FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

frih$

traxion
Quote:

Hoe werken de punten precies? van James007
Frih$'s kunnen gebruikt worden in de Marketplace-sectie. Je kan iemand bijvoorbeeld vragen een banner te ontwerpen en jij betaalt hem dan door een aantal van jouw Frih$ te doneren op zijn rekening. Later zullen er ook extra dingen aangevraagd kunnen worden via die Frih$, maar dat is nu nog niet van toepassing.

kan je al wat meer met je Frih$ punten..

ik hoor der de laatste tijd weinig over.. en de punten blijven zich maar opstappelen
SBrian
Dan heb je er gewoon al aardig wat voor als het menus wordt Wink

Maar inderdaad, ik sluit me wel bij je aan... in het verleden heb ik ook wel es gehoord dat er gewerkt wordt aan ideeen dat je er meer mee kan, maar nu horen we er niets meer van...

Wat is de stand van zaken ? Laughing

SBrian
rvec
je kan nog altijd alleen dingen kopen op de marketplace en zoveel frih heb je niet.
En je kan ze verdienen bij contests
traxion
ja oke..

ik heb der nog niet zoveel mja ik hoor der niks meer over dus ik denk ik zal het maar weer eens vragen..

mss is der al meer nieuws over ofzo
Rick Boele
Ik wil graag ook de stand van zaken weten. Ik heb nog nooit wat met mijn frihs gedaan maar het lijkt me wel leuk om er wat mee te doen. Ik zie uit naar reactie van James 007!
Yjaxygames
Het zou leuk zijn als er wat meer te doen was met de Frih$.
dark inca
Er zal wel tijdig iets worden gezegd zeker. Het zou inderdaad wel handig zijn, maar alles komt wanneer de tijd er rijp voor is he (hopelijk niet rot Razz )
ajvemmen
Het zou bijvoorbeeld wel handig zijn om Frih$ om te kunnen zetten in Points, zodat je dan wat langer van het forum af kan blijven ook al is dat geen crim natuurlijk. Maarja als er ideeen moeten komen dan houdt ik mij aanbevolen.

Wat kun je eigenlijk dan op dit moment met die Frih$ 's
Bengt
Achja,
ik vind die punten niet zo belangrijk Smile
traxion
ja opzich is het ook bijzaak

mja kan nou iemand vertellen wat de stand van zaken is..

dan is iedereen weer op de hoogte

mss een dat een moderator het weet?
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.