Ik heb google ads op me website en ik had de breedte verkleint zodat tie in me website past maar nu staat er 4 advertentie`s op en de 4e zie ej maar vaar een klein stukje
en ik vroeg me af hoe dat anders kon net zoals op deze website bijvoorbeeld hoor her graag alvast bedankt voor de mensen die met de goede antwoord kome 
Google ads
heb je zelf wat verandert in de afmetingen? Of heb je de orginele afmetingen behouden?
ik vraag me af, hoeveel brengt dat zo op ?
mvg
mvg
Ik heb sinds kort ook google ads maar er klikt bijna niemand op.. Ik vind het ook niet gek want ik doe dat zelf ook niet zomaar.. Per click kun je toch wel wat geld verdienen maar bij mij gaat het niet hard nu haha..
<censured: dit is geen goed idee en ook niet toegelaten>
<censured: dit is geen goed idee en ook niet toegelaten>
en je mag je gasten ook niet op je site vragen om erop te klikken want als google daar achter komt ben je al je geld en je account kwijt.
Ik heb er in 2 maanden 12 cent aan verdient dus dat schoot niet op.
Ik heb er in 2 maanden 12 cent aan verdient dus dat schoot niet op.
Ja, Google heeft strenge maatregelen tegenwoordig, een streng beleid vanwege misbruik van Google Ads. Helaas brengt het ook niet heel veel geld op, tenzij je een goed lopende site hebt met veel bezoekers. We wachten op Microsoft haar advertentie programma. Zullen niet veel mensen met mij wachten denk ik! hahaha
Om even terug te komen op de vraag waarvoor dit topic is geopend:
Als het goed is kan je bij Google zelf wat instellingen aanpassen waarna je een code krijgt die je in je website plaatst. Simpel!
Als het goed is kan je bij Google zelf wat instellingen aanpassen waarna je een code krijgt die je in je website plaatst. Simpel!
je kan instellen bij ej google accoutn hoeveel reclames je wilt in 1 zo'n bannertje.
ik heb sinds kort oxado en daar kan je veel meer afmetingen selecteren en je verdiend meer dan 1 euro per klik. Ik heb het uit het engelse gedeelte en daar hebben mensen al 90 euro ofzo per maand gehaald. 1 zelfs 170 ik heb het nog maar net op de site staan maar ik zal over een maand wel vertellen wat ik heb gekregen.
Maar waar het me om ging, daar heb je een hele lijst met verschillende afmetingen waar er in ieder geval wel 1 precies moet passen.
120 x 240
120 x 600
125 x 125
160 x 600
160 x 1200
160 x 1800
160 x 2400
180 x 150
180 x 300
180 x 600
180 x 1200
180 x 1800
180 x 2400
234 x 60
250 x 250
300 x 250
336 x 280
468 x 60
468 x 140
468 x 350
468 x 700
728 x 90
728 x 100
728 x 500
Maar waar het me om ging, daar heb je een hele lijst met verschillende afmetingen waar er in ieder geval wel 1 precies moet passen.
120 x 240
120 x 600
125 x 125
160 x 600
160 x 1200
160 x 1800
160 x 2400
180 x 150
180 x 300
180 x 600
180 x 1200
180 x 1800
180 x 2400
234 x 60
250 x 250
300 x 250
336 x 280
468 x 60
468 x 140
468 x 350
468 x 700
728 x 90
728 x 100
728 x 500
Wees blij dat Google überhaupt uitbetaalt 
| j0zman wrote: |
| Wees blij dat Google überhaupt uitbetaalt |
waar slaat dat nou op
Google is een bedrijf
En als een bedrijf zich niet aan regels en afspraken houdt, krijgt ze een probleem
google gaat net op microsoft lijken
typisch een monopolie actie
typisch een monopolie actie
| jefry66 wrote: |
| google gaat net op microsoft lijken
typisch een monopolie actie |
ik volg jullie niet helemaal, voor zover ik weet heeft google als enige grote inkomstenbron die reclame's. En volgens mij zijn ze niet bepaalt de enige.
Ik snap niet helemaal hoe ze op microsoft gaan lijken, ik denk dat ze juist DE concurrent van microsoft gaan worden als ze hun OS af krijgen. En daardoor juist ervoor zorgen dat er geen monopolie meer is van microsoft of google.
