbaar in het team, want hij is goed als verdediger.

En toch vroeg ik me ook af waarom Davids, Seedorf en weet ik het allemaal er niet in mee speelden (heb ik niet mee gekregen) die zijn toch heel goed?
BCP88
BCP88 wrote:
Ik denk dat ze het niet zo goed gaan doen. Misschien net de achtstefinales, maar dan liggen ze er uit.

Ik hoop natuurlijk dat ik mis ben, maar ik vrees er voor.

Veel succes nederlands elftal Exclamation

Ik had er geld op moeten inzetten Wink Ik had het bij het rechte eind, spijtig genoeg maarja niks aan te doen. Volgende keer beter. En dan met BelgiŽ er ook bij hoop ik Very Happy
wimvpetegem
MiJn LevEn is GErunineErd!!!11!
Die *** vAn EEn An Barsten HeeFt ons verRaden!
LaDnVaraDer!!

Ja, ik ben aan het provoceren, sorry... Kon het gewoon niet laten.
James007
Fix die caplocks-toets van je eens... Rolling Eyes
marocsite
Yjaxygames wrote:

vergeet dat nu maar nederland is uitgeschakelt man Crying or Very sad
keempe
Het wk is 1 pot nat, in de groepsfase krijgen de kleinere ploegen nog de kans zich te verdedigen en te vechten voor een plaats in de 2de ronde.

maar eens ze in die 2de ronde zitte, moeten ze zo snel mogelijk worden geŽlimineerd. Neem nu als voorbeeld Nederland tegen Portugal,nederland had die wedstrijd minstens 2 penaltys moeten krijgen maarnee...

Australie-Italie, er moeten 3 minuten worden over gespeeld. 94ste minuut al 1 minuut te veel dus, gaat italie nog is in de aanval. Er valt daar zo'n italiaan over een been van een australier ... penalty! volledig onterecht, maja onze goede vrienden van de fifa hadden blijkbaar onder de rust al geregeld dat italie moest en zou doorgaan, dusja ook australie onterecht naar huis

vandaag ghana tegen brazilie, sorry maar die 2de goal was 2 x buitenspel...

De fifa en alles wat rond voetbal draait is 1 pot nat..

Je zal zien Brazilie speelt en wint de finale en ontvangt dan de wereldbeker van Pele himself, met de nodige emotionele zever errond...

Ik heb sinds gisteren na de match van Australie besloten (ik als trouwe austalische supporter) me volledig trug te trekken uit het voetbal, en niet meer zal deelnemen aan eender welke voetbalwedstrijd...

mvg
Keempe
James007
keempe wrote:
Het wk is 1 pot nat,

Huppakee... de Nederlanders liggen eruit en plots zijn het allemaal complottheoriŽn Very Happy
Zarock
Ik denk dat BraziliŽ gaat winnen, die winnen bijna altijd.
Maar ik ben voor Portugal.
keempe
James007 wrote:
keempe wrote:
Het wk is 1 pot nat,

Huppakee... de Nederlanders liggen eruit en plots zijn het allemaal complottheoriŽn Very Happy

James met alle respect maar ik ben een Belg Very Happy, en ik vind wat australie meemaakte nog erger!(kben namelijk een aussi fan)

mvg
Keempe
marocsite
Het Wk 2006 is heel erg saai, er zitten alleen maar gare landen in en BraziliŽ denkt weer dat ze de beker kunnen halen, maar ben ze nu wel spuugzat, Brazliianen denken dat ze alles kunnen maken, ze spelen alleen maar buitenspel. Ik hoop dat het Frankrijk of Duitsland wordt, want de andere landen mag ik ook niet zo echt, zoals ItaliŽ, het land dat zo corrupt is. Eigenlijk had ik het Spanje gegund, vanwege het goeie spel dat ze gaven, helaas zijn ze uitgeschakeld, maar ja, je kan niet altijd winnen (BraziliŽ)
keempe
marocsite wrote:
maar ja, je kan niet altijd winnen (BraziliŽ)

of beter gezegd: de fifa kan je niet altijd laten winnen(wat bij BraziliŽ wel het geval is)

mvg
Keempe
Hoogeveense RAT
Lady Elensar wrote:
Tuurlijk, aan Marco ligt het denk ik niet. De spelers maakten er op een gegeven moment ook een beetje een zooitje van. De Nederlanders wilden maar niet scoren en de Portugezen deden hun best op hun acteercarriŤre. En dan de scheids, die was ook niet altijd even redelijk.

