FRIHOST • FORUMS • SEARCH • FAQ • TOS • BLOGS • COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!


Puanlama sistemi mi değişti????





utkufb
Eskiden acayip uzun yazılar yazmama rağmen 1 puan alamazdın şimdi 4-5 satırda 2 puan verdi. deiştimi???
mr.emre
derste uyuma Very Happy

en son server 1 galiba çöktü ondan sonra puanlar arttı
ve bununla ilgili bi topic vardı
ama bahar temizliğinde gitti Very Happy
selim06
evet bu konuyu Bondings'e sordular ve cevapşuydu "bu forumun güzel olması için çalışıyorum ve yeni sistemler deniyorum, yani her yaptığımıda sizinle paylaşmak zorunda değilim."Neyse işte baya bir oldu bu böyle olalı bir de en yüksek puan 4'e yükseldi 3'tü...
arno
Böyle daha iyi oldu ya. hem farkındaysanız daha az spam mesaj atılıyor artık. En azından türkçe forum için bunu söyleyebilirim...
TheMentor
belkide arkadaşım çünkü bazı konularda gayet spamcı bi milletiz
geyikkutuphanesi
Açız AÇ! hizmete susamışız Very Happy
utkufb
beleşe yatmak gibi bi olay bu.. puan arttıkça hakkıyla alma da artıyo. doğru orantı Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy
mcc
ya puan attsın artmasın amaç host almak veya forumda paylaşım yapmak değilmi walla önceki sist3emde puanım hep 10 du şimdi 30 yani değişen bişe olmuyoki!
arno
az mesaj = çok iş = çok puan... Very Happy
cafein
puanllar arttı evet baya logout kalsanız bile puannınız cabuk eksilmiliyor benim gibi yaz sezonlarında calısan biri icin onemli bisey bu cunku surekli onlin eolamaıyorum
dxhunter
Valla benim puanlar cok cabuk eksiliyor gibi geliyor bana. Bir gun bakmadik 3 puan gitmis anlamiyorum valla Confused
TheMentor
arno wrote:
az mesaj = çok iş = çok puan... Very Happy


kesinlikle katılıyorum
Coomedy
evt sanki değişti gibi..
DarkJedi323
Bondings demiş ya yeni sistemler deniyorum diye. Ondandır 3 puan birden düşmeler felan.

Bir de mr.emre adlı arkadaşın puanına bakar mısınız. şuan 300 küsür. Exclamation Bu nasıl iş anlamadım??!!
insolent1
DarkJedi323 wrote:
Bondings demiş ya yeni sistemler deniyorum diye. Ondandır 3 puan birden düşmeler felan.

Bir de mr.emre adlı arkadaşın puanına bakar mısınız. şuan 300 küsür. Exclamation Bu nasıl iş anlamadım??!!


onun hostingi yok ondan olması lazım
gatech
Su puanlar artsada az yazssak:)
mr.emre
DarkJedi323 wrote:
Bondings demiş ya yeni sistemler deniyorum diye. Ondandır 3 puan birden düşmeler felan.

Bir de mr.emre adlı arkadaşın puanına bakar mısınız. şuan 300 küsür. Exclamation Bu nasıl iş anlamadım??!!


ayrıntılara takılma Wink

siz bana bunları soruyonuz bende cevaplıyom puan kazanıyom işte Laughing
DarkJedi323
mr.emre wrote:
DarkJedi323 wrote:
Bondings demiş ya yeni sistemler deniyorum diye. Ondandır 3 puan birden düşmeler felan.

Bir de mr.emre adlı arkadaşın puanına bakar mısınız. şuan 300 küsür. Exclamation Bu nasıl iş anlamadım??!!


ayrıntılara takılma Wink

siz bana bunları soruyonuz bende cevaplıyom puan kazanıyom işte Laughing

Yanlış anlama abi , puanlarında gözüm yok. Smile Ama puanlar hergün 45'e çekilmiyor mu? Herkesin puanı 45'e çekilirken seninkinin hep 300 üstü kalması dikkatimi çekti. Rolling Eyes
mr.emre
DarkJedi323 wrote:
mr.emre wrote:
DarkJedi323 wrote:
Bondings demiş ya yeni sistemler deniyorum diye. Ondandır 3 puan birden düşmeler felan.

Bir de mr.emre adlı arkadaşın puanına bakar mısınız. şuan 300 küsür. Exclamation Bu nasıl iş anlamadım??!!


ayrıntılara takılma Wink

siz bana bunları soruyonuz bende cevaplıyom puan kazanıyom işte Laughing

Yanlış anlama abi , puanlarında gözüm yok. Smile Ama puanlar hergün 45'e çekilmiyor mu? Herkesin puanı 45'e çekilirken seninkinin hep 300 üstü kalması dikkatimi çekti. Rolling Eyes


tamam söylerim bondingse hostum olmamasına rağmen bendende düşsün
DarkJedi323
mr.emre wrote:
DarkJedi323 wrote:
mr.emre wrote:
DarkJedi323 wrote:
Bondings demiş ya yeni sistemler deniyorum diye. Ondandır 3 puan birden düşmeler felan.