Je kan zeggen dat ze streng zijn, maar dat moeten ze ook zijn. Als ze minder streng zijn, en mensen gaan valsspelen, dan krijgen bedrijven weinig waar voor hun geld. Google kan zo veel betalen per click omdat de advertenties relevant zijn, en omdat de bedrijven er echt wat aan hebben, als de bedrijven dus minder nut hebben van de advertenties omdat er "illegale" clicks bij zitten dan word het ook minder waard. Soort marktwerking dus
| SgtGarcia wrote: |
| Je kan zeggen dat ze streng zijn, maar dat moeten ze ook zijn. Als ze minder streng zijn, en mensen gaan valsspelen, dan krijgen bedrijven weinig waar voor hun geld. Google kan zo veel betalen per click omdat de advertenties relevant zijn, en omdat de bedrijven er echt wat aan hebben, als de bedrijven dus minder nut hebben van de advertenties omdat er "illegale" clicks bij zitten dan word het ook minder waard. Soort marktwerking dus |
Inderdaad. Er is bevoorbeeld een mechanisme in Adsense dat "smart pricing" heet. Als de clicks (vooral als je er veel hebt) niet naar veel aankopen leiden, dan ga je gewoon minder per click krijgen. Jammer genoeg is dit niet helemaal perfect.
| marocsite wrote: |
| Ik heb google ads op me website en ik had de breedte verkleint zodat tie in me website past maar nu staat er 4 advertentie`s op en de 4e zie ej maar vaar een klein stukje |
je kan verschillende mettingen nemen. Je moet een kleinere nemen
| rvec wrote: |
| ik heb sinds kort oxado en daar kan je veel meer afmetingen selecteren en je verdiend meer dan 1 euro per klik. Ik heb het uit het engelse gedeelte en daar hebben mensen al 90 euro ofzo per maand gehaald. 1 zelfs 170 ik heb het nog maar net op de site staan maar ik zal over een maand wel vertellen wat ik heb gekregen.
Maar waar het me om ging, daar heb je een hele lijst met verschillende afmetingen waar er in ieder geval wel 1 precies moet passen. 120 x 240 120 x 600 125 x 125 160 x 600 160 x 1200 160 x 1800 160 x 2400 180 x 150 180 x 300 180 x 600 180 x 1200 180 x 1800 180 x 2400 234 x 60 250 x 250 300 x 250 336 x 280 468 x 60 468 x 140 468 x 350 468 x 700 728 x 90 728 x 100 728 x 500 |
Kan je me vertellen van wat dat is 1 euro per click tikt wel lekker aan
Mja, die ads op je site werkt nooit zo goed als ze zeggen.
Dus je zal er nooit echt big bucks mee verdienen.
Dus je zal er nooit echt big bucks mee verdienen.
Ik heb ze zelf ook op mn site staan, (3000-4000 bezoekers per maand) en je kan er best leuk geld mee verdienen, maar je zult er nooit rijk van worden
Maar die ads hebben nog een heel ander voordeel. Doordat je ads op je pagina hebt, is Google genoodzaakt om je pagina door te zoeken, en dat relatief vaak. Als je het mij vraagt geeft dat een betere positie in de zoekmachines, dat is ook eigenlijk de reden dat ik het heb genomen, dat je er nog geld voor krijgt, is mooi meegenomen.
(Wel balen trouwes dat ze pas bij $ 100 uitbetalen, kmoet best lang wachten
)
Maar die ads hebben nog een heel ander voordeel. Doordat je ads op je pagina hebt, is Google genoodzaakt om je pagina door te zoeken, en dat relatief vaak. Als je het mij vraagt geeft dat een betere positie in de zoekmachines, dat is ook eigenlijk de reden dat ik het heb genomen, dat je er nog geld voor krijgt, is mooi meegenomen.
(Wel balen trouwes dat ze pas bij $ 100 uitbetalen, kmoet best lang wachten
| marocsite wrote: | ||
Kan je me vertellen van wat dat is 1 euro per click tikt wel lekker aan |
www.oxado.com
| SBrian wrote: |
| Maar die ads hebben nog een heel ander voordeel. Doordat je ads op je pagina hebt, is Google genoodzaakt om je pagina door te zoeken, en dat relatief vaak. Als je het mij vraagt geeft dat een betere positie in de zoekmachines, dat is ook eigenlijk de reden dat ik het heb genomen, dat je er nog geld voor krijgt, is mooi meegenomen. |
De bots van de zoekmachine van Google en die van Adsense zijn compleet onafhankelijk. Dus door die ads te plaatsen krijg je echt geen beter positie, hoor.