Maar goed, Nederland ligt er uit, dat is jammer, maar ik ga er geen drama van maken hoor.

Het ligt wel aan Marco, hij heeft gewoon niet goed geselecteerd. Waarom Huntelaar, Davids, Opdam thuislaten om Babel, van der Vaart en Jaliens te selecteren?

Van der Vaart is doorgaans een goede speler, maar die had geen wedtrijdritme dus hem kun je beter thuislaten. En anders nam je Davids mee in plaats van Maduro.

Waarom Babel meeging, weet ik ook niet. Oke van Basten heeft iedere postie dubbelbezet, maar dan kun je toch beter Huntelaar selecteren?
Dan konden we in de volgende opstelling spelen

-----------------vd Sar
Ooijer - Boulahrouz - Mathijsen - Gio
------------ Cocu----Davids------------
van Persie--------------------Robben
------Huntelaar - Van Nistelrooy

Dan waren we veel verder gekomen denk ik. Als je met deze selectie speelt, dan speel je met elf wereldtoppers.

Overigens had van Bommel dan nog kunnen invallen voor Cocu, die houdt dit niveau denk ik geen hele wedstrijd vol.
Lady Elensar
Daar heb je wel gelijk in denk ik. Dat van Basten de verkeerde selectie heeft gemaakt. Maar toen ik die reactie gaf had ik daar helemaal niet bij nagedacht.
keempe
Lady Elensar wrote:
Daar heb je wel gelijk in denk ik. Dat van Basten de verkeerde selectie heeft gemaakt. Maar toen ik die reactie gaf had ik daar helemaal niet bij nagedacht.
Ik vind dat Vanbasten slechts 1 fout gemaakt heeft en dat was Vannistelrooy niet opstellen in de laatste wedstrijd...

Edit:
Yes Brazilie eruit, dankuwel Frankrijk leve de kleinere ploegen, zij maken het WK teminste nog spannend, Brazilie eruit dus feest hier Keempe is vrij zat, je merkt het mss wel aan mijn typen,
ik hoop op een fina tussen duitsland en frankrijk. italie mag gewoon niet in de finale zitten hun voetbal trekt op niets.. en ja portugal mag ook nog maar ik heb liever Frankrijk denk ik, maarja BRAZILIE ERUIT! HET is feest!!!

it's never the same on the way down
how does it feel when your feet finally hit the ground?
when all of your bridges aren't around
and the sandcastles you built are falling down

He brazilie? :p
muhahaha
Australia on top!!!
Hoogeveense RAT
keempe wrote:
leve de kleinere ploegen, zij maken het WK teminste nog spannend!

Nou ja ik zie liever de grotere ploegen verder komen. Dan heb je tenminste mooie wedstrijden. Ik zit niet te wachten op een finale van bijvoorbeeld Togo - Japan, geef mij maar ItaliŽ - Portugal, bijvoorbeeld.

Hoewel ik overigens wel blij ben dat BraziliŽ eruit is, want BraziliŽ is me net iets te vaak kampioen geworden.
Lady Elensar
Het wordt iig een Europees wereldkampioen. Nu in de halve finales zijn alleen nog Europese landen over.
James007
Hoogeveense RAT wrote:

Nou ja ik zie liever de grotere ploegen verder komen. Dan heb je tenminste mooie wedstrijden. Ik zit niet te wachten op een finale van bijvoorbeeld Togo - Japan, geef mij maar ItaliŽ - Portugal, bijvoorbeeld.

Dat snap ik niet Very Happy ?

Als togo of Japan zover was gekomen dan wil dat toch zeggen dat ze goed kunnen voetballen? En als ze zo goed kunnen voetballen kan het toch altijd nog een spannende match worden? Smile

James Smile
Timonator
Ik vond dat Nederland zeer slecht tegenviel ze waren onvoldoende op elkaar ingespeeld en die wedstrijd tegen Portugal dat was gewoon te idioot voor woorden dat was gewoon een regelrechte vechtpartij voor die vuile overtreding in het begin had die "Nederlander" gewoon rood moeten krijgen dat was gewoon de uitlokker van al het geweld.
De_Luis
Waarom heb jij die Nederlander tussen aanhalingstekens?