Bir de mr.emre adlı arkadaşın puanına bakar mısınız. şuan 300 küsür. Exclamation Bu nasıl iş anlamadım??!!


ayrıntılara takılma Wink

siz bana bunları soruyonuz bende cevaplıyom puan kazanıyom işte Laughing

Yanlış anlama abi , puanlarında gözüm yok. Smile Ama puanlar hergün 45'e çekilmiyor mu? Herkesin puanı 45'e çekilirken seninkinin hep 300 üstü kalması dikkatimi çekti. Rolling Eyes


tamam söylerim bondingse hostum olmamasına rağmen bendende düşsün

Heh olayın aslını söylesene. Soruyorum zaten neden düşmüyor diye. Düşürülsün demiyorum ki hemen gönderme yapma Laughing
mr.emre
DarkJedi323 wrote:
mr.emre wrote:
DarkJedi323 wrote:
mr.emre wrote:
DarkJedi323 wrote:
Bondings demiş ya yeni sistemler deniyorum diye. Ondandır 3 puan birden düşmeler felan.

Bir de mr.emre adlı arkadaşın puanına bakar mısınız. şuan 300 küsür. Exclamation Bu nasıl iş anlamadım??!!


ayrıntılara takılma Wink

siz bana bunları soruyonuz bende cevaplıyom puan kazanıyom işte Laughing

Yanlış anlama abi , puanlarında gözüm yok. Smile Ama puanlar hergün 45'e çekilmiyor mu? Herkesin puanı 45'e çekilirken seninkinin hep 300 üstü kalması dikkatimi çekti. Rolling Eyes


tamam söylerim bondingse hostum olmamasına rağmen bendende düşsün

Heh olayın aslını söylesene. Soruyorum zaten neden düşmüyor diye. Düşürülsün demiyorum ki hemen gönderme yapma Laughing



olayın aslı verdiğim cevapta gizli
(sanki polisiye romanındayımda cevabı gizliyom yaptığım iş mi Very Happy )

"hostum olmamasına rağmen" dedim ya

yani benim hostum yok
o yüzden düşmüyolar
DarkJedi323
mr.emre wrote:
DarkJedi323 wrote:

Heh olayın aslını söylesene. Soruyorum zaten neden düşmüyor diye. Düşürülsün demiyorum ki hemen gönderme yapma Laughing



olayın aslı verdiğim cevapta gizli
(sanki polisiye romanındayımda cevabı gizliyom yaptığım iş mi Very Happy )

"hostum olmamasına rağmen" dedim ya

yani benim hostum yok
o yüzden düşmüyolar

Anladım zaten ben de daha önce söylesene manasında söylemiştim koyu kısmı. Smile
kadikoy
Bir sorum var. Belki önceden cevaplanmıştır ama bulamadım. Bu frih$ ne oluyor. Ne için kullanılıyor bilen var mı?
mr.emre
kadikoy wrote:
Bir sorum var. Belki önceden cevaplanmıştır ama bulamadım. Bu frih$ ne oluyor. Ne için kullanılıyor bilen var mı?

onu market gibi bi bölüm var orda kullanıyosun
kartal
Ya ben de merak ettim bu FRIH$ olayını. Ne marketi. Adresi ne? Bildirebilir misin? Lütfen...
selim06
kartal wrote:
Ya ben de merak ettim bu FRIH$ olayını. Ne marketi. Adresi ne? Bildirebilir misin? Lütfen...

Tabi bildirelim aslında MArket falan yok yani kastettiğim öyle otomatik bişey yani $Frih +alan, +bw gibi şeyler için kullanılamaz ancak sen bu dolarla Marketplace'den banner olsun, script olsun vs. yaptırabilirsin yada Contest bölümünde yarışmalar açıp ödül olarak da $Frih vaad edebilirsin....
mr.emre
Buradan >>> http://www.frihost.com/forums/vf-19.html
kadikoy
Çok teşekkürler arkadaşım. İnceleyeceğim...
Related topics
aki esta mi website
Mi foro
mi site
Bordo bereliler hakkında merak edilenler
Favourite/Best Songs (no more new threads on this please)
Nic co ludzkie nie jest mi obce - artykuł nie banal
cracking
mi sitio
Reggaeton
QUE OPINAN REALMENTE DE LA SEXUALIDAD?
porque no me deja hacer mi web
Mi pagina no va
De Donde Son?
Sms sistemi düşünüyorum yardım edicek varmı ?
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Language Forums -> Turkish

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2011 Frihost, forums powered by phpBB.