Ohw..., dan is dat een misverstand...
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dit opgemaakt heb uit het feit dat ik een nieuwe site lanceerde, en dat ie prompt binnen 2 weken in de Google index stond, terwijl dat normaal gesproken veel langer duurt...
Misschien gewoon geluk gehad
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dit opgemaakt heb uit het feit dat ik een nieuwe site lanceerde, en dat ie prompt binnen 2 weken in de Google index stond, terwijl dat normaal gesproken veel langer duurt...
Misschien gewoon geluk gehad
| jefry66 wrote: |
| google gaat net op microsoft lijken
typisch een monopolie actie |
http://www.google-watch.org/
A criticism of Google; argues that Google's privacy policies are undermining the Web.
| Bengt wrote: | ||
http://www.google-watch.org/ A criticism of Google; argues that Google's privacy policies are undermining the Web. |
Wat bedoel je hier nou precies mee ben namelijk neit de beste in engels
| SBrian wrote: |
| Ik heb ze zelf ook op mn site staan, (3000-4000 bezoekers per maand) en je kan er best leuk geld mee verdienen, maar je zult er nooit rijk van worden Maar die ads hebben nog een heel ander voordeel. Doordat je ads op je pagina hebt, is Google genoodzaakt om je pagina door te zoeken, en dat relatief vaak. Als je het mij vraagt geeft dat een betere positie in de zoekmachines, dat is ook eigenlijk de reden dat ik het heb genomen, dat je er nog geld voor krijgt, is mooi meegenomen. (Wel balen trouwes dat ze pas bij $ 100 uitbetalen, kmoet best lang wachten |
Pas bij 100 dollar? Ik dacht om de maand ofzo..
En hoeveel is het ong. per click? 10 cent ofzo?
volgens mij mag dit wel maar ik zou eerst even de faq van google doorlezen. En oxado betaald per maand(ook al heb je minder of veel meer dan 100 dollar)
hoeveel kan dit je nu eigenlijk opbrengen.
ikzelf heb hier toch niet veel vertrouwen in
ikzelf heb hier toch niet veel vertrouwen in
| Drodr wrote: |
| |
Niet op dezelfde pagina.
Oh en het gezegde "eerlijk duurt het langst" is hier heel toepasselijk. Klik nooit op je eigen ads of vraag iemand anders dat te doen, dat is namelijk fraude. Google komt daar toch achter en dan ben je alles kwijt.
Niet dat ik het doe ofzo maar hoe komen ze daar eigenlijk achter ??
ze doorzoeken je pagina zodat je relevante links krijgt (links die bij de pagina passen).
En ik denk dat ze dan ook naar andere advertenties zoeken.
En ik denk dat ze dan ook naar andere advertenties zoeken.
| geeren wrote: |
| Niet dat ik het doe ofzo maar hoe komen ze daar eigenlijk achter ?? |
als jij goolge ads aanvraagd weten zei jouw IP.. dus als je der veel oplikt dan is dat fraude.. (ips zijn dan het zelfde)
als er 1 iemand vaak op dezelfde link klikt merken ze dat ook.. als je het heel vaak doet.
volgens mij gaat niet iemand controleren als der 1 ip vaak klikt.. mja je weet nooit
en ze gaan ook niet elke site 1 keer per week bekijken of der wordt gevraagd of je op de link wilt klikken.. mja dat is meer schooie dan wat anders.. dus k zou dat altijd al niet doen
Ik denk inderdaad niet dat Google mensen in dienst heeft omdat te controleren, weet wel zeker. Maar dat is met een programmaatje natuurlijk ook zo te checken, en dat zullen ze dan ook heus wel doen. 
| traxion wrote: | ||
als jij goolge ads aanvraagd weten zei jouw IP.. dus als je der veel oplikt dan is dat fraude.. (ips zijn dan het zelfde) als er 1 iemand vaak op dezelfde link klikt merken ze dat ook.. als je het heel vaak doet. volgens mij gaat niet iemand controleren als der 1 ip vaak klikt.. mja je weet nooit en ze gaan ook niet elke site 1 keer per week bekijken of der wordt gevraagd of je op de link wilt klikken.. mja dat is meer schooie dan wat anders.. dus k zou dat altijd al niet doen |
Haha heb zelf veels ites tegen gekomen die dat dus wel doen SCHOOIEN