Nederlander is meegegaan in de strijd tegen de Portugezen in plaats van een eigen plan te trekken en dat hadden ze in ieder geval niet moeten doen. Wil niet zeggen dat ze anders wel gewonnen hadden. Portugal ligt ons gewoon niet, we speelden al niet al te geweldig tot dan toe en Marco verwachtte iets te veel van de Ajacieden. Zelfs als Ajax-supporter vind ik dat. Die Hamburger had ie ook nooit op moeten roepen. Was gewoon niet wedstrijdfit. Heeft nu niks gebracht.
SocratesX
Cannavaro is verbluffend trouwens. Voor mij mag hij zeker tot beste verdediger van het WK worden gekroond.

My heart goes out to Italia, maar die moffen zijn sowieso altijd een taaie klus en bovendien genieten ze het thuisvoordeel (en dan vergeet ik nog bijna de revanche dat ze gaan willen pakken voor die 4-1 nederlaag dat ItaliŽ hen heeft aangesmeerd voor het WK). Maar bon, in deze fase van het WK is alles mogelijk, ik geloof het minst in de Portugezen om de wereldtitel te pakken maar acht ze zeker niet kansloos.
keempe
SocratesX wrote:
Maar bon, in deze fase van het WK is alles mogelijk, ik geloof het minst in de Portugezen om de wereldtitel te pakken maar acht ze zeker niet kansloos.

Zoals je al zei ,in deze fase van het WK is alles mogelijk! en als de portugezen voorbij Frankrijk geraken, denk ik dat ze heel veel kans maken om de finale te winnen...

mvg
Keempe
Thug
Jaja de duitsers ligge eruit Very Happy
keempe
Thug wrote:
Jaja de duitsers ligge eruit Very Happy
Jup ik heb het daarnet ook gezien! en dik verdient dat italie doorgaat als je het mij vraagt! ze waren echt de betere ploeg en 2 fantastische goals, plus dat ze begin de verlengingen 2 keer heel dicht bij een doelpunt zaten,

en als je de match goed gevolgd hebt, dan zag je dat de FIFA wou dat Duitsland wou, wat voor voordeel hebben die allemaal niet gekregen? en die tussenkomst van lehman waar hij een italiaan half dood mept, als dat geen penalty was! als het andersom was dan had het een penalty plus een rode kaart geweest! en dan nog die ene vrijetrap die ze krijgen(Duitstland) net buiten de rechthoek, waar eigenlijk "de foul" binnen de 16 meter gebeurde, ik vind dit echt niet kunnen, 1 het was geen fout, 2 als scheids moet je hem op de stip leggen als je daarvoor fluit, maar nee dan is het te opvallend!
maarja, Duitsland eruit, de FIFA niet gelukkig,
redenen genoeg om te feesten denk ik, niet? Very Happy

Mvg
Keempe
sstteeffaann
frankrijk moet nu winnen Exclamation
ik heb een hekel aan italiee dus nu moete ze maar winnen Razz

James007: smileyflood verwijderd.
Lady Elensar
sstteeffaann wrote:

Waarom? Hebben ze je iets misdaan?

Van mij mag ItaliŽ ook wel winnen.
keempe
Lady Elensar wrote:
sstteeffaann wrote:

Waarom? Hebben ze je iets misdaan?

Van mij mag ItaliŽ ook wel winnen.

van mij ook als ze maar spelen zoals ze tegen Duitsland speelden, en niet zoals anders met hun veel te defensief voetbal (10 mensen achter de bal etc..)

mvg
Keempe
Hoogeveense RAT
Ik ben in de finale voor ItaliŽ. Als ze net zo als tegen Duitsland spelen dan maken ze ook een grote kans op de wereldtitel. Hoewel ik het Frankrijk, met name Zidane, ook wel gun. Als het maar een mooie finale wordt met een terechte winnaar. Hopelijk is ItaliŽ dat Very Happy